Juni 2008 stoppers #1

jullie gaat echt te snel hahaah

Maar goed even een poging tot reageren doen!

Jentel lekker dat je kindje tussen de middag nog slaapt. Even tijd voor jezelf he?

CVS Lekker naar de LAMA’s!!! Ik ga in november naar de afscheidstour!!! Ik heb er nu al zin in!!!

Stiekem! Wat lekker op vakantie!!! Heeel veeel plezier!!!

VLiegje Naar Derek Ogilvie!!! Wat gaaf!!! Ik wil wel horen hoe het was!! Ik ga volgende week zondag!! Vind het spannend maar wel op een leuke manier!!!

Daffie leuk joh de bedankje voor de bruiloft!! Nee dat zouik hier ookn iet zeggen!!! Mijn vriendin zit ook op KOK. Zij weet wel (als enige) dat we gestopt zijn met de pil, maar dat had ik haar sowieso wel verteld! Ik wist het bij haar ook, dan leef je echt en nog meer met elkaar mee he?

Wij gaan 18 juli op vakantie een weekje een sta caravan gehurud. Heb er erg veel zin in!

Twee paragnosten hebben een voorspelling voor mij gedaan. Ik had gevraagd of wij nog voor een tweede kindje zouden gaan en wanneer ik dan zwanger zou mogen worden. Ik had dus niet gezegd dat ik al met de pil gestopt was. De één zei: Je bent in sept/okt 2008 zwanger en de ander zei dus medio 2009 wordt er een tweede kindje bij jullie geboren. Beide dezelfde voorspelling haha we zullen zien. Ik hoop het natuurlijk heeel erg maar moet het eerst nog zien natuurlijk!

Nou ik ga zo ff autowassen samen met brigitte. Dus dat wordt waterballet hahaha!

Dag meiden!

@Daffie: wat hebben jullie een mooie trouwsite! Leuke foto’s van je mannetje!! Moet er nog veel geregeld worden of zit het meeste wel in kannen en kruiken?

@CVS: Naar de Lama’s?! Ik ben jaloers… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maar heel veel plezier, hoor!! Al denk ik dat dat wel moet gaan lukken. En nu drie weken lang vakantie, heerlijk!!

@Vliegje: Misschien deed je ongesteldheid zo raar vanwege een beetje stress of misschien omdat je veel bezig bent met zwanger worden? Ik heb maar een beetje stress nodig om resultaat te zien, zeg maar :oops: . Iig is het fijn dat het nu goed is doorgebroken; hoef je je ook geen zorgen meer te maken.

Ennum, misschien een heel rare vraag, maar… wie is Derek Ogilvie? :think:

@Ruth: naar Turkije, wauw! Geniet er maar lekker van!

@Miranda: Gefeliciteerd met jullie 1/12 huwelijksverjaardag!

Donderdag trouwt mijn zwager, en vrijdag gaan wij direct door naar de Belgische Ardennen! Helaas moet ik wel mijn scriptie meenemen op vakantie. Zucht. Maar jah, da’s voor de ochtenden en de rest van de dag is dan vakantie :smiley: .

Liefs,

Momemiek

@Momemiek wrote:

Dag meiden!

@Daffie: wat hebben jullie een mooie trouwsite! Leuke foto’s van je mannetje!! Moet er nog veel geregeld worden of zit het meeste wel in kannen en kruiken?

@CVS: Naar de Lama’s?! Ik ben jaloers… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maar heel veel plezier, hoor!! Al denk ik dat dat wel moet gaan lukken. En nu drie weken lang vakantie, heerlijk!!

@Vliegje: Misschien deed je ongesteldheid zo raar vanwege een beetje stress of misschien omdat je veel bezig bent met zwanger worden? Ik heb maar een beetje stress nodig om resultaat te zien, zeg maar :oops: . Iig is het fijn dat het nu goed is doorgebroken; hoef je je ook geen zorgen meer te maken.

Ennum, misschien een heel rare vraag, maar… wie is Derek Ogilvie? :think:

@Ruth: naar Turkije, wauw! Geniet er maar lekker van!

@Miranda: Gefeliciteerd met jullie 1/12 huwelijksverjaardag!

Donderdag trouwt mijn zwager, en vrijdag gaan wij direct door naar de Belgische Ardennen! Helaas moet ik wel mijn scriptie meenemen op vakantie. Zucht. Maar jah, da’s voor de ochtenden en de rest van de dag is dan vakantie :smiley: .

Liefs,

Momemiek

Je bent maar druk met je scriptie meid!! Maar wel lekker er even uit! Geniet er wel lekker van he?

Derek Ogilvie is de babyfluisteraar. Komt donderdags altijd op tv, rtl 4

Ingrid. Ja lekker hoor en hij slaapt ook nog goed (half een tot drie uur half vier)

Momemiek; dank je :mrgreen:

Jammer dat je op vakantie verder moet met je scriptie, maar volgens mij had het niet modig geweest.

Als je hier niet de hele tijd zat :lol: :lol: :lol:

Kuss Miranda

@Ingrid28 wrote:

VLiegje Naar Derek Ogilvie!!! Wat gaaf!!! Ik wil wel horen hoe het was!! Ik ga volgende week zondag!! Vind het spannend maar wel op een leuke manier!!!

*Breekt in*

O, Ing wat gaaf, ga je daar naartoe??
Ik kijk elke donderdagavond, ik vind het toch zo bijzonder wat hij doet!!
Hij is echt geweldig vind ik.

*Breekt uit*

@Ingrid28 wrote:

Mijn vriendin zit ook op KOK. Zij weet wel (als enige) dat we gestopt zijn met de pil, maar dat had ik haar sowieso wel verteld! Ik wist het bij haar ook, dan leef je echt en nog meer met elkaar mee he?

hihi

:-*

hoi meiden,

heb wel even gelezen, maar echt geen fut meer om te reageren… Colin werd vanmorgen om kwart voor 6 wakker en wilde niet meer slapen. En op de een of andere manier heeft ie ook zn middagdutje (bijna) overgeslagen! Hij sliep maar een half uurtje :wall: Ben echt helemaal gaar, dus ga snel naar mn bedje!

liefs

daffie

Tnx allemaal voor alle goede wensen voor mijn vakantie!! :inlove:

Daffie: mijn evt. NOD wordt dan 27 juni. Kan je iig iets opschrijven, en we zien dan wel weer wanneer ik aan de beurt ben (of eigenlijk, wanneer niet, haha).

Derek was gaaf! We zijn helaas niet uitgekozen (en zaten nog wel rij 1).

Ik was daarna helemaal op, alsof al die geesten onze energie gebruiken.

Derek is een heerlijke vent. Heel relaxed, ontspannend. Opent heel leuk met een wave ;), 2e deel met een striptease hihi. Hij is nog sexy ook (al is hij homo)! heerlijk mannetje :slight_smile:

En hij is goed! Echt goed! Het is écht, oprecht, geen doorgestoken kaart. Ongelooflijk wat hij allemaal weet te zeggen, echt ongelooflijk.

Veel plezier Ingrid volgende week! Laat je ons weten hoe het was??

Dames die op vakantie gaan/zijn, have fun!

@jentel

Woon in de buurt van Breda. Maar ik kom in principe ook bij mensen thuis, mits ze de ruimte hebben waar ik mijn studio kan zetten. Studio huren kan ook, die is in Den Bosch.

@Stiekem, hoe waren de lama’s??

@Miranda, gefeliciteerd :slight_smile:

Wie ging er ook alweer trouwen binnenkort?? Sorry, slecht geheugen… :oops: Have fun in ieder geval!

Wij zijn in augstus alweer 3 jaar getrouwd.

@Ingrid, hoe ging het autowassen? Droog gebleven? :slight_smile:

@Kloos, hoe is het nu?

Vliegje: ik was niet naar de Lama’s! :wink: Dat was CVS… hihi

En jentel en miranda zijn dezelfde. :mrgreen:

Ik noemde mij in het begin zo omdat ik bang was dat iemand mij zou herkennen maar nu weet ik dat ik niemand hier ken… jah een vriendin maar die vertel ik alles.

Maar ik woon in de buurt van Gorinchem dus wie weet heb je in November een nieuwe klant :wink:

Kuss Miranda/jentel :mrgreen:

hooi,

@ Vliegje: dank je wel! Het was niet eens echt bewust gekozen. We wilden liever op vrijdag trouwen, maar dat was allemaal al vol! :shock:

Jammer dat je niet werd uitgekozen door Derek, maar wel gaaf dat je erbij was,toch?

Waar bij breda woon je precies? Mijn ouders wonen namelijk in Bavel!

@ Stiekem: Fijne vakantie!!!

@ CVS: Hoe was de lama’s??? Wij willen ook al een hele tijd, maar ze zijn steeds uitverkocht! :frowning:

@ Jentel: poeh… dat gaat snel zeg! Gefeliciteerd met je maand-jubileum :smiley: , hoe was je etentje? Sooo, wat slaapt Jay nog lang!!! Colin slaapt meestal van half 1 tot uiterlijk half 3.

@ Ingrid: Ik moet eerlijk zeggen, dat ik bij haar laatste zw.sch. niet echt goed kon meeleven. Ze is namelijk zwanger geworden toen Colin 2 weken was! Ik vond het echt super dat ze weer zwanger was, maar ik was nog zo met Colin bezig dat het grootste gedeelte langs me heen is gegaan. Daar baal ik wel van, maar ja… Het is wel leuk dat je elkaar af en toe tegen komt hier! en handig ook, ik hoef niet alles 2 keer te vertellen, want ze leest toch mee! hahaha

Ben benieuwd of die voorspellingen uit zullen komen!

@ Momemiek: Dank je wel! Het meeste is wel geregeld, we moeten eigenlijk alleen nog de accessoires voor vriend en de bloemen (en dan nog alles wat we vergeten zijn…)

Nou, Colin heeft vannacht gelukkig weer lekker geslapen. Hij was nog wel een beetje aan de vroege kant wakker (kwart voor 7), maar ligt nu weer lekker te knorren. Vriend is lekker aan het voetballen en ik ga straks even kijken. Zijn er hier trouwens nog meer ek-weduwen???

liefs

daffie

O ik heb ook een kop als een zeef!

Miranda/Jentel, excuses :slight_smile: Enne, Gorichem is in de buurt joh. Ook eventueel voor het huren van een studio in Den Bosch :slight_smile:

CVS, hoe waren de Lama’s? (sorry Stiekem whahaha! al die Nicknames ook hier :slight_smile: ).

@Daffie, zeker gaaf dat ik erbij was! Het was zowieso gaaf om zoiets mee te maken.

Ik wil wel binnenkort naar een medium gaan voor mij persoonlijk. 1 op 1.

Ik heb van een vriendin een adres gekregen, vrouwtje heeft alleen een wachttijd van een halfjaar haha.

Heeft iemand hier een maansteen om??

Ikke wel en ben heeeeel benieuwd of hij ook echt werkt.

hoihoi,

de lama’s waren echt top!! :smiley: We zaten wel achterin, maar ja, we waren al blij dat we nog kaarten hadden!

Vanmiddag hebben we nog kaarten geboekt voor het afscheidstournee van de lama’s. Het is dan wel in amsterdam (heineken music hall), mar ja, we zijn er dan wel bij.

@ daffie, je moet even op lamasontour.nl kijken… daar kun je zien wat al uitverkocht is en wat nog niet. Succes.

@ vliegje; jammer dat je niet werd uitgekozen, lijkt mij wel ontzettend gaaf om dat mee te kunnen maken :smiley: En ja, ik heb vandaag voor de 2e dag een maansteen om :smiley: Heb m gister binnen gekregen met de post… dus of zoiets nou echt werkt… we zullen zien haha

@ jentel; gefeliciteerd met je 'maand"jubileum!

Ja voor mijn ook de 2e dag met de steen :slight_smile:

Dag meiden, er is weer behoorlijk gekletst!

Ik kies maar een paar dingetjes uit om op te reageren, hoor!

1. Jullie hebben gelijk dat KoKken nou niet bepaald helpt bij de voortgang van mijn scriptie. :wink:

2)Daffie: Ik ben ook een ek-weduwe. We hebben geen tv, maar nu heeft manlief zattoo ontdekt, waardoor we via internet kunnen kijken :wall: . Vrijdag gaan we op vakantie naar een huisje met breedbeeldtv… dus er is geen ontkomen meer aan. Eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg hoor. M’n hub is er zo mee weg, dat ik wel mee geniet. Inmiddels ken ik alle spelregels wel zo’n beetje, waardoor meekijken ook een stuk leuker is 8) .

2. Even wat betreft mediums enzo in het algemeen. Ik ken namelijk veel verhalen van mensen die door mediums of glaasje draaien oid in contact kwamen met geesten en die er vervolgens niet meer met rust door werden gelaten (knipperende lichten, slaan van deuren en soms zelfs fysieke aanvallen). :shock: Nu is het natuurlijk net zozeer de vraag of deze verhalen waar zijn, als of de positieve berichten over bijvoorbeeld mediums waar zijn. :think: Ik wil alleen maar even zeggen dat er ook van die “enge” verhalen bestaan. Dus: wees voorzichtig. Misschien is het allemaal wel niet zo onschuldig als het lijkt. Maar misschien is het ook wel allemaal onzin en maak ik me zorgen om niets. :wink:

Fijne zondagavond allemaal!!

