Hallo,
Wie gaan er in juni 2007 nog meer voor??? Was het overzicht kwijt op het onderwerp tweede kwartaal stoppers 2007, vandaar dit nieuwe onderwerp.
Groetjes
Truusje
hoi Truus,
Wij gaan er in juni ook voor. In april heb ik mijn mirena spiraal eruit gekregen en gewacht op mijn eerste menstruatie. Ik was zo bang dat het lang zou duren maar gisteren is het dan heel heving begonnen! Pfff ben er goed ziek van, maar ja het is wel fijn dat mijn lichaam zich goed lijkt te herstellen.
In juni gaan we dus proberen ons eerste kindje te maken. Ben benieuwd.
En jij?
Groetjes Ester
Op 25 mei wordt mijn spiraal verwijderd en gaan we er voor. Maar mijn eerste NOD valt dan begin juni. We gaan voor onze eerste. Ben heel erg benieuwd. Wel spannend.
Ook wij gaan in juni er weer voor.
We hebben al een dochter, geboren op 20-06-2006
hoi! Leuk dat je je ook bij de juni stoppers hebt gemeld. Mooi meisje heb je al hoor! Hopelijk krijg je er snel een tweede bij!
Truus, hoe weet je dat je je nod al begin juni hebt? Werd jij met je mirena gewoon ongesteld? En is je cyclus gelijk alweer in orde? Bij mij duurde het 5 weken en ben er nog niet zeker van of het weer normaal is. Houden jullie alles bij en weet je precies wanneer je in je vruchtbare periode zitten? Ik wilde alles aan het toeval overlaten eigenlijk.
Ik vind het best een eng idee dat ik mischien over een jaar moeder ben. Aan de ene kant wil ik het graag en zie het helemaal voor me, maar ben er ook wel onzeker over. Eigenlijk zijn alle ingredienten er, maar het is wel echt zo’n stap. Hoe keken jullie hier tegenaan?
Welkom darkangel.
Esther30 ik weet dat ik dan mijn nod heb omdat ik mijn normale cyclus heb. Ik heb nl een koperhoudendspiraal. Volgens mij is de kans wel klein omdat deze er tijdens mijn eisprong nog heeft gezeten.
Ik ben vanaf het moment van het plaatsen van het koperspiraaltje de duur van mijn cyclus gaan bijhouden, omdat ik zelf niet wist wat mijn cyclusduur is. Maar ik zit zo rond de 32 a 33 dagen. Ik ben er verder niet zo bewust mee bezig. Ikzie wel hoe het loopt…
Ik vind het ook allemaal erg spannend, aan de ene kant kan ik mezelf ook niet zo voorstellen als moeder, maar aan de andere kant lijkt het mij echt super en heel erg speciaal. Ik hoop dat het allemaal lukt.
Hoelang zijn jullie al bezig met foliumzuur en weten jullie in hoeverre je rekening moet houden met andere vitmines?
groetjes
truus80
Ik begin zaterdag met foliumzuur (dan kan ik pas naar de stad om het te kopen).
Vind het wel erg spannend om voor een tweede te gaan!
Ik heb een super bevalling gehad, maar toch
Verder ben ik thuisblijfmoeder en mijn vriend werkt full-time en volgend jaar willen we verhuizen richting Nieuwegein, waar mijn vriend werkt.
Dus erg druk, maar toch gaan we voor een 2e!
Joepie, alweer een nieuwe maand erbij.
Iedereen die er in juni echt voor gaat veel succes gewenst.
Zelf ga ik in augustus voor het eggie, dus ik moet nog ff geduld hebben.
Liefs Lotte
Ik heb gisteren mijn spiraal laten verwijderen :shock: . Dacht dat het echt zeer zou doen, maar stelde gelukkig niets voor. (met dank aan mijn arts)
Dus eindelijk kunnen we voor het eggie gaan. Succes met oefenen allemaal en fijn pinksterweekend
Truusje
hmmm… ik wilde zaterdag eigenlijk stoppen met de pil, maar ineens begon mijn vriend te twijfelen… en moet zeggen… ik ook :oops:
dus ben doorgegaan met deze strip, en we blijven er gewoon over praten. Wie weet dat we beide denken, na deze strip gaan we ervoor. Maar wie weet ook nog niet…
Heel soms heb ik echt zoiets van, ik wil een 2e!
maar laatst zat ik op de bank, en ik werd een beetje bang van het idee… ik weet dus dat ik er zelf ook nog niet 100% achter sta (misschien zo’n 90% ) hihi
een 2e komt er (hoop ik) zeker!!
