Juni 2006 stoppers! Wie nog meer?

Brechtje: Nee…voel nog helemaal niks…

Ja, af en toe een opgeblazen gevoel en een vleugje misselijkheid, maar dat kan net zo goed nog van mijn griepje zijn. Maar ach, ik voel de :twisted: ook nog niet aankomen, dus ik moet gewoon braaf geduld hebben. Wel heb ik stiekum al een test gekocht…Maar ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik die dan zal gaan gebruiken. Ik weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus in elkaar zit nu en ik wil natuurlijk niet te vroeg testen, maar ik wil ook niet te lang wachten…zucht…dilemma dus! Ik denk dat ik volgende week woensdag ofzo maar ga testen als de :twisted: er dan nog niet zijn tenminste! Trouwens, bij mijn vorige zwangerschap wist ik ook zonder test meteen dat ik zwanger was…Ik heb er nu niet al te veel vertrouwen in dus…

Lekker weer he meiden! Gisteren al lekker een paar uur met Basten op het zwembad gezeten. Vanmiddag gaan we nog maar een keer!

@ Stephie, zou jij het lijstje wat Annemarie gemaakt heeft bovenaan in jouw allereerste berichtje willen zetten? Gewoon voor het overzicht…Thanx!

Heej Brechtje, zit er een verhuizing aan te komen? Duurt het nog lang? Nieuwbouw begrijp ik? Fijn hoor! Heeft veel voordelen!!!

Wij hebben een tijd geleden ook met het dilemma verhuizen of verbouwen gezeten…Is toch verbouwen geworden. De buurt waarin we wonen is namelijk echt ideaal voor kinderen. De speeltuin is voor de deur en het is lekker rustig met verkeer enzo. Wij zijn nu nog steeds aan het verbouwen…Eerst de benedenverdieping 3 meter uitgebouwd en de hele indeling omgegooid. Grote, nieuwe keuken geplaatst. Ook hebben we alle kozijnen al vervangen en de badkamer flink aangepakt. Nu zijn we bezig de zolder om te toveren tot onze slaapkamer. Grote dakkapel geplaatst enzo. Maar dit kost nog wel een paar maandjes tijd…Ik zal blij zijn als het straks allemaal af is!

Meiden, ik spring onder de douche nu en dan ga ik lekker ff in de tuin hangen met een goed boek!

:mrgreen:

Jammer Debke dat je er niet zoveel vertrouwen in hebt, ik duim toch lekker in de hoop dat je gevoel het fout heeft!!!

Ja we gaan idd naar een nieuwbouwhuis. Verbouwen heeft geen nut, we wonen in een appartement, dus daar is weinig aan uit te bouwen :). We hebben een heel mooi huis gekocht in een hele jonge wijk. We zullen in het najaar eindelijk verhuizen als het allemaal goed gaat en we kunnen echt niet meer wachten! Wel enorm leuk om je huis te zien groeien, elke baksteen is er weer 1!!!

Ik ga weer op mn balkonnetje kruipen!

Truusje: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt (al bijna gehad…)

Stephie, waar ben je?

Ik heb het erg druk gehad vandaag, zal nog wel de hele maand zo duren. Wij hebben namelijk de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en moeten een heeeeeeleboel klussen voordat we erin kunnen. De verhuisdatum staat gepland op 5 augustus, want dan is ook de keuken geplaatst. Tot die tijd veel schilderen en klussen, en ook nog een weekje op vakantie.

Ik lees dus wel mee, maar zal niet zo actief meerdere keren per dag posten. (nou, misschien wel op maandag en dinsdag, want dan ben ik thuis :mrgreen: ) 't blijft verslavend…dus…

Maar ik lees dat ik niet de enige ben die gaat verhuizen of aan 't klussen is… dubbel kluswerk dus voor al die dames :mrgreen:

Fijn weekend, groetjes Annemarie

Hallo dames :mrgreen:

Mag ik me aan jullie toevoegen? Ik hou me even anoniem dus noem mezelf even Mama :wink: Afgelopen maand hebben we besloten dat we graag een tweede kindje willen. Onze dochter is bijna jaar en het leek ons leuk voor de kindjes om het leeftijdsverschil klein te houden. Dus sinds deze maand zijn we aan het klussen geslagen.

