Ja! Gelukt! Nu nog even een mooi kleurtje geven…
:mrgreen:
Oh wat een mooi lijstje.
En het lijkt hier wel een reunie. Ik heb al meer anderen gezien dan echt juni stoppers geloof ik. Wat een spam, en daar doe ik ook nog aan mee… haha.
Nou meiden veel succes, ik kom gauw terug om te kijken hoe het met de NOD’s gaat.
Hallo!
Stephie attendeerde me op dit topic… Vandaag slik ik mijn laatste pil en hopen we op een 2e kindje! Gek hoor, ik dacht dat dit alleen een hele spannende beslissing zou zijn als je voor de 1e gaat, maar ik vind het nu weer net zo spannend!!!
Onze Matthijs is nu bijna 1,5 jaar en een heerlijke dreumes :inlove:.
Ik heb wel alle berichten op dit topic gelezen, maar moet jullie toch nog een beetje leren kennen hoor…
Oh, ja, ik ben zelf trouwens 25… En mijn NOD weet ik eigenlijk nog niet :oops:
Hey Plut! Gezellig dat je er bent!!!
Mijn NOD is op 3 juli, kan niet wachten!!! Ach ja, duurt nog een heeeeele tijd! Maar mooi gedaan Annemarie! Ziet er gaaf uit!
Leuk he Daan, een feest der herkenning hier! Echt een reunie lijkt wel! Erg gezellig!
En wat een mooi weer! Straks even op het balkon zitten!
@Brechtje1 wrote:
En wat een mooi weer! Straks even op het balkon zitten!
Ja leuk! Maar je kan ook ramen gaan zemen ofzo… Whahaha :dance: :dance:
Heeeeel mooi lijstje! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Klasse Annemarie!
En Plut: welkom hier!
Nou, mijn strijk is gedaan! En nee…die van jullie hoef ik niet perse hoor (tenzij jullie hier de badkamer komen poetsen, dan doe ik jullie strijk graag!)
Vandaag weer een heeeeerlijk stressvol dagje op mijn werk gehad. Ik loop echt al minstens een week achter met mijn “administratie” en volgende week ben ik de hele week bezig met een productieplanning dus dan komt er nog eens een week bij. Zucht…ik heb echt versterking nodig. Helaas beseft mijn baas dat nog steeds niet (duurt al bijna 4 jaar zo).
Maar nu: lekker weekend!
En lekker gaat het worden! Wat een prachtweer he! En het wordt alleen maar beter! Ik heb al een stapeltje boeken gehaald bij de bieb, dus morgen ben ik in de tuin te vinden met een goed boek. En Basten kan dan lekker in zijn zwembad en zandbak aanprullen. Heerlijk! Kijk er nu al naar uit!
En dan is het maandag mijn NOD…Ik heb nog niet het gevoel dat mijn ongi er aan zit te komen, maar ik heb ook geen “zwangerschapsverschijnselen”. Echt afwachten dus…(daar ben ik echt heel slecht in…heel ongeduldig persoontje wat dat betreft :oops: )
Duimen jullie voor me? Je weet tenslotte maar nooit! Al is de kans wel heeeeel erg minimaal…
Ik kom morgen nog wel even langs hier!
Groetjes Debbie
Natuurlijk duimen we voor je Debke.
Het is inderdaad heerlijk weer. Dat wordt buiten mijn verjaardag vieren. Ik wordt zaterdag alweer 31!! (oud hè)
Mijn NOD weet ik niet precies, want dit is de eerste maand sinds 12 jaar dat ik pilloos ben, en of mijn cyclus precies 28 dagen is…geen idee?? Maar mocht dat zo zijn, dan is mijn NOD rond 25 juni.
He Leentje…moet ik dan morgen toch echt zelf die badkamer doen? Getver! Misschien overmorgen dan maar. Samen met mijn allerliefste sloddervosje van een vriend! Ik weet nu al dat ik er morgen in ieder geval nog geen zin in heb!
En je hebt gelijk hoor! Een maand vliegt voorbij! Tenminste…wel al die maanden dat ik nog gewoon de pil slikte. Nu lijkt de tijd toch wat minder snel te gaan. Maar dat komt gewoon omdat we echt pas net een maand geleden besloten hebben er weer voor te gaan. Als we straks een of een paar NOD’s verder zijn, ben ik vast weer een stuk minder ongeduldig.
Ik ga mijn jongste naar zijn bed brengen!
Tot morgen!
Plut, gezellig dat je erbij komt!
Voor de andere dames: bedankt voor de complimenten over het schema :oops: zo moeilijk is het niet hoor. En na het WK krijgt 'ie toch echt een ander kleurtje…
Inderdaad prachtig weer! Ik heb vanavond meegelopen in de avondvierdaagse…'k heb 'n poooootje met vetttt… :mrgreen:
Morgenavond ook nog en dan ben ik d’r weer een jaartje vanaf. Scheelt dat het mooi weer is.
