Juni 2008 stoppers #1

whahaahah, je staat er nu weer op…

ik ga lekker douchen en nog ff tv kijken!

bye bye

:-*

daffie

Ja thanks! Fijne avond :wink:

Even niet gekeken en zo maar 2 pagina’s erbij! Welkom vliegje!

groetjes

mooie foto’s jentel!

uhmm daffie…ik heb nog geen kinderen hoor. Wil wel graag :lol: :lol:

ben er ook een dagje niet en er wordt gelijk weer veel geschreven haha…Hmm ik probeerde gisteren mijn man over te halen om nu al te stoppen met de pil, maar nee hoor…moet eerst mn nieuwe strip afmaken :evil: :evil: belachelijk, wat maakt die maand nog uit…maja…we hebben een deal gemaakt. Dus ik moet maar weer niet te veel over praten 8)

Kloos jammer, Maar je moet het toch echt met z’n tweetjes doen :wink:

Ik denk dat ik morgen mijn ongie gewoon op tijd komt. :dance:

Ben vorige maand al gestopt met de pil om te kijken wat mijn cyclus is.

Kuss Miranda

Ben benieuwd of je redday morgen is!

Ik heb vandaag weer naar de gynaecoloog gebeld, had weer erge buikpijn en misselijk (zou ik toch zwanger kunnen zijn?? Maar voel je dan na 1,5 week al iets??).

De uitslag was al binnen, alles wat goed, behalve dan toch weer een schimmelinfectie.

Maar heb vorige week al zo’n eitje moeten inbrengen.

Heb nu gelijk een pil voor mijn man gevraagd, die moet zichzelf ook maar eens gaan behandelen.

En ik heb ook zo’n pil gehad, maar die kan ik pas innemen als ik weet dat ik niet zwanger ben.

Verder alles gelukkig goed! Dus das fijn.

Alleen weet nog niet wanneer ik ga testen…

Vorige week dus 3 pillen vergeten (de laat begonnen met mijn nieuwe strip).

Dan zou ik in principe dinsdag kunnen testen (a.s.). Maar mijn man en ik hebben ook nog later gemeenschap gehad, dus kan ik beter later testen… denk ik. Of toch wachten tot mijn menstruatie.

Weet nog niet of ik dat volhoud hahaha.

De gynaecoloog zei dat ik dinsdag kan proberen te testen…

maar ja, we zullen zien!

@jentel; i know :slight_smile: maar ik dacht wie niet waagt wie niet wint. Dus probeerde het gewoon. Maar goed vandaag ga ik foliumzuur kopen, heb vandaag even info ingewonnen op internet, zwangerschapsites enzo…en je moet minimaal 0,4 mg gebruiken. ik haal ze wel even bij de kruidvat weg!

@vliegje; als de gyn zei dat je dinsdag mag testen dan moet je dat gewoon ff doen. Als het niks is sja dan weet je genoeg…:frowning:

voor de rest hier geen nieuws…zit op mn werk, erg saai :wink: want er is niks te doen…doe voornamelijk receptiewerk hier, maar als er geen telefoontjes komen en geen bezoek, sja dan houd het snel op…

Op mijn werk ook super rustig, heb nu ff pauze.

Ik heb folium zuur Mama & Baby van Dagravit. Duur maar dacht zal dan ook vast goed zijn haha.

Ik ben lekker vrij en Jay slaapt, heerlijk.

Ben vandaag ongie geworden dus wij gaan ervoor.

Mijn nod is 20 juni.

Kuss Miranda

Wel fijn dat je zo’n regelmatige cyclus hebt! Ik hoop dat dat bij mij ook is, maar ik betwijfel het :frowning:

Ik vroeg me eigenlijk af… als ik wel zwanger zou zijn u door dat foutje vorige week met de pil, is het dan niet erg dat ik nu de pil gewoon slik nog?

Ik denk niet dat ik zwanger ben en daarom stoppen we dus 2 juni. Maar stel dat??

En stel dat ik wél zwanger ben, kan het dan zijn dat je eten minder goed verdraagd?

Bepaald eten?

Vliegje als je zwanger zou zijn moet je gelijk stoppen met de pil en foliumzuur gaan slikken.

En ja het kan zijn dat je somige dingen niet meer kan verdragen maar je het kan…

Kuss Miranda

hoi hoi,

@ Kloos: Ik bedoel ook niet dat je al 1 kindje hebt, maar dat het je 1e kindje wordt! :lol: Daarom staat er bij mij 2e!

@ Vliegje: Spannend!!! Ik zou gewoon dinsdag testen, al zou ik even wachten met die medicijnen tot je ongi bent geweest… Dan weet je het zeker!

