Ik snap niks van mijn lijf. Heb al 5 dagen pijn in mijn buik, opgezet ook. En dit is al de tweede dag dat ik bloed verlies, geen hele buts, maar wel rood (sorry voor onsmakelijkheid) Maar ik moet helemaal nog niet ongie worden :? Ik zit pas op dag 17 van cyclus moet rond 24 juli pas worden.
Kan het dat het ontpillen is, of weet iemand anders wat het kan zijn. Snap er niks meer van. :eh: Anders is mijn cyclus wel heeeel kort toch ??
Weet iemand wat ??
Groetjes Diana
eisprong?..kan ook wel eens bloed geven…( al weet ik niet of het 2 dagen is…)…of innesteling…door dat het vruchtje een adertje raakt tijdens innestelen…( maar dat zou dan volgens mij toch tevroeg zijn dan…hmmmmm. :think: …en ja…het kan ook ontpillen zijn meis…
Hier ook weer een blunder…na het natellen van mijn vorige cyclus kom ik er achter dat die cyclus 26 was ipv 28 :shock: …hoe ik er bij kom…geen idee…maargoed…verklaart wel waarom ik mijn eisprong eigenlijk niet echt voelde zoals in mijn banner maar 2 dagen daarvoor wel kramp gehad…dus w.s was dat mijn eggie…
Ga er deze cyclus ook maar van 26 uit…klein minpuntje…heb alleen maar last van gevoelige tepels, en rugpijn tehoogte van bh bandje…verder eigenlijk niets…tja…verkouden maar wie is dat nu tegenwoordig niet met dit weer…
ik ga vandaag ff een testje kopen, morgen even doen. kheb zo veel vreetbuien en zo misselijk, kword er gek van :lol:
Ik heb verder nog geen test in huis gehaald maar soms voel ik dit…dan weer dat…soms ben ik zo bang dat ik er op dit moment te veel bezig mee bent en ik van alles gaat voelen…pff…
Ik wacht t weekend denk ik af en doe dan gewoon eens een test…you never know, alleen zou t wel heel geweldig zijn de 1e ronde raak…nee dat zal toch weer niet…haha :mrgreen:
Ik heb verder nog geen test in huis gehaald maar soms voel ik dit…dan weer dat…soms ben ik zo bang dat ik er op dit moment te veel bezig mee bent en ik van alles gaat voelen…pff…
Ik wacht t weekend denk ik af en doe dan gewoon eens een test…you never know, alleen zou t wel heel geweldig zijn de 1e ronde raak…nee dat zal toch weer niet…haha :mrgreen:
ja dat helpt niet he, het is wel moeilijk om je gedachte eraf te houden :**:
Zo t weekend is begonnen…we hebbenhier een weekend vol verjaardagen…vanmiddag naar mn schoonouders…die zijn 12+14 juli jarig en morgenmiddag naar mn zus die is 16 juli jarig…dus een feestweekend…haha
Denk dat ik vandaag toch maar een test gaat kopen…gewoon ff om het testen :mrgreen: …weet t ook niet hoor maar you never know he…haha
he meiden, gisteren geen tijd gehad om tereageren (groep 8 eindmusical,van mijn oudste)
Maar zag dat er al weer een hoop is gebeurd of staat tegebeuren, El en Suus…spannend hoor!!, rennen voor die testen ben zo benieuwd!!
gooi er nog ff wat duimpjes in :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zou toch fantastisch zijn …de 1e ronde!!!
Bambi, tja denk toch dat dit met ontpillen temaken heeft…zou toch nog ff een dag of 2 afwachten…eisprong kan ook met bloed gepaard gaan…dus hopen dat dat het is…
Tja meis…en anders is het op naar de volgne ronde…gooi er voor jouw ff een :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: in.
Nou hier niet veel tevertellen, voel een hele lichte kramp…maar dan ook heel licht in mijn buik, tepels zijn nog wel iets gevoelig…maar stukken minder als gisteren…:eh:…nee …heb er geen goed gevoel over…voel met vorige maand vergeleken echt HELEMAAL NIETSSSSS :thumbdown:
nouja…moet er maar niet telang bij stil staan…blijft een verassing elke maand hahahahah
Kom ff snel aanwaaien…de test was vandaag - , dus we wachten maar af…misschien te snel getest of gewoon echt niet zwanger…kan ook natuurlijk…
jammer meis, maar wellicht toch tevroeg getest en is je hCG nog niet genoeg…ligt soms ook aan de test…digital van CB bijvoorbeeld heeft veel hcg nodig…
Je moet maar zo denken…geen bloed geeft moed…gewoon over een paar dagen weer testen…ga voor je duimen meis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoop dat enkel van jullie positief gaan testen hoor.
