JUNI 2007 STOPPERS

@diaantje17 wrote:

he he …begone me al ongerust temaken hihi :wink:

Wat dat temperaturen betreft…echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hebben gelijk al gezegt, we doen "het " gewoon, en we zien wel…dat geemmer met temparaturen leek mij helemaal niets…

Zou niet weten waar je op moet letten…

Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: meis…

Hier gaat het wel, voel me niet 100 %…hadden gisteren een musical van mijn zoon (einde van groep acht)…nou ben wel 5 keer naar de wc geweest…heb dus veel scenes van hem gemist :oops: …die mensen balen want ik moest er steeds langs hahahah

Heb ook zo’n weeïg gevoel, niet lekker… maar ook niet echt misselijk ofzo, opgezette buik en een pijnlijke linkerborst als je erop drukt, beetje beurs gevoel…al met al …weer eens vaag, maar nog tevroeg om tetesten hahahah

ooo klinkt goed! nog maar 3 daagjes dus fingers crossed!

ik heb nual af en toe een beetje kramp :? maar geen zin om mezelf op te gaan zitten hypen, ben ik zo lekker goed in, en als t dan niet is ben ik weer teleurgesteld, dus we zien wel :smiley:

@Suus801 wrote:

@diaantje17 wrote:

he he …begone me al ongerust temaken hihi :wink:

Wat dat temperaturen betreft…echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hebben gelijk al gezegt, we doen "het " gewoon, en we zien wel…dat geemmer met temparaturen leek mij helemaal niets…

Zou niet weten waar je op moet letten…

Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: meis…

Hier gaat het wel, voel me niet 100 %…hadden gisteren een musical van mijn zoon (einde van groep acht)…nou ben wel 5 keer naar de wc geweest…heb dus veel scenes van hem gemist :oops: …die mensen balen want ik moest er steeds langs hahahah

Heb ook zo’n weeïg gevoel, niet lekker… maar ook niet echt misselijk ofzo, opgezette buik en een pijnlijke linkerborst als je erop drukt, beetje beurs gevoel…al met al …weer eens vaag, maar nog tevroeg om tetesten hahahah

ooo klinkt goed! nog maar 3 daagjes dus fingers crossed!

ik heb nual af en toe een beetje kramp :? maar geen zin om mezelf op te gaan zitten hypen, ben ik zo lekker goed in, en als t dan niet is ben ik weer teleurgesteld, dus we zien wel :smiley:

heb ik ook…maar mocht er iemand vragen… ontken ik dit stellig :wink::mrgreen:

Ja het is zo moeilijk he, je weet soms niet wat tedenken…ban gvoor teleurstellingen…en het maakt niet uit of je nou een maandje bezig bent of een paar jaar…de teleurstelling kan groot zijn…

Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: , wie weet is het raak!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ff voor jullie mee hoor meiden!!! :mrgreen:

Diaantje17 heb je al getest?? Hier alles verder rustig. Soms wel een beetje steken in mijn (.)(.) maar verder niets. We zien wel hoe het gaat…

Truus80

Hey…ben ook wel benieuwd…Hier verder weinig te melden dan dat ik er vandaag verder niet bent…heb avonddienst en als Tim straks wakker is ga ik naar opa&oma toe…die passen vanmiddag op…

Leuke dag meiden!!

xx

nou meiden…ben ongi geworden net… :evil: …baal zo erg nou, mijn lichaam heeft me echt voor de gek gehouden :cry: :cry: …teleurgesteld, nouja…op naar de volgende ronde…

hoop dat het voor jullie echt goed uitpakt!!, ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Balen Diaantje27 :hug: hopenlijk meer geluk de volgende ronde.

Groetjes

truus

@truus80 wrote:

Balen Diaantje27 :hug: hopenlijk meer geluk de volgende ronde.

Groetjes

truus

thanxxx lieverd, hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed. Was vanmorgen ineens duizelig op het werk( heb ik normaal nooit). Heb al een week last van een opgezette buik en krampen, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het een aantal maanden zal duren voordat ik zwanger ben, maar je wordt zo onzeker… Ik merk volgende week wel wat het wordt. BTW ik kan het jullie dan niet melden want dan ben ik op vakantie.

