Juni 2008 stoppers #1

hoi hoi,

Ik weet dat ik een beetje vroeg ben, maar ik vroeg me af of er al juni 08 stopsters ijn??? :shifty: :mrgreen:

liefs

daffie

ps. als er iets veranderd kan worden in het het lijstje, graag per pb aan mij doorgeven! thanx! :mrgreen:

klik hier voor het showtopic

He Daffie, heel veel succes meis :pray:!!

hey mex,

bedankt! Ik begin inderdaad weer langaam op gang te komen, kom straks bij jullie ook nog even tikken, hoor…

liefs

daffie

Jeetje time flies. Veel succes!!! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

He Daffie! Leuk dat je er weer helemaal voor gaat! Ik zal af en toe eens meelezen, kijken hoe het je vergaat. Hopelijk is het snel raak (en goed!!)

Groetjes, Hanneke

Hier een mei-stopper 2008: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55976. Ik wil jou even veel succes wensen!

Hee Daf!

Hoop dat dit een heel gezellig clubje gaat worden! Zal af en toe eens meelezen. Hoop dat het voor jou en de andere stoppers snel raak zal zijn!

Knuffel van mij. :-*

hoi daffie

heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent en er mensen bij komen die je komen vergezelle.

:-*

hoi meiden,

thanx voor jullie lieve berichtjes! :inlove: Ik kom zeker nog bij de oktoberstopsters langstikken!

liefs

daffie

Hi meis,

Wilde je ook alvast heel veel succes wensen!

Gaat zeker lukken. :-*

Hele dikke knuf Nynke.

Hey hallo.

Ik zit al twee dagen erover na te denken of ik wat zou schrijven.

Ik ben net gestopt met de pil wij zouden eigenlijk wachten tot September (ik weet niet waarop)

Mijn hart zeg ga ervoor … en mijn hoofd eigenlijk ook. :mrgreen:

Maar ik weet het gewoon niet zeker.

Pffff lekker duidelijk he. :smiley:

Nou ik weet eigenlijk ook niet wat je ermee moet. :lol:

Wie weet gaan we er voor en blijf ik hier wel plakken.

Kus Miranda

hi hoi,

ik neem half juni de laatste pil en dan stoppen wij met de pil…vanaf dan willen we de natuur de gang laten gaan en hopelijk word ik dan zwanger…wil eigenlijk nu al stoppen met de pil, maar mijn man vind het zonde van de laatste strip dus helaas meot ik nog ff een maandje volhouden :stuck_out_tongue:

groetjes Kloos

Moeilijk he wachten…

jah best wel. En vooral omdat ik toch heel graag een kindje wil…wist niet dat ik zulke verlangens kon hebben :oops: maar we zitten nu al half mei…dus schiet op… 8)

Raar is dat he, dat z’n verlangen er is en alleen maar erger wordt.

Bij ons ook hoor, zelfs bij een tweede voelt het weer zo.

Wij gaan er nu toch echt voor in juni, eerst even kijken of mijn ongie weer net zo goed op gang komt als de vorige keer.

Dus Daffie nu zijn er al twee bij maar waar ben jij???

Kuss Miranda

haaai,

ik ben hier!!! Wat gezellie dat jullie ook met me mee kletsen!! Nu voel ik me niet meer zo alleen…

Misschien nu al een klein rondje voorstellen???

Ik ben dus Daffie (nou ja, het lijkt erop) ben 26 en woon met vriend en zoon Colin in Dordt. In augustus gaan vriend en ik trouwen! Colin is van 3 feb 07 en dus al een hele grote jongen. in oktober vorig jaar hebben we geprobeerd voor nr 2, en dat lukte in december. Helaas heb ik begin januari een miskraam gehad. Vanwege al het verdriet hebben we toen besloten eerst te trouwen en daarna weer te proberen, maar ook mijn pil is nu op en ik ga geen nieuwe meer halen. Ik hoop eigenlijk dat ik al zwanger ben als ik in mn trouwjurk moet! :mrgreen:

We zijn vorige week verhuist, vandaar dat ik nog wat onregelmatig achter de comp zit.

Dat ben ik dus, even snel dan…

@ Miranda: Wat goed dat je er nu toch voor gaat! Ik begrijp het wel, hoor… Blijft toch spannend, zelfs voor de 2e keer! :shifty:

@ Kloos: HEt is zo voorbij, hoor… Nog even een paar weekjes!

Ik hoop vanavond weer even te spieken, maar dat is maar even afwachten.

liefs

daffie

Oke hier ook even voorstellen.

Nou ben Miranda 27 jaar net getrouwd (7-5-2008) op Texel…

We hebben het op Texel klein gehouden met familie en goede vrienden.

Het feest hier komt nog de 23ste.

We hebben een zoontje Jay van bijna twee (14 juni).

We gaan dus voor een tweede kindje, ben zo benieuwd hoe dat allemaal gaat met Jay straks. (hij slaapt nu nog op zijn babykamer)

Zijn grote kamer is wel al klaar.

daffie ik woon bij jou in de buurt, vlak bij Gorinchem in een klein dorp.

Kuss Miranda

Hoi!

Ik ben hier nieuw. Mijn forumnaam is Onne. Inmiddels tel ik 30 lentes en ben al moeder van twee prachtige zonen (de oudste wordt in de herfst 4, de jongste is deze winter 1 geworden). We dromen en fantaseren over een 3e en hebben besloten er vanaf komende maand voor te gaan.

Ben vast begonnen met foliumzuur. Ik wil nog een menstruatie afwachten (zit er al 2 weken op te wachten, het is erg onregelmatig) en dan blijven de condooms weer in de kast. Na de geboorte van de jongste ben ik sowieso niet meer aan de pil begonnen, dus ontpillen hoeft niet :slight_smile: .

Groetjes!

hoi hoi,

@ Miranda: Das ook toevallig! Nog gefeliciteerd met je trouwen! Wat leuk dat jullie het in 2 x doen. Wij gaan alles ‘gewoon’ zoals iedereen doen. We trouwen 's middags en doen 's avonds het feest. Ook wij houden het klein. Ik hoef gewoon niet 100 mensen bij mn huwelijk. Het feest wordt wel wat groter. Hoe ging het bij jullie? Alles goed gegaan? En hoe kwam je bij Texel??? (sorry voor alle vragen, ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig… :mrgreen: )

@ Onne: Welkom! Hartstikke leuk dat je ook mee komt tikken… Wel lastig dat je menstruatie zo onregelmatig is. :frowning: Weet je hoe dat komt? Ik ben sinds vandaag ook weer begonnen met foliumzuur… of eigenlijk een vitaminepreparaat speciaal voor wannabe zwangeren. Wel makkelijk dat je niet hoeft te ontpillen… Ik ben weer met de pil begonnen na de mk. En eerlijk gezegd voordat ik van Colin zwanger werd, heb ik ook niet ontpilt. :shifty: het lukt gewoon de 2e ronde!

Wat denken jullie? Zal ik alvast een lijstje maken? of is het nog een beetje te vroeg…

liefs

daffie

Hoi,

Ik heb geen idee waarom het zo onregelmatig is. Altijd al zogeweest sinds ik op mijn 10e ongesteld werd. Ik heb van mijn 12e tot mijn 24e de pil geslikt (om de menstruatie een beetje te kunnen reguleren) en na de bavlling van de oudste heb ik ook 6 maanden de pil geslikt. Maar zonder pil loopt de cyclus uiteen van 18 tot 42 dagen… Ach ja. Bij de eerste was het in de 9e ronde raak, bij de 2e in de 12e ronde. Nou is het niet zo dat we met een thermometer en ovulatietesten naast ons bed ons best toen. We zien wel waar en wanneer het schip strandt!

groetjes