Juni 2008 stoppers #1

er wordt steeds meer geschreven idd…wordt lastig bij houden :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

@vliegje…wat een schatje die man van jou :wink:

@chico…hij heeft nu minder pijn, omdat de druk er af is, maja…het blijft een rotplek. Ik hoop dat ie snel geopereerd wordt, des te eerder is hij er helemaal van af :wink:

@Iev…welkom :smiley: gaaf dat je helemaal in Dubai zit en dat je daar werkt…ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden :slight_smile:

@ingrid28…hmm das beroerd dat ze je 06 nummer ook aan de storingsdienst hebben gegeven, nu zit jij met de gebakken peren… :roll: Je zal vast moe zijn na zo’n dag :wink:

@momemiek…gaaf dat je theologie studeert…Wil je er in de toekomst ook wat mee doen?? Dominee ofzo worden :wink: het schijnt wel een pittige studie te zijn he…een vriendin van mij woont in Kampen en daar heeft zij wel wat vrienden die ook theologie studeren en das nog best wel heftig…

@jentel…wel fijn dat je nu alles al hebt, maar anderzijds kun je ook weer andere dingen erbij kopen qua kleding, een ander favouriet speelgoedje ofzo…das toch ook leuk.

hmmm nou ik heb vast nog niet op iedereen gereageerd…probeer het wel :wink: maar ik ga vanaaf ff lekker chillen. Ben zo moe…heb 3 dagen slecht geslapen omdat mijn man me wakker hield (vanwege zn pijn) en heb 4 dagen achter elkaar gewerkt…sja…dat hakt er wel weer in. Ben blij dat het weekend is!!!

ps…wil zo graag een lief klein kindje… :oops: :oops: :oops: hoe meer je op dit forum zit, hoe meer je er aan denkt en hoe je meer er op hoopt… :slight_smile: erg he :oops: :oops:

Hallo allemaal,

Even niet gereageerd, ben te weinig in de buurt van de pc geweest. Wel voor werk, maar niet voor de leuk. Maar hehe, ik heb weer even tijd. Ik zal straks eens bijlezen.

Groetjes!

succes onne :stuck_out_tongue:

ik merk dat ik wel bij moet blijven, anders volg k het niet meer :wink:

In dit topic wat foto’s van de babyshoot van vanmiddag voor de liefhebbers :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28115&start=1620

hier alvast een voorproefje

Trusten allemaal! Hoop morgen mijn ongie te krijgen en dan hup op naar de 1e ronde!

wouw!! wat een mooie foto!!

nou, als ons kindje er hoperlijk is, dan weet ik je te vinden hoor!

Gaaf he! Zit hier weg te kwijeln, dat kereltje is zoooo knap! Heb nog meer mooie foto’s. De shoot is erg goed gelukt gelukkig. Met een kleintje is dat altijd spannend, super beweeglijk al op die leeftijd :slight_smile:

Ga zo eens slapen. Ben nog helemaal in de wolken van het kado van mijn man. Zit er steeds naar te kijken. Hopelijk kunnen we de spulletjes ooit gebruiken voor ons eigen kindje en kan ik mijn eigen kindje fotograferen :wink:

trusten!

@vliegje…wow :inlove: lekker ding :inlove: :inlove: haha…als ik zo’n knap kereltje had, laat ik hem nooit meer los :drool: :drool:

Supermooie foto Vliegje! :clap:

Ik ben vandaag ongesteld geworden, de volgende keer zal gissen zijn zonder pil… Tis alleen geen helderrood bloed, echt bruin… raar. Maar misschien komt het nog goed door.

Nog een paar foto’s dan :wink:

Heb ff een nieuwe banner gemaakt en ben uitgegaan van 30 dagen cyclus. Weet het toch niet…

Daffie: wat leuk dat je gaat trouwen! Succes met alle voorbereidingen. Wat wil je voor tips hebben dan? :slight_smile:

Ik heb ook zo’n zin om gewoon weer lekker zwanger te zijn. Ik heb me voorgenomen om deze keer nóg meer te genieten van mijn buik en het zwanger zijn dan de vorige keer, want dat ging zo snel voorbij… Wat een heerlijke tijd was dat. Ik had ook helemaal nergens last van (behalve die hele hete zomer in 2006, he Jentel?).

Vanaf a.s. dinsdag ben ik 2 weken op vakantie, dus zal ik nergens meer op reageren, nu nog wel natuurlijk ;).

Vliegje: wat een mooie foto’s en wat een lekker mannetje is dat idd!!! :inlove:

Dag lieve meiden,

@Iev: van harte welkom! Wat leuk dat je op deze manier toch contact kan hebben met landgenoten 8) .