Groetjes

Truus

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH, nee…dan moeten we zolang wachten!!!

*sms-en :thumbup:

*internet cafe :thumbup:

• per postduif de test laten brengen :thumbup:
  • radio/ televisie station kraken :think: :thumbup:

hoe dan ook…je kan ons niet laten zitten hier hoor!!!..willen het echt weten :mrgreen:

Ik zal zien wat ik kan doen, maar kan niets beloven…

Maar heb echt een rotgevoel in mijn buik. Precies aan de zijkant tussen mijn schaambeen en bekken(bot) een trekkend gevoel. Herkent iemand dit?

Truus

wat jammer diaantje,

volgende ronde meer suc6!!

ik heb een hoofdpijn aanval, elke dag weer :? ik heb normaal nooit hoofdpijn. veel janken ook weer. maar niks nieuws daar rond de rooie dag :lol:

tja meiden, kan er weinig over zeggen, dacht zelf ook al dat we mijn oudste zoon konden verhuizen naar de zolder hahaha…en nog heb ik die symptomen , …dus of het herkenbaar is…ja dat wel…maar bij mij ging het “fout” en ik hoop zo dat jullie echt de vlag kunnen uithangen en een kamertje kunnen inrichten!!

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

ohh ik denk dat ik ongi word. kramp attack :wall:

wat haat ik deze periode van de maand, altijd zo lekker depri :cry:

Goedemorgen meiden…

Suus jij was er vannacht vroeg bij…gaat deze ronden niet zo goed he…waarschijnlijk suus dus niet… Las van Diaantje ook niet…

Ik ben ongeveer halverwege pas dus kan er weinig over zeggen…afwachten…

En de 1 komende 4 dagen wordt hier niet geklust…Henk is voor zn werk vanmorgen voor 4 dagen naar Hamburg vertrokken…saai hoor maar het zij zo…

Meiden…ondanks alles een leuke dag en dan op naar de volgende ronde!

:-*

Suus81 zal nog voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier gaat alles goed. Wel behoorlijk slecht humeur vandaag (arme vriend). Had van gisteren echt iets vaags. Zoals jullie begrijpen ben ik ook aan het temperaturen. Aankomende woensdag is mijn NOD (denk ik)

Vanaf zondag heb ik ineens een tweede temperatuurstijging, dus ik kijken op internet… Staat er dan een innesteling een tweede temp.stijging kan veroorzaken, dus ben nu behoorlijk ongeduldig en benieuwd…

BTW op mijn vakantieadres kan ik op internet, dus als ik goed nieuws heb laat ik het wel weten.

Groetjes

Truus

spannend!! Truus :thumbup: :thumbup:

oh meis, zou echt fantastisch zijn, duimen draaien overuren hier hahah :mrgreen:

Hier verder alles oke…net de ongi gehad…welliswaar 2 dagen tevroeg( best beroerd ervan geweest , en goed last van de 2 B’s gehad) .maar nu is het weer lekker voorbij …en gaan we weer aan de klus…YESSSSSSSSSSSSS :thumbup: …hubbie weer helemaal happy…en ik vraag me af waar nu meer voor hihihiihihi :mrgreen: :think:

Nou Diaantje…aan de klus jij :mrgreen:

Ik voel me een beetje raar…net ofdat ik nu alweer ongesteld moet worden…beetje last van mn buik…hmm…was vorige keer toen we voor Tim bezig waren ook onwijs onregelmatig ongesteld maar dat was meer dat ik het 2 maanden niet was en dan weer 3 maanden niet enz…snap er allemaal niets van…haha…

eisprong mischien??..kan ook zo’n aangenaam gevoel geven toch?..

Wat de ongesteldheid betreft…kun je zien wat een rotzooi die pil is…wat het met je lichaam doet…of beter gezegt…niet doet …ik was notabene 2 dagen tevroeg ook nog (en gelukkig was ik thuis…liep er met stralen uit :?)

Ga echt nooit meer aan de pil na deze (hopelijk) 3e…dan maar een knoop er in bij hubbie (moet het hem alleen nog ff vertellen hihihi)

hij kan toch niet alleen maar fun hebben :mrgreen: