Hoi Hoi,
Van het weer genieten kan ik niet echt, want ik moet het hele weekend werken. Tijdens mijn pauzes zit ik wel in het zonnetje, maar verder sta ik op een afdeling met airco op 18 graden, brr.
Debke, ik heb ook verschillende verhalen gehoord, sommige over regelmatige cyclussen en andere over allerlei problemen zoals pco en lange cyclussen. Ik ben iemand die sneller negatief als positief denk, dus ik zal blij zijn als ik over 2 weken netjes ongesteld word. Iedereen wilt juist niet ongesteld worden en ik dus wel, haha.
Truusje, we hebben condooms in huis gehaald, maar dit werkte dus niet zo. Mijn vriend voelde niks, dus na een lange tijd zijn we maar oraal (hihi :oops:) verder gegaan. Binnenkort weer het condoom proberen, maar anders zullen we de komende 2 maanden proberen de vruchtbare dagen te ontwijken en verder dan zonder condoom te doen. Niet echt de veiligste manier, maargoed als het eerder raak is, dan vinden we dat ook niet erg.
Groetjes Saskia
Idd Sas, prima idee! Wij doen het al maanden zo! Gewoon de vruchtbare daagjes ontwijken en als het bij ons eerder was gebeurt dan hadden we het prima gevonden!
Nou 't is idd een lekker weertje vandaag!
ben vandaag lekker wezen relaxen in de Sanadome! Was echt verrukkelijk… En af en toe lekker naar buiten om van het zonnetje te genieten!
over die cyclus na pilgebruik: over het algemeen is je cyclus best snel weer op orde. Maar als je voor je met de pil begon al een onregelmatige cyclus had, blijft dat vaak toch zo… Dat is bij mij dus het geval, het is altijd een warboel geweest.
Ja, dat wachten tot je eindelijk kunt gaan testen kan zooo lang duren hè?
Juul: Ik had de vorige keer altijd een paar dagen voor mijn ongi last van pijlijke/gevoelige tepels (met pil dus niet, maar zonder pil wel…) Toen ik zwanger bleek te zijn waren heel mijn borsten gevoelig, al bij het traplopen of wat steviger doorstappen voelden ze pijnlijk aan.
Hoi,
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? (Sorry voor dit onderwerp op de vroege morgen!)
Gisterenavond rond 21.00 uur ging ik naar de wc en had wat bruinige afscheiding in mijn onderbroekje en ook wat met het afvegen. Om 24.00 uur ging ik weer naar de wc en nu was er niks meer?
Wat kan dit geweest zijn? Innestelingsbloed kan niet en ongesteld dus ook nog niet. Kan je dit door de eisprong gekomen zijn? Of was het iets anders?
Plut, het probleem is dat ik me niet kan herinneren hoe mijn cyclus was voor mijn pilgebruik, ik ben al op mijn 15e aan de pil gegaan. Ik ben vrij jong (10 a 12 jaar) ongesteld geworden en in het begin was het erg onregelmatig. Maarja, dat was meer de leeftijd. Daarna was het volgens mijn wel regelmatig geworden, maar dat weet ik dus niet zeker. Vandaar dat ik nu wel een beetje in spanning zit daarvoor…
Lekker zeg een dagje Sanadome, dat is toch een beautyfarm? Wat heb je allemaal laten doen?
Iedereen een fijne zondag!
Groetjes Saskia
P.S. Even mijn banner aangepast dat ik vrijdag een steek in mijn onderbuik (eisprong?) had.
Good morning!
Nou, wij hebben even lekker uit kunnen slapen vanochtend zeg! Basten was eigenlijk al om half zeven wakker, maar we hebben gisteren een wekkertje voor hem gekocht en hem uitgelegd dat hij pas om 7 uur uit zijn bed mocht komen. Om half zeven kwam hij dus bij ons op de slaapkamer met zijn wekker om te vragen of hij al naar beneden mocht. Toen hebben we heb dus verteld dat hij nog een half uurtje moest wachten en hem terug naar zijn kamer gestuurd (waar hij dan wel mocht gaan spelen van ons). Toen is die dropveter dus gewoon weer zijn bed ingekropen en in slaap gevallen! Om kwart over negen werd hij pas weer wakker! Heerlijk toch?
Saskia, wat het geweest is weet ik niet, maar bruinig betekent in ieder geval altijd oud bloed. Misschien heeft je eisprong inderdaad voor wat bloed gezorgd dan?
Plut, Sanodome…heerlijk zeg! Ik ben een half jaartje geleden ook zo’n dagje op pad geweest met mijn schoonmoeder en schoonzusje (verjaardagskado voor mijn schoonmoeder) en wij hebben ons toen ook uitgebreid laten verwennen met een massage en gezichtsbehandeling enzo…Je voelt je als herboren achteraf!
Truusje, hoe is het nu met je? Hou ons niet langer in spanning!!!
Hai hai!
Wat is het hier gezellig! Fijn zeg!
Debke, wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen uitslapen! Heerlijk!
Sassie, ik heb dat wel eens gehad ja. Maar het precies geweest is? Ik weet het nu nog steeds niet!
Plut wat heerlijk zeg, het Sanadome! Genieten!
Zo vandaag een drukke dag. We gaan de slaapkamer verhuizen naar boven! Spannend joh! Het is erg mooi geworden! Ik zal wel eens een foto plaatsen!
Jaden is lekker happy vandaag. Hij staat de Teletubbies te kijken. Daar is hij echt verslaafd aan…
Ik zal zo eens een foto van hem plaatsen!
Mijn binkie op het strand… Is het geen cutie? :inlove:
:mrgreen:
Ja, Stephie, je hebt een schetig Binkie hoor. Succes met het sjouwwerk vandaag.
Hier is nog geen :twisted: :evil:, ook nog geen hoofdpijn, wat ik altijd een dag van te voren krijg, en de rest van de cyclus eigenlijk ook een beetje heb. Maar ja, zegt nog niks natuurlijk. Hopenlijk blijft t zo.
We wachten rustig af. ( heb ook geen andere keus natuurlijk )
OOOOO Truusje spannend zeg! Ik ga voor je duimen hoor!
Leentje, fijn dat het zo leuk was! Wat heb je allemaal gekregen?
Jaden slaapt. Wat een rust… Heerlijk!
Stephie, wat een lekker ventje zeg! Sjouw ze vandaag!
Truusje, het is nu wel erg spannend he…
Heb je al bedacht wanneer je gaat testen als de :twisted: :twisted: :twisted: wegblijven? En hoe voel je je verder?
Hier doe ik het lekker rustig aan vandaag. Rene is druk bezig op zolder (nu met het isoleren van ons washok, omdat onze slaapkamer op zolder komt) en ik heb eigenlijk niet zo veel te doen (althans…niks waar ik zin in heb ).
Ga zometeen ons vakantielijstje maar maken. Had ik eigenlijk al gedaan, maar is door onze computercrash ook weer volledig verdwenen…
Fijne zondag allemaal nog en veel plezier met voetbal kijken vanavond (voor de liefhebbers dan…)!
Goedemiddag meiden!
Ik kom maar heel even buurten, Matthijs is al wakker aan het worden en we gaan straks naar een verjaardag…
Saskia, ik heb geen flauw idee wat dat kan zijn geweest. Ik heb wel wat bruin bloedverlies gehad in het begin van mijn zwangerschap, maar verder nooit…
Debke, wat knap van Basten dat ie weer lekker zijn bedje ingekopen is! Wie weet heeft ie de smaak nu wel te pakken???
Stephie, wat een prachtige knul is Jaden en al zo groot geworden… Ik herken hem bijna niet meer van de babyfoto’s!!!
leentje: Lekker hoor, dat je je verjaardag lekker buiten kon vieren. Wij zijn alledrie in de winter jarig, dus dat is hier nog nooit gebeurd. Trouwens, wij hebben alleen maar een balkonnetje, dus dat kan bij ons ook helemaal niet… :think:
Truusje, slikte je tot nu toe de pil? (sorry, ben ik ff vergeten :oops: ) Dan kan het mss ook zo zijn dat je hoofdpijn kreeg als bijwerking vd pil en dat je daar nu geen last meer van hebt… Spannend hè, dat wachten!
Het gaat zo hard he Plut…
Wanneer mag ik jouw Matthijs weer eens bewonderen?
Veel plezier op de verjaardag!
Debke, jullie ook al op zolder slapen! Wij dus ook!
Ik ga nu even naar de Xenos, even een paar bijzettafeltjes halen!
Tot later! :-*
Ja, inderdaad wij ook op zolder slapen…
Je moet wat overhebben om een plekje voor een derde spruit te creeren he!
Nee, het wordt heel mooi denken we. We hebben eerder dit jaar al een joekel van een dakkapel laten plaatsen en we hebben nu een apart washok gemaakt. Ook hebben we het plafond van de zolder een stuk verlaagd en daarmee de punt van het dak bruikbaar gemaakt voor opslag van spullen. De rest van de zolder wordt onze slaapkamer. Tegen een wand willen we een hele grote kast maken en verder weten we het nog niet precies. Maar het wordt in ieder geval groter dan onze slaapkamer nu!
Aschwin gaat dan verhuizen naar onze slaapkamer nu en Basten verhuist op zijn beurt naar de oude slaapkamer van Aschwin. Dan hebben we dus weer een babykamer tot onze beschikking. Nu maar hopen dat die snel gevuld wordt!
Nou zeg, jullie zijn wel lekker aan t verbouwen enzo hoor. Hier valt weinig te verbouwen. Om eerlijk te zijn hebben we ook niet zo veel plek voor een kleintje, maar de kriebels zijn te groot, en als ik zwanger raak, dan wordt er een kamer in 2-en gesplitst, en daar komt dan een klein kamertje.
Nou, ben toch bang dat er niets is bij me hoor, want ik krijg toch een beetje krampen. :thumbdown: En ja Plut, ik was gewoon aan de pil hiervoor.
Truusje, toen ik zwanger was had ik ook ongikrampen! Echt heel vreemd, ik wist dus zéker ongi te worden en nu wandelt (oké kruipt) hier een ventje rond! Geef de moed nog niet op! Ik duim verder!
Steph ik wil ook graag een foto van je slaapkamer zien!!! Spannend hoor! En wat een mooie foto van je knul! Slaapt ie weinig overdag?
Ai helemaal vergeten wie wat heeft geschreven. Ik moet nog erg wennen aan alle namen! Maar ja, komt vanzelf verandering in…
Vandaag heerlijk op pad geweest met Storm. Eerst naar de speeltuin en daarna naar de kinderboerderij. Hij heeft genoten! En wij ook! Heerlijk hoor! Vanaaf lekker voetbal kijken, fijn dat het zo laat is, dan ligt Storm al in bed en kunnen wij lekker kijken!
Ach we zien het wel…ik hoop natuurlijk niet ongi te worden…maar t is pas de eerste maand nietwaar.
Leuk joh, lekker naar de speeltuin, en de kinderboerderij…Dat lijkt me nou een van de leuke dingen om te doen, als je mam bent. Weet nog wel dat ik als kind dat zelf ook altijd erg leuk vond.
Wat een leuk forum zeg!
Ik ben Famke en ben 26 jaar en ook in juni gestopt met de pil.
We zijn begin deze maand getrouwd en willen heel graag een kindje!
Erg spannend allemaal!
Moet nog wel even zo’n handig balkje erin zetten, 't is de eerste maand nog maar dus eerst ff afwachten wanneer de ongesteldheid komt… of hopelijk niet komt
:mrgreen: