JUNI 2007 STOPPERS

welkom linda :smiley:

Ja je weet het nooit hoor, zijn toch meerdere meiden zwanger geraakt de eerste ronde…gewoon ff afwachten.pfffff…hoor mij nou!! :oops: …ben zelf ook miss ongeduld hier in hahahah

Zal voor je duimen meis :thumbup: :thumbup:

welkom linda. zal ook voor je duimen :thumbup: :thumbup:

Hier verder alles goed. voel me niet zo fit, beetje beroerd enzo. nou mijn eisprong is voorbij… dus begin ook weer ehoorlijk ongeduldig te worden.

wel lastig, want je begint je van alles in te denken. De misselijkheid, steken in de buik, rugpijn… Wil misschien wel te graag. Heb in ieder geval een aantal testen besteld en dan maar even zien, oh nee ik bedoel afwachten :oops:

prettig weekend allemaal

truus80

Zal voor je :thumbup: :thumbup: Truus…maar hier gaat het net zo meis, heb allerlei symptomen die normaliter niet heb …maar toch ook weer die twijfel die dan omhoog komt …de ene dag denk ik “Ja…ik voel het” …de andere dag is het weer zoveel minder…word je nog eens gek van :x …maarja…je moet wel wachten…blijven :thumbup: :thumbup:

Hallo Linda…welkom bij de club…we horen het graag natuurlijk als je morgen niet ongesteld wordt en je uiteindelijk een test doen…

Haha meiden…jullie allemaal met je kwaaltjes…gevoeltjes enz…ik ben nog ongesteld hier dus weinig te voelen…haha

@El73 wrote:

Hallo Linda…welkom bij de club…we horen het graag natuurlijk als je morgen niet ongesteld wordt en je uiteindelijk een test doen…

Haha meiden…jullie allemaal met je kwaaltjes…gevoeltjes enz…ik ben nog ongesteld hier dus weinig te voelen…haha

Op naar de 2e ronde…breek de dag…tik een EItje :wink: …ga voor je duimen meis dat het deze ronde wel raak is :thumbup:

haha…ik moet nog voor de 1e ronde gaan want ik ben afgelopen maandag pas gestopt met de pil dus kon nog niet raak zijn he…haha

@El73 wrote:

haha…ik moet nog voor de 1e ronde gaan want ik ben afgelopen maandag pas gestopt met de pil dus kon nog niet raak zijn he…haha

Ehhhh…ja …dat zou wel heel spectaculair zijn…nouja…hoe dan ook…ga voor je duimen hoor!!!

@diaantje17 wrote:

Ehhhh…ja …dat zou wel heel spectaculair zijn…nouja…hoe dan ook…ga voor je duimen hoor!!!

ik hoop t voor je el73, ik denk niet dat ik een grote kans heb deze ronde, aangezien ik een beetje laat begonnen ben in de cycles, maarja ik weet ook niet precies wanneer ik ongi moet worden :?

:kaars: :kaars: kaarsje voor geluk :smiley:

Doe ik er nog :kaars: :kaars: :kaars: bij …hoe meer hoe beter hahahha !! :mrgreen:

@diaantje17 wrote:

Doe ik er nog :kaars: :kaars: :kaars: bij …hoe meer hoe beter hahahha !! :mrgreen:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

dat moet t doen!

:lol:

7 daagjes te gaan voor jou, fingers crossed!

@Suus801 wrote:

@diaantje17 wrote:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

dat moet t doen!

:lol:

7 daagjes te gaan voor jou, fingers crossed!

dank je meid…kan aan bijna niet anders denken…krijg onderhand kramp van al dat duimen hahahah :wink:

Hoop zo dat het voor jou ook raak is binnenkort :pray:

halloooooooo…waar is iedereen??? :think:

Ben d’r wel. Vooral meelezen. IS soms ook leuk. Maar hoe gaat het? Al een beetje de kriebels?

Hier gaat alles goed. Lekker rustig weekend gehad en nu weer aan het werk. Na mijn menstruatie begonnen met temperaturen, maar ik soms weet ik niet zeker of het allemaal wel goed gaat. Ik had mijn temperatuur na de menstruatie op 36.3 's morgens vorige week woensdag 36.2 en vanaf donderdag 36.6/36.7 dus mijn idee is dat ik vorige week woensdag mijn ei heb gehad. Wat denken jullie???

Nou ja ik merk het zelf wel…

Groetjes

Truus80

Hoi hoi…ben er ook weer…had van t weekend nachtdienst dus dan komt er soms weinig van computeren.

Moet eerlijk bekennen Truus dat ik t met het temperaturen niet zo weet hoe en wat…Heb dat bij Tim eigenlijk ook niet gedaan…heb gewoon de natuur zn gang laten gaan en erbij afwachten wat er zou gebeuren…ga dat voorlopig nu ook doen…ben toch waarschijnlijk weer onwijs onregelmatig ongesteld dus kan er weinig van zeggen…we’ll see…

Aan t werk…wat voor werk doe je als ik mag vragen…?

@truus80 wrote:

Ben d’r wel. Vooral meelezen. IS soms ook leuk. Maar hoe gaat het? Al een beetje de kriebels?

Hier gaat alles goed. Lekker rustig weekend gehad en nu weer aan het werk. Na mijn menstruatie begonnen met temperaturen, maar ik soms weet ik niet zeker of het allemaal wel goed gaat. Ik had mijn temperatuur na de menstruatie op 36.3 's morgens vorige week woensdag 36.2 en vanaf donderdag 36.6/36.7 dus mijn idee is dat ik vorige week woensdag mijn ei heb gehad. Wat denken jullie???

Nou ja ik merk het zelf wel…

Groetjes

Truus80

he he …begone me al ongerust temaken hihi :wink:

Wat dat temperaturen betreft…echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hebben gelijk al gezegt, we doen "het " gewoon, en we zien wel…dat geemmer met temparaturen leek mij helemaal niets…

Zou niet weten waar je op moet letten…

Maar ik ga voor je :thumbup: :thumbup: meis…

Hier gaat het wel, voel me niet 100 %…hadden gisteren een musical van mijn zoon (einde van groep acht)…nou ben wel 5 keer naar de wc geweest…heb dus veel scenes van hem gemist :oops: …die mensen balen want ik moest er steeds langs hahahah

Heb ook zo’n weeïg gevoel, niet lekker… maar ook niet echt misselijk ofzo, opgezette buik en een pijnlijke linkerborst als je erop drukt, beetje beurs gevoel…al met al …weer eens vaag, maar nog tevroeg om tetesten hahahah

El73 heb als het goed is een pbtje gestuurd

@truus80 wrote:

El73 heb als het goed is een pbtje gestuurd

Ik hoop dat je het naar de goeie hebt gedaan…hier geen pbje :shock:

Nu moet je het wel hebben. :smiley:

@truus80 wrote:

Nu moet je het wel hebben. :smiley:

Hebbes…en antwoord terug ook Truus :mrgreen: