Juni 2006 stoppers! Wie nog meer?

Debke, spannend hoor…

:mrgreen:

Oef Debke wat spannend!!! Ben je net met de pil gestopt? Ik begrijp je helemaal! Ik spreek mezelf ook streng toe, maar hoop ook gewoon dat ik heel snel zwanger mag rakn, tja, ik denk dat iedereen dat gewoon hoopt! Ik duim lekker door!!!

Dit is tergend gewoon…Nog steeds niet ongi. Alhoewel ik nu het gevoel heb dat dat niet lang meer op zich zal laten wachten hoor.

Opgeblazen gevoel enzo…jullie kennen het vast wel. Morgen zal het wel zover zijn denk ik. Dat betekent dus niet zwanger deze ronde. Baal ik wel een beetje van, maar het goede nieuws is dan, dat als mijn ongi tenminste inderdaad vanavond of morgen komt, ik nu een cyclus van 29 of 30 dagen heb gehad. De eerste cyclus na het stoppen met de pil, dus lijkt me al met al best netjes!

In gedachte ben ik al weer met de volgende ronde bezig, maar ik pas mijn banner pas aan als de :twisted: :twisted: :twisted: daadwerkelijk gearriveerd zijn!

Morgen horen jullie weer van me!

Toch nog spannend! De keer dat ik dacht dat ik echt ongesteld zou worden was ik zwanger! De keren ervoor voelde ik vanalles en was er niks, die keer voelde ik de buikkrampen al… We duimen dus nog even verder!

Dames, allemaal bedankt voor de felicitaties hoor. Het was wel een hete dag hoor, om een huis vol visite te hebben…pfff. Vandaag gelukkig weer iets minder warm.

En Debke…ben benieuwd.

Hoi,

Is er nog plaats voor iemand? Ik zou graag met jullie willen meekletsen :smiley:

Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend van 23 jaar. We hebben nu iets meer dan 5 jaar een relatie. Eind dit jaar gaan we verhuizen, we wonen nu nog op een flat, maar gaan dan naar een eengezinswoning. Het was de bedoeling dat we daarna aan kinderen zouden gaan beginnen…

Maarja, een half jaar geleden zijn bij mij de babykriebels al begonnen! In het begin erg moeizame gesprekken met mijn vriend gehad, maar de laatste maand is het enthousiasme wat op mijn vriend overgelopen. Hij zegt dat het wel even slikken zou zijn als ik zwanger ben, maar dat hij het wel leuk zal vinden.

Nu had ik afgelopen woensdag mijn laatste pil van de strip geslikt. Eigenlijk heb ik nog voor 2 maanden thuis liggen, maar ik hoef ze van mijn vriend niet meer in te nemen.

Gisteren dus multivitaminen (met foliumzuur) voor zwangeren gehaald en condooms om de eerste maand door te komen. Ik wil namelijk eerst mijn echte ongesteldheid afwachten en daarna kijken of mijn vriend de condooms wilt laten staan.

Ik ga dus niet gelijk klussen zoals de meesten, maar ben wel een juni-stopper :slight_smile:

Groetjes Saskia

P.S. Als mijn cyclus ook 28 dagen duurt net als toen ik aan de pil zat, dan is mijn NOD op 8 juli, afwachten dus.

Debke: spannend hoor!!

Hier zijn de :twisted: :twisted: :twisted: gearriveerd… weekje te vroeg dus… ik snap er niks van?!

Zal m’n banner even aanpassen

AAAAGH…d’r gaat steeds iets mis. Zal even aan een site admin vragen.

Saskia: welkom hier!! Zal je even toevoegen aan het lijstje!

Hoi,

Bedankt voor de welkom.

Ik heb alle pagina’s doorgelezen, ik hoop dat ik nu van alles op de hoogte ben :smiley:

Leentje, ik ben nog ongesteld, dus het klussen zal bij ons nog een paar dagen duren. En er liggen condoom op het nachtkastje, omdat het eigenlijk de bedoeling is dat ik eerst een keer ongesteld word.

Mama van Teun, voor het lijstje, het gaat ons 1e kindje worden.

En ben je pas met anticonceptie gestopt of ben je al eerder ongesteld geweest. Je had nu dus een cyclus van 22 dagen?

Debke, aan je banner te zien ben je toch ongesteld geworden? Balen zeg, maar in ieder geval fijn om te weten dat je een goede cyclus hebt. Ik hoop ook dat mijn cyclus na 25 a 35 dagen gaat komen, dat zou wel mooi zijn.

Hoe vaak wordt eigenlijk het NOD-lijstje geplaatst?

Vandaag waren we Star Trek aan het kijken en daar was een koppel toevallig net zwanger. Toen ze de echo gingen maken, konden ze het geslacht te horen krijgen.

