JUNI 2007 STOPPERS

ik denk dat ik ongi ben geworden, maar t doet zo enorm veel pijn dat ik bijna flauwval

vandaag de hele dag op bed, zodra ik beweeg word t teveel. wel hele rare ongi, helemaal geen bruin bloed, gelijk rood. :oops:

ik ben echt doodbang dat t iets raars is maarja ik zal ff afwachten totdat mn verloofde thuiskomt. kijken wat hij ervan vind…

Sterkte Suus…laat je wat weten als je meer weet…klinkt niet heel top meis!!

Sterkte suus. :hug:

Hier alles goed. Vandaag ineens behoorlijke gevoelige (.)(.). Vooral de te**** en het gebied er omheen. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Lijkt me echt super als het raak is.

Voor degenen die al kinderen hebben. Wanner hebben jullie voor het eerst positief getest?

Groetjes

Truus80

Zou je graag een antwoord er op willen geven maar omdat mijn menstruatie zo onregelmatig was wist ik ook niet wanneer ik ongesteld moest worden enz…

Heb een dag nadat ik plots zeer gevoelige borsten kreeg getest en was gelijk een + test…

Succes meis…ik wil posieve berichten horen hoor!! :mrgreen:

@truus80 wrote:

Sterkte suus. :hug:

Hier alles goed. Vandaag ineens behoorlijke gevoelige (.)(.). Vooral de te**** en het gebied er omheen. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Lijkt me echt super als het raak is.

Voor degenen die al kinderen hebben. Wanner hebben jullie voor het eerst positief getest?

Groetjes

Truus80

oh spannend meis!!!

ik kan me herinneren van mijn 2 jongens dat ik ging testen omdat “iets” in me zei…dat ik zwanger was…had geen "echte’ symptomen, ja grieperig zeg maar…en bij beiden gelijk positief getest…met beiden was ik er niet bewust mee bezig…we zouden wel zien…wist niet eens wanneer ik ongi zou moeten worden zo onregelmatig

Ik kreeg een bepaald gevoel over me en toen bleek het ook zo tezijn…

Ik weet het heel vaag…maar ook heel lang geleden…waardoor ik nu ook erg twijfel omdat ik er bewust ook heel erg mee bezig ben denk ik…

pffff …heb je dus w.s niets aan :oops:

Ik ga voor je duimen meis, waneer ga je testen truus??

ben even snel achter internet gekropen op het vliegveld. Duurt nog even tot we gaan. Ik denk dat ik zaterdag ga testen als ik dan nog niet ongie ben geworden. Heb op het moment nergens last van. Alleen erg zere tepels. We zien wel.

Groetjes

Truus

klinkt goed meis… :thumbup: …vergeet niet te genieten van je vakantie he!!

enne …niet tebruin…anders steek je zo af op de rest van ons :mrgreen:

oehoe…is hier nog iemand?..zijn toch niet weer aan de pil begonnen he? hihihih :mrgreen:

TRUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSS, al een internet cafe gevonden??.. ben zo benieuwd zeggggggggggg

Ola, oh nee ik bedoel hallo.

Even snel bericht vanaf vakantie. Heb vanmorgen getest, maar kwam niets uit. Ben niet ongesteld geworden. Voel me vandaag niet zo lekker. Baal een beetje van de onduidelijkheid, heb ontzettende last van mijn

(.)(.) en behoorlijke vreetbui gehad. Arme vriend heeft het moetn ontgelden, maar verder alles goed hier. Dertig graden en al een beetje minder wit…

Als ik meer weet zal ik wel weer een berichtje plaatsen.

Groetjes

Truus

Och lieverd, wat balen zeg…maarja…geen bloed is goed he…nouja afwachten maar dan…en ondertussen maar met volle teugen van je vakantie genieten!!

