Hai hai! Zijn er al meer meiden die net als ik in juni voor een wondertje gaan?
Ik zit nu te wachten op mijn ongesteldheid, en daarna is het licht weer op groen hier! Ik moet een dezer dagen ongesteld worden, dus we wachten af!
Ik vind het heel erg spannend! Wij gaan voor een tweede wondertje! Hopelijk gaat het deze keer sneller dan de eerste keer!
Nog meer meiden die er voor gaan? :-*
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Jaaaaa leuk he?
Ik vind het zo spannend! Jammer dat we deze keer niet samen zwanger zijn. Maar wie weet lukt het in 1 keer! En dan zijn wel nog heel even samen zwanger!
Precies…
Ben wel blij dat je mij hebt ingelicht over dit alles…Ik zou mijn dood zijn geschrokken…en heel boos zijn geweest… :snooty:
hihihihihihi…
Meis, misschien inderdaad nog even samen zwanger…
@Stephie wrote:
Hai hai! Zijn er al meer meiden die net als ik in juni voor een wondertje gaan?
Ik zit nu te wachten op mijn ongesteldheid, en daarna is het licht weer op groen hier! Ik moet een dezer dagen ongesteld worden, dus we wachten af!
Ik vind het heel erg spannend! Wij gaan voor een tweede wondertje! Hopelijk gaat het deze keer sneller dan de eerste keer!
Nog meer meiden die er voor gaan? :-*
junistoppers alweer wat gaat het hard zeg…
Nou meis ik hoop voor je dat er snel nieuwe bij komen en ik wens je erg veel succes dat je snel een 2 de wonder in je armen mag houden !!!
P.S Als er nog niemand is verder mag je ook bij de januaristoppers mee kletsen hoor !!!
Groetjes West
Hey!
Wij gaan er ook voor in juni!
Nou…eigenlijk ben ik al in mei gestopt met de pil en hebben we niet meer “voorzichtig” gedaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ik nu al zwanger zou zijn…
Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben Debke (nickname) Debbie in het “echte” leven.
Ik ben 28 jaar en al moeder van 2 kinderen.
De oudste (Aschwin) is al 12 en zit in de brugklas (ja, ik was pas 16 toen hij geboren werd) en de jongste (Basten) wordt begin september al weer 4 jaar.
En nu gaan we dus voor een derde…
Als ik een “normale” cyclus heb zou ik op 12 juni mijn volgende NOD hebben…
Mag ik met je meekletsen?
Bye!
Debke
Hee Debke! Natuurlijk mag je meekletsen! Leuk juist!
Twee zoons al! Leuk zeg! En al eentje in de brugklas! Ik geef les aan brugklassers!
West bedankt voor je lieve berichtje! Super! Misschien kom ik ook nog stiekem met jullie mee kletsen!
Er zullen toch nog wel meer juni stoppers komen?
Tuurlijk komen er nog meer juni-stoppers!
De maand kan mij niet snel genoeg gaan trouwens…
Ben nu sinds 15 mei (laatste NOD) pilvrij.
Bij de jongste was het in een keer raak…ik durf er niet op te hopen dat dat deze keer weer het geval is, maar toch krijg ik het maar niet uit mijn hoofd.
Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar de komende weken mogen wat mij betreft wel heel snel voorbij zijn!
Groetjes Debbie
Haai :lol: ,
Ik sluit me graag aan, ik zal me ff voorstellen:
Ik ben nederlandse, bijna 29, en woon 8 jaar samen met mijn vriend, nederlander van afrikaanse afkomst. :inlove:
Wij hebben allebei een vaste job, ik marketing management ass. en hij logistiek medewerker. We wonen sinds twee jaar in een eengezinswoning en ook al is nog niet alles in orde willen we toch graag van 2, 3 gaan maken. :dance:
Mijn eerste cyclus zonder pil (die ik 15jr onafgebroken heb geslikt) wachten we even af en dan gaan we er voor!
Heej!
Gezellig dat je er ook bij komt!
Spannend he! Ik vond alleen de beslissing om toch die pil (weer) aan de kant te gooien al superspannend!
Heel veel succes (en plezier ook natuurlijk )!
Debbie
Hoi,
Ik ben een juni-stopper-twijfelaar. :?
Ik zou heel graag voor een tweede gaan, maar twijfel toch nog wel een beetje. Is het niet te vlug? Ons zoontje Teun wordt deze week 8 maanden. Ik vind het wel fijn als er niet teveel tijd tussen de eerste en tweede zit. Maar… bij Teun was het de allereerste keer al raak! En dat beangstigt me nu best wel. Stel dat?? Wat als??
