Heb zojuist foliumzuur gekocht, dus daar gaan we alvast maar mee beginnen
Krijgen wij trouwens ook zoān leuk overzichtje met wie wie is, wanneer ze zijn gestopt, wie er zwanger worden etc?
Ja zān leuke lijst. (die moet je zelf maken)
Wie heeft zin en tijd???
Kuss Miranda
@daffie wrote:
Wat denken jullie? Zal ik alvast een lijstje maken? of is het nog een beetje te vroegā¦
liefs
daffie
Kijk ik heb er al een gevonden die wel intresse had.
Duss daffie van ons mag hetā¦

Kuss Miranda
hoi hoi dames,
Hier ben ik dan weerā¦
Ik had vanmiddag zoiets raars! ineens koorts en spugen (solly :silenced: ) en nu is het weer over⦠heel vreemd, maar wel fijn, want ziek zijn is echt niet handig met zoān kabouter als Colin over de vloer :mrgreen: Maar ja⦠Verder zijn we hier nog steeds bezig met opruimen van de verhuizing (nooit geweten dat wij zo veel rommel hadden :oops: ) En ik heb de doos met bruiloftvoorbereidingen weer opengemaakt. Niet dat we er alweer iets mee doen, maar hij is open geweest en ik heb de belangrijke dingen (mijn accesoires enz.) weer verstopt voor vriend! :lol:
@ Vliegje: welkom! Enne⦠pfff. wat een verhaal. Wel enorm knap dat jullie toch willen beginnen en natuurlijk heel veel succes!
Wij hebben voor Colin wel het een en ander uitgerekend, maar toen de tijd daar was ben ik toch helemaal gestopt. Vriend en ik hebben gewoon besloten dat ik thuis kan blijven, zolang het gaat. Misschien dat het straks met nummer 2 toch financieel iets te lastig wordt, maar dat zien we dan wel weer.
Ik ga nu snel verder aan het lijstje!
:-*
daffie
Daffie raar maar wel weer fijn dat het over is.
Ja helaas dat hoort erbij zodra je mama ben kan je niet meer ziek zijn.
Kuss Miranda
Wat leuk, een overzichtje
En zomaar overgeven? Raar⦠misschien hangt er iets in de lucht�? Of is het iets anders
Stoppen met werken zal hier financieel helaas niet gaan.
Heb een beetje gekeken vandaag naar kindertoeslag, kinderopvangtoeslag en kinderbijslag.
Al met al krijg je een leuk centje terug per maand (NU, ik weet niet hoe het zal zijn als de kinderopvang volgend jaar omhoog gaat )
geloof een kleine 100 euro per maand.
Ik wil proberen 3 dagen te blijven werken en mijn man 4. Dus dan hebben we maar 2 dagen opvang nodig. Misschien mijn schoonmoeder.
Maar zover zijn we nog niet!
Moet maandag eerst naar de gynaecoloog bellen voor de uitslagen.
En moet een test doen voor het geval ik wel zwanger ben⦠maar daar gaan we niet vanuit.
Hopelijk is het niets schrikbarends, waarschijnlijk alleen een schimmelinfectie, dat hoop ik tenminsteā¦
Dus even maandag afwachten, maar 2 juni zou toch echt onze stopdag moeten worden.
Daffie, misschien een vervelende vraag, maar is er een zwangerschap niet goed gegaan bij je? Omdat er een sterretje bij je naam staat?
Ik wil niet te nieuwsgierig overkomen hoor!
Miranda, ik lees dat jullie er weer voor willen gaan!
Hopelijk ben je weer net zo snel zwanger als bij Jay. :-*
Meiden hopelijk hebben je snel een wondertje in jullie armen!
@ Yentel: yep, was heel raar⦠Weet ook echt niet wat het was, maar goed, ik ben blij dat het over is! Want idd, als mama wordt je ge-acht nooit meer ziek te zijn! :sick: :naughty: :mrgreen:
@ vliegje: nee hoor, das helemaal geen vervelende vraag. Anders had ik het nooit in mn onderschrift gemeld. ik heb op 6 januari een miskraam gehad. Ik heb namelijk op 1 oktober 07 al mn spiraaltje laten verwijderen en werd in december zwanger. helaas begin jan dus een miskraam⦠Toen hebben we besloten om eerst te trouwen en een 2e nog even in de wacht te zetten, vandaar dat ik weer aan de pil ben gegaan.
ga nu echt weer verder met dat lijstje :mrgreen:
Daffie ga nou eens verder met je lijstje. :lol:
Vliegje ik met je mee dat het niets ergs is. Spannend hoor.
Lieke; we kunnen elkaar niet loslaten he. :mrgreen: (ik hou jou ook nog steeds in de gaten )
Ja als het zo snel gaat als bij Jay. Ik hoop het.
Kuss Miranda
joehoeoeoeoeoeoeoe!!!
het is gelukt, kijk maar eens op de 1e pagina!
en zeg het vooral als er iets veranderd moet worden.
liefs
daffie
We zijn ooit samen begonnen bij stoppers volgens mij.
Raar he,'k blijf je idd ook volgen.
Wat had jij trouwens prachtige trouwfotoās (gefeli nog)
Daffie geweldig. :thumbup:
Lieke; Ja stom he, bij de sept/okt stoppers. (zo lang geleden :mrgreen: )
Dank je wel⦠het was een super mooie dag.
Kuss Miranda
Ik kan ze jullie niet onthoudenā¦
Ik wil ze natuurlijk zelf graag laten zien :oops:
Kom ik er pas bij als ik daadwerkelijk gestopt ben met de pil?
Wel leuk hoor !
@vliegje wrote:
Kom ik er pas bij als ik daadwerkelijk gestopt ben met de pil?
Wel leuk hoor!
Ik denk dat ze je is vergeten omdat ze het zo snel af wou hebben. :mrgreen:
Kuss Miranda
owwwwww, sorry vliegje, je bent er op de een of andere manier afgevallen! :shifty: :oops: sollie!!! Ik pas het gelijk weer aan.
@ Jentel: Wat mooi :inlove: Ik kan niet wachten tot augustusā¦
liefs
daffie
@daffie wrote:
owwwwww, sorry vliegje, je bent er op de een of andere manier afgevallen! :shifty: :oops: sollie!!! Ik pas het gelijk weer aan.
@ Jentel: Wat mooi :inlove: Ik kan niet wachten tot augustusā¦
liefs
daffie
Ben ik eraf gevlogen? :lol: :lol: Geeft niet hoor

Prachtige trouwfotoās en jee heb jij al een kindje? DAT FIGUURTJE!! Wow zeg, hele mooie jurk ook