Sjonge, jullie hebben wel veel bijgekletst hoor. Ik werk op woensdag-donderdag en vrijdag, dus zoveel tijd heb ik dan niet. Maar dat geeft niet.
Ik zal 't schema ff bijwerken.
Groetjes Annemarie
Hallo!
Ik kom morgen kletsen hoor!
Vandaag een drukke dag gehad, nu even Prison Break kijken…
Plut van harte welkom! Super gezellig!
Hallo!
Hier een lekker hectische dag achter de rug (met veeel strijk :roll:) en ook nog werken. Ik werk op dit moment vijf middagen in de week van 12 tot 5. Tja, dat ik dat ooit ben gaan doen… 't is dus echt vreselijk!
Ik ben nu in onderhandeling met mijn baas, zodat ik drie hele dagen kan gaan werken, echt ik zie er zo naar uit!! Ik moet alleen wachten tot een collegaatje van mij dat nu op therapeutische basis werkt weer volledig terug is. Met een beetje geluk is dat over vier weken en dan ben ik eindelijk van die stomme middagen af :dance:
Oh, ja, mijn eerste NOD is pas 9 juli, als mijn cyclus tenminste een beetje op orde is (was de vorige keer dus niet zo, de laatste menstruatie voor mijn zwangerschap was vier maanden ervoor :roll: :shock: ). Ik ben namelijk pas gisteren gestopt met de pil (hoor ik dan officieel wel bij de juni-stoppers, ik begrijp dat sommigen van jullie al vorige maand zijn gestopt???)
Plut zou lekker zijn minder dagen werken! 5 ochtenden lijkt me nog wel leuk, maar 5 middagen…
Debke succes met je badkamer en ik duim keihard! Wauw leuk, de eerste NOD, spannend hoor!!!
Haha Daan de raampjes zijn al netjes, maar nu ben ik een beetje rood gekleurd in het zonnetje, dus ik weet niet of ik vandaag weer kan genieten op het balkon. Dom van me!
Wauw wat een heerlijk weer! Dit weekend misschien ff lekker naar het strand of door de duinen fietsen, ik heb dr nu al zin in!
@Brechtje1 wrote:
Haha Daan de raampjes zijn al netjes, maar nu ben ik een beetje rood gekleurd in het zonnetje, dus ik weet niet of ik vandaag weer kan genieten op het balkon. Dom van me!
Je hoeft vandaag niet op balkon, vandaag zitten we hier vlakbij saampjes in de tuin… Ik heb er zin in… tot vanmiddag.
Nou, die badkamer wordt niks vandaag! Veel te lekker weer!
Straks lekker met Basten naar het zwembad. Aschwin is op schoolreisje vandaag. Ze zijn naar Amsterdam, het tropenmuseum en de Albert Cuijp (of hoe je dat dan ook schrijft…).
@Plut: 5 middagen in de week werken…Pfff…Dat lijkt mij nou ook niet de meest ideale situatie. Ik werk 3 dagen in de week (op maandag, dinsdag en donderdag). Op woensdag en vrijdag ben ik lekker vrij. Woensdag breekt de week zo lekker en als Basten over een paar maandjes naar de basisschool gaat is hij dan ook 's middags vrij. Wel lekker als ik er dan ook ben. En vrijdag…tjsa, ik heb gewoon altijd een lang weekend! Heerlijk toch? Ik doe altijd mijn best om de boel op vrijdag aan de kant te hebben, zodat we het weekend volledig aan leuke dingen kunnen besteden.
@Annemarie: weet jij of het mogelijk is dat lijstje helemaal bovenaan te zetten? Als allereerste bericht zeg maar…Lijkt me makkelijk zoeken voor iedereen. En als het je te veel tijd kost straks dan zeg het maar hoor! Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag!
Nou, ik ga snel wat zinnigs doen hier! Geniet van het mooie weer allemaal!
@Debke wrote:
@Annemarie: weet jij of het mogelijk is dat lijstje helemaal bovenaan te zetten? Als allereerste bericht zeg maar…Lijkt me makkelijk zoeken voor iedereen. En als het je te veel tijd kost straks dan zeg het maar hoor! Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag!
Ja, ik ben ook steeds aan t terug zoeken waar ie ook alweer staat.
Lijstje: Ja, dat kan wel, maar dan moet Stephie het kopieren en plakken, ik kan zelf niet in het eerste berichtje komen namelijk.
Groetjes Annemarie
Was lekker in de tuin met Daan! Beter dan dit mini balkon, we zijn toe aan een nieuw huis met tuin! Nog een paar maandjes… Vandaag is nl het dak van ons nieuwe huis geplaatst als het goed is, morgen gauw kijken!!!
Debke, voel je al iets? Zwanger?