Juni 2008 stoppers #1

@ Vliegje: ik heb geprobeerd om je lijstje in het 1e berichtje te krijgen, maar op de een of andere manier geeftie aan dat het bestand dan te groot is, dus het lukt me niet! :frowning:

Dit is de link, misschien lukt het dan wel?

goedemorgen iedereen,

bedankt voor alle succes wensen!

tis wel heel spannend allemaal,als je naar de aantal keren klussen kijkt bij ons zou het haast niet kunnen missen maar aan de andere kant geloof ik gewoon niet dat het in 1keer raak zal zijn.

MAar ja mijn lijf geeft weer hele vage tekens,vage buikpijn,rommelend gevoel zeg maar,opgeblazen ook,weinig eetlust,beetje duizelig op zijn tijd,nou ja ik word er gek van…

heb vanmorgen dus al een test gedaan,is te vroeg maar ja je weet het niet…niet zwanger maar dat zegt dus niks nog…pff ik word zenuwpatient… :wink:

Haha spannend he :wink: Zoveel onzekerheden ook.

Hoi hoi,

ben ik weer, welkom voor de nieuwelingen!! Dat jullie maar snel zwanger mogen worden!! :smiley:

ik zit op me werk, dus ik ga snel weer wat serieus doen :wink: Wil jullie even allemaal een fijne avond toe wensen!

groetjes!

Hallo allemaal.

Vandaag ongie geworden (zat er al aan te komen)

Ik vind het niet erg, nu weet ik ook eens wat het is om te wachten. :mrgreen:

Nieuwe ronden nieuwe kansen.

Met Jay was alles goed op het consultatiebureao. (had niet anders verwacht)

Fijne avond allemaal.

Kuss Miranda

Arola en Schaapie, willen jullie ook op het lijstje?

Pb me dan je leeftijd, NOD en hoeveelste kindje.

Ik ga zo GITJE erbij plaatsen, die zag ik in een ander topic en zal hier wel aan komen waaien. Wilde graag op het lijstje :wink:

miranda, balen dat je ongi doorgezet heeft… idd, nieuwe ronde, nieuwe kansen… zal voor je duimen dat t dit keer wel raak is :smiley:

Balen Miranda. Je NOD klopte dus wel bijna goed met het lijstje.

CVS, heb jij al iets van een ei gevoeld??? Ik denk dat ik hem gister heb gehad…

Had daarnet wat bruinverlies…

Iemand enig idee of dit van een ei kan komen?

Het was niet veel bruinverlies, maar toch…

vliegje, nee ik heb nog niet echt iets gevoeld, heb op dit moment wel een zeurderig gevoel laag in mijn heupen… en gevoel alsof ik een opgezette blaas heb, wat niet zo is… t is allemaal wel wat zeurderig… heb geen idee of dit iets betekend. we kaan straks iig wel klussen… Volgens mijn cyclusbanner zou vandaag dus wel mijn ei zijn… nou kan dat natuurlijk verschillen… dit is mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil…

Ik heb gister denk ik wel mijn ei gehad. Een paar uur lang een gevoel alsof je ongi wordt… Kramp in mijn onderbuik, en steken richting mijn rug. Dat betekent dus dat mijn NOD ongeveer op 3 juli zal zijn. Zet maar op het lijstje Vliegje! Hoewel we natuurlijk wel gebruik hebben gemaakt van dit signaal van de natuur :-*

Vroeger vond ik de stopweek van de pil altijd een lastige week. Had veel liever die andere 3 weken van de maand… Maar kijk nu uit naar de NOD!!!

Nieuwe dames in het forum: Hartelijk welkom! En succes allemaal!

Ik begrijp mijn temp echt niet…

Ben begonnen met tempen op 11 juni.

De tempen waren:

37

36,7

36,6

36,9

37

36,8

36,8

36,7

37

37

Mijn temp is nu dus al 2 dagen acher elkaar 37… zou eventueel kunnen als ik mijn ei heb gehad… Maar, het schommelt zo he…

Iev, je NOD staat erop :slight_smile:

ik denk ook dat iid gisteravond mijn ei heb gehad… was echt zeurderig en straalde wat uit richting mijn rug… en nu… helemaal over…

We hebben gisteravond geklust… dus wie weet. :smiley: Afwachten maar.

ben zo benieuwd of het een aantal dames gaat lukken…

Ik heb nog nooit echt gevoeld of ik een eisprong heb gehad. De vorige keer was ik gestopt met de pil en was ik na 2 mnd zwanger (en dat na 15 jaar pilgebruik). Nu zijn we vorige maand gestopt met de pil, nog met condoom gevreeen, en 1x ongi geweest. Had erna ook vrij lang last van bloeden en daarna ook bruinverlies. Dat was ook ong. tijdens dat de eisprong er moest zijn geweest.

Ik denk dat je lichaam na al die rotzooi echt even moet herstellen. Die baarmoeder mag nu eindelijk zijn/haar eigen ritme bepalen.

Als het goed zit hebben we dit weekend een eisprong dus gaan we daar maar even gebruik van maken :smiley:

Zou toch wat zijn als er een aantal de 1e keer al zwanger zijn… je durft het niet te hopen he… spannend!!!

Arola, ik zet je spoedig op de lijst :wink:

@vliegje wrote:

Arola en Schaapie, willen jullie ook op het lijstje?

Pb me dan je leeftijd, NOD en hoeveelste kindje.

Ik ga zo GITJE erbij plaatsen, die zag ik in een ander topic en zal hier wel aan komen waaien. Wilde graag op het lijstje :wink:

ja is goed hoor,pb is onderweg :smiley:

spannend allemaal he voor iedereen,ik merk aan mezelf dat ik het liefst iedereen al zou willen vertellen dat ik misschien wel zwanger ben maar ja niks is nog zeker…heb al 4testen versleten,zo ongeduldig ben ik en vanmorgen de kruidvattest maar eens geprobeerd,en daar kwam een heel vaag streepje,geen idee dus of ik me nu al blij moet gaan maken of nog even zenuwachtig moet zijn,ik ben het allebei een beetje…

ik wil eerst dinsdag afwachten maar dat duurt zo lang nog…tja dat is natuurlijk niet zo maar zo voelt het wel…

ik hoop voor een ieder die aan het klussen geweest is of nog moet klussen dat het gaat lukken,zou toch prachtig zijn :thumbup:

groetjes Schaapie

schaapie, is het een vaag streepje zoals van: ik zie een streepje, maar niet gekleurd, of echt gekleurd maar dan super licht??