Zelf had ik gisteren een plons bloed in een keer ( sorry onsmakelijk) met bonkjes gatver :?
Maar daarna was het in ene weg, nus geen last van bloed meer. Heb dus met stopjes tussendoor vanaf woensdag avond geduurd tot gistermiddag.
Snap er nog steeds niks van.
Ik denk dat ik NOD van 24 juli afwacht komt de ongie niet dan wacht ik een week ofzo en doe een test, is die nega
Dan denk ik dat dit mijn ongie was en reken ik vanaf 11 juli opnieuw.
Zou het anders ook niet weten.
We zullen zien.
Groetjes Bambi
Ja meis, is zooo moeilijk he om tebegrijpen hoe je lichaam nou precies werkt…dacht dat ik m al begreep…maar het verast me steeds weer hahaha
Hier beginnen de krampen een beetje tekomen, en de borsten worde zwaarder en gevoeliger lijkt het wel…vooral toen ik uit bed opstond…maar verder gewoon rustig…BAH !! :snooty:
Zoals ik eerder vertelde heb ik 2 keer 's avonds wat bruinverlies gehad. Heeft niet met mijn ongesteldheid te maken, want daarna is er niks meer gekomen en ik was net ongesteld geweest. Ben dus wel erg benieuwd wat het dan wel geweest is. Ga er maar vanuit dat het door het ontpillen komt, maar zou natuurlijk leuk zijn als het wat anders is geweest…
We wachten het af. Mijn buik doet ook vreemd, de hele dag door rommelt die een beetje.
Verder geen rare dingen te melden vanaf hier. En bij jullie???
jta wat kan ik zeggen, krijg iets meer kramp in mijn onderbuik, en mijn (.)(.) voelen zwaarder en gevoeliger…maar minder dan vorige maand…toen was het echt errug…zo erg dat ik er snachts van wakker lag…dus hopen dat dit nu een goed tegen is …we wachten geduldig af :liar:
Hier 1 die nog steeds niet ongesteld is…heb via internet wat testen gekocht die van de week binnen komen…ga ik toch weer testen hoor…soms zeg een gevoel in me dat ik wel zwanger bent…afg. zaterdag was misschien ook iets te vroeg om te testen…we’ll see…Jullie horen t wel!
Hier 1 die nog steeds niet ongesteld is…heb via internet wat testen gekocht die van de week binnen komen…ga ik toch weer testen hoor…soms zeg een gevoel in me dat ik wel zwanger bent…afg. zaterdag was misschien ook iets te vroeg om te testen…we’ll see…Jullie horen t wel!
ja meis, wie weet was het tevroeg dat je getest hebt…hoop dat je bij de volgende test in plaats van …
Ga nog ff extra duimen !!!
Hier gaat ie best…beetje gerommel in de buik en zwaardere borsten die pijnlijk worden…verder geen gevoel…ben allang blij dat het niet zo pijnlijk is als vorige maand…kan nog alle kanten op…dus afwachten maar…gatver…en heb al geen geduld met dit soort dingen :thumbdown:
Nou stop maar met duimen…streep dat de test goed was uitgevoerd kwam al heel dik op maar das ook t enige streepje dus laat die rode duivel dan maar gewoon komen…
Nou stop maar met duimen…streep dat de test goed was uitgevoerd kwam al heel dik op maar das ook t enige streepje dus laat die rode duivel dan maar gewoon komen…
ja das echt klote he, ja lat dan die ongi maar komen, kun je weer verder !!
maarja…hoor altijd…geen bloed is goed toch…wie weet komt jou hCG nou eenmaal wat langzamer op gang…(zijn zat vrouwen die dat hebben…)
ff klein detail…toen ik teste bij de 2e was de test bij me zelf…toen naar de huisarts…die ging voelen en dacht 8 weken…voor de zekerheid toch nog getest daar en toen had ik…doorgestuurd naar de gyn en een inwendige echo gehad…zagen ze niets…dus we konden er van uit gaan dat ik dus niet zwanger was…toch bleef mijn ongi uit en bleef ik maar symptomen houden…week later weer de gyn…bleek ik in ene 12 weken tezijn…moraal van het verhaal…wonderen zijn de wereld niet uit…blijf stiekem toch hopen voor je … :thumbup: