Juni 2008 stoppers #1

hallo iedereen??

hoe gaat t met jullie allemaal??

ben net terug van een dag efteling! erg gezellig, ben met een vriendin geweest, ze was jarig vandaag! Maar ja, voor dat je thuis bent…

enne wat hoor ik… nederland gewonnen met 2-0… joehoe!! :smiley:

@Ingrid, mocht je eens een prijs willen weten, mail me dan maar :wink:

Enne, ik heb ook sharpei’s, zoals op de foto’s hierboven. Dat zijn niet mijn eigen honden, maar is wel hetzelfde ras :wink:

Ik begrijp niet veel van mijn temp… heel de week al schommelend tussen 36,6 en 36,9. Eergister was het zelfs 37… denk dat het allemaal nog wat van slag is.

Verloor gister ook heeeeeel klein beetje oud bloed. Maar was niet eens inlegkruisje waard zeg maar. Verder weinig tot geen last van het ontpillen! Alleen nu mijn rug, maar das gewoon een spier verrekt denk ik vanacht.

@Kloos, wanneer neem je je laatste pil??? Gister toch? of vanavond??

Meiden, fijne dagen!

JOEHOEEEEEEEEEE :dance: :dance: :dance: :dance: Vanochtend de laatste pil genomen…nu kan ik echt met jullie mee praten :wink: Vind het wel spannend allemaal, want nu kan het echt gaan gebeuren…gek hoor :smiley: maar heb er zin in!!

zooo ego bericht is weer geplaats :stuck_out_tongue: :oops:

@vliegje; vandaag dus :wink: Mooie foto’s weer…leuk hoor dat je er zo mee bezig bent en dat de foto’s dan ook het gewenste resultaat hebben :slight_smile: Tempen…hmmmmmmm daar begin ik mooi niet aan. Als t komt dan kom t :wink: maareh ik wens je succes met het uitzoeken, ik heb zelf geen flauw idee hoe het werkt!

Toe maar weer, weer een nieuwe telefoon, luxe hoor. Waarom vond je de nokia niks? Ik heb altijd de nokia, ik vind hem wel praktisch en simpel in gebruik.

@CVS; gezellig efteling! Leuk cadeautje voor je vriendin…gezellie hoor!

@ingrid; lekker hoor dat je man een paar dagen vrij is. En zaterdag zal vast super worden…helemaal als Nederland wint natuurlijk :wink: ah wat sweet dat je het gezellie vindt hierzo… :hug: vind ik ook hoor…alleen ik moet mezelf nog leren meer te pushen om te reageren. (Vind het lezen ook vaak zo leuk ;-))

@daffie; balen van het bruinverlies, heeft het ook doorgezet dan?? Zo’n digitale test met ZWANGER of NIET ZWANGER is natuurlijk wel erg duidelijk en handig…hmm hoe duur zijn die dingen? Ik ben nog niet zo georienteerd. Denk zelf dat ik gewoon de goedkoopste van de kruidvat haal (pas als ik vermoed dat het zover zou kunnen zijn, natuurlijk :wink: eerder niet hoor)

@iev; jij voelt dus al wel je eisprong…hmm ben benieuwd of ik die ooit ga voelen.

@jentel; lekker relaxt bijlezen…heeft ook zo zijn voordelen :slight_smile:

@norma; is je bloeding al doorgekomen?? Ik hoop voor je dat je snel van je misselijkheid afkomt :hug:

@chico; kop op meid! :hug: ik hoop voor je dat je cyclus weer snel een btje duidelijk is. Je hebt helemaal gelijk wat betreft ongie worden hoor. Of gewoon goed ongie of helemaal niet…anders weet je ook niet waar je aan toe bent…

@cvs; zeker spannend dat ik gestopt ben met de pil…maar ook een heerlijk gevoel dat ik niet meer de pil hoef te slikken en dat ik de natuur nu zn gang kan laten gaan, heeft wel wat :slight_smile: Zo hey 400 foto’s gemaakt??? wat ga je daar allemaal mee doen? Mooi foto album van maken??

nou dat was het wel weer ff voor vandaag, nog ff paar uurtjes werken en dan zijn we weer lekker thuis. Fijne dag allemaal!

Groetjes!

Nokia was erg traag :slight_smile:

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar vergeet dan de helft hahahaa.

