JUNI 2007 STOPPERS

Hoi, hoi,

ik heb net twee banners gemaakt, dus als het goed is moeten ze eronder staan.

Het is inderdaad moeilijk volhouden hoor om niet te testen, maar ik heb ze expres niet in huis, heel simpel kan ik ook niet testen als ik het ineens in mijn kop krijg om het wel te doen.

Marre dat temperaturen, dat heb ik een maand gedaan toen ik de eerste keer zwanger wilde worden en jahoor het lukte gelijk. Ik was toen 3 maanden bezig en mijn vriendin zei je moet eens gaan temperaturen dan weet je wanneer je eisprong is. Dus ikke aan de slag ermee. De hele tijd was het rond de 36,5 toen opeens was het een dag 37 en wij natuurlijk gelijk klussen en toen hebben we onze Luuk gemaakt. Was wel toevallig dat het gelijk lukte met het temperaturen.

Nu begin ik er nog niet aan, als het over een aantal maanden nog niet is gelukt dan ga ik erover denken. Weet je wat het is, je bent er dan helemaal altijd mee bezig. Ik bedoel je hebt al twee kinderen dus een derde maken dat zal heus wel lukken. Laat het lekker gaan en dan komt het vanzelf. Moeilijk weet ik, maar wel beter voor je denk ik.

Maar als je wat kwijt wil, roep maar…

Groetjes Priscilla

ps. ik wil graag een foto’tje bij mijn profiel, maar hoe maak ik een foto kleiner?

Ja meis, je hebt gelijk…ach we gaan vrijdag lekker een weekje weg…effe helemaal niets en alleen lekker met z’n viertjes genieten !!!

Lekker genieten ervan met je gezinnetje, veel plezier!

Hoe zit het trouwens met de andere meiden??

Groetjes Priscilla

Hoi meiden,

Zo Priscilla, knap hoor niet testen. :thumbup:

En diaantje geniet lekker van je vakantie :dance:

Nou vandaag me NOD en inderdaad nog geen :evil: :twisted: te bekennen, maar had van de week al getest en vanmorgen ook, maar nega. :cry: , maar goed ik wacht wel af. Als ik zaterdag nog niet ongie ben, dan mag ik pas weer testen vanmezelf, anders maak ik me gek.

Heb zelf het gevoel dat me ongie komt, heb al 2 dagen pijn onder in me buik. :x

Maar ik hou al een week ong. me temp. bij , want ik heb gelezen dat ie na je ei hoog is en dat blijft tot je ongie, nou hij is bij mij al heel de week 37 gr. vandaag zelfs 73.3 terwijl mijn temp normaal rond de 36.2 ligt. vaag :?

Zoals ik al zij, ik wacht maar af, meer kan ik niet doen.

en anders gaan we er in augustus weer tegenaan.

xxxx Bambi

Ha,ha Bambi, 73,3 is idd wel erg hoog… Haha!

Hoi Bambi,

spannend voor je, ik duim hier voor jouw. You never know!

En zitten er nog meer meiden in de spannende fase???

Groetjes Priscilla

heb zonet bericht gekregen van het labo en ja hoor ik ben ZWANGER, vier weken zoals gedacht.

Hai,

ECHT GEWELDIG NIEUWS ZEG, GEFELICITEERD! :clap: :dance: :dance:

Maar heb je een test via het laboratorium laten doen, als ik vragen mag?

Geniet er lekker van, ga maar lekker in je roze wolk zitten.

Groetjes Priscilla

ik heb mijn bloed laten prikken bij de dokter en die doen dat dan naar het labo hé om te onderzoeken of er hcg inzit.

Wat fijn dat jouw dokter dat wel wilde doen.

Mijn dokter wil dat dus niet doen, dus ik zit nog steeds op de wachtbank.

Gr. Priscilla

oke dan nog één keertje dan :wink:

meis…strooi maar eens wat HCG hier…sta al met een emmer klaar hoor hahahah

yessssssssss de :evil: :twisted: zijn weer weg, dus we kunnen weer aan de klus hahaha

@diaantje17 wrote:

yessssssssss de :evil: :twisted: zijn weer weg, dus we kunnen weer aan de klus hahaha
Klus ze Diaantje! Enne je weet bovenop hé haha, ik duim alvast mee hoor meid! :pray: :pray:

bedankt trouwens lieve mensen :-* :-* voor de vele felicitaties en het meleven in spanning haha, we zijn net thuis, hebben lekker gaan eten om het te vieren .

:slight_smile:

He meid,

Van harte, fijn dat jouw dokter er snel achterheen is gegaan, heb je toch maar duidelijkheid.

Ikke niet :cry: wacht nog maar af. Weetje zal nog bijna blij zijn als :twisted: :evil: komen, dan weet ik tenminste dat mijn lijf werkt.

xxx Bambi

@bambi82 wrote:

He meid,

Van harte, fijn dat jouw dokter er snel achterheen is gegaan, heb je toch maar duidelijkheid.

Ikke niet :cry: wacht nog maar af. Weetje zal nog bijna blij zijn als :twisted: :evil: komen, dan weet ik tenminste dat mijn lijf werkt.

xxx Bambi

ja dit is zo klote he…kun je maar beter ongi worden en door naar de volgende ronde…weet je waar je aan toe bent !!

Wens het niet graag toe, maar hoop voor je dat de :evil: :twisted: maar gauw komen meis!!

Eindelijk de eerste zwanger. Gefeliciteerd LIZ :kaars: :kaars: :kaars:

@truus80 wrote:

Eindelijk de eerste zwanger. Gefeliciteerd LIZ :kaars: :kaars: :kaars:

He truus, nog 14 daagjes en dan weten we of het bij jou ook raak is, ga ff extra duimen hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ben ook benieuwd, maar ik heb ook wel zoiets van als het iets langer duurt is het ook geen probleem. We zien wel. Zou het heel leuk vinden.

Groetjes

p.s. heeft iemand nog iets vernomen van El73?

@truus80 wrote:

Ben ook benieuwd, maar ik heb ook wel zoiets van als het iets langer duurt is het ook geen probleem. We zien wel. Zou het heel leuk vinden.

Groetjes

p.s. heeft iemand nog iets vernomen van El73?

nee , eigenlijk niet meer sinds een paar dagen terug…EL ??? waar zit je meis, hoe gaat het met je ??