Juni 2008 stoppers #1

hoi meiden,

@ Chico: ja, zie je nou wel, dat dacht ik al!! Heb ik ook mee meegeschreven, maar niet zo heel lang…grappig zeg!

@ CVS: rot van jehanger zeg, inmiddels al wel gemaakt? Vriend vond de kaartjes echt helemaal te gek! Wij hebben expres niet geklust omdat ik dan tijdens de bruiloft ong. 12 weken zw. ben. Uit ervaring weet ik dat ik tegen die tijd al een buikje heb en dan pas ik niet meer in mijn trouwjurk! :lol:een beetje zonde… Als ik het hier zo opschrijf klinkt het echt onzinnig, maar ja… Daarom hebben we gekozen om het toch nog een maandje op te schuiven.

al hebben we gisteren wel geklust, zo voorzichtig mogelijk, maar de kans is natuurlijk altijd aanwezig dat…:oops: :mrgreen:

Wat goed dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad… enne… succes met de 1e ronde!!!

@ vliegje: ik weet ook wat buitenspel is, hoor :wink:

@ norma: spannend!!! :thumbup:

@ Onne: balen meis, :hug: volgende ronde beter. Wij hebben niet zoveel gedaan… Vanmorgen mocht vriend uitslapen en kreeg hij ontbijt op bed met zn kado (tjes) en vanmiddag zijn we naar mn schoonouders geweest. Mijn ouders waren niet thuis, dus voor mijn papa geen vaderdag!

@ Ingrid: hoe was Derek???

@ Claudia: ook voor jou balen meis :hug:

Ik ben echt supermoe… Colin slaapt al een paar nachten niet zo best en wordt dus ook overdag niet gezelliger :? Dus ik ga zo lekker op tijd in bed liggen, nog ff tv kijken en dan vroeg slapen…

Misschien dat iemand op zoek kan naar een nieuwe achtergrond voor het lijstje? Vliegje dr gegevens vallen steeds in het donkere gedeelte van het plaatje :shifty: , maar ik heb even geen inspiratie meer voor afbeelding.

liefs

daffie

Meiden even kort, we zijn er net weer.

Ik heb één woord voro Derek Ogillvie :Wauw!

Wat heb ik genoten! Echt heel bijzonder allemaal!

Morgen kom ik weer reageren!

Liefs,

Ingrid

Wat gaaf dat het leuk was.

ben je uitgekozen?? owww… ik ben nieuwsgierig!!! :mrgreen:

hoi dames,

pff, heb alles gelezen wat hier gereageerd is… ga morgen pas antwoorden, whaha ben heel moe… vandaar naar de orchideeenhoeve geweest en net voetbal gekeken, turkije - tjechie… pfff wat een wedstrijd. 3-2, gele kaarten en een rode voor de turkse keeper… whaha, wat een zooitje.

Ik ga nu slapen (klussen whaha)

tot morgen

groetjes

Ik ga me wel ff buigen over een nieuw lijstje!

Ingrid, ben je uitgekozen??? Ben benieuwd!

Voetbal was inderdaad razend spannend!! Zo zonde voor de Tsjechen…

Hier het nieuwe lijstje, is het wat??

Hallo lieve meiden

Nee ik ben helaas niet uitgekozen.

Hij liep een half uur met onze show uit. Daardoor had hij weinig tot geen tijd voor het signeren van de boeken.

Toen hij in de hoek was waar ik met mijn boek stond, zei hij niet echt iets in het bijzonder tegen iemand. Toen hij mijn boek terug gaf pakte hij mijn hand en zei bedankt ingrid bedankt dat je gekomen bent.

Vodn ik super. Ik weet het als hij rustig de tijd heeft voor signeren zegt ie het tegen iedereen maar ik vond dit gewoon opvallend.

Verder vond ik de manier waarop hij de show neerzet en doorgaat op wat hij doorkrijgt heel super om te zien.

Ik heb zelf ook bepaalde dingen die ik voel, maar dat komt toch totaal in het niet van wat Derek doet.

Zo bijzonder!

Nou eh… dat was mijn verhaal haha

voor een ander misschien niet bijzonder maar de ervaring…ja die kun je niet beschrijven. Wat je voelt en merkt in die zaal.

Toen ik bijna in Amsterdam was toen hoorden we een raar bonkend geluid bij mjin auto. Dus toen ik naar huis wou eerst ANWB maar gebeld.

Wat denkje… Bleek het voorwiel los te zitten! :shock: Dus we hebben wel geluk gehad!!!

Maar goed, nu weer back to reality.

FIjne dag allemaal!

Liefs,

Ingrid

@ vliegje; ik weet ook wat buitenspel is hoor… whaha Kwestie van logisch nadenken en je komt er vanzelf achter wat t is. :smiley: En ook ik zie veel zwangere vrouwen en kinderwagens om me heen… maar dat zie ik al 2,5 jaar… whaha. zolang heeft t geduurd voordat mijn vriend zei dat ik met de pil kon stoppen, whaha

Ben erg benieuwd naar de foto’s van je fotoshoot!

Leuk plaatje van het nieuwe lijstje… :smiley:

@ onne; deze nieuwe ronde is ook voor jou!! succes. enne ik weet ook niet wanneer ik mijn nod heb hoor, maar ga nu gewoon uit van 28 dagen… en we zien wel.

@ kloos; ook hier kijken wij naar de wedstrijden van het ek… niet allemaal maar wel wat. Ik houd niet zo van voetbal eerlijk gezegd… we hebben voetbal aanstaan, mijn vriend kijkt er ook echt naar, en ik ben ondertussen andere dingen aan het doen en luister er eigenlijk naar. :smiley:

bijna klaar met de pil he… spannend!

@ Ingrid; het zou zomaar je ei kunnen zijn hoor… enne, super dat derek een leuke ervaring was, jammer dat je niet uitgekozen ben… maar ja, dat heeft niemand in de hand natuurlijk!

@ daffie; nee mijn hanger is nog steeds niet gemaakt, whaha, misschien vanmiddag. Super dat je vriend de kaartjes erg gaaf vond!! goed geslaagd dus! :smiley: Logisch eigenlijk van je buik en jurk!! Sommige jurken zijn te verstellen… wel spannend he, nu de dag steeds dichterbij komt…?

gisteren dus naar de orchideeënhoeve geweest, was erg gaaf, vind orchideeën erg mooi, heb dan ook weer 3 schitterende meegenomen vanuit t winkeltje daar! heb vijna 400 foto’s gemaakt! :shock: Ze hebben sinds kort ook een vlindervallei daar, en ook dat is in een woord geweldig! erg mooi hoor!

Hoi meiden,

@Ingrid, leuk hoor dat je bij Derek bent geweest! en wat een geluk heb je gehad met het voorwiel!

@CVS, 400 foto’s :shock: :shock: :shock: , je bent goed bezig geweest dus, haha. Maar het lijkt mij ook erg mooi hoor.

@Daffie, inderdaad toevallig, haha.

@Vliegje, leuk lijstje zo :thumbup:

Voor vaderdag heeft Jorrit een luchtje van mexx gegeven en we wilde een ontbijtje maken, maar wij hadden geen trek in een uitgebreidt ontbijt en Jorrit had al gegeten :roll:, dus dat ging niet door.

Verder is mijn man heel de dag alleen geweest met Jorrit ( die overigens wel weer los loopt sinds gister ) want ik ben gaan paardrijden met een vriendin van mij ( ik mocht op een paardje van de staleigenaar van haar stal ) en daarna hebben we die luilak van mij aan de dubbele lijnen gelongeerd. Het was dus ene echte vader en zoon dag :mrgreen:

Verder heb ik hier een dipje.

Ik heb een paar keer een paar druppels bloedverlies gehad na het plassen, maar geen menstruatie.

Ik hoop niet dat het nu 1 groot zooitje gaat worden na de curretage.

Ik baal ervan. Ik heb dan zoiets van wordt ongesteld of niet, maar niet van die vage dingen.

Heel vervelend zo.

Groetjes Chico.

Alvast wat pics dan :wink:

@ Ingrid, wat gaaf!! Wij zijn toen niet in de rij gaan staan, was zo druk… Maare, nog speciale dingen die gebeurd zijn, echt onverklaarbaar??

Ik hoorde net dat een oude schoolvriendin zwanger is… iemand die niet lang een stabiele relatie heeft, flierefluiter bij het leven. Dan denk ik, god weet hoelang het bij ons duurt… Wij hebben wél die stabiliteit. Raar dat ik me zo voel, beetje l*llig misschien. Ik gun het iedereen, zoals jullie ook. Maar bepaalde mensen, dan denk ik… is ook onverwachts zwanger, wel welkom.

Voelen jullie je soms ook zo?

@Vliegje

Lijstje is mooi zo :slight_smile:

Ik heb nog geen idee van mijn nod dus laat mij maar even afwachten eerst.

