Hoi,
Hier ook geen ovulatietesten of temperaturen. De vorige keer had ik net na een jaar proberen een nieuwe thermometer gekocht om dan maar te gaan temperaturen, en toen was het raak. Ach ja ;), zo zie je maar weer. When you least expect it…
goedemorgen dames.
Ik ben al vroeg op, heb een fotoshoot straks met een newfoundlander en een sharpei. Ben benieuwd.
Ik heb vanochtend zo’n thuistest gedaan voor blaasontsteking. Die heb ik niet, alleen dus goed gelukkig.
Fijn weekend allemaal!
Vliegje hoe is het gegaan, luisterde ze een beetje (lachen)
Ben benieuwd wat je heb? of is het alweer over.
Iedereen is hier wel redelijk snel zwanger geraakt van de eerste.
Hopen dat het weer zo is voor iedereen.
Kuss Miranda
Er staan wat foto’s in het showforum.
Ze luisterden wel ja, en dat voor een pei
Ik weet nog steeds niet wat ik mankeer. Gister zoooooo’n buikpijn. Moest rennen naar de wc (diarree, sorry hoor). En daarna extreem misselijk, maagpijn leek het wel.
Mijn darmen zijn de laatste weken enorm van slag.
Weet nog niet of ik deze week ga testen. Kan beter gewoon wachten tot volgend weekend en dan eventueel testen. Moet die week daarop ongesteld worden en dan stoppen we dus met de pil. Kan ik dan beter testen, mocht ik te vroeg zijn eventueel is dat weer zonde van die test.
Ja dat is waar.
Als je kan wachten dan zou ik het zeker doen.
Kuss Miranda
Waar staan de foto’s???
Ik heb ze gevonden mooi.
Kuss Miranda
Thanks
Nu leek het vanochtend alsof ik wat bruinige afscheiding had (bloed??). Niet veel. Weet het ook niet zeker. Wat zou dat kunnen betekenen?
Ik zit nog aan de pil, moet volgende week woensdag pas ongesteld worden…
:think: Zou een innestelings bloeding kunnen zijn of gewoon oud bloed.
Zo mijn werkdag zit er alweer op.
Kuss Miranda
Zijn dus maar weinig die ovu testen gebruiken. Had het gevoel dat iedereen die teseten gebruikte, maar dat valt wel mee.
Woensdag begint mijn laatste strip! yeah…nog maar 3 weekjes wachten
Nou ik ga er ook gelijk voor hoor…zal vast niet meteen lukken en we zien dan vanzelf wel wanneer ik weer ongie wordt
@daffie; wat vervelend voor je dat je een miskraam heb gehad… :hug: knuffel voor jou. Heb je het al een btje kunnen verwerken?
@vliegje; ik heb heel vaak als ik ongie werd, dat ik soms 2 of 3 dagen eerder al oud bloed had…heel vaag…maar volgens mij is dat gewoon een voorbode op ongie worden…tenminste dat denk ik dan maar…
@jentel; ik hoop ook dat iedereen in 1x zwanger is…maar dat zal dan wel echt een wonder zijn.
nou ik ga nog even verder lezen op ’ t forum…
hoi dames,
@ Vliegje: mooie foto’s! :thumbup: enne… tja, buikpijn en daarna afscheiding… Ik heb het ook allemaal (incl. diarree :roll: ) voordat ik ongi moet worden… Maar als je er normaal geen last van hebt, blijft het toch wel vreemd… :think: Afwachten maar! :?
@ Kloos: Dank je wel… En ja hoor, het is wel verwerkt, denk ik… Het was echt wel een hele klap, en ik heb het soms nog moeilijk
Ik kijk bijvoorbeeld maar niet meer in het showtopic van de oktober 07 stoppers Maar over het algemeen gaat het heel goed. En ik kijk nu alleen nog vooruit naar de bruiloft en de komende zw die natuurlijk wel gewoon goed gaat!
@ Jentel: Dat hoop ik ook!
Ik heb even gekeken en ik neem woensdag mn laatste pil en wordt dat waarsch. gelijk donderdag ongi (ik heb de laatste 2 maanden de stopweek overgeslagen :shifty: ) Als het dan goed is en mn cyclus doet het nog steeds, dan is mn eerste NOD op 26 juni! Ga gelijk een banner maken en het lijstje aanpassen!
:-*
daffie
hoihoi
kan ik hier meekletsen??
ik heb me voorgesteld in het voorsteltopic, maar zal het hier nog eens doen.
ik ben cinddy, 25 jaar en ben bijna 7 jaar samen met mijn vriend. We wonen bijna 4 jaar samen en 1 juni ga ik stoppen met de pil.
We gaan voor de eerste :lol:
hooi,
je, natuurlijk! Vinden we gezellie!
Ik zal je morgen op het lijstje bijvoegen, want ik ga nu lekker douchen!
liefs
daffie
Hoi Cindy! Leuk, nog iemand erbij !! En ook voor de 1e
veel succes!
Wij hebben toch getest vandaag omdat het 2 weken is na het vergeten van die 3 pillen. Helaas, niet zwanger… dus 2 juni stoppen we écht. Echt gepland en nog steeds heel welkom
Cindy welkom.
Gezellig.
Vliegje jammer maar wel beter zo kan je schoon beginnnen.
Kuss Miranda
Hoi meiden,
Ik wilde vragen of ik mee mag schrijven?
Officieel ben ik een september 2007 stopper, en had ik 7 april een positieve test in handen, maar helaas heb ik 2 weken geleden een missed abortion gehad.
Ik ben gelijk gecurreteerd en vandaag hebben we weer groen licht gehad bij de nacontrole.
Bij de september stoppers wordt er niet meer geschreven en bij de decembermama’s “hoor” ik niet meer, maar omdat ik het leuk vind om te schrijven met ander meiden, lijkt het me leuk om dan met de juni stoppers mee te doen.
Wij hebben een zoontje van ruim 16 maanden, en we gaan dus voor het tweede kindje, al voelt het alsof we voor de derde gaan.
Ondanks het verdriet, willen we toch weer gelijk gaan proberen en hopen we dat ik snel zwanger ben.
Nou ik hoop dat ik mee mag doen
Groetjes Chico.
natuurlijk mag je mee doen chico! Welkom
een knuffle voor jou :hug: en ik hoop dat je het allemaal een btje goed kan verwerken.
En natuurlijk hoop ik voor je dat je snel weer zwanger raakt!
CVS welkom hier, gezellie dat je mee komt kletsen.
@vliegje; jammer hoor, maja 2 juni ga je er opnieuw weer voor. Wie weet
@ daffie; fijn dat je het een btje een plaats kan geven. Vergeten doe je het nooit natuurlijk! Leuk dat je ook een super vooruitzicht heb voor je bruiloft! Heb je alles al geregeld? Wij zijn in december getrouwd en het was zo gaafffff zal het zo weer doen, maja kost wel een hoop centjes :shock:
Natuurlijk kan je hier komen schrijven Chico.
:hug: voor jou.
Daffie ik zou het ook zo weer doen. jammer dat het zo snel voorbij is.
Kuss Miranda