Hallo,
Wij gaan er in juni ook weer voor!
We hebben een zoontje (geboren 01-06-2006), hij wordt vrijdag 1 jaar!
Een mooi moment om voor een tweede te gaan, ik heb er weer zin in.
Maar ik kan mij het gevoel van DarkAngel ook voorstellen, je hebt net weer zo’n beetje je eigen lichaam en energie terug, die twijfel heb ik ook even gehad.
Nu ben ik deze week voor het eerst pilvrij en we wachten het rustig af. We hebben geen haast. Maar wel spannend!!
Meiden, vanaf vandaag gaan jullie er ook voor.
Heel veel succes en ik hoop dat jullie snel een positieve test in jullie handen hebben.
Liefs Lotte, augustus 2007-stopper
welkom jenny.
Allemaal succes voor komende maand
Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Zou volgens mij deze week mijn NOD hebben. Ben al anderhalve week misselijk en heb wel gevoelige borsten. Weet niet of het door de aankomende menstruatie komt of iets anders.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? (voor degenen die al een kindje hebben) En waaraan merkten jullie dat je zwanger was?
Groetjes
Truus
Ik merkte eigenlijk weinig… had het gevoel alsof ik weer ongesteld zou worden (buikpijn onderin, gevoelige borsten) enz.
Spannend Truus!
Ik kwam er met 6 weken achter, ik had toen last van krampen (net alsof ik ongi moest worden) en was duizelig.
Ik merk dat ik vaak naar de wc moet en ik heb last van krampen en gevoelige borsten, misselijk met vlagen. Maar mijn gevoel zegt dat dit ook kan komen als je ongesteld moet worden, dus ik twijfel…
Ik heb wel last van obstipatie en dat heb ik anders nooit. Eerder het tegenover gestelde.
Ik denk dat ik van de week maar even afwacht, en anders zaterdag een test doe. Dan zit ik op 35 dagen en normaal zit ik met mijn cyclus tussen de 30 en 33 dagen, denk ik.
groetjes
Truus
Obstipatie is ook een symptoom, hier had ik ook last van.
Als ik het zo lees kan het bijna niet missen.
Erg spannend, dus zaterdag ga je testen? Knap dat je zoveel geduld hebt, maar als je even wacht met testen weet je het i.i.g. wel zeker.
Succes! :thumbup:
Even een update. Van de week een beetje last gehad van kramperig gevoel, misselijkheid en gevoelige borsten. Heb toch stiekum een test gedaan van matcare, maar was negatief. Heeft iemand van jullie ervaring met deze testen? Of welke andere?
Nog steeds een kramperig gevoel en ben een beetje rood slijm verloren. Weet niet of het doorezet of het de innesteling is.
Hebben jullie de innesteling gemerkt?
Groetjes
Truus
Ik heb ook testen gehad van matcare. Ik had getest voor en na mijn NOD, beide testen waren negatief, dus toen dacht ik dat ik niet zwanger was. Met 6 weken had ik opnieuw getest met matcare en toen was hij wel positief! Niet heel betrouwbaar dus…
De innesteling heb ik niet gevoeld/gemerkt, ook geen bloedverlies. Bij jou kan het kan idd een innesteling zijn, maar deze is volgens mij 5-7 na de eisprong/bevruchting? Klopt dat met jou berekening?
Hier is alles rustig, volgens de berekening zit ik in de vruchtbare periode, maar 't is veel te warm, pfff… :think:
helaas ik ben flink ongesteld geworden. Ik had dit ook wel verwacht. Dus op naar de volgende ronde…
Jenny het is idd wel erg warm…
groetjes
en prettig weekend
truus80