Kloos, lekker!! Je laatste pil :slight_smile:

O, ik heb een adres gekregen van iemand van het forum voor die digitale testen!! Dus als je de link wilt, moet je me ff pben. Kost 18 euro voor 3 geloof ik… slik hahahaha. Stik duur, maar ach…

Wie tempt er nog meer hier???

hallo allemaal,

ik ben sinds deze maand ook gestopt met anticonceptie,de pil slikte ik al een poosje niet meer vanwege de bijwerkingen maar ook de rubbers mogen in de kast blijven vanaf deze periode 8)

ben nu afwachtend want we hebben rondom de eisprong zeer zeker wel geklust maar waarschijnlijk te vaak :oops: ,tja was ook niet echt de planning om er deze maand al mee te starten…maar nu de twijfel er is willen we het doorzetten ook en dus als het deze keer niet lukt proberen we gewoon door :smiley: we gaan ervoor.

iedereen heel veel succes :thumbup:

groetjes Schaapie

Hoi meiden,

Hier een grieperige Chico :cry: :wink:

@Ingrid, de pil slik al sinds september 2007 niet meer ( en toen heb ik hem maar 3 maanden geslikt ) dus daar kan het niet van zijn :think:

Het zal wel door de curretage komen. Er is geen spatje bloed meer te bekennen in ieder geval.

Bij mijn normale cyclus zou ik nu uiterlijk wel mijn mensruatie moeten hebben, dus nu maar afwachten wat het gaat doen. ( Ik hoop stiekem op een innestelingsbloeding :pray: ).

@CVS en Vliegje, de kaartjes zijn hier binnen hoor, dus ze komen eraan.

@Vliegje, mooie foto’s hoor :clap: :clap: , persoonlijk vind ik het alleen jammer dat het paard zijn mexicaanse hoofdstel om heeft, zijn hoofd komt veel minder tot zijn recht vind ik. Maar nogmaals de foto’s zijn echt mooi! je hebt talent :mrgreen:

@Kloos, fijn hoor je laatste pil! nu voor het echie gaan :mrgreen:

@Schaapie, welkom hoor! spannend allemaal he?

@Daffie, ja ik ben super trots op Jorrit :clap: :clap: :clap: , en hij komt op dezelfde plekken als met kruipen dus dat is geen probleem, haha.

Met kruipen rende hij soms gewoon, maar dan dus kruipend :eh:

Heb je nog last van bruinverlies? wat zitten we eigenlijk raar in elkaar he?

Nou ik ga weer even niks doen, en wat innemen voor mijn arme keel wat net schuur papier is.

Groetjes Chico.

Welkom Schaapie! En succes!

Thanks Chico, voor de kaartjes en je compliment op mijn foto’s.

Het hoofdstel, ja moeilijk is dat altijd. Halster vind ik ook afdoen zeg maar, beste is zonder maar paardjes luisteren niet zo goed als hondjes hihi :slight_smile:

Hoi,

Hmm, sommige paardjes luisteren inderdaad beter dan andere (ik ken er 1 van die soms niet luistert, haha ). Maar ik ken ook een hond die net zo eigenwijs is, hahaha ( de boxer van mijn ouders ).

Ik denk dat het met een gewoon hoofdstel al mooier was, maar dat is natuurlijk de smaak van de eigenaar :wink:

Ach maakt niet uit toch, jij hebt mooie plaatjes geschoten :mrgreen:

Groetjes Chico.

@Chico,zeker spannend allemaal,ben bloednerveus kan ik zeggen :oops:

voel van alles van binnen maar ja omdat die darmen er zo dicht in de buurt zitten weet ik nou echt niet waar het nu vandaan komt.en ik heb best vaak een opgeblazen gevoel enz dus weet het echt niet…heb al wat keren hartkloppingen gehad de afgelopen week…en duizelig enz enz maar ja,afwachten maar…

trouwens mooi paard!!hondjes ook!

@Vliegje,Thanks!

Halloooooooooo ik hou jullie echt niet bij hoor.

Ik heb al moeite om alles te lezen laat staan om overal op te reageren.

Schaapie welkom.

Spannend he.

Chico beterschap.

Daffie bruin verlies kan nog vanalles zijn dat hoef geen ongie te betekenen.

Vliegje hier wordt er niet getempt. snap er niets van.

Kloos heerlijk de laatste pil.

Cvs leuk verjaardags kado.

Ingrid druk weekend veel plezier.

Jay is vanmorgen gevallen (bij oma, Mama moest werken) lip open en zijn oogje rood. :frowning: echt zielig.

Morgen moet hij naar het consultatiebureao, ik ben benieuwd .

Ik heb al twee dagen rode vegen bij het afvegen dus ga er van uit dat ik ongie wordt. we wachten af.

Ik vind het niet erg hoor, je kan niet altijd geluk hebben. :wink:

Kuss Miranda

P.s. niet te veel schrijven he. :naughty:

Meiden ff geen puf om op iedereen appart te reageren.

Schaapie welkom!! Succes!

Ik heb weer met mijn neus in de boeken gezeten, wordt je niet fitter van hahaha.

En vandaag gewerkt, dus ik beperk het reageren even tot de dagen dat ik vrij ben!!

Maar dat neemt niet weg dat ik jullie niet lief vind hoor!! :mrgreen:

Weet niet of ik hier al heb verteld dat ik denk mijn eisprong te hebben??

