Hai meiden…
Ik ga me hier maar eens aan toevoegen…Vanavond slik ik mn laatste pil en dan gaat voor een tijd de kast in…We gaan voor de 2e. Tim is vorig jaar op valentijnsdag geboren en nu maar eens kijken of het gaat lukken voor een 2e.
Van de vorige keer weet ik nog dat ik flink onregelmatig ongesteld was dus we zien het wel.
Verder wat info over mij…Mijn naam is Ella, ben 34 jaar, werk in het ziekenhuis op een longafdeling en werk 60% en ben sinds 2 jaar getrouwd met Henk…de liefste papa van de héééééle wereld. :mrgreen:
Welkom Ella, dus jullie gaan ook voor de tweede!
Jammer Truus… dus toch ongi geworden, nu op naar de volgende ronde.
Hier is het wachten op de NOD, dat is volgende week, ik moet nog even geduld hebben dus…
Ik ben erg benieuwd, maar ga er niet vanuit dat het meteen raak is de eerste ronde.
Groetjes!
Is toch altijd weer een terleurstelling als je ongesteld dan wordt Truus…op naar de vlgde ronde…haha
Vind het allemaal weer spannend hoor…rond de tijd dat je ongesteld moet worden hopen dat je het niet wordt enz enz enz…weet bij Tim in ieder geval dat, toen we er eigenlijk het minst mee bezig hielden, ik opeens toch zwanger was…was erg heerlijk.
leuk dat je ook meeschrijft ella. suc6.
Dank je wel Truus…we wachten maar af wat er gaat gebeuren…wel spannend hoor!!
suc6 iedereen, ik ga ook zonder condooms, dus fingers crossed :inlove: :kaars:
Succes Suus…!! :mrgreen:
He meiden, ben eigenlijk een mei stopper…nouja eind mei stopper…de 29ste om exact tezijn…dus als alles meezit zou het leuk zijn als het in juni ging gebeuren hahah…zag jullie topic en las al mee…wel zo netjes om even temelden dat ik ook mee lees he hahahah
Wens jullie onwijs veel suc6 en heel veel klusplezierrrr
(vinden jullie het goed als ik ook mee klets?)
greetzzz diana
Hai Diana…Tuurlijk ben je welkom hoor…hoe meer zielen hoe meer vreugd…leuk dat je er ook voor gaat…altijd weer spannend toch
ja het blijft spannend…gaan voor een 3e…hebben er lang (lees: té lang) over gedubt…(mijn oudste is bijna 12 en mijn jongste is 10)…maar nu dan eindelijk de knoop doorgehakt en flink aan de klus hahaha:wink:
Allemaal vage klachten, zeurende buikpijn, zere tepels, bruine afscheiding af en toe …maar mocht het zo zijn dan is het allemaal meer dan waard toch? :D…al denk ik dat het toch ook met ontpillen temaken heeft
Wanneer zijn jullie gestopt met de pil/anticonceptie?, en hebben jullie ook allemaal van die vage klachten?
Hier nog geen vage klachten want om precies te zijn…ik had gister met mn nieuwe strip moeten beginnen maar die is in de kast gebleven dus sinds 1 dag gestopt… :mrgreen: …dus ook nog geen vage klachten. Weet bij de 1e keer dat ik me wel wat fitter voelde zonder de pil…dus we wachten maar af he
Succes!!
@truus80 wrote:
welkom jenny.
Allemaal succes voor komende maand![]()
Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Zou volgens mij deze week mijn NOD hebben. Ben al anderhalve week misselijk en heb wel gevoelige borsten. Weet niet of het door de aankomende menstruatie komt of iets anders.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? (voor degenen die al een kindje hebben) En waaraan merkten jullie dat je zwanger was?
Groetjes
Truus
Nou moet je eerlijk zeggen dat ik het bijna niet meer weet hoe het was :oops: , ja grieperig gevoel, pijnlijke borsten enzo…weet nog wel dat het begin van mijn zwangerschap van mijn jongste echt heel raar begon…had zelf een test gedan, die was positief, de huisarts nog een test laten doen die was negatief, toen bij de gyn, een inwendige echo daar was niets op tezien …dus denk je …nouja zal dan wel niet …maar bleef die klachten houden…week daarop weer naar de gyn (een andere) en die zag dat ik 12 weken was… :eh: …ja schiet mij maar lek hoe het kon…maargoed…weet nu wel dat alles mogelijk is…en dat je je eigenlijk niet kan vegelijken met andere vrouwen…
Gewoon blijven oefenen :mrgreen:
@El73 wrote:
Hier nog geen vage klachten want om precies te zijn…ik had gister met mn nieuwe strip moeten beginnen maar die is in de kast gebleven dus sinds 1 dag gestopt… :mrgreen: …dus ook nog geen vage klachten. Weet bij de 1e keer dat ik me wel wat fitter voelde zonder de pil…dus we wachten maar af he
Succes!!
zal voor je duimen meis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Haha…thanx…ik ook voor jou natuurlijk…
Bij het forum febr.2006 mama’s voorspelde er 1 dat ik in september + zou testen…precies in de vakantie van ons…zou wel leuk zijn dus :mrgreen:
ohhhh dat is dan helemaal spannend…waar kan ik die waarzegster vinden?
september…meid dat is het zo!!!..al denk ik…en dat zonder glazen bol…dat je wel eens eerder kan zijn :dance:
haha…dan ga ik denk ik jou maar geloven hoor…das dan in mijn voordeel…maar goed we zien het wel…Ben er met Tim niet eens zoveel mee bezig geweest…niet te geforceerd enz en je ziet het…plots had ik allemaal klachten dat ik dacht…hmm…zal ik niet eens even een testje doen en ja hoor…zwanger… :dance:
ja dat is vaak het beste hoor…al spreek ik mezelf nu onwijs tegen… :oops: …gewoon rustig aan doen…er niet teveel mee bezig zijn…want dan lukt het vaak helemaal niet (tenzij je een medische geschiedenis hebt)…
Had je foto’s bekeken…wat een schatje zeg!!
Haha…ik zie dat er nog oude fot’s onder www staan…Dit is een link van foto’s van een paar weken geleden…toen had ik nachtdienst en is mijn man Henk met Tim naar Scheveningen gereden…
http://www.mijnalbum.nl/Album=I7UYGKI4
Els73 en diaantje leuk dat jullie hier meeschrijven, lezen enz.
Ik zit nu op de 12e dag van mijn cyclus dus komende week flink klussen. Vind het persoonlijk wel moeilijk om er niet me bezig te zijn om zwanger te raken, omdat het ook de eerste zou zijn enzo, maar heb een paar ontspannende weken in het vooruitzicht dus wie weet…
Is er trouwens iemand hiet die ervaring heeft met het maken van zo’n lijstje?? Ik krijg ook zo’n tijdbalk niet voor elkaar. Lekker onhandig, maar ja zal wel niet de enige zijn…
Wel leuk om te zien hoe je partner zich gedraagt. De mijne werd vorige maand tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden toch wel iets meer knuffeliger dan normaal, echt wel humor :lol:
groetjes
truus
Truus…heb je gepbt hoe je zo’n onderschrift moet maken…