Juni 2008 stoppers #1

Hoi allemaal…

@ Iev; wat spannend, je trouwdag komt steeds dichterbij! En je jurk uit spanje, moet we een hele gave zijn dan, of niet :smiley:

@ Momemiek; hoe was gister de bruiloft waar je heen moest?? nog een beetje mooi weer gehad??

@ Ingrid; wat super dat brigitte het zo goed doet, misschien kan ze al proef meedraaien met de kleuterklas van de basisschool??

@ Miranda; zo’n bui heeft iedereen wel eens, heb ik ook af en toe hoor… whaha. gaat wel weer over. Enne, geen tv… ook niets voor mij… goed dat je zonder kan…

@ kloos; zou super zijn he, dat je in je eigen plaats aan het werk kan… ik zal duimen voor je. Scheelt niet alleen in benzinekosten maar ook in reistijd

@ Daffie; nee we hebben nog geen lekkage gehad, dus alles is goed aangesloten :D:D De reparatie van mijn maansteenhanger is nog niet gelukt, van het weekend maar even kijken… zal vriendlief even lief aankijken :smiley: enne, wat geweldig dat jullie ook kaarten hebben weten te krijgen :D:D Zal je vriend erg super vinden :smiley: lekker filmpje gekeken gister?? Super dat je dat goed deed! mag ik misschien vragen waarom jullie epres niet klussen in de klusweek?? Of is dat te brutaal?

@ vliegje; ik zal duimen voor jullie dat jullie veel betere kansen hebben… Enne die cyclus he… zou wel gaaf zijn als we gelijk oplopen… misschien ook nog tegelijk zwanger, whaha, we zullen zien.

@ Claudia; welkom hier. :smiley: Hoop dat je samen met de rest snel zwanger zult raken!

@ chico, adres zal ik doorgeven

Nou mijn, menstruatie is sinds gister ook voorbij, dus het is ook klussen geblazen voor ons. whaha… :D:D Wel een fijn idee eigenlijk, dat je niet steeds na hoeft te denken of je de pil wel hebt geslikt of niet :smiley:

mijn vakantie was heerlijk, maar 3 daagjes, dat wel. maar t idee was om er even tussenuit te zijn. en texel kost ons bijna niets omdat mijn schoonmoeder daar een caravan heeft staan. De eerste dat zijn we naar een tropische vogeltuin geweest, das een tuin met orchideeen en tropische vogels. erg leuk, alleen jammer dat de orichideeen niet in bloei waren. Daar bij hadden ze een opvang van wilde vogels, zoal allerlei uilen, buizaard, valk, papegaaisoorten, erg gaaf. We hebben trouwens ook een buizaard op de hand gehad, was toen tijdens een showtje… :smiley:

We hebben ook wilde orchideeen gezocht op texel in de Muy, maar vanwege t broedseizoen van de vogels mochten we niet tussendoor lopen, dus hebben niets gezien. ik heb een boottocht gedaan om zeehonden te kijken, we zijn naar het juttersmuseum in oude schild geweest. daar heb ik een handgemaakte schaatsklomp gekregen van de smid die daar bezig was. ik vond degene die daar aan de muur hing zo mooi, dat hij vroeg of ik zin had om te kijken hoe hij er een maakte, ja dus. Dus dat heeft hij gedaan, en wat mooie vormen in de klomp gebrand en nog mijn naam erbij, en heb ik die van hem gekregen. erg mooi!!

We zijn nog naar ecomare geweest, naar de vuurtoren, we zijn uit eten geweest bij een pizzaria.

De 2e dag kwam een vriendin langs (mijn vriend zat de hele tijd op vlieland, foto’s te maken van f-16’s die daar schietoefeningen deden), en zij moest de laatste boot terug hebben. Die ging om 21.00 uur. dus dat zouden we makkelijk redden, maar we waren bij de pizzaria een beetje de tijd vergeten. toen hadden we nog maar 20 minuten om vanaf cocksdorp naar de boot te rijden… Vriendlief had 2 biertjes op, dus ik achter het stuur. Whaha, je had ons moeten zien… echt, ik heb over texel geraced… De adrenaline schoot door onze lichamen. We waren op tijd, maar we hadden geen minuut later moeten zijn…

gister hebben we nog wat gevist… niets gevangen helaas, we zijn nog wezen winkelen en savonds zijn we weer doodmoe teruggereden… nu hebben we nog dik 2 weken om uit te rusten, whaha

Sorry voor het lange verhaal :oops:

Zo CVS, dat klinkt als een paar super leuke dagen zeg!

Ik kan me wel voorstellen dat je daarvan uit moet rusten, haha

Wij mogen nog even wachten. We gaan in September naar Drenthe.

Nou ik ga snel weer verder aan de slag, ik wil een hoop doen in huis :wink:

Groetjes Chico.

CVS, klinkt heerlijk!! Lekker even ertussenuit :wink:

En ja, zoals je zegt, raar om geen pil meer te slikken haha. Kreeg van de week weer wat buikpijn, ligt echt aan die pil. Vorige maand dus ook toen ik hem 3 dagen niet had kunnen innemen. Je lichaam kan je zo voor de gek houden.

We proberen er niet teveel mee bezig te zijn.

We klussen wel om de dag haha.

Ik ben wel aan het tempen, vroeger voelde ik mijn ei, nu weet ik het niet zeker meer. Dus tempen, kan ik gelijk zien hoe mijn temp eigenlijk is.

Hoop toch volgend weekend op mijn ei… maar goed, wie weet duurt he wel maanden :frowning: maar hoop het niet!

CVS, wij kunnen mekaar steunen dan :slight_smile:

Hoe was jouw cyclus voor de pil ook alweer (je zal het vast al eens verteld hebben, maar mijn geheugen is een zeef de laatste tijd… :oops: )

Hi Claudia! Leuk dat je erbij komt. En ik hoop dat het deze keer goed gaat voor je! Wel een erg lastige cyclus…

@Onne: Volgens het lijstje ben jij de eerste met een NOD… Ik ben benieuwd!

Voor alle anderen: Komende week flink klussen! Volgens mij zitten we allemaal rond de ‘green day’.

CVS: Mijn jurk uit Spanje is niet superbijzonder hoor. Maar het was in Dubai al moeilijk genoeg om een winkel te vinden met ‘gewone’ Europese witte jurken. Ik ben naar een trouwbeurs geweest en daar liepen alle dames in zwarte abaja’s. Dat zijn van die top-tot-teen zwarte gewaden die Islamitische vrouwen over hun gewone kleding dragen. De trouwjaponnen op die beurs waren juist allemaal kleurrijk, maar niet traditioneel zoals bij ons. Dus toen ik eindelijk een winkel zag met ‘gewone’ trouwjurken heb ik er daar een uitgezocht. En die komt dus uit Spanje.

Als het allemaal een beetje wil lukken met zwanger worden, dan hou ik jullie ook een beetje op de hoogte van hoe dat hier gaat.

Vanavond lekker voetbal kijken met de Nederlandse vereniging. Ik hoorde dat er tegen Italie wel 300 Nederlanders kwamen kijken. Benieuwd hoe dat vanavond gaat… Ik denk nog wel drukker, want wij hebben op vrijdag en zaterdag weekend en de wedstrijden zijn allemaal om kwart voor elf 's avonds.

Iev, wel erg gaaf hoor, jullie trouwdag :slight_smile:

Ik baal! Ik kan geen NL zien vanavond… moet met mijn moeder naar zo’n themafeest met diner, disco. Ook wel leuk, maar had erg graag voetbal gezien… Ben voetbal fan, van het EK en WK dan :wink:

De mannen noemen me MAARTEN omdat ik weet wat buitenspel is hahahahaha. Meer vrouwen toch wel zeker, die dat weten??

Dinsdag kan ik gelukkig wel kijken.

Fijn weekend allemaal. Morgen weer een fotoshoot dus hoop niet dat het vanavond laat wordt. Moet morgen naar een super gave manege, hopelijk is het wel droog want de shoot is buiten.

Enne, inderdaad allemaal nog green day :slight_smile: (leuk gezegd).

Succes meiden!

Ik ben 6 juni gestopt met de prikpil :slight_smile:

Spannend hoor, kan aan niks anders meer denken hahaha

Spannend :slight_smile: :slight_smile:

Hoi!

Pff, kom helemaal niet meer aan reageren toe. Als ik al tijd heb om bij te lezen, is de tijd om te reageren voorbij. Ben druk bezig met het afronden van het schooljaar en mijn twee zoontjes vragen ook genoeg aandacht.

Helaas ben ik afgelopen maandag al ongi geworden (op dag 23…). mijn nieuwe NOD is dus 7 juli.

Hebben meer van jullie zo’n onregelmatige cylcus? Ik vind het maar lastig. Nu na 3 weken al weer, de vorige ronde was het na 5,5 week. Geen peil op te trekken.