Spannend meiden…hier verder niets te melden…wat last van mn buik…af en toe wat steken maar that’s it…we zien het wel…

Ben wel benieuwd wanneer de 1e met de +test komt :slight_smile:

nou EL jij bent volgens mij de volgende die zou kunnen testen…schiet al aardig op toch?..en net wat ik tegen truus zei…geen bloed is goed…

zal extra duimen meis!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hallo allemaal,

Vorige week zondag (1 juli) ben ik gestopt met de pil. Is het goed als ik bij jullie mee schrijf over de ontwikkelingen. Heb al veel gelezen en lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven.

Groeten Petra.

ja gezellie meis, hoe meer hoe leuker zeg ik altijd maar…

Zal duimen voor je dat het wellicht de eerste ronde al raak is voor je, al kan een lichaam je aardig voor de gek houden met dat ontpillen… :thumbdown:

Was wel nadat ik met de pil gestopt was na 4 dagen al ongesteld. Dit is dan toch je natuurlijke ongesteldheid en de 1e dag van die ongesteldheid moet je dus aanhouden???

Ach, we hebben allebei zoiets van dat we wel zien hoe het loopt en ons er niet te veel over lopen op te winden, want dat werkt vaak alleen maar averechts. Vind het alleen wel spannend! :roll:

Hallo Petra…gezellig dat je meekletst…altijd :thumbup: natuurlijk en wat je zegt…hoe meer je er mee bezig bent hoe meer het tegen valt of hoe langer het duurt…we horen graag alles van je natuurlijk…haha

Is dit je 1e??

Ja, we hebben nog geen kinderen. Als het lukt wordt het onze eerste. Ik werk al met kinderen, geef namelijk zwemles, maar je merkt wel dat je nu anders naar kleine kinderen gaat kijken als je ermee bezig bent, wel grappig.

Ook let ik erg op namen, omdat ik veel verschillende namen tegen kom door mijn werk weet je al wel wat je niet of wel mooi vindt. :think:

oh ja das wel handig al die namen die je voorbij ziet komen…maarja…je doet het nooit goed…mijn jongens vinden op dagen dat ze zo lekker dwars zijn hun namen maar belachelijk stom…

Betrapte kenneth 2 weken terug ofzo achter het internet op zoek naar leuke namen…want hij wilde er zeker van zijn dat zijn toekomstig brusje niet gepest word met zijn/haar naam…hahah…en ik ben niet eens zwanger!!

Hij zei tegen me…hoe kon je mij nou Kenneth noemen!!!..op school zeggen ze allemaal KETNET…ja duhhhhhhhhh :doh: …dat programma hadden ze toen nog niet…zucht…

En Marvin klaagt altijd dat hij geen :naughty: “echte” marvin is… :eh:

ach…went vanzelf denk hihihih :mrgreen:

Hoi allemaal :hand:

Ik ben nieuw hier en dit word mijn 1e ronde. 22 juni getopt met de pil en eerste NOD 24-07 als ik een beetje regelmatige cyclus heb. Das nog maar de vraag. Ik kijk al een tijdje mee, maar dacht er nu aan om ook me te praten. Lijkt mij wel gezellie en tja wil het ook bij iemand kwijt en nu zitten we allemaal in het zelvde shuitje he.

Ik wens iedereen succes en laten we hopen op een snelle bevruchting :stuck_out_tongue:

Groetjes :-*

@bambi82 wrote:

Hoi allemaal :hand:

Ik ben nieuw hier en dit word mijn 1e ronde. 22 juni getopt met de pil en eerste NOD 24-07 als ik een beetje regelmatige cyclus heb. Das nog maar de vraag. Ik kijk al een tijdje mee, maar dacht er nu aan om ook me te praten. Lijkt mij wel gezellie en tja wil het ook bij iemand kwijt en nu zitten we allemaal in het zelvde shuitje he.

Ik wens iedereen succes en laten we hopen op een snelle bevruchting :stuck_out_tongue:

Groetjes :-*

Welkom bambi, leuk dat je ook meekletst…ja het begin is altijd afwachten volgens mij…ik was ook 2 dagen eerder ongi dan ik had verwacht…ben nu maar van deze datum uitgegaan voor de banner…maar blijft altijd afwachten.

Wens je veel plezier hier, en vooral veel suc6 natuurlijk met klussen :mrgreen: