JUNI 2007 STOPPERS

Hoi, hoi,

Bambi, ik ben benieuwd of je ongi :evil: wordt. Heb je enige verschijnselen die misschien hopelijk op een zwangerschap wijzen??

Hé Truus, nog effe een paar weekjes op het wachtbankje en dan…spannend. Is dit de tweede ronde?

Enne diaantje morgen lekker een weekje weg, veel plezier, hopelijk mooi en vooral droog weer toegewenst!

Hier nog steeds op het wachtbankje tot volgende week zondag (5 augustus). Als ik dan nog niet ongi ben geworden dan heb ik het twee keer overgeslagen dan ga ik weer testen. Moeilijk, moeilijk om het vol te houden, maar we doen ons best.

Verder nog nieuws onder de zon?

Groetjes Priscilla

Dit is eigenlijk de tweede ronde voor mij. Ik heb eind mei mijn spiraaltje laten verwijderen en zat toen al na mijn eisprong, dus die telt eigenlijk niet mee. We zien wel hoe het loopt, maar ik vind het wachten toch wel het meest vervelend.

Ja hier nog eentje die het wachten verschrikkelijk vindt. Ik ben sinds een paar dagen Harry Potter aan het lezen. Ik ben normaal helemaal geen lezer, maar het leidt lekker af. Effe in een andere wereldje.

Succes!!

Groetjes Priscilla

Hoi dames,

Nog steeds geen :twisted: :evil: te bekennen, mhh zou het dan toch??

Tja zwangerschapskwalen ff denken.

Ik heb 1e plaats veel krampen in mijn buik, elke dag af en toe, dus niet constant vooral sávonds als ik naar bed ga ben ik misselijk, heb veel honger (lees rammelende buik) maar kan weinig eten, mijn temp. is hoger als normaal, heb een abonnement op de wc. :lol: en soms hoofdpijn, beetje duizelig, draaierig met opstaan, moeilijk naar toilet, soms spaans benauwd :lol: .dan weer koud. iets zwaarder aanvoelende

(.)(.) en een enorm opgezette buik vooral sávonds en ik ben moe :zzz: niet te filmen.

Wat denken jullie genoeg kwalen he, maarja kan dus ook ontpillen zijn :frowning:

Dus we wachten nog maar ff af.

Hoest daar iemand al meer duidelijkheid??

xx Bambi

misschien een testje doen Bambi?

hey meiden, ik moet helaas gedag zeggen want ik moet ik even mijn aandacht van proberen afhouden. helaas. bedankt voor alle hulp, en veel suc6.

dikke knuffel suus :cry:

Hallo Suus,

Wat is er mis meid? Dikke knuf hoor :-*

Hoi meiden,

hier vandaag :evil: :evil: ongesteld geworden. Maar niet heel erg hoor. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Zijn die verschijnselen toch van het ontpillen geweest. Vorige keer 3 jaar geleden nergens geen last van gehad, maarja lichaam veranderd dus ook. Mijn vorige kleine bloeding was toch een ongesteldheid. Nu precies 28 dagen geleden, dus gelukkig nu een normale cyclus.

We kunnen er weer tegen aan!!! Yes.

Hoe is het Bambi?

Groetjes Priscilla

Hoi priscila,

Dat is toch wel goed nieuws dan voor jou, weet je tenminste dat het werkt in je lijf.

Ik hoop hetzelfde mee te gaan maken als jou.

Ik had dus vorige keer na 2 weken een bloeding gehad, ik dacht niet aan ongie. maar omdat ik nu niet ongesteld ben geworden en anders een week overtijd zal zijn. denk ik toch dat het mijn ongie was en hoop ik dat me nieuwe nod 8 aug is.

cyclus 16. en hopende nu op 28 of zwanger natuurlijk.

AL iemand in de buurt voor testen. ben benieuwd.

xxx Bambi

Jammer priscilla. Op naar de volgende ronde. Bambi hoop voor jou dat je eens duidelijkheid krijgt. Lijkt me niet fijn om niet te weten wanneer je nod wel of niet is.

Hier alles goed. Na een klusweek(end) maar afwachten :wink: .

We zien wel waar het schip strand. Verder iemand nog nieuws??

Truus

Hallo dames,

Wat is het rustig hier. Vakantieperiode??

Hier gaat alles goed. Heb al een paar dagen rare klachten. Zere borsten en een branderig gevoel hierbij, gisteren ineens stennis lopen trappen terwijl het om niets ging, en vandaag zie ik ineens allemaal rode plekjes op mijn borst. (bloedvatclustering?). Herkent iemand dit?

Groetjes

Truus

Hé Truus,

ik ben er nog, hier effe rustig, de ongi :twisted: :twisted: is net weg gelukkig. Kunnen we volgende week weer aan de slag met klussen, hihi.

Maar die rode vlekjes op je borsten zeg mij niks, maarja iedereen heeft andere klachten. Moeilijk te zeggen allemaal. Ik dacht vorige maand echt dat ik zwanger was, het voelde als mijn eerste zwangerschap, maar dus niet.

Het lichaam is een mysterieus iets, dus maar niet al te veel op je verschijnselen letten, veel afleiding zoeken en rustig wachten (is moeilijk) tot het weer zover is. Blijft natuurlijk wel heel spannend.

Wist je trouwens wanneer je je eisprong had?

Groetjes Priscilla

ps. heeft iemand nog iets gehoord van Bambi??

Hoi priscilla,

Ik weet dat ik vorige week mijn eisprong had. Volgens mij woensdag of donderdag, hoezo?

Groetjes

Truus

Hai Truus,

sommige vrouwen voelen wanneer hun eisprong is, en ik was benieuwd of jij dat ook voelt.

Ik zelf voel het niet in mijn lichaam, maar ik merk wel dat ik dan een beetje afscheiding heb, wat ik normaal niet heb.

Ik ben benieuwd of het raak is bij je, we gaan hard duimen hier voor jouw en je mannetje natuurlijk :thumbup:

Groetjes Priscilla

Ik voel mijn eisprong wel aankomen. Ik weet qua cylcus wanneer hij ongeveer moet zijn en voor mijn eisprong heb ik altijd wat krampen en volgens mij heb ik dan in de volgende dagen de eisprong. Weet niet precies de dag, maar dat maakt niet zoveel uit. Weet gewoon dat we dan “rekening” houden met het klussen. Ik heb begrepen als je eens per twee dagen … je de meeste kans hebt dat het raak is, dus daar gaan we dan maar voor…

Echt een straf :lol: :lol:

Groetjes

Truus

Hallo,

Zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik inmiddels ongesteld geworden gisteren. Mijn cyclus was 29 en weet nu in ieder geval dat alles werkt zoals het moet. Op naar de volgende ronde!

Hoi, hoi,

zo is het Bullie, fijn dat het werkt en nu er lekker tegen aan, hihi :lol:

enne Truus volgende week is het hier klusweek, dus we gaan los (haha) :dance:

Ik zou trouwens eens opletten of ik misschien voel wanneer m’n eisprong is, je weet nooit.

Groetjes Priscilla

Dat is jammer bullie, maar je weet idd geval waar je aan toe bent. Goed gaan klussen. Jij ook priscilla.

Hier de hele dag al last van buikkrampen??

We zien het volgende week wel, maar net even wel voor de zekerheid een paar testen gehaald…

Groetjes

Truus

Ja Truus nog effe geduld, stop die testen nog maar goed weg, anders is verleiding zoooo groot om het eerder te doen.

Ga maar lekker afleiding zoeken, de zon gaat schijnen in het weekend, dus lekker genieten ervan.

Groetjes Priscilla