Groetjes!

Gaat bij mij ook gebeuren ben ik bang… hoop wel mijn ei te voelen…

Sterkte met je drukte!

Ik ben er ook weer vandoor, fotoshoot met paard en 3 hondjes :wink:

Hoi,

@Iev, ik vindt het zeker interresant om te horen hoe anders de dingen in Dubai gaan.

Ik heb een gemist dat jij ook gaat trouwen, wanneer is de grote dag?

Leuk hoor! ik zou ook zo weer willen, haha ( met dezelfde man natuurlijk :lol: :lol: :lol: ).

@Onne, mijn cyclus is wel wat verschillend, maar niet zo erg.

Ik zit meestal tussen 33 en 36 dagen, alleen heb ik bij mijn laatste zwangerschap als op dag 30 positief getest, met een duidelijk streepje.

Nu weet ik het even niet door de curretage, maar ik gister dacht ik ongie te worden, ik had een beetje afscheiding met een heel klein beetje bloed ( sorry meiden ).

Maar het voelt niet alsof ik ongesteld wordt en er is ook niks meer te zien.

Afwachten dus maar weer.

Mijn tijd van eisprong naar menstruatie is trouwens 11/12 dagen, in plaats van 14.

@Vliegje, leuk hoor weer een fotoshoot! veel plezier vandaag!

Enne, wel even showen hier he :wink: Net als dat prachtige kindje!

Groetjes Chico.

sorry sorry :oops: :oops: :oops: tijdje geleden dat ik geweest ben, ik ga nu snel bij lezen en ff reageren.

Trouwens wist je dat: NEDERLAND HEEFT GEWONNEN!!! :smiley: :smiley: :smiley: :dance: :dance: :dance: :dance:

sorry hoor, maar ben zo fan van het EK en ik vond het gewoon super…nog meer liefhebbers hier die er naar kijken???

nou ik lees ff terug…tot zo voor de volgende reactie :wink:

:mrgreen:

zo redelijk bijgelezen, nu ff kijken wat ik nog weet :wink:

CVS; lekkere vakantie gehad dus…klinkt goed wat je allemaal gedaan hebt!

vliegje; veel plezier vandaag met je fotoshoot! Ennuh ik weet ook wat buitenspel is hoor!! :mrgreen: opgevoed met broers die allemaal op voetbal zitten, vader die scheidsrechter was en heb ik een man die ook uit een voetbalgezin komt :mrgreen: haha…

onne; dat met reageren herken ik. Ik probeer meestal op mijn werk bij te lezen te reageren, maar vaak komt er weer wat tussen… :evil: ach ja…als je de topic in de gaten houdt en een btje meeleefd is toch ook goed genoeg?? :wink:

claud77 en norma29; welkom hier! :smiley: Succes met zwanger worden :wink:

iev; was het gezellie gisterenavond met voetbal kijken? vast wel, wij zaten in een cafe. Dat was echt super gezellie, alleen btje irrie kijken, want ik kon niet alles zien, zat steeds weer een hoofd voor :naughty:

bijna iedereen gehad volgens mij…sorry als ik iemand ben vergeten :oops: :oops:

nouw nog 4 pilletjes en dan geen pil meer voor mij! Heerlijk! Kan niet wachten…dan kan ik ook echt gaan mee praten over proberen zwanger te worden…steeds als je de pil slikt, heb je het gevoel nog niet helemaal zeg maar :wink:

Iedereen een fijn weekend toegewenst.

Ik ga lekker relaxen vandaag!

Groetjes!

Ik reageer later ff hoor.

Bij de vorige keer zwanger wroden heb ik mijn ei nooit (bewust) gevoeld

Nu had ik gisteren pijn onder in de buik, vanmorgen ook nog.

Zou dat m’n ei zijn?

Misschien kunnen we de topic titel veranderen in ‘Juni 2008 stoppers’ ?? :slight_smile:

Shoot ging wel lekker! Hondjes ook op strobalen gezet, geweldige foto’s vind ik zelf :wink:

Paardje was lastiger, die reageert natuurlijk niet op woordjes als ‘koekje, ga je mee of poesje’ hahahahahha!

Maar er zit wel wat tussen :wink:

Ben druk bezig, ruim 600 foto’s gemaakt…

Ben echt dooooodmoe… gisteravond laat geworden, dus morgen heeeel lang uitslapen :wink:

Ik verlang zoooo naar een dikke buik he… Hebben jullie dat ook?

