Gaaf Truusje een lunchroom! Erboven wonen lijkt me geweldig! Echt leuk een eigen zaak!!!
Annemarie wij zijn ook de eersten en ook dat zal nog wel even zo blijven, ik herken je evrhaal volkomen, precies zoals het bij ons ook soms gaat! Maar bij ons komen toch de vragen, tja, blijkbaar spreekt mn gezicht boekdelen, want ik heb het er zelf eigenlijk bewust niet over… Oh ja, de afgelopen weken krijg ik ook telkens de vraag of ik zwanger ben, vast een paar kilo aangekomen of zo…
Haha ik moet erg lachen om alle reacties hier! Wat een lekker stel bij elkaar! Iedereen treft elkaar hier weer! Gezellig hoor!
Lous, leuk dat je hier mee leest, wil je nog ff inbreken en ons kort vertellen hoe het met je gaat? Ik ben erg benieuwd!
Wow wat een lekker weer! Helaas was het vanochtend nog bewolkt en nu is Storm wakker, dus zitten we bij gebrek aan tuin binnen…
Hoi Allemaal,
Ook ik stop in juni met de pil. Wij gaan over tweeenhalve week trouwen en 1 week voor die tijd stop ik… Spannend dus! :shifty:
Ik ben 25 jaar en we gaan voor ons 1e kindje.
Sandra
Wat leuk, wanneer ga je trouwen?
Truusje, ik ga 23 juni trouwen. Dus eerst nog even :thumbup: voor goed weer…
:mrgreen:
Hoi Sandra, welkom! Gaaf bijna trouwen!
Mama van teun, jij ook al in het onderwijs! Ik werk ik het middelbaar onderwijs, op het VMBO. Dus straks ook heerlijk lang vakantie!
Brech mooi weer he? Heerlijk zeg! Hoe is het met Storm…
Meiden het wordt gewoon super weer! Heerlijk zeg! Lekker naar het strand! Houden jullie ook van het strand?
Hee Daantje en Lous, kom maar lekker spieken hoor! Leuk juist! Enne Lous lief, natuurlijk hoor je het eerst in real life van me. Ik bel je meteen! :-
Ik ga even mijn zolder leeghalen, morgen wordt er geverfd… :-
Nou even inbreken dan weer…
Brechtje, met mij gaat het prima. Ruim 32 weken zwanger en het wordt nu wel zwaar. Vooral met Mateo, die wel al 2 maanden kan lopen (gelukkig, scheelt echt), maar ook nog vaak opgetild moet/wil worden. Hem in zijn bedje leggen is ook een gevecht. Er zit wat in de weg… :mrgreen:
Ik heb helaas veel last van mijn rug, en ik zou wel weer lekker op mijn rug of buik willen liggen. Nog even zullen we maar zeggen.
Het is dus weer een jongetje. We hebben al heel lang een naam, dus dat is geen gevecht meer. Ik ben zo benieuwd hoe Mateo er op reageert.
Mateo is een heerlijke boef. Heel ondeugend, heel goed met zijn motoriek, zegt geen ruk. Hij wijst overal naar, is ook makkelijk…
Hij loopt dus al 2 maanden en dat is te leuk. Ik ga steeds meer van hem houden gek genoeg…Niet dat ik al superveel van hem hield, maar het wordt alleen maar meer…
Nou, dat was het wel zo’n beetje. Ik denk dat jullie het wel van steph horen als hij geboren is…ik hoop alleen niet dat ik weer overtijd ga lopen…
Vrijdag lekker een weekje naar de Ardennen. Hebben we allemaal veel zin in…
Dames, ik hoop dat het snel raak is, ik stuur wat hormonen naar jullie allemaal…
Ik breek weer uit…
sorry dat ik jullie topic bevuil hoor… 8)
Sandra: welkom! M’n beste vriendin heet ook Sandra en is 25. Maar dat zal wel niet… haha
Vinden jullie het een goed idee om ook een lijstje te maken met onze naam, leeftijd en NOD? Ik wil het wel maken en bijhouden, tenzij iemand anders DOLgraag wil!!
Marlous: geeft niet hoor, Mateo is echt een lekker ding! Heerlijk zo in 't zand. Helaas is voor ons het strand een pietsie te ver weg…
Groetjes Annemarie
Zo…hehe, eindelijk heb ik weer eens tijd om hier te komen bijlezen.
Er zijn al heel wat pagina’s gevuld in die paar dagen zeg! Gezellig!!!
Morgen zal ik even uitgebreider reageren (moet er nog een beetje handigheid in krijgen… :oops: )
Hebben jullie allemaal een beetje een fijn lang weekend gehad? Ik niet zo…ben toch een partij beroerd geweest! Griepje…kop vol snot en een hele zere strot, jullie kennen het vast wel. Nu gaat het weer een beetje beter, heb eindelijk weer wat energie terug.
