He meiden , we zijn er weer…was heel gezellie maar altijd weer lekker om weer thuis tezijn…
Moet nog ff alles terug lezen…heb weer dingen gemist geloof ik , maar in ieder geval…duimpjes zijn goed uitgerust in de vakantie…dus ze gaan weer draaien hoor !!!
snel even de was doen…spreek jullie laterrrrrrrrr
:mrgreen:
Leuk dat je er weer bent diana. Leuke vakantie gehad?
Hier alles goed. Vandaag behoorlijke buikkrampen, wacht maar gewoon af. Heb wel ontzettend zere (.)(.)…
Groetjes
Truus
@truus80 wrote:
Leuk dat je er weer bent diana. Leuke vakantie gehad?
Hier alles goed. Vandaag behoorlijke buikkrampen, wacht maar gewoon af. Heb wel ontzettend zere (.)(.)…
Groetjes
Truus
joh spannend Truus, heb je al getest?, of wacht je tot je echt op je Nod zit…ik zou het wel weten hoor hahah

Hier niet echt iets temelden, vorige week een dag misselijk geweest en mega kramp, en van het weekend af en toe een vlaag, maar nu alleen nog verkouden en af en toe een lichte kramp onderin…zal wel weer niets zijn…
Nouja…hoop maar dat jij goed nieuws temelden hebt…is er tenminste ééntje waar ik die

Hoi, hoi,
hé Diana, weer terug van vakantie. Heb je het gezellie gehad met de kids en je mannetje?
Enne Truus hier gaan we ook duimen voor je :thumbup: :thumbup:
hier lekker rustig, van de week klusweek :dance:
ps. heeft iemand nog iets gehoord van Bambi?
Groetjes Priscilla
@priscilla01 wrote:
Hoi, hoi,
hé Diana, weer terug van vakantie. Heb je het gezellie gehad met de kids en je mannetje?
Enne Truus hier gaan we ook duimen voor je :thumbup: :thumbup:
hier lekker rustig, van de week klusweek :dance:
ps. heeft iemand nog iets gehoord van Bambi?
Groetjes Priscilla
Ja weer lekker terug, we hebben het heerlijk gehad, maar is altijd weer lekekr om in je eigen bedje teliggen