Toen vroeg ik dus aan mijn vriend of hij het zou willen weten als ik zwanger ben. Hij wilt dus wel het geslacht weten, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant is het wel handig om te weten wat het wordt, maar aan de andere kant is het ook leuk om als verrassing te houden. Hoe denken jullie (en je mannen) daar over?

Groetjes Saskia

Heej meiden!

Nou, jullie zien het al aan mijn banner…Vanmiddag toch :twisted: :twisted: :twisted: verschenen.

Van de ene kant vind ik het natuurlijk niet leuk, maar van de andere kant heb ik nu in ieder geval een beetje meer inzicht in mijn cyclus. Die is nu dus 30 dagen geweest na het stoppen met de pil. Best redelijk volgens mij.

Voor het lijstje, mijn nieuwe NOD hou ik maar op 13 juli. Dan ben ik op vakantie bedenk ik me net…Dan maar een testje meenemen voor het geval dat!

Saskia, welkom hoor!

Vandaag is Basten trouwens voor het eerst een paar uurtjes op de kleuterschool gaan kijken. Was errug leuk! Hij moest eerst echt heel erg de kat uit de boom kijken, maar na het buitenspelen met zijn toekomstige klasgenootjes was het helemaal goed wat hem betreft! Nu mag hij na de zomervakantie nog 4 x 1 dag gaan “oefenen” en dan mag hij na zijn verjaardag begin september echt naar school…Kleine kinders worden groot…en snel ook!

Mijn oudste zit in de brugklas (HAVO/VWO) en die is vandaag begonnen aan zijn allereerste proefwerkweek. Vanmiddag hebben we “samen” zijn engels zitten leren…Raar hoor, ik kan me nog goed herinneren dat ik hem voor het eerst in mijn armen hield (waar ik ondanks het feit dat hij toch echt een ongelukje was, ik was pas 16…, toch heeeeel blij mee was) en nu is het gewoon al een puber!

Maar goed, wat mij betreft: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Volgende maand meer geluk???

Ik ga ff verder rondneuzen nu!

Hey Debke, jammer hoor! Maar goed, de eerste keer raak zou meteen ook wel erg snel zijn (alhoewel, sommigen hebben dat ‘geluk’…)

Hoi Saskia, welkom hier! Over je vraag: wij wilden het met Matthijs niet weten en ook deze keer willen we het een verrassing houden… We vonden het allebei erg leuk om er zelf over te fantaseren en te bedenken hoe het zou zijn als het een jongetje/meisje zou zijin… Haha, nou ja, in ieder geval klopte mijn voorgevoel niet: ik dacht echt dat we een meisje verwachtten… :wink: :roll:

Nou, ik moet gaan opschieten, moet naar mijn werk… Tot later!

Oh, ja, ik geloof dat mijn NOD nog niet op het lijstje staat, die is 9 juli.

Hoi,

Normaal behoor ik vandaag met een nieuwe strip te beginnen, maar dat doe ik dus niet. Ik ben benieuwd hoe snel ik lichamelijk wat ga merken van het ontpillen.

Hebben jullie er veel van gemerkt? Ze zeggen dat je beter in je vel gaat zitten, minder snel geirriteerd bent. En dat je meer zin krijgt in seks. Ook je hoofdpijn schijnt minder te worden. Ik ben benieuwd.

Ik heb nog even nagedacht en ik denk ook wel dat ik het geslacht wil weten. Ik zou het dan wel voor de rest geheim houden, gewoon iets voor mijn vriend en mij. Het lijkt me veel praktischer als je alle baby-spullen gaat kopen. En het is wat makkelijker met namen te verzinnen.

Plut, ik heb nu al het idee dat ik een jongetje ga krijgen, terwijl ik nogeens zwanger ben. Ik ben benieuwd of dit inderdaad gaat uitkomen.

En het lijkt me ook wel leuk om het als verrassing te houden, maar dan vind ik wel dat dit voor beide moet zijn. Mijn vriend opperde al dat het voor mijn dan een verrassing blijft, maar dat hij het dan wel wilt weten. Dat lijkt me al helemaal niks. Of beide niks weten of beide wel weten:)

Debke, jammer dat je ongesteld bent geworden, ik zag het al aan je banner. Maar wat je zegt, nieuwe ronde is nieuwe kansen! Succes ermee!

Waar kan ik dat schema trouwens vinden? Ik zag op de 4e pagina wel wat staan, wordt deze elke keer veranderd of wordt er een nieuwe geplaatst?

Groetjes Saskia

Ik zal een nieuw deeltje openen, dan staat het schema vast op de eerste pagina, goed?

Dus…er kan een slotje op dit deeltje…

Groetjes Annemarie