Heb er een topic over geopend in Zwanger Worden.

Heb namelijk pijn in mijn onderrug… pfff sinds gisteravond.

Ook steken in mijn zij. Ik dacht, kan mijn ei niet zijn want steken zitten te hoog daarvoor.

En mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 6 juni, ei zou dan vroeg zijn denk ik?

Maar een aantal meiden geven aan dezelfde kenmerken te hebben als ik nu heb tijdens hun ei…

Dus misschien is het toch mijn ei!! Gitje heeft hem ook gehad en wij zijn tegelijkertijd gestopt, dus het zou kunnen… Spannend!

Zou het dan echt?

Vanavond aan de klus :slight_smile:

Hoi hoi,

Hier ook al even gestopt met de pil met nog vrijen met condoom. Moeten nog even wat zaken op orde krijgen, vitamientjes, foliumzuur en dan gaan we er voor.

De vorige keer was ik binnen een mum van tijd zwanger dus geen idee wat er deze keer gebeurt.

Hoi Arola! welkom en succes!

Vliegje spannend hoor.

Arola welkom.

Kuss Miranda

Het is toch niet normaal…

Je reageert tegelijk met mij vliegje.

Ben ik nou zo langzaam :think:

Kuss Miranda

goede avond iedereen!!

heb niet zoveel zin om op iedereen te reageren, sorry daarvoor, maar ben zoooooooo moe!!!

De nieuwe meiden; welkom hier!!

Iedereen fijne avond en succes met klussen!! :smiley: een deze dagen kan ik ook mijn ei verwachten… misschien voel ik m, misschien niet… spannend.

Hahahaha!

Voor de nieuwelingen, als jullie op het lijstje willen, pb mij dan even!

Je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en je NOD.

Daffie, kan jij mijn lijstje in jouw 1e bericht zetten?

En wanneer moet er ook alweer een nieuw topic open, bij hoeveel blz?

Succes CVS!!!

hola!

@ Vliegje: een nieuw topic open je geloof ik bij 40 blz. oid, maar je kan nu ook al, hoor… Nou, daar ga ik maar niet van uit… Zou wel kunnen, maar dat is dan wel een heel klein kansje :lol:

ok, dan begrijp ik je nu beter… Tja, ik vind het soms ook oneerlijk dat ik wel snel zwanger was, terwijl er iemand anders een heel jaar, of soms nog langer voor nodig heeft.

Wat goed dat je al zo lang vol zit, is het toch meer dan een hobby???

hahaha, ik dacht bij je eerste berichtje al dat het je ei zou kunnen zijn!!!

@ Ingrid: Ze zijn nu al wat afgezakt, maar iedere keer als ik mn trouwsite bekijk en zie hoeveel dagen het nog is, begint het weer… :shifty: Gaaf zeg dat je man dat organiseert! :thumbup: Lijkt me super gezellie!!

@ Kloos! woehoe!!! :dance: heel veel succes meis! ik hoop dat het snel raak is. Nee, heeft niet doorgezet, dat dacht ik ook niet… Is een lang verhaal, ik zet het hieronder wel even

Bij de kr**tvat waren ze 19 nog wat voor 2, dus echt heel duur, maar die andere heb ik via internet besteld en die waren een stuk goedkoper dan je in de winkel kunt krijgen! stuur me maar een pb’tje als je de site wil weten.

@ Schaapie: heel veel succes meis!!! Ik hoop voor je dat het al raak is, want zelfs als je denkt dat je teveel je best hebt gedaan, kan het echt al gelukt zijn! :pray:

@ Chico: :hug: beterschap! hihi dat van dat kruipend rennen herken ik wel! Nu Colin even loopt, gaat hij ook steeds sneller, maar omdat hij nu hoger is, kan hij ook overal beter bij :roll: en ja, nog steeds een beetje bruinverlies, ik zet het verhaal even hieronder

@ Jentel: och, zielig zeg… heeftie er veel last van? Even afwachten dan nog voor jou… Ik duim hoor… misschien is het een innesteling??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@ aroloa: welkom! heel veel succes…

zo en nu even mijn verhaal (wordt wel een lang berichtje zo zeg!)

Ik heb nog steeds een beetje bruinverlies, maar ik denk dat ik al weet hoe het zou kunnen komen: Normaal gesproken zou ik rond deze tijd ongi moeten worden, maar omdat ik de laatste 2 maanden van mn pil heb doorgeslikt (ik was er een paar vergeten :oops:) ben ik dus 2 weken eerder ongi geworden. Misschien dat mn lijf dat niet helemaal snapt en dat het dus nog denkt dat ik nu ongi zou moeten worden… Nou ja, ik begrijp het eigenlijk helemaal niet!

Vrijdag ga ik lekker met mn beste dinnetje en een vriend eten en stappen… Dat hebben we wel weer eens verdient!! Ik heb er nu al zin in!!!

liefs

daffie