Aan mijn tacker zie ik dat mijn NOD 20 juni is. Ik had het dus toch fout berekend!
Groetjes
Ik ( wij natuurlijk) ben een van de laatste in onze vriendengroep die aan kinderen begint. Vandaag had ik een verjaardag, en er huppelden een aantal kids rond, 2 zijn er zwanger. En natuurlijk komen dan de vragen…En Jullie??
Nou willen wij nog niet aan de grote klok hangen dat wij het ook gaan proberen. Dus maar een beetje omheen zitten praten, met een klein leugentje om bestwil. :oops:
Wat zijn mensen eigenlijk nieuwsgierig zeg, als het om kinderen krijgen gaat.
Steph en Brechtje, lastig hoor, dat jullie er weer voor gaan. Vorige keer waren we samen zwanger.Door mijn nieuwe baan hebben wij het even uitgesteld :roll: . Beetje dubbel voor me, zoals jullie weten. Toch ga ik hard voor jullie duimen, ook al ben ik diep in mijn hard een beetje jaloers. Kuzzie. ook voor de andere meiden natuurlijk veel vruchtbaarheid toegewenst
hallo ik ben juulisjuul ik ben 29 jaar en ook pas gestopt met de pil, ben nu ongi :? en errug zenuwachtig voor wat er allemaal komen gaat, maar we wachten rustig af!!!
groetjes :**:
Hey Juul, heb jij ook al een kindje, of ga je nu voor de eerste? Spannend hoor, allemaal, maar ook ontzettend leuk!!!
Ukkie, ik snap het wel! Ik kon ook jaloers zijn als anderen er al voor gingen en wij nog even moesten wachten, maar ja, jouw tijd komt vanzelf en dan draaien onze duimen!!!
Truusje, zwaar irritant al die vragen! Gisteren werd ons ook nog gevraagd wanneer de tweede zou komen, ach ja, we liegen en lachen wat, ze horen het wel als we de twaalf weken hebben bereikt!
Ik zal de echte naam van mn zoontje niet noemen ivm eventuele bekenden die hier ook schrijven, maar ik zal hem Storm noemen, haha, leuke naam!!! Wie weet iets voor nr 2!
Ik ga eens even kijken of ik een ticker kan fabriceren, wel zo leuk!
Nou die ticker lukt niet! Ik kan die code kopieren en dan plak ik hem in mijn profiel bij onderschrift en vervolgens gebeurt er niks… Hellup!
Hahahaha, suffe muts!!! Hij komt blijkbaar bij het volgende bericht te staan… Gelukt!
Heel goed Brech! Het is je toch gelukt! Wat is het spannend he?
Mama van teun, goed zeg van teun! Zelf zitten! Knap! :inlove:
Nog gefeliciteerd met je man!
Truusje, ja de vragen zijn soms niet van de lucht he? Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Ik ben vandaag heerlijk vrij. Maar volgens mij bijna iedereen toch? Werken jullie eigenlijk allemaal?
:mrgreen:
@Stephie wrote:
Heel goed Brech! Het is je toch gelukt! Wat is het spannend he?
Truusje, ja de vragen zijn soms niet van de lucht he? Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Ik ben vandaag heerlijk vrij. Maar volgens mij bijna iedereen toch? Werken jullie eigenlijk allemaal?
Ik ben bijna 31. ( nog 5 nachtjes)
Ja…ook ik ben van een heerlijke vrije dag aan t genieten.
Wij ook lekker vrij! Vanochtend het huis lopen boenen en net even gekeken voor meubeltjes, maar we konden het niet echt vinden. Vanaaf lekker rustig bankhangen, komt weinig voor de laatste tijd…
Zelf zitten is echt cool! En vlot hoor, nu al zelf zitten! Leuk!
Veel succes dan morgen! Hoeveel dagen in de week werk je?
Hallo hallo!
Ja ik was dus ook heerlijk vrij vandaag. Nu moet ik zeggen dat ik altijd vrij ben op maandag, maar vandaag was ook mijn man vrij. We zijn vanmiddag even op een kermisje geweest. Jaden keek zijn ogen uit! Lekker ding… :inlove:
Morgen weer aan de arbeid… Nog 5 weken en dan 7 weken vrij!
Welkom Leentje! Gezellig dat je ook komt kletsen! Spannend he?
Truusje, dus jij werkt ook. Leuk!
Wat doen jullie als ik vragen mag?
Heeeeeeeeeee,
Ik herken een brechtje… :mrgreen:
LEUK!!!
sorry, ik zal niet meer zomaar inbreken…Maar ja, ik lees stiekum mee, want ik houd steph in de gaten. Al zal ik het eventuele goede nieuws van haar kant eerder in real life horen… :naughty: :inlove:
Ohhhhh Steph wat gaaf. Ja ik wist al een beetje dat je er weer voor wilde gaan in deze periode. Succes ermee… :-*
En Brechtje, ja dat wist ik inmiddels ook al. Ook succes. Op naar Storm2.
Stiekem zou ik net als vorige keer ook wel met jullie samen er weer voor willen gaan. Maar het zal bij ons wel januari-stoppen worden.
En trouwens: jullie allemaal succes natuurlijk.
Groetjes Danielle
(NIET een juni-stopper)
Hahaaa!! Wat zijn ‘ons KOKkers’ toch heerlijk nieuwsgierig!!
Lees maar gezellig mee, ik hoop dat er gauw nieuws te melden is!
Juulisjuul en Leentje22, welkom hier!
Stephie: ik werk in het basisonderwijs. Nog 3 weken en dan zomervakantie… :oops:
Truusje: vervelend he, al die vragen. En het is zo lastig om ze te omzeilen…
Daar hebben wij gelukkig nog niet zo’n last van. We zijn de eerste in onze vriendengroep met een kindje, en voorlopig ook nog wel de enigen. Dat vind ik aan de ene kant wel jammer, want soms zien vrienden niet dat je niet meer meteen alles kunt doen. Bellen ze bijv. op om te vragen of we meegaan naar de film…die over een halfuur begint. Jaaa, dat kan dan niet meer. Maar het is ook wel leuk om te zien hoe Teun al die hormoontjes van m’n vriendinnen op hol brengt :mrgreen: :mrgreen: . We waren pas een weekend in Belgie met onze vriendengroep. Nou, ik heb Teun amper gezien…Ook wel eens handig
Zondag op de verjaardag vroeg m’n moeder aan hubbie (terwijl ze op het balkon stonden): is Annemarie soms zwanger? AAAGHHH!!! Moeders hebben toch echt een zesde zintuig wat dat betreft. Gelukkig kon hubbie vrij neutraal melden dat er ECHT NIKS aan de hand was en geloofde m’n moeder hem (voor zover ik kon opmerken). Heb ik weer…
Dat was het weer!
Groetjes Annemarie
Ik heb samen met mijn man een lunchroom. We wonen er boven.
We zijn dit jaar trouwens getrouwd, en daarvoor wilde mijn man nog niet echt aan kinderen beginnen,( wij zijn 12 jaar samen) maar om de een of andere reden wilde hij opeens ( sinds een maand of 3) wel kinderen, en stimuleerde mij om te stoppen.
Ik heel blij natuurlijk…maar t kwam zo plotseling, dat ik nu pas durfde te stoppen.
Vind t namelijk ook best wel eng.