JUNI 2007 STOPPERS

Hoi,

Ja met namen verzinnen heb ik totaal geen moeite hoor :mrgreen:

Die ligt bij wijze al klaar haha :smiley:

wij hebben de namen ook al klaar liggen, kan niet wachten tot het zover is…

hallo meiden, sorry dat ik ff weg ben geweest maar ik ben ook ongi geworden helaas helaas.

kheb ff een zware week gehad want iedereen die ik ken is zwanger geworden :cry: tis wel moeilijk om blij voor ze te zijn als je het zelf zo graag wilt…

hoe gaat t met jullie? wat denk je voor deze ronde? :kaars:

@Suus801 wrote:

hallo meiden, sorry dat ik ff weg ben geweest maar ik ben ook ongi geworden helaas helaas.

kheb ff een zware week gehad want iedereen die ik ken is zwanger geworden :cry: tis wel moeilijk om blij voor ze te zijn als je het zelf zo graag wilt…

och lieverd, wat jammer!!!, ontzettend balen ja als je iedereen om je heen wel zwanger ziet.

Koppie omhoog, en op naar de volgende ronde…er komt een dag dan is het jouw beurt, en wie weet is dat nog veel sneller dan je dacht…

Hier gaat het lekker hoor, zit volop in mijn klus periode :mrgreen: , maar om eerlijk tezijn gaat het me niet snel genoeg!!!

ga voor je duimen meis dat het de volgene ronde wellicht raak is … :thumbup: :thumbup:

en voor de zekerheid… :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Hoi hoi,

Nou dat vind ik nou ook , het gaat allemaal zo langzaam de maand kruipt voorbij.

Ik had geloof ik mijn ei vandaag, maar weet niet presies hoe dat voelt. maar heb buikpijn onderin me buik , beetje zeurderig en zit niet lekker in me vel. Pff wat ben ik moe.

Meiden tot klets.

Groetjes :hand:

Hai Bambi…

Welkom tot de club…gezellig dat je meekletst en jij natuurlijk ook heel veel succes…hopen maar dat er snel de 1e komt met een +test :mrgreen:

ja ik ben benieuwd wie de eerste is.

Succes :dance:

begin lichte krampen, nauja kramp kan je het niet noemen…meer een zeurderig gevoel in mijn onderbuik tekrijgen…hoop dat dat de eisprong is…gekke is wel dat ik eigenlijk helemaal geen slijm heb wat "doorzichtig en rekbaar is…eerder wit/gelig…( sorry voor de uitleg…maar zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen…), nouja we zien het wel… :roll:

zo ff lekker douchen…en dan lekker naar mijn mandje…truste!! :zzz:

Hallo allemaal,

Na maandagavond geklust te hebben had ik gisteravond bruinverlies, terwijl ik al 4 dagen van mijn ongesteldheid af was, daar kan het dus haast niks mee te maken hebben.

Ben alleen wel erg benieuwd wat dit dan te betekenen heeft??? Heeft iemand van jullie dit ook meegemeaakt, en zo ja, wat had het toen te betekenen???

Groeten Petra.

@bullie wrote:

Hallo allemaal,

Na maandagavond geklust te hebben had ik gisteravond bruinverlies, terwijl ik al 4 dagen van mijn ongesteldheid af was, daar kan het dus haast niks mee te maken hebben.

Ben alleen wel erg benieuwd wat dit dan te betekenen heeft??? Heeft iemand van jullie dit ook meegemeaakt, en zo ja, wat had het toen te betekenen???

Groeten Petra.

Ja ik had het ook…nouja…had gewoon rood verlies, terwijl ik gewoon al 2 dagen van mijn ongi af was…heel vaag…heeft ook maar 1 dag geduurd eigenlijk …tot nu toe nog steeds geen bruine of rode afscheiding…wel wit/gelig…maar ben blij dat ik niet meer ā€œongiā€ ben…

Best kans dat het met ontpillen temaken heeft dat je lichaam ā€œraarā€ doet :eh:, hoort er allemaal bij…is me verteld

Had vorige maand echt alle symptomen van een zwangerschap, opgezette buik, rare afscheiding, zere borsten, misselijk…maar werd gewoon 2 dagen eerder dan uitgerekend ongi…dus deze keer maar verstand op 0 en gaan!!! :wink:

maar kan het je eisprong zijn…bedenk ik me nu…tja…zou wel erg snel zijn dan he…en je hebt geen banner he?..kan je vaak ook wel dingen vanaf lezen…

welkom hier. Leuk dat de groep steeds groter wordt.