Maarr… ik wil er toch voor gaan. Nu hubbie nog
Tel er maar op dat ik meedoe met jullie!! Lekker verwarrend verhaal he?
Groetjes Annemarie
Hee leuk meiden! Gezellig! Ik kom me morgen even voorstellen, maar ben nu net thuis van een zeer lange dag werken! Tot morgen!
Hey Annemarie!
Verwarrend verhaal inderdaad…Maar zo herkenbaar vooral!!!
Zo hebben wij hier maanden en maanden getwijfeld over een derde…
En dan had dat bij ons niks met de leeftijd van de anderen te maken, maar meer uit “praktisch” oogpunt zeg maar…
Bij mijn kinderen zit er allemaal een relatief groot leeftijdsverschil tussen (Aschwin is 12 en Basten is bijna 4 en nu zit dus de volgende in de planning) en dat heeft natuurlijk voordelen, maar ook zeker zoveel nadelen hoor!
En dat zal met kinderen kort op elkaar niet anders zijn!
Leuk dat je je toch hier hebt aangesloten in ieder geval!
Heel veel succes!
Debbie
Ik ben nu net 1 ½ week geleden gestopt met de pil. :dance: Dit is de eerste keer dat we proberen zwanger t eworden. M’n ongesteldheid is nu net afgelopen… Dus het wachten gaat beginnen. Ik ben wel een tijd aan de pil geweest, dus t zal waarschijnlijk wel even duren…Maar we wachten rustig af.
Hai Truusje, welkom! Spannend meis!
Ik zou me nog even voorstellen…
Ik ben Stephanie, 27 jaar oud. Ik ben de trotse mama van een zoon, Jaden Vin. Hij is geboren op 17 februari 2005. Het is een heerlijke blonde deugniet! Ik ben getrouwd met Dennis van 30.
En nu willen we dus heel graag nog een kindje. Ik heb geen pil geslikt, maar we stoppen deze maand wel heel bewust met condooms.
De vorige keer hebben we er ruim 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Uiteindelijk is het met behulp van Clomid gelukt. Nu is mijn cyclus iets regelmatiger, dus we hopen dat er nu geen Clomid aan te pas hoeft te komen.
Gister ben ik ongesteld geworden, dus ik moet mijn NOD nog even gaan bepalen…
Gezellig, nog meer meiden.
Ik zal me ook even voorstellen: ben dus Annemarie, 25 jaar. Ik woon samen met m’n partner die ook 25 is. Ons zoontje Teun is 6 oktober 2005 geboren. Volgende maand gaan we verhuizen van onze flatwoning naar een ruim boerderij-achtig huis met mega tuin. Laat de kinderen dus maar komen… :mrgreen:
Ik werk in het basisonderwijs. Sinds februari ofzo ben ik actief op het forum, ik klets mee met de oktobermama’s 2005. Dat is erg leuk, het verbaasde me hoe verslavend het is.
Ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst ongesteld was, zal zodadelijk eens even kijken in m’n agenda en goed terugdenken. Het was wel ergens halverwege mei geloof ik…
Mijn NOD houden jullie dus nog tegoed, evenals m’n nieuwe tacker die het bijhoudt. Hoef ik het niet meer te doen
Groetjes Annemarie
NOD…is ovulatie???
NOD is Niet Ongi Dag.
De dag dat je ongesteld moet worden, maar het dus hopelijk juist niet wordt!
Ik heb vandaag een feestje, dus ga me nu aankleden! Kom later later kletsen!
Veel plezier Steph!
Hallo! Ook ik wil me graag aansluiten! Ik ben Brechtje, 24 jaar en moeder van een prachtige zoon. Hij is nu ruim 15 maanden en we willen dolgraag er nog een kleintje bij! We wonen in een flat en zijn aan het wachten tot ons nieuwbouwhuis water en winddicht is. Ik ben niet aan de pil geweest sinds mn laatste zwangerschap, dus de rubbers mogen weer gaan stofhappen…
Ik heb trouwens meteen een vraag, hoe maak ik een ticker hier?
Hoi Brechje,
Welkom hier!! Een ticker kun je hier maken:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Hoe heet je zoontje?
Mijn NOD is 10 juni, voor zover ik het goed berekend heb. Ik heb m’n cyclus nooit echt bijgehouden, dat was niet nodig. Werd wel altijd regelmatig ongi, geen maanden ertussen enzo.
Ik ga zo nog ff een tacker aanmaken.
Vandaag verjaardag van hubbie gevierd (was vorige week jarig). Hele dag familie over de vloer, pfff…wel gezellig maar ook vermoeiend. Leuk is dat Teun sinds gisteren zelf kan zitten. Die oogste dus veel bekijks vandaag! :inlove: :inlove:
Groetjes Annemarie