Heb nog niets vernomen van bambi…w.s op vakantie denk?
Hier nog een weekje en dan gat de jongste al weer naar school…is er ook wel weer aan toe hoor, verveelt zich …en mij… enorm :eh:
zet m op he volgende week !! :thumbup: :thumbup:
zou idd leuk zijn diana, een paar balonnen. Ik ben van plan om pas komend weekend te gaan testen als ik dan og niet ongesteld ben geworden.
We zien wel. Wel spannend. Heb afgelopen weken erg last gehad van krampen, maar geen bloeding of zo.
Groetjes
Truus
@truus80 wrote:
zou idd leuk zijn diana, een paar balonnen. Ik ben van plan om pas komend weekend te gaan testen als ik dan og niet ongesteld ben geworden.
We zien wel. Wel spannend. Heb afgelopen weken erg last gehad van krampen, maar geen bloeding of zo.
Groetjes
Truus
geen bloed is goed zeggen ze altijd hahah :thumbup:
Hai meiden…als jullie denken…die is van de aardbodem weg…not dus…ben nog steeds niet ongesteld maar ook niet zwanger…heb ook ff besloten hier weinig te kijken want het maakt mij alleen maar nerveus en onzeker terwijl bij Tim het 9 maanden duurde vordat ik zwanger was en me helemaal niet nerveus enz er over voelde…dus vandaar…
Jullie horen zeker van mij…alleen even nu niet
Solly :oops: :-*
@El73 wrote:
Hai meiden…als jullie denken…die is van de aardbodem weg…not dus…ben nog steeds niet ongesteld maar ook niet zwanger…heb ook ff besloten hier weinig te kijken want het maakt mij alleen maar nerveus en onzeker terwijl bij Tim het 9 maanden duurde vordat ik zwanger was en me helemaal niet nerveus enz er over voelde…dus vandaar…
Jullie horen zeker van mij…alleen even nu niet
Solly :oops: :-*
heel begrijpelijk meis, take your time !!
we zien je hopelijk gauw met een roze test !!, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hallo, hier hard aan het :thumbup: :thumbup: . Vanmorgen nog geen rode duivels te bekennen en het voelt ook niet alsof het eraan zit te komen. Geen humeurdip gehad en geen krampen op die precieze plek. Alleen al een paar dagen last van ontzettende steken in mijn liezen en de zijkant van mijn buik. Nou goed nog een paar dagen wachten en dan zal er wel duidelijkheid komen.
Verder nog nieuws?
Groetjes
Truus80
@truus80 wrote:
Hallo, hier hard aan het :thumbup: :thumbup: . Vanmorgen nog geen rode duivels te bekennen en het voelt ook niet alsof het eraan zit te komen. Geen humeurdip gehad en geen krampen op die precieze plek. Alleen al een paar dagen last van ontzettende steken in mijn liezen en de zijkant van mijn buik. Nou goed nog een paar dagen wachten en dan zal er wel duidelijkheid komen.
Verder nog nieuws?
Groetjes
Truus80
WOWWW das spannend meis…hoop zo voor je dat je straks een vette test in handen hebt !!:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier niet veel temelden dan af en toe een venijning steekje in de schaamstreek en liezen, en een druk onder in de rug en heupen…toen ik gisterenavond in bed lag kreeg ik een zeurende rechterboven been…net alsof er geen bloed in stroomde…heel vaag en het was in eens weer over…
Ach…
Hallo,
Ik heb op 29 juni mijn laatste pil geslikt en meteen is het raak, ben nu een week over tijd en heb gister 2x een test (clearblue) gedaan en 2x positief. Ben er nog ondersteboven van en vind het super leuk maar ook behoorlijk eng. Het wordt mijn eerste kindje.
Groetjes
Karlijn
@Karlijn wrote:
Hallo,
Ik heb op 29 juni mijn laatste pil geslikt en meteen is het raak, ben nu een week over tijd en heb gister 2x een test (clearblue) gedaan en 2x positief. Ben er nog ondersteboven van en vind het super leuk maar ook behoorlijk eng. Het wordt mijn eerste kindje.
Groetjes
Karlijn
Gefeliciteerd karlijn

Bedankt diaantje. Het kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan, tenminste de eerste 3 maanden dan. Ik heb er enorm veel zin in maar vind het heel spannend allemaal. A dream come true!!!
Liefs
Karlijn
@Karlijn wrote:
Bedankt diaantje. Het kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan, tenminste de eerste 3 maanden dan. Ik heb er enorm veel zin in maar vind het heel spannend allemaal. A dream come true!!!
Liefs
Karlijn
gaat helemaal goed komen !!!

Dag allemaal
Ten eerste, Karlijn gefeliciteerd!
Mijn vriend en ik zitten nu in de 3e ronde, zoals dat dan genoemd wordt. Ben als sinds februari van de pilaf maar we hebben het nog 3 maanden veilig gedaan. Ik was heel benieuwd of mijn cyclus een beetje flot zou verlopen. En inderdaad, dit gaat als een speer. Dus we zijn het onveilig gaan doen. Meteen de eerste maand GIGA buikpijn gehad, dus ik meteen in de stress. De huisarts eerst allerlei andere zaken onderzocht (blaas of darmonstekining) en dit was het niet. Maar de pijn bleef. Dus ik naar de GY. Was niet zwanger, maar had een beknelde zenuw in mijn buikwand. Lekker dus. Heb veel moeten rusten en de pijn is nu al veel minder. Ondertussen voorzichtig door geklust. Toen zijn we op vakantie gegaan. Heb geen testen meegenomen, ik wilde er even niet mee bezig zijn. Ben ik een paar dagen overtijd, ik blij, vriend blij… Maar nee toch ongi geworden op 29 juli. Nou ja, nu maar weer opnieuw klussen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb alleen een beetje zorgen… Ik zit al jaren met overbeharing. De GY zegt wel dat alles er van binnen piekfijn uit ziet, maar toch. Hij kan mijn hormonen niet zien op een echo?! Ach onzeker onzeker… Maar wachten tot de 28e augustus…
Groetjes Fluffie
@Fluffie wrote:
Dag allemaal
Ten eerste, Karlijn gefeliciteerd!
Mijn vriend en ik zitten nu in de 3e ronde, zoals dat dan genoemd wordt. Ben als sinds februari van de pilaf maar we hebben het nog 3 maanden veilig gedaan. Ik was heel benieuwd of mijn cyclus een beetje flot zou verlopen. En inderdaad, dit gaat als een speer. Dus we zijn het onveilig gaan doen. Meteen de eerste maand GIGA buikpijn gehad, dus ik meteen in de stress. De huisarts eerst allerlei andere zaken onderzocht (blaas of darmonstekining) en dit was het niet. Maar de pijn bleef. Dus ik naar de GY. Was niet zwanger, maar had een beknelde zenuw in mijn buikwand. Lekker dus. Heb veel moeten rusten en de pijn is nu al veel minder. Ondertussen voorzichtig door geklust. Toen zijn we op vakantie gegaan. Heb geen testen meegenomen, ik wilde er even niet mee bezig zijn. Ben ik een paar dagen overtijd, ik blij, vriend blij… Maar nee toch ongi geworden op 29 juli. Nou ja, nu maar weer opnieuw klussen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb alleen een beetje zorgen… Ik zit al jaren met overbeharing. De GY zegt wel dat alles er van binnen piekfijn uit ziet, maar toch. Hij kan mijn hormonen niet zien op een echo?! Ach onzeker onzeker… Maar wachten tot de 28e augustus…
Groetjes Fluffie
jeetje vervelend allemaal meis, maarja, ontpillen doet gekke dingen met het lichaam( en ik kan het weten…ronde 3 en het word steeds gekker…)…en dan helpt een beknelde zenuw ook niet echt mee…
Ga ook voor jou duimen meis, en hoop dat je binnenkort ook een prachtige test in je handen mag houden!
Dank je Diaantje
Hoe is het met je been. Heb je d’r nog weer last van gehad? Weet je wat het ook is? Op mijn werk hebben we een soort van babyBOOM. Een collega is een paar weken terug bevallen, de vriendin van een collega ook net, een mannelijke collega vertelde gisteren dat hij ook papa wordt en een andere collega is nu 16 weken… Tja, dan ben ik blij (maar ook een beetje jaloers!) Ha!
Groetjes…
@Fluffie wrote:
Dank je Diaantje
Hoe is het met je been. Heb je d’r nog weer last van gehad? Weet je wat het ook is? Op mijn werk hebben we een soort van babyBOOM. Een collega is een paar weken terug bevallen, de vriendin van een collega ook net, een mannelijke collega vertelde gisteren dat hij ook papa wordt en een andere collega is nu 16 weken… Tja, dan ben ik blij (maar ook een beetje jaloers!) Ha!
Groetjes…
nee gelukkig niet, was een heel raar gevoel .
Ja hier lijkt het ook of in ene iedereen zwanger is, mijn buurvrouw, een vriendin…en wij maar wachten…

Ok, dat valt je dan ineens allemaal op he? Waar je als mens wel niet allemaal onderbewust mee bezig bent?!
ps: had ook zo’n banner gemaakt… Hoe krijg ik die onder mijn berichtjes? Heb ook echt geen verstand van dit soort zaken, doet vriendlief altijd, maar ja die moet werken he?!