Heb helaas slecht niet. Ben maandag :evil: :evil: :evil: ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde…

Succes allemaal en ik spreek jullie over een weeke wel weer.

Groetjes

Truus

@truus80 wrote:

welkom hier. Leuk dat de groep steeds groter wordt.

Heb helaas slecht niet. Ben maandag :evil: :evil: :evil: ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde…

Succes allemaal en ik spreek jullie over een weeke wel weer.

Groetjes

Truus

ahhhhhhh meis, wat balen !!!, jammer …op naar de volgende ronde maar weer…

wel genoten van je vakantie?..een beetje???

Als het goed is heb ik nu wel een banner…

Denk dat het inderdaad met ontpillen te maken heeft, had het gisteravond namelijk weer en mijn lichaam (vooral buik) doet verder ook vreemd.

Maar hoe is het bij jullie, nog nergens echte zwangerscahpsverschijnselen???

@bullie wrote:

Denk dat het inderdaad met ontpillen te maken heeft, had het gisteravond namelijk weer en mijn lichaam (vooral buik) doet verder ook vreemd.

Maar hoe is het bij jullie, nog nergens echte zwangerscahpsverschijnselen???

oh meid, hou op…last van mijn tepels, zijkanten van mij rug,gisteren krampjes in mijn onderbuik maar geen slijm …heel vaag allemaal !!

En jij meis? hoe voel jij je?..

btw…mooie banner !!! :thumbup:

***breek ff in ***

Hallo dames,

Hier een Juni 2006 stopper en een Mei 2007 mama,Ik wil jullie heel veel succes wensen met zwanger worden,zet hem op !!!

breek weer uit

he wat leuk…van Harte meis, met de geboorte van Jayden…!! :inlove: , geniet er maar lekker van…voor je het weet zitten ze op het voortgezet onderwijs :wink:

@diaantje17 wrote:

@Suus801 wrote:

och lieverd, wat jammer!!!, ontzettend balen ja als je iedereen om je heen wel zwanger ziet.

Koppie omhoog, en op naar de volgende ronde…er komt een dag dan is het jouw beurt, en wie weet is dat nog veel sneller dan je dacht…

Hier gaat het lekker hoor, zit volop in mijn klus periode :mrgreen: , maar om eerlijk tezijn gaat het me niet snel genoeg!!!

ga voor je duimen meis dat het de volgene ronde wellicht raak is … :thumbup: :thumbup:

en voor de zekerheid… :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

awww bedankt hoor diaantje :hug: . ik heb toch zo een vermoeden. ik heb nadat ik ongi ben geworden kramp gekregen, dit vond ik al heel raar want dat heb ik nooit gehad ( een paar dagen achteraf lichte kramp). en int weekend begon mn coca cola ineens een rare smaak te krijgen, en nu begin ik ook nog misselijk te worden…

tzou toch echt typish zijn als ik een van die vrouwen bent die zwanger word, maar nog steeds ongi word lol. :lol:

ik wil mezelf niet teveel ophypen, maar ik denk dat t te laat is. ik wacht nog ff af of it erger word, zoja dan ga ik toch ff een testje kopen :slight_smile:

ik hoop zo van harte dat we allemaal lekker snel zwanger worden! zou echt tof zijn!

oh meis…tja…je zal niet de eerste zijn die zwanger én ongi is…spannend hoor…nou ik duim nog ff exta !! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier ook weer een blunder…na het natellen van mijn vorige cyclus kom ik er achter dat die cyclus 26 was ipv 28 :shock: …hoe ik er bij kom…geen idee…maargoed…verklaart wel waarom ik mijn eisprong eigenlijk niet echt voelde zoals in mijn banner maar 2 dagen daarvoor wel kramp gehad…dus w.s was dat mijn eggie…

Ga er deze cyclus ook maar van 26 uit…klein minpuntje…heb alleen maar last van gevoelige tepels, en rugpijn tehoogte van bh bandje…verder eigenlijk niets…tja…verkouden maar wie is dat nu tegenwoordig niet met dit weer…

Hoi dames,

Nou ik heb toch ff schrik.!! :shock:

Ik snap niks van mijn lijf. Heb al 5 dagen pijn in mijn buik, opgezet ook. En dit is al de tweede dag dat ik bloed verlies, geen hele buts, maar wel rood (sorry voor onsmakelijkheid) Maar ik moet helemaal nog niet ongie worden :? Ik zit pas op dag 17 van cyclus moet rond 24 juli pas worden.

Kan het dat het ontpillen is, of weet iemand anders wat het kan zijn. Snap er niks meer van. :eh: Anders is mijn cyclus wel heeeel kort toch ??

Weet iemand wat ??

Groetjes Diana