Toen ik zwanger was van Colin lustte ik ineens geen champignons meer en geen pizza… We zijn toen wel ongeveer 100 keer naar het pannekoekenhuis geweest! :oops: :mrgreen:

@ Jentel: :clap: goed hoor, dat het gelijk al zo regelmatig is! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken! Veel succes met je 1e ronde!

Hier is alles ook lekker rustig. Vandaag kwam een vriendin met haar dochtertje langs, dus echt lekker kletsen kon niet, maar we hebben wel een paar geweldige foto’s van onze kids kunnen maken! :inlove:

Heb trouwens ook het lijstje weer even aangepast!

liefs

daffie

@daffie…oh zo zit dat :smiley: begreep het al verkeerd…dacht al wil er wel 1 maja…heb echt nog niks hoor… :smiley:

Vandaag heb ik foliumzuur gekocht!! Voor mij de allereerste stap!Spannend!!

vraagje…volgende week ga ik voor de laatste pilstrip en dan zijn we half juni klaar met de pil :smiley: maar wat zouden jullie doen? Eerst een maand wachten of er gewoon gelijk voor gaan?

Ik ga iig volgende week gelijk met de pil aan de foliumzuur…dus dat zit iig goed.

Ja ik ga dinsdag testen en slik dan gewoon mijn pil nog maar door denk ik, als de test negatief is.

Mocht de test positief zijn, kan ik dan gewoon per direct stoppen?

Kloos, ik heb dinsdag foliumzuur gekocht en ja, das echt de eerste grote stap! Zo voelde ik dat ook :slight_smile:

Als wij stoppen met de pil (ik ga ervan uit dat de test volgende week negatief is) gaan wij er in principe gelijk voor. Maar mijn menstruatie is heel onregelmatig, dus ik weet echt niet wanneer mijn eisprong is en hoe mijn cyclus is. Dus voor ons is het nog een verassing haha.

hey vliegje,

dat heb ik ook hoor. Ik ben onder andere aan de pil gegaan, omdat ik last had van acne en omdat mijn menstruatie zo onregelmatig is… Gek he, dat dat al een eerste stap is…best bijzonder allemaal :slight_smile:

gaan jullie trouwens ook gebruik maken van testen waarvan je kan zien wanneer je eisprong is? Ik niet hoor, wil het eerst gewoon proberen en dan regelmatig met elkaar vrijen zeg maar…maar als het langer dan een half jaar duurt…sja dan misschien wel :wink: maar het liefst wil ik het een btje spontaan zeg maar…

Nee ik ga voorlopig ook geen ovu testen gebruiken, zit ik alleen maar te testen haha.

Ik voelde vroeger mijn eisprong. Hopelijk nu ook en dan zorgt mijn man maar dat ie thuis is :wink: Nee, we willen spontaan een beebje krijgen eigenlijk. Dus hopelijk lukt dat ook!

Hier ook geen testen.

Jah wil ook spontaan zwanger worden maar wel alle mogelijkheden benutten :wink:

Kuss Miranda

Pff ik weet niet wat ik mankeer hoor…

Heb een partij lucht in mijn buik! Loop veel naar de wc, erg winderig, veel boeren. nu en dan misselijk. Denk nog steeds niet dat ik zwanger ben, zou dit ook van een eventuele blaasontsteking kunnen zijn?

Morgen ga ik ff zo’n thuistest voor blaasontstekingen doen.

Hopelijk is dat het niet want dat zie ik ook weer niet zitten… Mijn buik rommelt gewoon heel erg. Borrelen gewoon. Vooral 's avonds.

Wou dat ik eens wist wat ik had. Als het nu wél zwangerschap is, zal ik niet meer zeuren hahaha.

hoi hoi,

@ Kloos: wij gaan er weer gelijk voor. ik werd van Colin zwanger in de 3e ronde en van de vorige in de 4e, dus ik ga er niet van uit dat dit de 1e ronde gelijk lukt zul je deze keer altijd zien natuurlijk :lol: Enne… ook hier nog nooit een ovu test gekocht… Ik vind ze veel te duur en ben er (uit ervaring :mrgreen: ) inmiddels achter dat ik zo’n halve week later dan gemiddeld ovuleer, dus zo’n test is nergens meer voor nodig!

@ Vliegje: poeh… lastig hoor! Ik weet niet of het ook een blaasontsteking kan zijn. Ik heb er regelmatig last van, maar ik voel er nooit iets van! Misschien als die thuistest negatief is, toch maar even naar de ha?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het weer heel spannend vind! Net zo spannend als toen we voor Colin gingen (en ook net zo als de laatste keer!) Alleen heb ik nu natuurlijk een extra (negatieve) ervaring erbij… Zijn er nog meer die een keer een mk gehad hebben?

liefs

daffie