Nou, ik ben weer gerustgesteld.
De BBQ was fijn! Ondertussen lekker voetbal gekeken⊠en daarna voor het eerst âonveiligâ geklust :inlove: :inlove: :inlove: . Waarschijnlijk veel te vroeg voor mân ei, maar desalnietemin is het een primeur!
Ingrid, ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat met Brigitte. Kom je zelf ook uit Amerika, of is jouw familie daarheen ge-emigreerd?
Vliegje, heb ik iets gemist over jouw broers of reageer je per ongeluk op het verkeerde forum? Hm, nog maar weer eens terugbladeren dan. Heb je veel broers en zussen? Of alleen broers?
Zo, mijn pauze is weer ongeveer voobij. Fijne dag nog iedereen!
Liefs,
Momemiek
zooowwwwwwwwww ik kom ff een weekendje niet en gelijk loop ik weer achter :shock: :shock:
ik ga ff terug lezen en proberen te reageren
@CVS; geniet van je vakantie!! Lekker hoor naar TurkyeâŠik wil ook
@momemiek; heerlijk ook al op vakantie geniet ervan!
@vliegje; jij bent naar de fluisteraar geweest? hmmâŠik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Is volgens mij wel interessantâŠmajaâŠgeloof dr ook niet echt in :oops:
@daffie en momemiekâŠhebben jullie geen tv joh?? Vind je dat soms niet jammer?? niet dat er nou altijd veel op tv isâŠmaar soms is het wel lekker toch om een btje dom te staren naar een beeldscherm
hmm nou het lukt me ook niet echt om op iedereen te reagerenâŠsorry :?
met mn mannetje gaat het nu al stukken beter, de ontsteking is gezakt en ik ben nu benieuwd wanneer hij er aan geholpen wordt. Vrijdag moeten we voor controle en wellicht een afspraak makenâŠ
over mezelfâŠpfffffffffffffff ik ben vandaag zo chag kon niet slapen vannachtâŠheb maar 2 uur geslapen. En moet vandaag de hele dag werken tot 5 uurâŠzonder pauze ennuh⊠het is hier super rustigâŠmaja wel lekker mn eigen ding doen.
Oh ja ben ook bezig met een fiets via fietsplan. Nu heb ik een website gezien, waardoor je 25% korting krijgt op nieuwe fietsen. Hartstikke mooie deal zou je zeggen. Maja nu moeten wij via een tussenpersoon fietsen bestellen, omdat onze werkgever een contract heeft afgesloten met nationale fietsprojecten. Dus wil ik het via internet doen, dan krijg ik nog maar 10% korting ipv 25%âŠvind dit best wel domâŠ
Tuurlijk moet je blij wezen dat je mee mag doen met de fietsenplanâŠmaar goed het kost je wel je vakantie uren en dan wil je niet gelijk voor de allerduurste fiets gaanâŠ
hmm nou sorry voor mn klaaggezang⊠:oops: Nog 9 pilletjes te gaan en dan kan ik me met leukere dingen bezig houden!!!
Groetjes!
@Kloos, balen van die fietsgedoe joh, wat is dat raar geregeld??
Daffie en Momemiek, geen tv?? Pff lijkt me erg haha!
Momemiek, mijn broers. Lang verhaal ja haha, staat ergens terug (ff zoeken⊠hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=56399&postdays=0&postorder=asc&start=30)
Vanavond lekker voetbal kijken! Vrienden van mijn man komen kijken (ze rouleren iedere keer van vanavond bij ons).
Ik zit al in oranje, hondjes hebben hun stropdasje en slinger aan En nu maar hopen dat ze winnen.
Hoi meiden,
Ik leef nog maar heb het een beetje druk, haha
Ik reageer morgen even uitgebreidt, maar even over mediums.
Mijn tante is paranormaal begaafd. Zij helpt mij altijd met alles ( wat ze kan en mag ).
Door haar weten we ook dat ons * een meisje was, en dat ze nog bij ons is en wil komen.
Het lichaampje wat wij gemaakt hadden ( om het zo even te zeggen ) was niet goed, en het zieltje hoefde niet perse in een mindergoed lichaam te gaan zitten.
Daarvoor koos ze ervoor niet te komen. Maar als ze wel gekomen was had ze dus als meisje gekomen.