Ik heb nog geen tijd gehad om dit topic even bij te lezen, maar dat doe ik snel. Komt er nog een NOD lijstje? Dat lijkt me wel leuk om bij te houden of niet? Ik zelf moet over een dag of 3 ongesteld worden. Ik heb het ruim genomen omdat ik het niet precies meer weet. Gister had ik wat bloedverlies vandaag roze verlies meer niet. Dus spannend! Allemaal heel veel succes en dat we maar snel tweede streepjes mogen verzamelen :inlove:

Dank je wel mama van Teun. :smiley:

Truusje: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een top-dag om jarig te zijn zeg!

Mama: welkom!

Nou, meiden ik ga me even douchen :oops: 't gebeurt niet vaak dat ik dat halverwege de dag nog moet doen, maar vanochten ws ik er echt bijna niet uit te krijgen…

Mama: welkom bij de juni-stoppers! Zal ik als NOD voor jou gewoon dinsdag op 't lijstje zetten?

Plut: HEEEEEERLIJK, zo lekker laat uit bed! Nu kan 't nog…weet waar je aan begint :wink:

Ik heb vanochtend in het nieuwe huis gewerkt, ben nu net fris gedoucht en klaar voor de 's zomerse middag. Denk dat we toch maar even voetbal gaan kijken :oops: . Of lekker een stuk fietsen ofzo…er is geen kip op straat… lekker rustig :mrgreen:

Dat wassie weer!

Groetjes Annemarie

Pffffff…het is zo warm in mijn achtertuin dat ik van “ellende” naar binnen ben gegaan…

Truusje, ook van mij nog van harte met je verjaardag! Je hebt er lekker weer op gehad! Je krijgt wat je verdient zeggen ze altijd he!!!

Mama, welkom hier! En vooral veel plezier!

Plut, lekker he, uitslapen?

Annemarie, ook al druk aan het klussen (op alle fronten :mrgreen: )

We hebben het er maar druk mee met zijn allen!

Bij mij nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: . Nou maar hopen dat ze lekker wegblijven! Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld in ieder geval…

Aankomende woensdagochtend mag Basten trouwens voor het eerst een paar uurtjes naar de kleuterklas. Wij mogen dan met hem mee om kennis te maken enzo. Toch weer spannend hoor…Ben benieuwd wat Basten gaat vinden van het hele schoolgedoe…Afwachten maar!

Meiden, ik ga zo voetbal kijken! Veel plezier de rest van de dag en geniet van het mooie weer!

Ff gauw bijgelezen, maar de tweede helft begint…

Truusje alsnog van harte!

Mama welkom hier! Spannend bij jou!!!

Debke ik duim nog steeds!!!

Tot later…

Zo, de 1e winst voor Nederland is binnen! Beetje mazzel hebben ze wel gehad, maar dat mag ook wel een keer…Vrijdag zit ik weer voor de buis.

Brechtje, bedankt dat je blijft duimen he! Mijn duimen zien er blauw van ondertussen, maar ik blijf volhouden! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte de komende dagen.

Hebben jullie eigenlijk nog vakantieplannen allemaal? Ik ga over 4 weekjes lekker met mijn gezinnetje naar Zuid-Frankrijk (tegen Spanje aan). We hebben daar een sta-caravan gehuurd op een geweldige camping (zijn we vorig jaar ook geweest). Heb er nu al verschrikkelijk veel zin in! Ben echt al aan het aftellen…

Daarom had ik nu ook de PC aangezet. Was op zoek naar leuke bezienswaardigheden in Barcelona (gaan we ook een dag naartoe) en kwam toen op de een of andere manier toch weer hier terecht…(hoezo verslavend?).

Nu ga ik dus echt op zoek naar vakantiedingen!

Tot later maar weer!

Debke: spannend hoor, ook ik :thumbup: voor je…

Zuid-Frankrijk, klinkt heeeeerlijk!! Vrienden van ons gaan al jaren naar een camping bij Perpignan, direct aan zee. Schijnt daar erg leuk te zijn.

Ik zou ook wel graag richting het zuiden gaan, maar met de verhuizing erbij gaat dat niet lukken. In plaats daarvan, gaan we een weekje naar de Veluwe, met de tent. Dat vind ik toch ook wel spannend, voor de eerste keer met Teun! We zijn echte tentkampeerders, ik hoop dat Teun het ook leuk vind.

Weet ff niks meer te vertellen, laters!

@mama van Teun wrote:

Plut: HEEEEEERLIJK, zo lekker laat uit bed! Nu kan 't nog…weet waar je aan begint :wink:

Groetjes Annemarie

hahaha, volgens mij was je vergeten dat ik al een klein heb! Dit was de eerste keer in anderhalf jaar dat ik uitsliep, omat manlief het even van me had overgenomen… Maareh, ik moet wel zeggen dat ik nu alweer tegen die gebroken nachten opzie :roll: Maar ja, je moet er wat voor over hebben hè :wink:

Deb, spannend hoor! Ik ben vandaag ongi geworden, maar deze telt nog niet, omdat ik mijn pilstrip helemaal heb opgeslikt. Mijn NOD zou dan dus idd 9 juli moeten zijn, maar daar ga ik niet van uit hoor, mijn menstruatie is altijd al erg onregelmatig geweest…

Annemarie, kamperen is idd hartstikke leuk. Jammer genoeg is manlief er niet zo weg van, dus ik heb het nog nooit met hem gedaan, maar als je het mij vraagt is het voor kinderen de leukste manier van vakantievieren die er is! Wie weet gaan we volgend jaar…

Ennnnnn Debke hoe is het??? Ik duim nog steeds!!!

Wij gaan naar Spanje dit jaar. We gaan naar een hotel toe en we hebben echt een keer luxe geboekt. Normaal zoeken we de kleinere plaatsen op met de niet al te luxe appartementen, dit jaar een keer heel iets anders en ik heb dr enorm veel zin in!

Ik heb altijd gekampeerd als kind en ik vind het nu afschuwelijk! Ik houd nogal van mn eigen douche en wc, dus geef mij maar een appartement of een huisje op een camping. Eigenlijk heel erg, maar ja, ´t is de waarheid…

Nou meiden…nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: …

Als mijn cyclus regelmatig zou zijn (en dat weet ik dus niet…) zou ik toch vandaag ongi moeten worden…Heb ook niet het idee dat het er aan zit te komen eerlijk gezegd, maar voel me ook niet zwanger.

Dilemma dus! Van de ene kant wil ik eigenlijk wel testen, maar van de andere kant ook weer niet…Pffff…lastig hoor! Ik kijk het toch nog maar een paar dagen aan denk ik. Stiekum durf ik gewoon niet te testen geloof ik. Ik heb mezelf al een paar weken streng toegesproken dat ik niet moet denken dat ik binnen no-time zwanger zal zijn, maar als ik heel eerlijk ben hoop ik daar toch wel heel erg op. Kortom: negatieve test is een flinke teleurstelling!

Ik hou jullie op de hoogte de komende dagen!

HALLO!

Ik ben er nog hoor… Heb alleen even heel erg genoten van het mooie weer!

En nu moet ik studeren, dus weer geen tijd om lekker te posten!

Ik ga zo proberen om het lijstje in het eerste berichtje te zetten!

Debke ik duim voor je hoor! :thumbup:

Ships het lukt niet! Ik laat mijn man er straks even naar kijken…