Volgens mij ben ik echt aan het ontpillen… Voel me goed beroerd.'Constant last van buikpijn (onderbuik) bij vlagen misselijk ook na het eten, moe hoop dat mijn bloeding snel komt hoor gatsie.

Hallo allemaal.

Hier alles goed, alleen druk.

Heb wel alles gelezen. :mrgreen:

Kuss Miranda

@ vliegje; mooie foto’s!! :smiley:

Heb het voetbal tegen Frankrijk ook gezien. Goede wedstrijd! Ben uiteindelijk niet naar de kroeg van de Nederlandse Vereniging geweest, maar ergens anders. Was ook leuk!

@ Daffie: Dus jullie zijn bezig aan de tweede ronde, maar hebben ronde 1 niet voor de winst gespeeld? :smiley: Succes met deze ronde dan maar! Mijn trouwdag is op 8 augustus, dus als het in 1 keer lukt (kleine kans natuurlijk), dan denk ik niet er op de trouwdag al last van te hebben. Behalve dat je dan niet mag drinken :naughty: En dan kunnen familie en vrienden wel raden wat er aan de hand is… Maar dat zien we dan wel weer

@Vliegje: Ze zijn weer prachtig, die foto’s! Volgens mij heb jij het behoorlijk druk met je ‘hobby’ :slight_smile:

@Claud&Onne: Lastig met die onregelmatige cyclussen… Zeker als je bijna de dagen aftelt om te kijken of je zwanger wordt.

Ben trouwens nu al ruim 2 maanden van de pil (maar eerste ronde ‘voor het echie’). Merk dat mijn borsten wat slapper zijn dan met pil. Jammer… Verder niet zo veel verschil met de ‘piltijd’. Hoewel: ik heb ook steeds mijn ei voelen springen. Ik wist tot voor kort niet eens dat je dat kon voelen. :stuck_out_tongue:

Groetjes,

Iev

hoi hoi,

@ vliegje: goed lijstje!!! :smiley: Als jij nou het volgende topic opent, kun je het op de eerste pagina zetten! (maar dan moet je het ook bijhouden :wink: ) Echt mooie foto’s weer zeg!

Tja, ik weet niet precies wat je bedoelt! Toen ik zwanger werd van Colin waren vriend en ik pas 9 maanden bij elkaar. Veel mensen dachten ook dat het ‘per ongeluk’ was, maar we hebben er toch echt goed over nagedacht.En bij ons speelde ook nog mee dat vriend vlak voordat wij iets kregen was gescheiden…

Je weet van te voren nooit hoelang je erover doet. En de een heeft nou eenmaal problemen. Ik voelde me ook wel eens schuldig over het feit dat ik wel snel zwanger was van Colin, maar dat doe ik niet meer, want je hebt het nou eenmaal niet in de hand! Dus aan de andere kant, kun je el jalours zijn op iemand waar het wel snel lukt, maar dat kan zij niet helpen!

@ Ingrid: poeh, jij hebt echt geluk gehad zeg! En wat Derek betreft, ik geloof best dat je de hele sfeer enzo heel apart is… en bijzonder dat hij jou zo in het speciaal bedankte!

@ CVS: je zou mn jurk wel kunnen verstellen, maar dan wordt het gewoon niet zoals ik graag wil, dus… nou ja Ik begin inderdaad al behoorlijke kriebels te krijgen! Zeker nu we echt de laatste dingen aan het regelen zijn… soooo, 400 foto’s!! :shock:

@ Chico: :hug: vervelend zeg, die onzekerheid… Misschien is het gewoon nog even een reactie van je lichaam, en gaat het de volgende ronde gewoon goed… Of zou dit al een innesteling kunnen zijn???

woehoeoeoeoeoeoe!!! Jorrit loopt weer los!!! :mrgreen: handig he! not :mrgreen:

@ Norma: balen zeg… Die ongi komt vast snel

@ Iev: euhm… zoiets ja! whahaha… Nou ja, het is toch niet zo erg dat ze het dan al weten? dat zijn toch de mensen die het dichtst bij je staan. Bij ons zal het net zo gaan, hoop ik!

Ik heb vandaag ineens bruinverlies!! :shock: ik wist echt even niet wat ik zag, omdat ik normaal heel regelmatig ben! (nou ja, denk ik dan) maar even afwachten… Verder heb ik vandaag alvast zwangerschapstesten gekocht. Ik heb er nog 2 liggen (dipsticks) maar ik kon het niet laten en heb nu die digitale gekocht. Wel een beetje duur, maar zo leuk om dat woordje te zien verschijnen :smiley:

liefs

daffie

@daffie, ik wil het wel bijhouden hoor. Moet me lukken, en anders geef ik wel een gil :wink:

Wanneer moet er een nieuw topic open? Bij hoeveel pagina’s?