Mijn eigen gevoel zegt heel sterk dat we nog een jongen krijgen, dus wie weet komt ze uiteindelijk in ene jongenslichaampje ( klinkt weer erg vaag voor degene die er niet in geloven :lol: maar goed ieder zijn ding natuurlijk ).
Mijn tante doe ook readings met dieren dus als je daar interesse voor hebt stuur me dan even een mailtje, dan geef ik haar gegevens door.
Morgen meer, ik ga zo even eten ( ben alleen met Jorrit mijn man is aan het werk )
Groetjes Chico.
goede avond iedereen!! Lekker voetbal aan het kijken? Hier wel!
Vandaag is onze vaatwasser aagesloten door mijn vriend! Hij heeft zelf de leidingen ed moeten maken en aansluiten. Ben zo blij!! Hij staat nu voor de eerste keer te draaien! Ben benieuwd hoe de vaat straks is
Best wel schrikken vandaag. Zat in de auto en was mijn hartvormige maansteen hanger kwijt. Had m vanmorgen om gedaan, en in de auto kwam ik erachter dat de steen er niet meer aan zat, best balen! Thuis aangekomen, voelde ik m toch in mijn shirt⊠Dus gelukkig had ik m nog. Nu kijken of ik het haakje zo kan verbuigen dat ie niet meer los kan.
@ ingrid; gaat t al wat beter met je dochter?? En ben je nog naar Emmen gegaan??
@ kloos; ik ben niet degene die naar turkije gaat, ik ga morgen 3 dagen naar texel, en voor de rest blijf ik thuis.
@ chico; ik wel interesse in een reading met mijn huisdieren⊠maar dat ligt er aan wat t gaat kosten he
@ Chico, ook interesse in een reading! Kan ze dat ook van mij doen? Of niet?
tot over 3 dagen
Fijne dagen!!
Goeiemorgen allen. Ik heb géén zin vandaag⊠Maar ja, we zullen moeten he.
Voetbal kijken was gister leuk
Helaas kan ik het vrijdag niet zienâŠ
Fijne dag allemaal!
Dag dames!
Ik kan niet op iedereen reageren, want daar gaan jullie te snel voor. Maar ik lees alles wel, hoor! En ik vind het ook leuk om te weten wat jullie zoal bezig houdt. Die Derek O. is hier absoluut niet bekend. Dat heb ik dus helemaal gemist. Maar als ik in NL was, zou ik waarschijnlijk wel kijken.
Een maansteen draag ik niet. Eerst maar eens kijken of het snel gaat lukken. Als het wat langer duurt, kan ik er altijd nog naar op zoek.
Fijn trouwens om zonder voorbehoedsmiddelen te klussen. En ik dacht dat mân ongesteldheid ook een stuk korter was dan met pil (3 dagen, ipv 5). Maar nou kreeg ik net ineens toch weer een beetje bloed :roll: . Dus ik kan er geen touw aan vastknopen. Weet ik ook weer waarom ik al die tijd de pil slikte (namelijk om ongi te kunnen regelen en âplannenâ).
Veel plezier op vakantie CVS en Momemiek!
En Daffie: mijn bruiloft is op 8 augustus. Nog een paar dingetjes te regelen, maar we komen er wel! Als het goed is, is mijn jurk bijna afgeleverd. Die was besteld in Spanje. Moet-ie alleen nog wat korter gemaakt en dan ben ik er bijna klaar voor! Leuk, dat regelen! Hopelijk hebben we na de bruiloft een bevalling om naar uit te kijkenâŠ
Groetjes,
Iev
Zo vliegje, heftig verhaal van je broers! Ik vind het echt supertof dat jullie sowieso het kindje willen houden of het nou gehandicapt is of niet. (Als je eenmaal zwanger bent natuurlijk.)
Daffie, welke bloemen hebben jullie voor jullie bruiloft gekozen?
Kloos, ik hoop echt dat jullie gauw van dat hele gedoe af zijn. Geen pijn en geen ziekenhuizen meer. Het aftellen van de pilletjes is gelukkig weer iets positiefs! Nog maar 8âŠ
Ik vind het niet zoân probleem om geen tv te hebben, hoor. Anders zou vooral mijn ventje van zodra hij thuis komt uit zijn werk tot ver na middernacht voor dat kastje hangen. Dus om hem te beschermenâŠ
Maar verder hebben we zo meer tijd voor andere dingen en als we een keer iets willen kijken, dan is er Youtube en sinds kort dus ook Zattoo. En we kijken ook vaak DVDtjes op de laptop.
De barbeque was fijn. We hadden alleen nog maar vlees in huis en moesten iets⊠Vlees in een pannetje en dan eten lijkt zo raar, maar allee vlees eten bij een bbq voelt een stuk beter :lol: .
Het is hier eindelijk mooi weer. Zondagmiddag kwam de zon een beetje door (toen ook gelijk gebbqed) en sinds gisteren echt heerlijk warm weer! Daarvoor was het een grote natte ellende. Hoe is het weer bij jullie? Woont er iemand toevallig in de buurt van Leeuwarden? Want donderdag hebben wij daar een bruiloft en ik weet niet wat ik aan moet trekken .
Liefs,
Momemiek
Hallo,
Even snel en kort hoor, ,kom later wel uitgebreid reageren. Brigitte heeft gisteren de halve dagop de bank gehangen, wat echt niets voor haar is! Einde van de dag ging het wat beter. En vanmorgen was de koorts weg. Ze gaat straks ook gewoon naar psz. Vanmorgen met haar naar CB geweest. Ze is nu 103 cm en weegt 16.5 kg. Ze is echt een lange meid, 96% van de meisjes in haar leeftijd is kleiner dan zij is.
Ze loopt in bijna alles voor, volzinnen, emoties kunnen uitdrukken etc etc. Ze zit op de ontwikkeling van een (ruim) 4 jarige. Dat is wel leuk maar soms ook best zwaar voor haar zelf en voor ons. Het meest voor haar natuurlijk. Goede begeleiding is wel belangrijk en dat is wat ik helaas mis op de PSZ. Ze wordt daar als lastig gezien en dat vind ik heel jammer, want haar gedrag is een uiting van âvervelingâ en meer willen/kunnen dan de groep of dan wat haar op dat moment wordt aangeboden. Ik zie haar niet nog een jaar met plezier daar naar toe gaan, er is voor haar nu al weinig uitdaging. Dus ik denk at ik maar eens een gesprek aan ga.
Ik ga nu ff een broodje eten.
Liefs,
Ingrid
Jeetje wat wordt er veel gekletst. :mrgreen:
Ik heb het allemaal gelezen maar kan niet overal op regeren.
Ik heb een humeur waar je u tegen zegt. :shock:
Dat heb ik echt nooit. (Ik ben ook zo onredelijk)
Was vanmorgen boos op Jay omdat hij naar mijn zin te vroeg wakker was.
Echt raar. :oops: :oops: Ik denk dat het de vermoeidheid is.
Kuss Miranda
hoi meiden,
Ik heb ook even geen tijd om te reageren, vanavond kom ik weer iets langer kletsen. Heb daarnet in de stad een oranje outfitje voor Colin gekocht. echt zooooo leuk, dat ik gelijk een showtopic voor ons heb geopend en daar de foto in heb gezet :oops: :mrgreen:
hier is de link:klik hier voor het showtopic
tot vanavond!
liefs
daffie
ps. ow ja, ik weet niet meer wie het nou zei, maar wij hebben we tv hoor⊠2 zelfs, waarvan 1 heeeele grote :mrgreen:
hmmmmmmm volgens mij moet ik maar niet teveel meer reageren op iedereen, maak al weer 2 foutjes :shock: :shock:
sorry CVSâŠmaar toch nog een hele fijne vakantie gewenstâŠ
ennuh daffieâŠjij hebt wel een tv dus foutje bedanktâŠik ga maar niet terug lezen waarom ik dacht dat je geen tv had⊠:oops:
zoâŠben weer op mn werkâŠbtje relaxenâŠff alle bonnetjes van de bouwmarkten uitzoeken. Afgelopen tijd hebben wij flink verbouwdâŠbadkamer/keuken/wc enzoâŠdus behoorlijk wat ingekocht, maar het wordt hoogste tijd omdat allemaal eventjes in orde te brengen!
positief nieuwsâŠkan misschien via mijn werk in mijn eigen stad gaan werkenâŠ(wij worden altijd gedetacheerd) en dat zou wel gunstig zijnâŠkan ik mooi op de fiets ipv autoâŠbenzine prijzen stijgen ook maar steeds.
hier niet veel nieuwsâŠkom later op de avond nog wel ff gluren
aloha!
@ Vliegje: Dat zijn wel echt goede vragen⊠Maar wat nou als zij zegt dat het voor jou helemaal geen gevolgen heeft, of juist wel? Ga je daar dan ook vanuit?
tja, de tijd gaat snel, meis :hug: Gaat verder alles goed met je andere broer?
@ Momemiek: :lol: ja, apart is dat he? Voor het eerst voor het echie! Wij hebben van de week al een paar keer âgeoefendâ :lol: We hebben nog geen bloemen gekozen, want vriend wil het eigenlijk zelf doen en dat het dan een geheim is voor mij⊠Dus ik weet helemaal niets, behalve dat ie het nog niet geregeld heeft dan :roll:
@ Kloos: Maakt niet uit hoor, meis, Maar misschien moet je juist meer reageren ipv minder :mrgreen:
@ Chico: Goh, zo had ik het nog helemaal niet bekeken. Nu kijk ik ook anders tegen mijn * aan⊠Wel mooi zegâŠ
@ CVS: woehoe!!! Lang leve de vaatwasser⊠Nog geen lekkage?? Zo, das echt balen van je hanger! En je hebt m nog niet eens zo lang. Is de reparatie nog gelukt?
@ Iev: Gaaf zeg, 08-08-08. Een jurk uit Spanje, zo zeg⊠De mijne komt gewoon uit Brabant :lol: Dat hoop ik ook voor ons! :thumbup: :thumbdown:
@ Ingrid: Wat leuk dat het zo goed gaat met Brigitte!! Wel jammer dat ze daardoor in de problemen komt op de psz⊠Heb je al een gesprekje kunnen plannen? Misschien kun je wat regelen met de bs? Kan ze daar alvast meedraaien in de kleuterklas?
@ Jentel: :hug: We hebben allemaal wel eens zoân dag, joh. Vanavond lekker vroeg naar bed en dan gaat het vast al een stuk beter⊠en anders gewoon een kilo chocola eten, dat helpt bij mij altijd heeeel goed! :mrgreen:
Ik heb vanmiddag het badje voor Colin even buitengezet, maar hij wilde er helemaal niet in :shock: Snapte er helemaal niks van, maar ja⊠De rest van de middag is ie heel hangerig geweest, ik moest m steeds optillen en knuffelen en hij kwam de hele tijd kusjes halen :inlove: Volgens mij was hij gewoon nog steeds moe, want gisteren avond na de wedstrijd gingen er hier van die malloten toeterend door de straten en daar werd Colin natuurlijk wakker van :roll:
Nou ja, hij slaapt nu heerlijk, dus kon ik ff achter de comp.!
liefs
daffie
Hai hai! geen tv, vind het toch raar hahaha. Maar ook knap dat je zonder kan!
Momemiek, ja, wij hebben die keus gemaakt.
inmiddels heb ik ook familie gesproken die ook een gehandicapte zoon had. Wij willen hun stamboom er nog op naslaan (moeten we heel veel geboortedata hebben en gelukkig willen ze meewerken!) en dan kunnen we kijken of in mijn ouderâs familie dezelfde lijn voorkomt als bij die familieleden. Dan betekent het bijna 99% dat het in het verwantschap zit, en hebben wij veel betere kansen!
hoi,
nou, ik zou eerlijk gezegd ook niet zonder mn tv kunnen⊠Vind het toch wel lekker om mn series te volgen!
ow ja,
@ CVS: ik heb de kaarten besteld! We gaan op 17 oktober in Antwerpen⊠We hebben ook niet de beste kaarten, maar wel een leuk vaderdagkado voor vriendâŠ:mrgreen:
@ Chico: Heb jij niet heel lang geleden ook met de feb/mrt 06 stoppers meegeschreven? En met de jan. 07 mamaâs???
liefs
daffie
Mmmm chocola. goed idee :thumbup:
En geen tv lijkt me niet echt raar we kijken hier bijna nooit, ik volg ook niets en in de zomer al helemaal niet.
Maar uit verveling is het wel lekker.
Kuss Miranda
Mijn menstruatie is voorbij We kunnen klussen! Hopelijk volgende week mijn eisprong⊠maar als dat zo is mag ik mij gelukkig prijzen!