@Vliegje: supermooie foto’s! Btw ik heb ook gegokt wat voor cyclus ik zal hebben, hoor. 29 dagen, dat had ik met de pil ook. Hopelijk nemen onze lichaam het aantal dagen van de pil over! Ik moet er niet aan denken met een cyclus van 40 of 50 dagen te zitten. Nog langer wachten voor je weet of je zwanger bent!!! :shock:

Hoe was jouw cyclus voordat je met de pil begon? Zou dat iets kunnen zeggen over hoe je cyclus nu wordt?

@Kloos: theologie pittig? Wel een beetje. Vooral omdat het wat met je doet. Het zijn niet zomaar een stel feiten die je instudeert. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ermee wil gaan doen. Ik denk het liefst artikels en boeken schrijven. Het allerliefst ook lesgeven in theologie. Maar daar moet je voor doctoreren…

@Ruth: Lekker op vakantie! Waar ga je heen? Ik ben niet heel jaloers hoor, want ik ga vrijdag met mijn hubbie twee weekjes weg. :inlove:

Gaan er nog meer meiden nog op vakantie dit jaar? En waar ga je heen? Ik ben niet nieuwsgierig :liar: .

Liefs,

Momemiek

Mijn cyclus was erg slecht… iedere 2 maanden dus niet goed… hopelijk nu beter!

hoi dames,

@ Vliegje: Dan houden we het op een !!! Volgende ronde heb je misschien meer inzicht!! en… :inlove: jou mannetje is echt lief! :inlove: Wat een mooie foto’s trouwens! Echt een heel leuk mannetje…

@ Kloos: eigenlijk viel het voor de operatie wel mee met de ranzigheid, maar inderdaad na de operatie met die open wond :sick: :sick: enne… NOD komt wel. vind ik ook hoor, je krijgt er hier echt steeds meer zin in!

@ CVS: Vriend heeft mij een paar slofjes en een knuffeltje kado gedaan op mn verjaardag voordat ik zwanger werd (dat was dus een half jaar ervoor) Dat vond ik wel super lief. Zelf durfde ik niks te kopen omdat ik idd bang was dat het niet zou lukken, maar op de dag dat ik positief testte heb ik het eerste pakje voor Colin gekocht. De laatste keer had ik op een of andere manier al niet zo’n goed gevoel, want ik heb toen niets gekocht.

@ Stiekem: Balen zeg, dat het zo onregelmatig is. Je kunt ook gewoon een ‘ongeveer NOD’ opgeven… Zo weten wij wel ongeveer wanneer je kunt gaan testen… enne… alle tips zijn welkom! :lol:

@ Momemiek: Natuurlijk joh, ik vind het juist wel leuk! Wij hebben Colin’s kamertje en de kinderwagen enzo ook 2ehands gekocht, hoor… Je zou haast wel gek zijn om het nieuw te kopen! Ook nu koop ik nog geregeld dingen op mrktplaats. Laatst nog een schommeltje en een loopwagentje… Scheelt echt heel veel geld!! :thumbup: Interessant onderwerp trouwens! Succes!!

@ Chico: Ja, sinds een maandje heeft ie het ineens door! ooow… .irritant he, als ze dat doen?! Colin deed dat met zwaaien… .hij heeft het een week gedaan en toen hield ie er weer mee op!!! :shock: Hij doet het nu nog steeds niet! enne… raar he, ik heb bij de zw.sch. van * ook niets gekocht… alsof je het voelt aankomen… :think: nu maar hopen dat we allebei naar de pr
natal rennen als we die positieve test zien! :lol:

@ Iev: Hartstikke welkom!!! Gezellie dat je mee komt kletsen… Welke datum trouwen jullie? Wij trouwen namelijk ook in augustus!!! :lol: Gelukkig van dat valse alarm… Dat moet een opluchting zijn geweest, ik hoop dat je moeder en vriendin ok zijn? ow, balen zeg… Maar ik denk dat ons dat allemaal wel eens is overkomen, mij in ieder geval wel :wall: Ik hoop dat je mn lijstje al hebt gevonden?

@ Jentel; Dat vind ik ook! :oops:

@ Ingrid: maakt niet uit joh, hier wordt inderdaad echt veel gekletst! :lol: Wat irritant dat het zo rot ging op je werk… Ik ben wel blij dat ik daar vanaf ben! hahaha voor mij geen geblunder van het management meer! :dance:

nou, ik hoop dat ik iedereen gehad heb, en anders: solly!

we hebben gisteren de bedankjes voor de bruiloftsgasten uitgezocht, maar ik kan helaas niet zeggen wat we hebben gekozen, omdat mn beste dinnetje hier ook ‘rondloopt’ en zij het dus niet mag weten. :mrgreen: Vandaag een drukke dag gehad. Heb namelijk onze 2 nijntjes naar de opvang moeten brengen. :cry: colin heeft namelijk door hoe de kooien open gaan en dat werd gewoon echt zielig. En daar komt nog bij dat ze ook bijna nooit meer uit de kooi konden lopen… dus vandaar… Nu maar hopen dat ze snel een nieuw baasje hebben die veel meer tijd voor ze heeft.

liefs

daffie

@ kloos; gelukkig dat de pijn nu minder is, zal voor je duimen dat ie snel aan de beurt is.

