hahah die truus…dus voorlopig is ie niet van je af teslaan :mrgreen: …moet zeggen dat mijn hubbie altijd wel aanhankelijk is…merk wel dat hij er nu wel meer mee bezig is…meer dan met de eerste 2…hij zat in het leger toen die tijd en heeft niet veel meegekregen van de zwangerschappen…gelukkig wel op tijd terug voor de bevallingen :shock: .
Dus denk dat hij dit eigenlijk nog specialer vind omdat hij er van het begin nu bij kan zijn…moet het natuurlijk wel gaan lukken he :dance:
heb het geprobeerd met het onderschrift, maar volgens mij doet hij het niet
sorry foutje :oops: :oops:
Toch wel, bedankt El73
Ik las het in het pbtje… :thumbup: meis!
goeiemorgen meiden, hoe voelen we ons vandaag?
…kan niet zeggen dat ik me nou 100 % voel…blijf last houden van mijn buik…echt zo’n opgeblazen gevoel…en die tepels/borsten :evil: …word er niet goed van zo onderhand…als het goed is zou vandaag dan de innesteling zijn…dus kan ik de 27 ste gaan testen…ben echt benieuwd hoor…ach…het is de eerste poging…zou wel heel toevallig zijn … :think:
Nou Diaantje…we gaan echt wel voor je duimen…zou wel heel top zijn he…
Hier verder geen klachten…Vandaag avonddienst…dan breng ik Tim altijd óf naar mn zus óf naar mn schoonouders…vandaag zijn opa&oma weer aan de beurt…dus zo alvast zn spullen pakken…alles in de wagen en hopen dat Tim ff slaapt…en dan eind van de morgen richting Rotterdam…Eet ik daar altijd een boterhammetje en dan naar mn werk…ook in Rotjeknor dus ben er eind van de avond pas weer…Als jullie hebben zitten kletsen leess ik dan wel weer bij…
Leuke dag allemaal!
:-*
werkse meis!!
Nou Diaaantje spannend…
Benieuwd of het lukt.
Volgens mij zit ik nu in mijn vruchtbare periode. Maandag last van steken aan de rechterkant en vandaag rechtbaar slijm, dus vanavnond nog maar een keertje extra …
Hahaha zal mijn vriend leuk vinden.
Hebben jullie iets gedaan om je cyclus in de gaten te houden, zoals de slijm of temperatuur?
Ik dacht dat ik een cyclus had van 33 dagen maar als mijn gevoel klopt zou die deze maand korter zijn. Hebben jullie een innesteling gehad bij de eerste zwangerschap? En wanneer en hoe verliep deze?
Groetjes
Truus
Nee ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met mijn cyclus, niet bewust in ieder geval…gewoon gestopt na mijn laatste pil in de strip (de 29ste mei)…en toen maar klussen :mrgreen:
Maar nu ligt het w.s al anders voor mij…heb 2 gezonde jongens…er is dus geen haast bij…laat de natuur gewoon zijn gang gaan.
Wat de innesteling betreft bij mijn vorige zwangerschappen…kan me ook helemaal niet meer van herinneren hoe het is gegaan/hoe ik het heb gevoeld.
Sorry :oops:
Kreeg gewoon alle symptomen …toen pas viel het kwartje om eens tegaan testen…
pfffffffff…heb je natuurlijk ook niets aan he !! :doh:
Haha…Diaantje…hier bij mij hetzelfde…niets van innestelen enz gevoelt…wel daarvoor wat rugpijn maar dat heb ik wel eens vaker…
Plots zere borsten en ben toen gaan testen wel ja + test.
We gaan er nu wel voor maar niet met temperaturen, ovulatietesten enz…we laten de natuur zn gang gaan maar hopen zeker op en 2e!!
Slaap lekker allemaal :-*
goeiemorgen meiden, hoe voelen we ons vandaag?
Hier eigenlijk best lekker…heb gelukkig eindelijk goed geslapen …zelfs op mijn buik kunnen liggen…de pijn is stukken minder in ieder geval…merk ook dat mijn tepels minder gevoelig zijn dan voorheen…
Hmmmm…is dat nou een :thumbup: teken of een :thumbdown: teken??..nouja even minder gevoelig is ook wel weer een keer lekker
Had wel even getest (heb er toch een vracht van liggen :mrgreen:)…maar helaas …nouja…is ook eigenlijk tevroeg he … :oops:
Iederreen een hele fijne dag !!!
Goedemorgen…
Hier na een kort nachtje[ging er half 1 in] heerlijk geslapen…al gedouched…ga zo Tim badderen en dan op de fiets[half uurtje]een bakkie doen bij mn zus…ff lekker bij kletsen…
Leuke dag!! :-*
Hee Ella wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Veel succes! :-*
Haha…leuk Vicky dat je even langs kwam waaien…ja 2 is toch wel een ultieme wens he…afwachten hoe het loopt…
Leuke dag!! :-*
Ja je kan er niets van zeggen… Hier ondertussen dag 33 vd cyclus, test negatief en nog geen :twisted: in zicht :roll: Maar zoals mijn onderschrift zegt: que sera, sera
veel suc6 allemaal, goed oefenen he :lol: :inlove:
wat is het heerlijk zonder condooms :oops: :lol:
hahaha, nou…moet wel zeggen dat condooms toch ook iets handigs hebben…word het niet zo’n zooitje hahahah :mrgreen:
en dat op de vroege ochtend…hihihi
@diaantje17 wrote:
hahaha, nou…moet wel zeggen dat condooms toch ook iets handigs hebben…word het niet zo’n zooitje hahahah :mrgreen:
ja dat is waar, maar tvoelt veel closer zonder

voor mij dan.
bah ik had zin in sex maar mn verloofde was te moe :?
@Suus801 wrote:
@diaantje17 wrote:hahaha, nou…moet wel zeggen dat condooms toch ook iets handigs hebben…word het niet zo’n zooitje hahahah :mrgreen:
ja dat is waar, maar tvoelt veel closer zonder
voor mij dan.
bah ik had zin in sex maar mn verloofde was te moe :?
ja dat moet ik ook zeggen…veel closer voelt het zeker…enne …vanavond weer een kans… :mrgreen:
Ik ben helemaal nieuw hier, maar wilde kwijt dat ik begin juni ook de pil heb laten staan. Heb al van alles gevoeld. Ben bijna elke dag misselijk. (niet 's morgens trouwens…) Het is een gevoel dat ik niet ken by the way. Moet vaak plassen. M’n borsten zijn pijnlijk. Ik weet niet hoe mijn cyclus loopt nu, maar ik zou morgen ongesteld moeten worden. Ik voel nog niks… T is afwachten, maar het zal toch niet dat het na 1 keer al raak is??