Enne, misschien ben je wel zwanger!!

Oja, wat ik zei over die oude schoolvriendin. Ik gun het echt iedereen, echt waar. Zeker mensen die het plannen. maar mensen die het NIET plannen, super snel zwanger zijn, er niet bij stil staan hoe groot WONDER het eigenlijk is, dan wordt ik soms gewoon verdrietig en vind het zelfs oneerlijk.

Mensen die het zooo graag willen doen er langer over of er komt iets anders.

Mensen die er niet bij stil staan, zijn hup zwanger. Tis soms zo oneerlijk verdeeld…

Jaja, heb het druk met shoots. Kreeg vandaag nog een aanvraag maar die ging helaas niet door. Moest binnen 2 weken en dat ga ik echt niet redden. Zit tot oktober vol…

@daffie, weet jij toevallig waar ik die digitale CB testen online kan kopen?? Waar dus zwanger of niet zwanger komt te staan?

Vandaag heftig dagje gehad. Naar Limburg geweest (bijna 2 uur rijden voor mij), leverancier bezocht voor bruidsalbums. Prachtig! Ga in juli daar al een huwelijksboek laten drukken, erg gaaf :wink:

ook nog een nieuwe foon gekocht. Heb vorig jaar bij verlending abbo Nokia genomen. was helemaal niks… dus verkocht en Sony Ericsson K800i gekocht.

Ben ik nu ook al beu met zo’n kl*te joystick. Dus vandaag weer nieuwe foon gekocht :oops: Hahah ook Sony Ericsson, maar dan 660i. Wit met lijmgroen. Krijg hem morgen binnen.

Ga nu lekker voetbal kijken met mijn doggies. Manlief is weg, ik zou meegaan maar was zo laat thuis dat ik liever bij de doggies blijf :wink:

Leuk vliegje dat huwelijksboek!! Wel een eind rijden maar goed dat is het wel waard denk ik.

Mooi nieuwe foon!!! veel plezier ermee! Wat voor honden heb je? Mooie foto’s heb je gemaakt meid!!! Als ik nog een keer een fotograaf nodig ben…quanta costa? :mrgreen: (eh…of zoiets?)

Mooi lijstje heb je nu gemaakt!

Daffie de trouwkriebels aan het krijgen meid!!! Komt helemaal goed!!

Iev al 2 maand van de pil, geen ander gevoel?

Ik wel namelijk, ik voel me nu steeds rustiger en lang nietzoveel stemmingswisselingen als met pil. Ik herken het van de eerste keer stoppen. Niet dat ik met pil een krengetje ben hoor :mrgreen:

Norma, hoe Op hoeveel dagen van je cyclus zit je nu? Ik had vanaf afgelopen vrijdag tot en met zondag een heel naar pijnlijk gevoel in mijn onderbuik en niet helemaal fijn in mijn buik zeg maar. dat was rond mijn eisprong. Dus denk dat dat het was maar weet niet zeker, heb dat bij de vorige keer niet gevoeld namelijk.

Chico, Dat vage bloed verlies had ik in de eerste week na mijn laatste ongesteldheid, toen ik net met de pil gestopt was. Eén dagje een heel klein beetje roze verlies. Ik hoop voor je dat je cyclus vrij normaal blijft meid! :-*

CVS, de orchideenhoeve!! mooi he? Daar hebi k vorig jaar als verrassing mijn moeder mee naar toe genomen. Die heeft zo ontzettend genoten daar!!!

Nou sorry als ik iemand vergeten ben!~

Morgen moet ik weer werken.

Manlief is vanaf donderdag tot en met maandag vrij.

Hij en zijn vrienden rijden allen in een oldtimer ford. En ze organiseren nu voor het 6e jaar een internationaal fordtreffen, dus daar is hij dan vanaf vrijdag. Erg gezellig, zaterdag voetbal via beamer. Bbq en gezellige muziek! Wordt vast weer super gezellig

Mocht je wilen weten waar ik het over heb:

http://www.fordfreaks.nl

Nou ik ga maar weer voetbal kijken!!

Meiden tot later!

Ik wil ff zeggen dat ik het een gezellige club begin te vinden hier!!!

:-*
:-*