@ vliegje, ik hoop dat je snel die leuke spulletjes kan gebruiken. :smiley: welke slofjes en welke kleur van dat andere heb je eigenlijk gehad?? Oja, mijn ongi is ook buin, gister heel weinig, nu wat meer, maar nog steeds bruin, normaal is het ook snel helder rood, nu nog niet.

@ daffie; volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik het ontzettend leuk vind dat je gaat trouwen. Wanneer eigenlijk? Volgens mij heb ik er overheen gelezen… tja, wat wil je met al die kletskouzen hier, whaha

Maar wat balen van je konijntjes zeg!! Hopen dat ze snel een goed tehuis hebben…

@ stiekem; fijne vakantie! Waar ga je eigenlijk heen??

@ momemiek; jij ook fijne vakantie!! En waar ga jij heen??

Nog 1 dag werken, en dan heb ik eindelijk ook vakantie, 3 weken lang wel niet te verstaan. Wat ik ga doen?? Ik ga morgenavond naar de lama’s in utrecht! :D:D Ik ga volgende week een paar daagjes naar texel (di, wo en donderdag). Zaterdag een dagje naar mijn opa die ik al zelden zie. Zondag naar de orchideeënhoeve, nog een dagje naar de efteling, en de badkamer afschilderen en lekker uitrusten… heb t wel verdiend, whaha

Enne, heb vandaag een briefje van selectvracht gehad dat ik niet thuis was en dat ze morgen weer komen… maar morgen ben ik er niet… moet werken. Grrr Zal die maansteen wel zijn die ik had besteld.

hihi, nou, dank je wel! Maakt niet uit hoor, er wordt hier ook zoveel gekletst!!! Wij trouwen op 28 augustus. kijk anders ff bij mn www. knop, hieronder. Dan ga je gelijk naar onze site!

Tja, ik hoop het echt ook, want ik vind het vreselijk dat ik niet gewoon voor ze kan zorgen tot ze er niet meer zijn, maar ja… Beter naar de opvang brengen dan vrijlaten in de natuur. Dat zouden ze helemaal niet overleven!

truste voor straks!

liefs

daffie

Daffie, leuke datum 28-08-08 :slight_smile: Ik heb voor volgend jaar augustus ook al een bruidspaar gepland staan 7-8-9. Dus ik mag niet bevallen of op mijn eind lopen dan hahahaha.

@ CVS, de slofjes zijn oranje, van tijgetje :slight_smile:

De slaapzak is beige. De knuffel oranje (tijgetje) en de deken is allerlei kleurtjes :wink:

Dames, fijne vakantie!

Mijn ongesteldheid is inderdaad normaal nu, gewoon rood zeg maar.

Zet mijn NOD maar op 5 juli. Ik weet het toch niet en wil toch graag op het lijstje :wink:

Morgen ga ik naar Derek Ogilvie!

Ik ga naar Turkije- Bodrum voor 12 dagen , heerlijk!

Voor de mensen die ook snel vakantie hebben: FIJNE VAKANTIE!!! :dance:

Truste meiden, duik mijn bedje in… :zzz:

@ vliegje; veel plezier vandaag bij derek, ben erg benieuwd

@ stiekem, turkije… wouw!! fijne vakantie.

en ik… ik ga nu nog een dag werken en vanavond naar de lama’s :D:D

Nu kan ik het echt niet meer bijhouden.

(ik moet maar elk uur gaan kijken hier want anders loop ik zo achter.)

Ik heb wel alles gelezen.

Stiekum lekker turkije, en ja die vreselijke zomer in 2006. Ik hoop dit jaar in de winter te bevallen. :wink:

Ja Daffie leuke datum, Ik ben vandaag alweer een maand getrouwd. :inlove: We gaan vanavond lekker uiteten om het te vieren. :mrgreen:

Cvs jij heb het nog druk in je vakantie zoveel ga je doen. Wij hebben er net drie weken op zitten en hebben pas 4 augustus weer twee weken.

Vliegje wat mooi. Waar woon je? Ik heb wel intresse in jou als fotograaf. :mrgreen: Ik hoop dat ik in Dec een mooie buik heb dan wil ik een mooie foto laten maken van Jay en mijn buik. (leuk kado)

Hier gaat het super… Jay slaapt nu lekker. en ik heb lekker tijd om te kokken.

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb maar het valt ook niet mee.

Kuss Miranda