Mijn oudste had dit weekend een 3 daags internationaal voetbaltoernooi, dus ik heb, ondanks ziekte, toch geprobeerd zo veel mogelijk tijd op het voetbalveld door te brengen. Veel tijd (en zin) voor andere dingen is er dus niet over gebleven.
Vandaag weer hard aan het werk geweest (ik ben commercieel medewerkster binnendienst bij een producent van diergeneesmiddelen) en morgen weer lekker vrij! Ik werk 24 uur per week en ben op woensdag en vrijdag altijd vrij. Heeeeeerlijk!
Maar zoals gezegd, morgen meer! (desperate housewives begint… :mrgreen: )
Groetjes Debbie
Hee Debke, gezellig dat je er weer bent meis!
Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt!
Mama van Teun, leuk idee! Jij mag het lijstje van mij maken hoor!
Ik ben daar niet zo’n held in…
Lous lief, jij mag altijd inbreken! En foto’s van Mateo zijn altijd welkom! :inlove:
Poeh meiden, ik heb deze keer last van mijn ongestledhied joh! Buikpijn en rugpijn niet normaal! :-*
ik breek ook even in.
voor iedereen natuurlijk succes en hopelijk lukt het heel snel.
steph en brechtje, leuk dat jullie er weer voor gaan.
debke, grappig dat ik je hier ook tegen kom ipv alleen op onze peutermama’s forum
succes ermee allemaal.
helaas zelf nog geen stopper maar krijg al wel weer kriebels en dat wil al heel wat zeggen.
groetjes
miranda
@Sandra wrote:
Truusje, ik ga 23 juni trouwen. Dus eerst nog even :thumbup: voor goed weer…
Ja, ik zal voor je duimen hoor. Wordt het een groot feest? Ikzelf ben ik januari pas getrouwd… dus als ik het woordje trouwen hoor dan :inlove: .
Hey Miran hoe is het met jou??? En hoe gaat het met Thijs??? Hoe is het met je studie? Vertel!!!
Haha Lous het forum bevuilen met Mateo, tja, dat kan niet! Altijd leuk om te zien hoe het met de vent gaat!
Met Storm gaat alles prima. Hij is lekker langzaam, dus hij loopt niet en hij kan nu net kruipen, maar het is een super vrolijk ventje, dus we hebben enorm veel lol met elkaar! Hij heeft laatst speelgoed van Megablocks gekregen en daar is ie echt helemaal weg van! Hij heeft een boerderij en nu hoor ik de hele dag de kippen en de varkens, echt leuk!
Steph hopen dat je buikïjn gauw overgaat! Vervelend!
Ennnn, de rest ben ik vergeten… Oh ja, een lijstje! Goed idee! Super! Wel zo handig want ik vergeet alle namen op dit moment…
Oh Sandra, welkom meid! En leuk, trouwen!!! Spannend hoor! Vertel eens wat je allemaal gaat doen, mooie jurk?
Hello hello!
Ik ben op mijn werk even aan het posten… Ik heb straks een pittig oudergesprek, dus ik ben eigenlijk best nerveus!
Miran, wat leuk om van je te horen zeg! Alles goed met jullie?
Truusje ook pas getrouwd… Leuk hoor! Was het een mooie dag?
Wij zijn alweer drie jaar getrouwd!
Brech, lachen met Storm zeg! Het is ook zo’n knappe knul…
Tot later! Even moed verzamelen!
Heej Miranda!
Small world! Ook kriebels dus? Tsja…dat krijg je als je je aansluit bij de peutermama’s kennelijk…Het lijkt wel besmettelijk op het moment!
Maar wel gezellig!
Goeie vakantie gehad trouwens?
Oh ja, nog even over dat lijstje… Ik zou zeggen maak er maar een, want ik kan ook al geen namen onthouden naar het schijnt!
Misschien is het leuk om dan op de een of andere manier een korte omschrijving van onszelf daar bij te zetten…Of kan dat niet hier?
Goed, ik hoest me nog steeds een ongeluk. Krijg er gewoon zere buikspieren van (is zo’n verkoudheid toch nog ergens goed voor )
Ik ga zo een goed boek halen bij de bieb en me dan maar weer eens op de bank installeren met een kop thee. Tenminste…nadat ik gestofzuigd heb en zo’n 20 kg strijk heb weggewerkt
Tot heel snel weer meiden!
Groetjes Debbie
Debke is het allemaal gelukt? Strijken leuk joh! :liar:
Balen van je hoest!
Hoi meiden,
Zoiets als onderstaand is de bedoeling. Even kijken of 't lukt.
Geven jullie je NOD door, dan zet ik die in 't lijstje.
Aan alle andere dames van 't forum: ER IS PLEK VOOR MEER…
Meteen even bijgewerkt… en natuurlijk helemaal in de sfeer van het WK (haha: ik HAAT voetbal…) Heeft iemand een suggestie voor 'n ander kleurtje…
Groetjes Annemarie