Wat dat temperaturen betreft…echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hebben gelijk al gezegt, we doen "het " gewoon, en we zien wel…dat geemmer met temparaturen leek mij helemaal niets…
Zou niet weten waar je op moet letten…
Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: meis…
Hier gaat het wel, voel me niet 100 %…hadden gisteren een musical van mijn zoon (einde van groep acht)…nou ben wel 5 keer naar de wc geweest…heb dus veel scenes van hem gemist :oops: …die mensen balen want ik moest er steeds langs hahahah
Heb ook zo’n weeïg gevoel, niet lekker… maar ook niet echt misselijk ofzo, opgezette buik en een pijnlijke linkerborst als je erop drukt, beetje beurs gevoel…al met al …weer eens vaag, maar nog tevroeg om tetesten hahahah
ooo klinkt goed! nog maar 3 daagjes dus fingers crossed!
ik heb nual af en toe een beetje kramp :? maar geen zin om mezelf op te gaan zitten hypen, ben ik zo lekker goed in, en als t dan niet is ben ik weer teleurgesteld, dus we zien wel
Wat dat temperaturen betreft…echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hebben gelijk al gezegt, we doen "het " gewoon, en we zien wel…dat geemmer met temparaturen leek mij helemaal niets…
Zou niet weten waar je op moet letten…
Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: meis…
Hier gaat het wel, voel me niet 100 %…hadden gisteren een musical van mijn zoon (einde van groep acht)…nou ben wel 5 keer naar de wc geweest…heb dus veel scenes van hem gemist :oops: …die mensen balen want ik moest er steeds langs hahahah
Heb ook zo’n weeïg gevoel, niet lekker… maar ook niet echt misselijk ofzo, opgezette buik en een pijnlijke linkerborst als je erop drukt, beetje beurs gevoel…al met al …weer eens vaag, maar nog tevroeg om tetesten hahahah
ooo klinkt goed! nog maar 3 daagjes dus fingers crossed!
ik heb nual af en toe een beetje kramp :? maar geen zin om mezelf op te gaan zitten hypen, ben ik zo lekker goed in, en als t dan niet is ben ik weer teleurgesteld, dus we zien wel
heb ik ook…maar mocht er iemand vragen… ontken ik dit stellig :mrgreen:
Ja het is zo moeilijk he, je weet soms niet wat tedenken…ban gvoor teleurstellingen…en het maakt niet uit of je nou een maandje bezig bent of een paar jaar…de teleurstelling kan groot zijn…
Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: , wie weet is het raak!!
Hey…ben ook wel benieuwd…Hier verder weinig te melden dan dat ik er vandaag verder niet bent…heb avonddienst en als Tim straks wakker is ga ik naar opa&oma toe…die passen vanmiddag op…
nou meiden…ben ongi geworden net… :evil: …baal zo erg nou, mijn lichaam heeft me echt voor de gek gehouden …teleurgesteld, nouja…op naar de volgende ronde…
hoop dat het voor jullie echt goed uitpakt!!, ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier gaat alles goed. Was vanmorgen ineens duizelig op het werk( heb ik normaal nooit). Heb al een week last van een opgezette buik en krampen, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het een aantal maanden zal duren voordat ik zwanger ben, maar je wordt zo onzeker… Ik merk volgende week wel wat het wordt. BTW ik kan het jullie dan niet melden want dan ben ik op vakantie.
tja meiden, kan er weinig over zeggen, dacht zelf ook al dat we mijn oudste zoon konden verhuizen naar de zolder hahaha…en nog heb ik die symptomen , …dus of het herkenbaar is…ja dat wel…maar bij mij ging het “fout” en ik hoop zo dat jullie echt de vlag kunnen uithangen en een kamertje kunnen inrichten!!
Suus81 zal nog voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier gaat alles goed. Wel behoorlijk slecht humeur vandaag (arme vriend). Had van gisteren echt iets vaags. Zoals jullie begrijpen ben ik ook aan het temperaturen. Aankomende woensdag is mijn NOD (denk ik)
Vanaf zondag heb ik ineens een tweede temperatuurstijging, dus ik kijken op internet… Staat er dan een innesteling een tweede temp.stijging kan veroorzaken, dus ben nu behoorlijk ongeduldig en benieuwd…
BTW op mijn vakantieadres kan ik op internet, dus als ik goed nieuws heb laat ik het wel weten.
oh meis, zou echt fantastisch zijn, duimen draaien overuren hier hahah :mrgreen:
Hier verder alles oke…net de ongi gehad…welliswaar 2 dagen tevroeg( best beroerd ervan geweest , en goed last van de 2 B’s gehad) .maar nu is het weer lekker voorbij …en gaan we weer aan de klus…YESSSSSSSSSSSSS :thumbup: …hubbie weer helemaal happy…en ik vraag me af waar nu meer voor hihihiihihi :mrgreen: :think:
Ik voel me een beetje raar…net ofdat ik nu alweer ongesteld moet worden…beetje last van mn buik…hmm…was vorige keer toen we voor Tim bezig waren ook onwijs onregelmatig ongesteld maar dat was meer dat ik het 2 maanden niet was en dan weer 3 maanden niet enz…snap er allemaal niets van…haha…
eisprong mischien??..kan ook zo’n aangenaam gevoel geven toch?..
Wat de ongesteldheid betreft…kun je zien wat een rotzooi die pil is…wat het met je lichaam doet…of beter gezegt…niet doet …ik was notabene 2 dagen tevroeg ook nog (en gelukkig was ik thuis…liep er met stralen uit :?)
Ga echt nooit meer aan de pil na deze (hopelijk) 3e…dan maar een knoop er in bij hubbie (moet het hem alleen nog ff vertellen hihihi)
hij kan toch niet alleen maar fun hebben :mrgreen: