JUNI 2007 STOPPERS

@truus80 wrote:

Diaantje ben er niet zo bang voor dat er iets aan de hand is. Heb er verder geen last van gehad vandaag.

Fluffie spannend hoor…

Hier last van licht bloedverlies. Het zet niet echt door. Is vanmorgen begonnen maar mijn baarmoedermond zit nog helemaal dicht, dus even afwachten…

Misschien dat het vanavond goed doorzet. We zien wel.

Groetjes

Truus

Gelukkig maar meis, heb er nooit zo op…

Zo de visite is weg, hebben de hele dag buiten kunnen zitten, toen de laatste gasten weggingen en ik net alles had opgeruimd, begon het testorten :shock: …niet normaal meer!!!

Maar we hebben het weer gehad…

Verder alles rustig…voel echt helemaal niets…weet niet goed wat ik ervan moet denken hoor, spuug liever de boel onder , moet ik een nieuwe bh kopen omdat deze niet meer zouden passen, of iets dergelijks…dan wist ik in ieder geval dát er wat gebeurde in dat lichaam…

Ga zo ff lekker in bad relaxen…en dan naar bed…is er weer een dagje om…hihihi

@ Diaantje

Dank je voor de tip. Heb de gegevens ingevuld en idd, mijn ovulatie zou al zijn geweest (zoals ik al dacht op woensdag) Op al mijn vruchtbare dagen geklust! Nu maar wachten

@ Truus?

Al nieuws?

Groetjes Fluffie!

@ fluffie …Graag gedaan meis, is een stuk handiger dan excel he hahahah

Zal voor je duimen at het raak is deze maand!!

Hier alles rustig, temp is wel naar beneden gegaan, maar heb m ook en uurtje eerder moeten meten , daar de jongste weer naar school moet vandaag…pffff wat is de vakantie hard gegaan…

Maargoed…heb er niet echt goede hoop meer in…of het moet morgen weer omhoog gaan…

Hoe gaat het hier?..iemand met goed nieuws ??? :pray:

Hier slecht nieuws. Ben gisteren toch ongesteld geworden.

Doe het de komende even wat rustiger aan op KOK. Suc6 meiden en ik lees wel mee hoor.

Groetjes

Truus

@truus80 wrote:

Hier slecht nieuws. Ben gisteren toch ongesteld geworden.

Doe het de komende even wat rustiger aan op KOK. Suc6 meiden en ik lees wel mee hoor.

Groetjes

Truus

Oh balen meis…op naar de volgende ronde …ben bang dat ik je snel zal volgen…

We zien je wel weer voorbij komen meis… :thumbup:

Hoi meiden,

balen voor je Truus, ik begrijp dat je het effe rustiger aan wilt doen op het forum, ik denk hier aan je, en als je uit je dippie bent veel succes en laat de moed niet zakken, de meeste worden pas tussen de 3 en 6 maanden zwanger!!!

En diaantje gefeliciteerd met je zoon Kenneth :stuck_out_tongue: . Ik heb trouwens gekeken op die site FF, volgende cyclus ga ik hem invullen (hopelijk hoeft het natuurlijk niet). Marre ga de moed nog niet opgeven, want je weet nooit, je lichaam kan je echt verrassen hoor!!! hier wordt hard geduimd voor je, misschien krijg je wel een mooi cadeau’tje voor je verjaardag.

Ik heb trouwens nog effe op het internet gezocht, hoe lang het zaad vruchtbaar blijft in je lichaam en hoe vaak je ongeveer moet (althans moet, mag) klussen. En het zaad blijft ongeveer 48 tot 72 uur goed in je lijf en het beste wat ik dan gelezen heb is om het 2 á 3 keer in de week te doen. Mag niet tevéél, maar zeker niet teweinig hahaha :naughty:

En Fluffie, wij gaan samen gezellie aftellen, hoe is het bij jouw??

hier is het goed, ben er nu nog niet echt zenuwachtig om, zal volgende week wel beginnen denk ik.

Groetjes Priscil

Oja Fluffie ik ga het nog proberen om mijn foto kleiner te maken.

ja meis, datr zou zeker een mooi kado zijn.heb trouwens gedroomd dat ik met een dikke toeter achter het stuur zat van de lesauto en dat ik dus niet mocht afrijden…(heb dus nog geen rijbewijs…zaterdag mijn eerste echte les !!)…hoezo er teveel mee bezig zijn… :wall: hahah

@ Diaantje

Oh geweldig! Ik droomde vorige maand ergens dat ik zo maar een kind in een stellingkast vond. En mooi! Niemand die er om maalde. Heel mijn familie was erbij en ik zei dat ik het meisje wilde houden. Dat mocht niet van mijn moeder want dit kindje had vast wel ouders en die zouden haar missen. En toen werd ik wakker!Hahaha, nou je mag echt wel rijden hoor met je dikke toeter. En anders doe je zo’n spoed cursus nu het nog kan! Hihihi :smiley: En gefeli!!!

@Pricilla

Handige site he? Houdt nu keurig mijn temp bij. Vanochtend in eens 37,4? En nu ook wat meer afscheiding. Zou volgens de info komen na ovulatie ivm aanmaak van oestrogeen. Zal wel… Pfff, we wachten inderdaad gewoon.

@Truus

Kan me voorstellen dat je even rustig aan doet. Verwen jezelf maar lekker deze dagen, we blijven voor je duimen!

Groetjes Fluffie! :wink:

ps: heb het zooooo warm, zal zo eens tempen want volgens mij heb ik koorts

koorts?..hoop dat je gauw opknapt meis!!

Goodmeuning!..

WEERRRRRRRRRRRR niets temelden, geen symptomen…temp wel weer omhoog gegaan

Ohja en natuurlijk die geweldige aambei …life is grand !!

Hier weer een openbaring hoor, staat mijn zoon naar mijn buik tekijken zegt ie dat er een licht bruine streep op loopt (verticaal) :shock: …is mij eigenlijk nooit eerder opgevallen…word steeds gekker hier…zou het een ontpil symptoom zijn?..heb het wel met mijn andere kids gehad …maar volgens mij was ik toen verder in de zwangerschap…

Hoiii,

kan je wel een beetje zitten met die aambei???

Ik had trouwens ook tijdens mijn zwangerschap een lichte streep lopen, maar dat was pas rond de 5, 6 maanden geloof ik.

Wordt nu wel spannend voor je, voel je helemaal niks, of voel je een ongesteldheidsgevoel? Dan maar hopen dat je niks voelt…

hier lekker rustig. Kom net van de logopediste vandaan. Dit is de derde keer voor Luuk. Hij vindt het gelukkig leuk. Nu ligt hij lekker te slapen, heb ik even een paar uurtjes rust, heeeerrrlijk.

Er zijn er volgens mij een aantal afgevallen van dit forum, ik hoor maar niks van de andere meiden…

Diaantje in ieder geval ga ik heeeeeellll hard duimen voor je :thumbup: :thumbup:

Groetjes Priscil

@priscilla01 wrote:

Hoiii,

kan je wel een beetje zitten met die aambei???

Ik had trouwens ook tijdens mijn zwangerschap een lichte streep lopen, maar dat was pas rond de 5, 6 maanden geloof ik.

Wordt nu wel spannend voor je, voel je helemaal niks, of voel je een ongesteldheidsgevoel? Dan maar hopen dat je niks voelt…

hier lekker rustig. Kom net van de logopediste vandaan. Dit is de derde keer voor Luuk. Hij vindt het gelukkig leuk. Nu ligt hij lekker te slapen, heb ik even een paar uurtjes rust, heeeerrrlijk.

Er zijn er volgens mij een aantal afgevallen van dit forum, ik hoor maar niks van de andere meiden…

Diaantje in ieder geval ga ik heeeeeellll hard duimen voor je :thumbup: :thumbup:

Groetjes Priscil

ja precies…was volgens mij ook veel later in een zwangerschap…of het moet bij een volgende zwangerschap sneller zichtbaar zijn…maar nou gok ik hoor…ben nu ff iets te optimistisch hhahaha

Voel wel een iets kramp…nouja…kramp kan je het niet noemen…wel misselijk vanmorgen ff…maar voel absoluut niet dat er een ongi aankomt…en dat wou ik zo houden hihihihi

wat de rest hier op KOK betreft…tja…is errug rustig zo…jammer…nouja moeten wij het maar gezellie maken he :mrgreen:

vind ik ook, wij maken het wel gezellie hier :dance:

inderdaad zo houden, geen ongi gevoel. Was je trouwens bij je eerste twee zwangerschappen snel zwanger?

Gr. Priscil

@priscilla01 wrote:

vind ik ook, wij maken het wel gezellie hier :dance:

inderdaad zo houden, geen ongi gevoel. Was je trouwens bij je eerste twee zwangerschappen snel zwanger?

Gr. Priscil

Bij kenneth heeft het 9 maanden geduurd…bij Marvin 3 maanden (geloof ik, snel was het in ieder geval…) …, was ook niet echt de planning zo snel…zit dus maar anderhalf jaar tussen…ze zijn ook even groot…of klein…net hoe je het bekijkt… :wink:

moet wel even zeggen dat mijn hubbie toen in het leger zat en dus vrijwel nooit thuis was…daarom heeft het denk ik zo lang geduurd met Kenny…Marvin was gewoon mazzel…Jac was thuis na een half jaar uitzending…dus precies goed geklust hahaha

Dag dames

Hier alles ok. Temp is nu weer rustig, geen idee wat dit nu weer is geweest. Begin nu ineens allerlei vage puistjes te krijgen op mijn rug en hals??? Ahum, gewoon nu ff wachten. :shifty:

Gisteren gebbq, begon het iets te spetteren, wij verhuizen… Gaat het niet eens regenen. FLAUW :doh:

Hoe gaat het met jullie? @ Diaantje, nog eventjes wachten, spannend!!!

Groetjes Fluffie

inderdaad flauw, maar goed dat het niet is gaan regenen voor je. Ik ga niet meer letten op verschijnselen, wantja vorige maand voelde ik alles en was het niks, dus gewoon wachten, wachten… wachten we gezellie samen.

Fijn trouwens dat je temperatuur weer rustis is.

En Diaantje voor jouw wordt het nu wel erggg spannend. Hier wordt keihard geduimd voor je.

Bij Luuk duurde het 5 maandjes voordat ik zwanger was van hem, toen leek het lang, maar achteraf viel het ontzettend mee.

Voel je al iets aankomen, of hopelijk niks???

Gr. Priscil

Zucht , alweer verhoging…37,7…Ook misselijk… Buikpijn, futloos, Oh MAN! Ik wordt niet goed van mijn eigen lijf. Was het al maar de 26e, dan wist ik of ik wel of niet. Bah niet leuk. Fijn dat ik af en toe even tegen jullie aan kan zeuren…

:hug: :-* Dank jullie wel! :-* :hug:

Groetjes Fluffie

Hé fluffie,

balen dat je je zo voelt, heb je misschien de griep te pakken??

Gr. Priscil