JUNI 2007 STOPPERS

@Fluffie wrote:

Ok, dat valt je dan ineens allemaal op he? Waar je als mens wel niet allemaal onderbewust mee bezig bent?!

ps: had ook zo’n banner gemaakt… Hoe krijg ik die onder mijn berichtjes? Heb ook echt geen verstand van dit soort zaken, doet vriendlief altijd, maar ja die moet werken he?!

de code van je banner in je profiel plakken, dan moet het lukken…suc6!!

(heeft even geduurd voor ik het door had hihihi)

Hoi, hoi,

Karlijn gefeliciteerd zeg, echt geweldig voor je :dance: :thumbup: :thumbup: ga er maar lekker van genieten en natuurlijk lekker in die roze wolk gaan zitten.

En fluffie, ik hoop voor je dat je in ieder geval snel van je pijn in je buik af bent, want dat is wel rot. En natuurlijk dat je snel zwanger mag worden.

En Diaantje hoe gaat het bij jouw op het wachtbankje??

hier druk bezig met klussen, hihihi :inlove:

En Truus alles nog kits daar?

Groetjes Priscilla

ps. wel gezellie zo, lekker kletse betse

@priscilla01 wrote:

Hoi, hoi,

Karlijn gefeliciteerd zeg, echt geweldig voor je :dance: :thumbup: :thumbup: ga er maar lekker van genieten en natuurlijk lekker in die roze wolk gaan zitten.

En fluffie, ik hoop voor je dat je in ieder geval snel van je pijn in je buik af bent, want dat is wel rot. En natuurlijk dat je snel zwanger mag worden.

En Diaantje hoe gaat het bij jouw op het wachtbankje??

hier druk bezig met klussen, hihihi :inlove:

En Truus alles nog kits daar?

Groetjes Priscilla

ps. wel gezellie zo, lekker kletse betse

we wachten en wachten meis…weet niet wat ik er van moet denken hoor, ben snotverkouden, dus alles wat ik dan voel en geloof me dat is echt niet veel, verwijt ik dan gelijk mijn verkoudheid.

Geen zere borsten ofzo, alleen steekjes in de onderbuik en een zwaar gevoel in de rug af en toe, trekkend oog en vanacht een bovenbeen die zeer deed…weer totaal anders dan in de eerste 2 rondes…

Dus we zien het wel volgende week…wie weet is het weer een truc van mijn lichaam en zijn we gewoon weer aan het ontpillen … :?

veel plezier met klussen !!! :mrgreen:

Goedemorgen,

Alles goed hier nog totaal geen tekens van een aankomende ongesteldheid. De pijnlijke steken in mijn lies blijven en vanacht een paar keer wakker geworden van echt pijnlijke steken in mijn borsten. Heel vaag allemaal.

Hoe is het verder met jullie? Goed aan het klussen en is er nog iemand die haar nod heeft?

Groetjes

Truus

@truus80 wrote:

Goedemorgen,

Alles goed hier nog totaal geen tekens van een aankomende ongesteldheid. De pijnlijke steken in mijn lies blijven en vanacht een paar keer wakker geworden van echt pijnlijke steken in mijn borsten. Heel vaag allemaal.

Hoe is het verder met jullie? Goed aan het klussen en is er nog iemand die haar nod heeft?

Groetjes

Truus

spannend meis, klinkt allemaal heel goed !!!

TESTEN!!TESTEN!!TESTEN!!TESTEN!!TESTEN!! hahahahah, ben heel benieuwd…

Weet je al waneer je gaat testen?

Hoi diaantje,

Heb vanmorgen al “stiekem” getest, maar daar kwam niets uit. Heb de test van de etos gebruikt. Weet niet of deze wel zo super is. Wacht vandaag en morgen nog even af en anders haal ik zaterdag een paar nieuwe testen en dan ga ik zondag weer testen. Heb het idee dat mijn urine wel veel sterker ruikt.

Welke test werkte het beste bij jou?

Groetjes

Truus

@truus80 wrote:

Hoi diaantje,

Heb vanmorgen al “stiekem” getest, maar daar kwam niets uit. Heb de test van de etos gebruikt. Weet niet of deze wel zo super is. Wacht vandaag en morgen nog even af en anders haal ik zaterdag een paar nieuwe testen en dan ga ik zondag weer testen. Heb het idee dat mijn urine wel veel sterker ruikt.

Welke test werkte het beste bij jou?

Groetjes

Truus

tot nu toe nog geen één ! :wink: …helaas

Maar bestel altijd (pfffff…3 maandjes hihihi) de testen bij Zwangerschapstest.nu…9 stuks voor €14…kan je nog eens mis testen zoals ik hahahahah(heb er al 15 doorheengedraaid…heb er nu nog 12 liggen hihihi)

Had begrepen van een ander forum waar ik ook regelmatig zit dat het goede testen zijn…en dat de meeste na deze testen (als hij posi is natuurlijk) , nog even de clearblue digital halen …daar komt gewoon zwanger of niet zwanger op testaan…geen gedoe met vage streepjes enzo…en dan snapt de man het ook :mrgreen: ( nadeel van deze zijn dat ze nogal prijzig zijn, en dat ze pas bij een hoog HCG gehalte meten).

Ach weet je …iedereen heeft zo zijn mening over testen…ligt (volgens mij) gewoon of je al veel hcg aangemaakt hebt , elke test reageert daar anders op …en negatieve testen zijn altijd slechte testen hahahahaha

Hoe dan ook…geef de moed niet op he…geen bloed is goed!!..wie weet ben jij er net zo één die gewoon nog niet zoveel hcg heeft aangemaakt …waardoor de test het nog niet goed kon ontdekken !!

IK DUIM EN DUIM EN DUIM EN DUIM EN DUIM…:thumbup: :thumbup:

hier is het rustig…té rustig naar mijn idee, geen zere borsten/tepels, af en toe nog maar een krampje boven mijn schaambeen…en ik heb zelfs heel goed geslapen…wel vroeg wakker maar lekker geslapen…

wwwwhhhhhaaaaaaaa …het is ook nooit goed he hihihih :eh:

hier nog steeds geen :twisted: :evil:

we gaan verder met wachtenwachtenwachtenwachten…

Van dat ontpillen weet ik alles van. Dacht echt dat ik zwanger was, marre mooi niet. Ik was trouwens wel blij dat ik ongi werd. Dan werkt het tenminste in mijn lijf. Sinds ik trouwens ongi ben geweest heb ik geen last meer van misselijkheid, duizeligheid en pijn in mijn liezen. Dus ik hoop dat het ontpillen over is nu. En Diana ik hoop voor jouw ook dat bij jouw het ontpillen over is. En veel vrouwen voelen helemaal niks als ze pas zwanger zijn. Bij Luuk kreeg ik pas last van mijn borsten bij een week of 6 en van mijn liezen ook, dus blijf de moed erin houden :kaars: :kaars:

En Truuske hier wordt voor jouw ook nog steeds geduimd :thumbup: :thumbup: ben benieuwd…

En de rest natuurlijk ook succes gewenst!!

Groetjes Priscilla

@priscilla01 wrote:

Van dat ontpillen weet ik alles van. Dacht echt dat ik zwanger was, marre mooi niet. Ik was trouwens wel blij dat ik ongi werd. Dan werkt het tenminste in mijn lijf. Sinds ik trouwens ongi ben geweest heb ik geen last meer van misselijkheid, duizeligheid en pijn in mijn liezen. Dus ik hoop dat het ontpillen over is nu. En Diana ik hoop voor jouw ook dat bij jouw het ontpillen over is. En veel vrouwen voelen helemaal niks als ze pas zwanger zijn. Bij Luuk kreeg ik pas last van mijn borsten bij een week of 6 en van mijn liezen ook, dus blijf de moed erin houden :kaars: :kaars:

En Truuske hier wordt voor jouw ook nog steeds geduimd :thumbup: :thumbup: ben benieuwd…

En de rest natuurlijk ook succes gewenst!!

