JUNI 2007 STOPPERS

truus…testen!!!, kan eigenlijk niet mis zijn toch…waneer ga je testen?? …hoezo druk op je schouders hihi :mrgreen:

ik moet er dus normaal elke nacht een keer uit om teplassen…nu al een paar dagen niet…i give up hihihih

zondag ga ik testen…

goed weekend,

ik laat zondag of maandag wel weten hoe het is gegaan

Groetjes

en suc6 diaantje, pricilla en de rest

Jij ook heel veel succes Truus, moeilijk om te wachten, maar het beste denk ik, ik vind het super knap van je dat je het volhoudt, kanjer :thumbup: nog 2 nachtjes slapen…

En Diana, echt super vaag die klachten zeg. Ik heb echt geen idee wat dat nu is. Doet het pijn in je been?

Oja ik zou als ik jouw was die testen verstoppen hoor :naughty: , anders word je er helemaal gek van aaaahhhhh :mrgreen: :mrgreen:

Straks zie ik me ventje weer, mijn ouders nemen hem mee naar mijn broer daar hebben we een bq feestje vananvond. Kan ik hem weer lekker knuffelen, mmmmm heerlijk.

En morgen ben ik jarig, goede reden om eens lekker zwanger te worden (14de dag) hahahaha

Fijn weekend iedereen.

Gr. Priscil

he gezellie…nou priscilla alvast van harte meis …hoop dat je een fijne BBQ hebt en een nog leukere verjaardag…

Ga voor jullie allemaal duimen dat het allemaal roze word deze maand !!

iedereen een

ohja…enne …ik beloof plechtig dat ik niet meer test tot mijn NOD…

Oh wat spannend allemaal zeg…

@ Pricilla Leuk, dat we dezelfde cyclus hebben

Verder heb ik weer erruge buikpijn. Kon niet zitten op m’n werk. Bureau omhoog en de hele dag gestaan. 4 paracetamolletjes d’r in. Nu gaat het wel weer een beetje, maar heb nu last van mijn voeten! Ha, t’is ook nooit goed. Gister en eergister geklust… Mannetje is vanaaf wel erg moe van zijn werk… Anders morgen weer. Collega van mij is vanaf vanavond 3 weken vrij. Zegt ze:" Als ik terug kom van vakantie weet je vast wel hoe het met je buikje is". Zo lief… Nu nog een koppie koffie en dan maar op bed.

Voor alle dames… succes met wachten, zucht

Groetjes Fluffie :zzz:

ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

als dit niet werkt weet ik het ook niet meer … :wink:

Diaantje ik :thumbup: :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: mee

Groetjes Fluffie

(gister wel geklust!!!)

bedankt Diaantje, gisteren was het gezellie bij de BQ. En de verjaardag vandaag gaat zeker ook gezellie worden, het zonnetje schijnt komt helemaal goed.

Ik hoop fluffie dat je buikpijn wel snel overgaat, enig idee hoe lang dat gaat duren?

Hier ook lekker aan de klus, hihi, ik vraag me trouwens af hoeveel dagen je er tussen moet laten zitten. Ik hoor verschillende dingen de een zegt 1 keer in de 3 dagen en de ander weer 1 keer in de 2 dagen. Weten jullie het misschien?

En Truuske hoe is het daar?

Gr. Priscil

Ach, voeg ik ook meteen maar even een fotootje toe van een van onze schatten. Wij zijn de gelukkige “eigenaren” van 6 heerlijke manratten! Zo lief. De eerste maand klussen kwam een van de ratjes zo maar op mijn buik liggen, terwijl hij anders helemaal niet zo aanhankelijk is… Even als reactie op de kat. Dit is Tom-tom by the way…

liefs… Fluffie

@Pricilla, wij klussen gewoon iedere dag. Sommige zeggen om de dag omdat dan het zaad de tijd heeft om weer te “rijpen”. Ach, net zo veel doen als jullie er zelf zin in hebben toch? Moet geen verplichting worden en leuk blijven!

Leuk joh die ratten (ze bijten toch niet???)

marre hoe krijg jij die foto zo klein?

Gr. Priscil

He meiden…ratten he…niet echt mijn ding…leuk bij een ander zeg ik altijd maar :mrgreen: …

Mijn neef had er ook één…met van die kraaloogjes en zo’n hele lange harde staart…nehhhhhh…niets voor mij hahahah

Hoe gaat ie hier?, wat dat klussen betreft…wij doen “het” practisch elke dag…en dat deden we ook voor we kids hadden.

Ja de meningen zijn er flink over verdeeld…er zijn meiden die het in hun vruchtbare periode elke dag doen…maar ook die het bewust dan om de dag doen…tja …ik zeg altijd …het moet niet op werk gaan lijken… :wink:

Hier weet ik het ff niet zo…vanmiddag weer misselijk in de supermarkt, maar nu ik zo zit is het weer weg, nouja…weeëg gevoel dat zo omslaat naar misselijkheid zeg maar…obstipatie :thumbdown: en een jeukende achterkant zeg maar…pffff…hoe leg je zoiets uit hihihi…af een toe een krampje…maar niet iets om over naar huis teschrijven…, temp is wel een graadjde omhoog gegaan, dus wie weet…

Morgen vieren Kenneth en ik samen onze verjaardagen( hiij is maandag jarig en ik vrijdag, maar ze hebben we gelijk alles gehad !, anders kom je erlkaar 3 keer in een week tegen…want mijn moeder is weer woensdag jarig…pffffff…)…en vanavond komen mijn ouders…dus ff een verzetje…wie weet gaat het wachten dan sneller hahah

Priscilla van harte gefeliciteerd. Hier verder nog geen nieuws te melden. Nog steeds geen :twisted: :twisted: te vinden. Wordt nu erg spannend. Mijn vriend begon al mee te tellen met de dagen etc. Hij is er vrij nuchter in maar zegt wel dat hij een gat in de lucht springt als de test positief is. Verder niet zoveel te melden.

Fijn weekend verder nog, klusse en geniet van het mooie weer.

Groetjes

Truus

@Diaantje, alvast gefeliciteer meid! :-* En nee, mijn ratje bijten niet. Zoals je zegt ieder z’n meug toch? Het liefste hadden we een hond genomen, maar ze zijn echt heel lief en aanhankelijk. Ik kan er hele verhalen over vertellen , maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.

@Pricilla, ik gebruik Adobe Photoshop en geef opdracht om de foto niet groter te maken dan 95 pixels omdat dit niet van het forum mag;

tres easy! :liar: Mijn mannetje legt mij dit soort dingen uit, anders wist ik het ook niet! Hahaha. :shock:

Mijn buikpijn is sinds het klussen van gisteravond over…? Vriendlief was moe zoals ik al schreef, maar hij vond dat we wel een quicky konden doen… Hahaha dat werd geen quicky, maar enfin, daar hoor je mij niet over HAHAHAHAHA lol! :smiley: :silenced: :smiley: Ik denk dat het toch echt met mijn ovulatie te maken heeft. Die is morgen en spontaan de buikpijn weg?! Nou we wachten wel 2 weken. Tegen die tijd is mijn broer jarig, zou leuk zijn als we hem kunnen vertellen dat ie oom wordt!?!?!?!

Vriendlief kookt vanavond, dus lekker patatjes eten…

Groetjes en voor iedereen geniet van het weekend ( hier in het noorden is het lekker weer!)

hier alles rustig, geen kramp, geen misselijkheid, geen zere borsten of iets dergelijks…wel obstipatie en een aambei :? nee life is great at this moment…pffffff laat de ongi maar komen hoor…dit schiet niet op zo!! :naughty: …

@ Truus

Al getest?

SPANNEND… :smiley:

@ Diaantje

He vervelend zeg, nou nog een half weekje wachten dan maar.

Vanacht verplicht geklust…nix aan…zucht… :?

Oh ja, ik dacht laat ik eens de temp bijhouden. Netjes in Excel… Maar ik snap er helemaal niets meer van… Help?

begin deze week(heb steeds s’ochtends gemeten)

37

37,1

36,6

36,5

36,8

37,1

37,1 vanochtend

Goedemorgen dames,

Ik kan nog steeds niet nieuws melden. De test was negatief, maar ben nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen ineens bloed bij mijn ontlas****. Eens even googlen hoe dit kan. Niet echt tof.

Ik meld me wel weer bij nieuws.

Groetjes

Truus

@truus80 wrote:

Goedemorgen dames,

Ik kan nog steeds niet nieuws melden. De test was negatief, maar ben nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen ineens bloed bij mijn ontlas****. Eens even googlen hoe dit kan. Niet echt tof.

Ik meld me wel weer bij nieuws.

Groetjes

Truus

oh meis, dat is volgens mij nooit echt goed toch, bloed bij de ontlasting?

ff in de gaten houden…anders als de donder naar de dokter hoor !!!

@ Fluffie…ziet er maar uit dat je eisprong al hebt gehad…als ik de site (FF- oftewel Fertility Friends) moet geloven waar ik mijn gegevens van temperaturen invoeg…na je eisprong gaat je temp 0.3 graag omhoog dan…tot aan je NOD zeg maar…maar kan me vergissen hoor, heb je je eisprong gevoeld of niet?

Anders zou je je gegevens daar eens in moeten vullen…geeft hij gelijk aan hoe of wat, je kan verschillende dingen invullen, hoogte baarmoedermond, cervix slijm , eventuele symptomen etc…is wel een engelse site…maar wijst zich vanzelf…heb je hulp nodig …hoor ik het wel…

Hier even mijn kaartje van deze maand…ohja…het rode kruis is de dag dat ik mijn eisprong zou hebben gehad…

Diaantje ben er niet zo bang voor dat er iets aan de hand is. Heb er verder geen last van gehad vandaag.

Fluffie spannend hoor…

Hier last van licht bloedverlies. Het zet niet echt door. Is vanmorgen begonnen maar mijn baarmoedermond zit nog helemaal dicht, dus even afwachten…

Misschien dat het vanavond goed doorzet. We zien wel.

Groetjes

Truus