Wij gaan bbqen! :mrgreen:

Liefs,

Momemiek

@Momemiek wrote:

Dag meiden, er is weer behoorlijk gekletst!

Ik kies maar een paar dingetjes uit om op te reageren, hoor!

1. Jullie hebben gelijk dat KoKken nou niet bepaald helpt bij de voortgang van mijn scriptie. :wink:

2)Daffie: Ik ben ook een ek-weduwe. We hebben geen tv, maar nu heeft manlief zattoo ontdekt, waardoor we via internet kunnen kijken :wall: . Vrijdag gaan we op vakantie naar een huisje met breedbeeldtv… dus er is geen ontkomen meer aan. Eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg hoor. M’n hub is er zo mee weg, dat ik wel mee geniet. Inmiddels ken ik alle spelregels wel zo’n beetje, waardoor meekijken ook een stuk leuker is 8) .

2. Even wat betreft mediums enzo in het algemeen. Ik ken namelijk veel verhalen van mensen die door mediums of glaasje draaien oid in contact kwamen met geesten en die er vervolgens niet meer met rust door werden gelaten (knipperende lichten, slaan van deuren en soms zelfs fysieke aanvallen). :shock: Nu is het natuurlijk net zozeer de vraag of deze verhalen waar zijn, als of de positieve berichten over bijvoorbeeld mediums waar zijn. :think: Ik wil alleen maar even zeggen dat er ook van die “enge” verhalen bestaan. Dus: wees voorzichtig. Misschien is het allemaal wel niet zo onschuldig als het lijkt. Maar misschien is het ook wel allemaal onzin en maak ik me zorgen om niets. :wink:

Fijne zondagavond allemaal!!

Wij gaan bbqen! :mrgreen:

Liefs,

Momemiek

Hallo,

Even een kleine reactie op jouw stukje over ‘mediums’. Ik zet het even in een spoiler het is nogal een lang verhaal :oops:

Dat glaasje draaien ken ik ook en hou ik me zeker niet mee bezig. dat is uitlokken van iets wat je niet hoort uit te lokken. En een medium die je met een verkeerde geest in contact brengt en je vervolgens niet meer kan helpen (dus die onrust niet kan wegnemen) verdient het in mijn beleving niet eens om het woord medium te dragen.

Ik ben zeer overtuigd geinteresseerd in het hiernamaals. Maar die interesse is pas gewekt nadat ik uit het niets 'bewijzen’heb gekregen. Ik heb veel onverklaarbare (postitieve!) dingen meegemaakt, die mij het vertrouwen geven dat de mensen die we hier verliezen nog verder mogen gaan.

Maar ik kan me de angst wel voorstellen zoals jij dat beschrijft. Maar dat is voor mij een compleet ander stukje dan naar bijvoorbeeld Derek Ogilvie gaan. Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat Derek het eerste medium is waar ik heen ga. Ik ga niet naar paranormale beurzen of naar een praktijk van een medium. Mensen die veel geld vragen om mij dmv het ‘hiernamaals’ of bijzondere gaven te mogen helpen doen het niet omdat ze de gaven hebben gekregen om te helpen maar voor het geld. En dan ben je niet goed bezig.

Brigitte was altijd een slecht slaper. 2 jaar lang met grote regelmaat slapeloze nachten. En wat er was? Geen enkel idee. Daarnaast was ze ongelofelijk overgevoelig. Er hoefde maar iets anders te gaan dan normaal en ze was helemaal van slag, het arme kind. Ze heeft/had ook enorme darmklachten en problemen met de ontlasting. Om dat laatste ben ik terechte gekomen bij een kennisje van een vriendin van mij. Ik belde haar op met de vraag of zij (met haar gave) iets voor de darmklachten van Brigitte kon doen. En toen begon ze: Er heerst veel verdriet bij jullie he?. Brigitte kan niet tegen kleurstoffen he? Als je van haar schema afwijkt is het mis? Ze doet zus en zo? En meer van dit soort voorbeelden wat ze niet kon weten.

Om een lang verhaal kort te maken, ze heeft hier aardstralen geneutraliseerd en brigitte 4 x behandeld. En sindsien hebben wij van een donkerwolkje met waterig zonnetje, een mega zonnestraal terug. Wat een heerlijkheid en wat een opluchting!

En het heeft me maar heel weinig geld gekost, omdat zij het met haar hart doet en niet met haar portomonee.

Goed, slechts een voorbeeld om duidelijk te maken dat er echt iets moois is waar mensen mee werken, maar die mensen moet je zoeken met een zaklampje.

Heeft iedereen lekker van het weer genoten?

Momemiek lekker ge-bbqed? mmmm heb ik ook wel zini n!!!

Daffie, ik denk dat dat meeleven van jou ook onmogelijk had gekund. Je was zelf nog in zo’n roes. Dat lijkt me toch ook logisch. Maar anders hjad je het vast dubbel gedaan!

Eh…Jij zegt collin vroeg wakker kwart voor 7? Hmmm wij zijn blij als Brigitte van 19.00 uur tot 6.00 uu slaapt! :mrgreen:

Ze zeggen toch als je een slechte slaper hebt krijg je bij de tweede een goede slaper? Nou dan wordt dat dus een megaslaper!!! :mrgreen:

Vliegje, je enthousiasme spat er af!! Gaaf!!! Heb er ook echt heel veel zin in!!! Is voor mij de eerste keer bji een echt medium. Dus ook wel spannend!!! Ik laat julie weten hoe het was hoor!!! En ik ben met het autowassen redelijk droog gebleven, brigitte daarintegen niet, die kon ik uitwringen!!! :mrgreen:

Nou hier gaat het goed hoor. Alleen Brigitte kreeg vanmiddag inieens koorts. Ze ligt nu met 39.3 op bed. Ze had wel weer erg last van haar ontlasting, gelukkig kwam er flink wat eind van de middag. Zou die koorts een reactie kunnen zijn? :think: Ik zou morgen met haar naar mijn familie in Emmen, zij zjin 4 weekjes over uit Amerika. Ik zou het wel heeel jammer vinden als dat niet door zou gaan…Maar we zien wel hoor!

Nou ik ga ff bankhangen en niet te veel kletsen ben weer een beetje bij nu!!!

Liefs,

Ingrid

Ik ga ook geen beurzen af ed. Ik geloof er wel heilig in. Ook dingen meegemaakt na het overlijden van mijn oom en broer… Positief hoor!

En Derek was het 1e wat ik eigenlijk meemaakte in de zin van mediums. Maar hij is ook écht. Geen kwakzalver.

Maar ik ben het ermee eens, je moet altijd voorzichtig zijn. Nooit zelf iets gaan doen of ergens aan beginnen. Want het kan echt gevaarlijk zijn.

Sterkte met Brigitte!

hoi hoi,

@ Vliegje: Nou, dat is nog even wachten dan! Ik hoop dat het het waard is! Zijn er dingen die je specifiek wil weten?

Nu nog geen maansteen, ik ga dinsdag even naar het spiritueel winkeltje in de stad om er een te halen

@ CVS: Goed idee!!! Misschien leuk om vriend te geven voor vaderdag, want zn andere kado is in de soep gelopen :frowning:

@ Momemiek: ik vind het ook wel leuk om oranje mee te kijken, maar al die andere wedstrijden hoeven van mij niet zo… Maar ja, vriendlief wil echt alles zien :wall: waar ik dan natuurlijk echt weer niets van begrijp.

@ Ingrid: je hebt gelijk, hoor en dat weet dinnetje gelukkig ook, dus no hard feelings, hadden we het maar beter moeten plannen! :mr.green:

sooo, 6 uur :zzz: Nee, gelukkig slaap ik gemiddeld een uurtje langer! Ik hoop het voor jou! Offe… betekend dat dat ik nu een hele slechte slaper krijg? :shifty: :mrgreen:

Balen van Brigitte, zeg… Ik hoop echt dat het een reactie was op de darmklachten van vanmiddag… Colin heeft af en toe ook opeens een koortsvlaag, meestal rond de tandjestijd en dan is het vaak al weg, voor ik de paracetamol kan pakken! Ik hoop dat je nog wat aan je uitje met familie kunt hebben.

even over die mediums: Ik geloof ook echt dat er iets is na dit leven, maar ik weet niet of ik mn neus er nu al in moet gaan steken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het leuk om op tv naar Derek te kijken, maar daar houdt het ook wel mee op. Al laat ik dan wel weer pendelen om te kijken wat het geslacht van de baby is(als het zover is)… Ik geloof ook best dat je in contact kunt komen met geesten oid die het niet zo goed met je voor hebben, maar wat dat betreft ben ik het weer met Ingrid.

maar natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig, alleen een beetje gezond gereserveerd :mrgreen:

liefs

daffie

Ja in hoeverre wat mij broers hebben, voor mij erfelijk is… en hoe het met mijn broer is. in aug alweer een jaar geleden…