Groetjes Priscilla

Thanx lieverd…tuurlijk houden we de moed er in…wie A zegt moet ook B zeggen… :wink:

Was trouwens wel heel grappig…Jacques (hubbie ) en ik waren ( een paar weekjes terug) al een beetje aan het dubben over een naam voor als we ooit een meisje zouden krijgen… en door een liedje op de radio waren we allebei overtuigd…wat zeg ik nog niet natuurlijk :mrgreen: …maar wat denk je …zit ik dus een beetje tehangen, na tedenken over beebs…komt dat liedje met die naam erin…( en het is echt een golden oldie …dus weinig op de radio…voor diegene die nou gelijk rennen naar de radio :naughty: .)…is dat een goed teken of niet !! :wink: …zoniet…was het een goeie oppepper…heb de badkamer ff flink uitgesopt , waar ik vanmorgen de puf ff niet voor had, denk dat ik zo nog ff de toilet beneden ook nog ff meepak …wwwwwhaaaaaaaaaa hahahahahah :thumbup:

Daa is natuurlijk wel echt een teken, hihi ik hoop het in ieder geval wel. Zou wel erggg leuk zijn om ten eerste zwanger te zijn en dan ook nog een meissie voor je.

Wij gaan dadelijk Luuk naar opa en oma brengen. Hij blijft vannacht een nachie slapen.

Succes met poetsen

Gr. Priscil

@priscilla01 wrote:

Daa is natuurlijk wel echt een teken, hihi ik hoop het in ieder geval wel. Zou wel erggg leuk zijn om ten eerste zwanger te zijn en dan ook nog een meissie voor je.

Wij gaan dadelijk Luuk naar opa en oma brengen. Hij blijft vannacht een nachie slapen.

Succes met poetsen

Gr. Priscil

ohhhhhhh das ook wel een keer lekker het rijk voor jullie alleen :mrgreen: , have fun !!!

Oh, spannend Truss, hou ons op de hoogte!

Ik geloof dat ik door heb hoe jullie die leuke banners onder de berichtjes krijgen, ff checken

Daarnaast is mijn buikpijn van 2 maanden geleden weer terug. Toch verdacht zo rond mijn ovulatie…

Groetjes Fluffie :lol:

WHHOEEEEEEEEEHAAAAAA!

(hij doet het!)

yessssssss het is je gelukt…

je zit in je klusperiode…veel plezier :mrgreen:

iemand al wat van bambi gehoord?..zag op een andere site dat ze 2 dagen overtijd was…ben heel benieuwd!! :pray:

Hallo mensen,

Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: .

Mijn kat lag vanmorgen ineens op mijn buik te drukken en te spinnen en uiteindelijk liggen, vage actie!!!

Begin nu toch wel goed hoop te krijgen.

Hopenlijk zondag duidelijkheid.

Prettig weekend

Groetjes

Truus

Hé fluffie,

wij zitten in dezelfde tijd, gezellie.

Klus ze, hihi

Enne Diaantje heb je nog last gehad van je been afgelopen nacht?

En Truuske hoe is tie nu?

Groetjes Priscil

Jaaaaa truus dat is een heel goed teken he…hoop het zo voor je…heb je nog symptomen?..(vroeg ze enigsinds nieuwsgierig hihih)

@priscilla…gisterenavond toen ik op de bank hing, begon mijn rechterbeen weer geweldig tekloppen, en best iri zeg maar…heel vaag…heeft een minuut of 5 geduurd en toen was het weer weg…

Kreeg vandaag last van mijn ribben …word er simpel van…zo vaag…zal blij zijn als ik ook kan gaan testen (heb er stiekem wel één tegen aangegooid… natuurlijk…is ook veelste vroeg…maar kon me ff niet bedwingen hihihihi), of dat ik ongi word ofzo …dat wachten?..is echt niets voor mij hoor!!

Hier is verder alles goed. (ook al heb ik deze maand niet getempt, mijn temperatuur zat vanmorgen nog op 37.0C, dus goed teken.)

Moet er vanacht wederom uit om te plass**, heb ik normaal nooit last van. Mijn borsten zijn behoorlijk opgezwollen en jeuken. Heb meer last van doorzichtige afscheiding, terwijl ik normaal voor mijn mestruatie echt droog ben. Hoop dat het dit keer goed zit, maar kan mezelf natuurlijk ook gek maken.

Oh ja en mij kat is normaal wel aanhankelijk, maar hij gaat nooit uit zichzelf op mijn buik lopen drukken en spinnen…

Begin hem wel te knijpen.

Groetjes

Truus