En ja, ook ik zie ineens overal zwangere vrouwen! Zo gek hahaha.

Nou even een poging om te reageren.

Wat gaat het hard hier zeg

:mrgreen:

Vliegje ik ben erg benieuwd hoor naar de foto’s!!! Die vorige waren erg gaaf!!! Laat je hier nog wat zien?

Die dikke buik,… DIE WIL IK OOK!!! ja ik zie ook veel dikke buiken en kleine baby’s! Hoe ws het feest?

Kloos spannend idee he dat je straks gewoon niets meer gebruikt! Succes!! :-*

Hier wordt de voetbal ook gevolg hoor!!

Onne, wat vervelend die onregelmatige cyclus meid.

Zal het nog even op orde moeten komen?

Norma, welkom. Spannende tijd he? Ook al gaan wij voor een 2e wondertje het is en blijft net zo spannend! :mrgreen:

Iev hoe was het voetbal kijken? Veel nederlanders gekomen?

CVS. lekkere dagen gehad zo te lezen meid!! Wat kun je daar van opknappen he?

En de meiden die hier nieuw zijn welkom!!

Ik heb te lang gewacht met reageren, ik kijk in het bericht scherm altijd de berichten (onderin beeld) terug om vervolgens te reageren. Maar ik heb nu niet iedereen gehad geloof ik. Sorry! Ik ga het weer bijhouden!!!

Morgen naar Derek Ogilvie!!! Ik heb er zo’n zin in!!

Nou ga nog ff verder kijken!

Tot later meiden.

Liefs,

Ingrid

Ik laat nog wel wat pics zien :wink:

Veel plezier morgen bij Derek!! Welke rij zit je?? Breng je verslag uit na afloop hier ??? :slight_smile:

Feest gister was erg leuk! Wel balen dat ik NL niet kon zien, dinsdag wel gelukkig.

@Kloos, nog een paar pillen! JIHA!

Ik merk tot nu toe weinig aan mijn lichaam zonder pil. Ik had altijd erg veel afscheiding, veel schimmelinfecties. Daarvoor dus naar gynaecoloog. nu is dat veel beter… vorige maand dus te laat begonnen met strip en nu gestopt. Heb het idee dat die erge afscheiding gewoon van de pil kwam…

Ik hoop echt niet dat ik hoef te ‘ontpillen’!

@vliegje wrote:

Veel plezier morgen bij Derek!! Welke rij zit je?? Breng je verslag uit na afloop hier ??? :slight_smile:

Feest gister was erg leuk! Wel balen dat ik NL niet kon zien, dinsdag wel gelukkig.

Ik merk tot nu toe weinig aan mijn lichaam zonder pil. Ik had altijd erg veel afscheiding, veel schimmelinfecties. Daarvoor dus naar gynaecoloog. nu is dat veel beter… vorige maand dus te laat begonnen met strip en nu gestopt. Heb het idee dat die erge afscheiding gewoon van de pil kwam…

Wij zitte op rij 7. Waar zaten jullie?

Ik kom zeker verslag brengen!!!

Super Derek Ogilvie. Ik wil ook graag, maar deze datums gingen niet lukken.

Hopelijk geeft hij snel weer een aantal sessies :pray: .

Vind het super interressant.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik ben trouwens ongi geworden gisteren, mogelijke NOD is denk ik 19 juli.

Mijn cyclus is de weg kwijt na mn miskraam :frowning: .

laters, kus Claudia

@Ingrid28 wrote:

@vliegje wrote:

Wij zitte op rij 7. Waar zaten jullie?

Ik kom zeker verslag brengen!!!

Rij 1. Succes morgen!!

Claudia, balen van je ongesteldheid. Maar nu kan je weer een nieuwe ronde ingaan met nieuwe kansen. Succes!

@Ingrid:

Ben altijd al regelmatig ongesteld geweest, al sinds mijn eerste menstruatie 20 jaar geleden. Van mijn 12e tot mijn 24e heb ik de pil geslikt om het een beetje te kunnen reguleren. De oudste is geboren in oktober 2004. Daarna een paar maanden de pil geslikt (januari 2005-juni 2005) en toen gingen we voor een tweede (die uiteindelijk kwam in februari 2007). Sinsdien juni 2005 slik ik de pil niet meer en ben ik dus onregelmatig ongesteld.

Voor degene met kinderen: wat hebben jullie vandaag aan vaderdag gedaan al?