Juni 2006 stoppers...deel 2!

:mrgreen:

Truusje, ook hier wordt druk :thumbup: :thumbup: :thumbup: hoor! Ik weet dat wachten lang duurt…



Meiden, wil ik vanochtend achter de PC kruipen, doet dat kreng het niet!!! In eerste instantie wilde hij geen verbinding maken met het internet, dus toen ben ik alle stekkertjes en dingetjes eens na gaan lopen. Toen deed hij het dus nog niet. Opnieuw opstarten dan maar…en toen liep hij vast! Nix deed het meer! Rampzalig gewoon…

En ik ben al zo slecht met die dingen, maar na een complete sytem recovery enzo heb ik hem nu toch weer aan de praat gekregen. Geen idee wat er met dat ding aan de hand kan zijn. Er zitten tig soorten virus- en spyware programma’s op en vanochtend was hij helemaal schoon. Is er onder jullie misschien iemand die een idee heeft wat het zou kunnen zijn? Ben er niet gerust op…



Oh, nog eens wat…Vriendlief meldde gisteren doodleuk dat hij er de 28e de hele dag en nacht niet zal zijn. Hij moet naar Belgie voor zijn werk (een of andere bijeenkomst van accountmanagers en zijn baas vond het wel leuk als alle mannen dan een hapje gingen eten enzo daar en dan konden ze wel meteen een hotel nemen…). Nou mogen jullie raden wat mijn zo’n beetje vruchtbaarste dag deze maand is volgens de berekeningen…Juist! De 28e…zucht…

Volgens mij is Luka nog voor mij met haar NOD. ( net ff gespiekt)



Ja, Debke, dat wordt even een potje in de koelkast bewaren hè, en dan zelf maar al het werk doen. :smiley: :smiley: :smiley: ( grapje hoor)

ja truusje mijn nod is op 1 juli, maar we kunnen toch niks anders doen dan afwachten, en ik heb dat ook hoor dat je dan wel iets voelt en dan weer niet, zal wel tussen de oren zitten denk ik dan, :wink: hahaha



Debke, ja dat zul je altijd zien he?? lastig hoor, maar misschien wacht het eitje wel even op je vriend :wink: laten we daar maar op hopen dan !!! :pray:

Hoi!

Ik ben even aan het testen of het gelukt is om een banner te krijgen. :?

Ja dus!!!



Joepie, het is me in 1 keer gelukt en dat voor iemand die 0,0% verstand van dit soort dingen heeft!! :clap: :dance:

hoi

Hoi,



Stephie, lekker zeg 7 weken vakantie! Ik heb mijn vakantie er alweer opzitten, al ben ik eind dit jaar ook weer een maand vrij vanwege de verhuizing. Geniet er maar van.



Truusje, mijn vriend heeft dat dus ook, maar gelukkig is er nog altijd standje 69 :lol:



Debke, balen dat je vriend net op je vruchtbaarste dag afwezig is, maar gelukkig kunnen zaadcellen een paar dagen in je lichaan overleven. Gewoon vantevoren klussen en net voor hij weggaat, dan komt het allemaal wel goed.



Groetjes Saskia

Saskia, daar heb je natuurlijk gelijk in! Ze zeggen ook dat de zaadcellen die het langst overleven meer kans geven op een meisje…En dat zou ik eerlijk gezegd, na twee jongens, ook best leuk vinden…dus…

(nou niet gaan denken dat een derde jongen niet welkom zou zijn hoor, want ook een derde knul zou ik heel leuk vinden!).



Even terugkomend op mijn computer…Ik heb hem helemaal moeten schoomaken…Dat betekent dat alles nu weg is…Gelukkig hadden we alle foto’s enzo ook op de laptop van mijn vriend gezet, maar er zijn nu toch wel wat praktische bestanden weg (mijn C.V., ons vakantielijstje en meer van dat soort dingen). Opbouwen maar weer dus…

Ik hoop in ieder geval dat hij het nu gewoon blijft doen. Was de hele middag tot nu toe volledig afgesloten en dat voelt toch een beetje alsof je van de hele wereld bent afgesloten…(hoezo verslaafd? Ik? :mrgreen: nee toch? :wink: )



Sophia, ik hoop dat je dinsdag goede berichten ontvangt van je huisarts! Zal wel toch? Waar zijn ze precies naar aan het kijken? Hoe het zit met je medicijnen enzo?



Meiden, ik ga zo mijn oudste naar zijn vader brengen! En eens kijken of zijn stiefmama ondertussen al een dikkere buik heeft (ze is nu zwanger, begin december uitgerekend, dus met een beetje geluk krijgt Aschwin er binnen niet al te lange tijd niet 1 maar 2 broertjes en/of zusjes bij).



Oh, over Aschwin gesproken, had ik al verteld dat wij toch wel een beetje trots op hem zijn? Toen hij vorig jaar naar de brugklas mocht had zijn basisschool het advies VMBO theoretisch (het vroegere MAVO D-niveau) gegeven. Daar waren wij het al niet mee eens en uit zijn Cito-toets bleek ook dat hij de HAVO wel zou moeten kunnen halen. Zijn middelbare school heeft hem, voornamelijk n.a.v. zijn Cito-toets, geplaatst in een HAVO/VWO brugklas. En nu heeft hij dusdanig goed gepresteerd, dat hij naar de 2e van het Atheneum mag! Wij zijn beretrots op hem dus!



Ik ga Aschwin nu roepen en hem naar zijn paps brengen! Tot later!

Knap hoor Debke! Ik begrijp het helemaal dat je trots bent!



Ik had gehoopt op spannende ontwikkelingen, maar helaas zitten we allemaal te wachten…



Condooms gebruiken wij wel! Ik ben niet meer aan de pil gegaan sinds mn vorige zwangerschap, dus dan moet je wel! Ach ja, het kan leuker, maar we hebben er eigenlijk geen echte problemen mee!

Hoi

Ik sprak gister een vriendin, en die vertelde me dat, toen ze gestopt was met de pil, ze pas na 6 weken ongesteld werd.



Dat zijn dingen ie ik eigenlijk niet wil horen hoor. :?



Hebben meer mensen dat?

Ik werd meteen keurig om de 28 dagen ongesteld, soms 30 dagen, maar dat heb ik nu nog steeds. Tja, het is altijd afwachten wat er gaat komen!



Pfff wachten duurt wel weer lang hoor! Had ik eigenlijk niet verwacht, maar ja, niks aan te doen!

ja truusje dat kan wel, ik was bij mijn ex gestopt met de pil toen werd ik de eerste 3 maanden gewoon optijd ongesteld, en toen 3 maanden helemaal niet, en toen weer 3 weken achter elkaar, dus is het nu bij mij ook maar weer afwachten hoe of wat!!!



Brechtje, hoelang ben jij al bezig?

Hoi Hoi,



Gisterenavond had ik een steek in mijn onderbuik, aan de linkerkant. Ook heb ik sinds gisteravond nogal wat witte afscheiding, dus ik heb het idee dat ik mijn eisprong heb gehad. Dat zou wel mooi zijn, want met een cyclus van 28 dagen zou dit vandaag moeten zijn, nu zal ik waarschijnlijk dan een cyclus van 27 dagen hebben. Ik ben benieuwd, ik zal het dan over 2 weken weten. Dat is het enige waar ik me een beetje zorgen om maakte, of ik wel een regelmatige cyclus zal hebben, maar ik heb nu wel goede hoop…



Debke, dat heb ik ook gelezen ja, dat Y-zaadcellen snelle zwemmers zijn en X-zaadcellen juist langzame zwemmers.

En knap van je zoon dat hij nu naar het Atheneum gaat! Je hoort dat wel vaker dat het advies van de basisschool niet goed is, maarja het voortgezet onderwijs is ook wel stukken anders als de basisschool. Ik zou ook gewoon mijn kind naar een algemene (mavo/havo/vwo) school sturen, dan kan ie nog alle kanten uit. Dus groot gelijk dat jullie beretrots op hem zijn!



Truusje, ik maak me daar ook wel zorgen om, of ik wel een goede en regematige cyclus zal hebben. Ik heb ook allerlei verhalen gehoord en gelezen, eigenlijk niet goed als je het zelf nog niet weet. Nu heb ik wel symtomen van een eisprong gehad, dus heb wel goede hoop dat mijn cyclus goed zal zijn. Heb jij 2 weken geleden niet dit soort symptomen gehad?



Ik heb gisterenavond nog een gesprekje met mijn vriend gehad. Een half jaar geleden hadden we afgesproken dat we pas zouden proberen zwanger te worden als we verhuisd waren, dat zou hij wat handiger vinden. Nu zijn bij mij de babykriebels sinds die tijd in vaart gegaan en zou ik wel eerder willen, het liefst na mijn eerste cyclus. Nu hebben we het er dus over gehad en gaan we er vanaf augustus voor. Dan kan ik even 2 maanden mijn cyclus bekijken en mocht ik daarna gelijk zwanger raken, dan ben ik op zijn verst 3 maanden als we gaan verhuizen, dus dat is wel goed te doen.



Iedereen een fijn weekend!



Groetjes Saskia

Owwww, Juul, ik ben zo ongeduldig als het maar kan! Haha, dit is de eerste maand weer klussen! Ik bedoelde dat het wachten lang duurt in de trant van het klussen is voorbij, nu nog 9 dagen wachten…



Lekker weer vandaag! Heerlijk!

ja brechtje dat heb ik ook, ik moet ook nog 7 dagen en dan zul je altijd zien dat die :twisted: :twisted: weer een paar dagen later komen!!! GRRRRRR!!! maar ik hoop het ook van niet, heb een hekel aan wachten!!



Heeft trouwens iemand van jullie ook heel erg last van gevoelige/pijnlijke tepels? heb er al een paar dagen last van!!

Heej meiden! Is dit lekker weer of niet? Wij hebben vanmiddag genoten van dit weer in de Efteling. Heerlijk hoor! Lekker daar wat rondgelopen en met Basten in de speeltuin geweest en de traptreintjes en het land van Laaf en een paar attracties. Het was wel druk, dus veel attracties hebben we nu lekker overgeslagen (het grote voordeel van een abonnement…).



Ik weet niet precies meer wie het vroeg, maar nee, Aschwin komt volgend jaar niet in een compleet onbekende klas. Hij heeft dit jaar in een HAVO/VWO brugklas gezeten en een flink deel van zijn klas (waaronder zijn beste vriendje) gaan ook naar het Atheneum. Dus bekenden genoeg voor hem gelukkig.



Wachten duurt inderdaad lang meiden…En over die cyclus, ik heb inderdaad vaker gehoord dat die na langdurig pilgebruik weleens een flink zooitje kan zijn. En ook heb ik al veel verhalen gehoord waar de cyclus eigenlijk meteen weer “normaal” was. Kan alle kanten op dus… Gelukkig was ik vorige maand dus na 30 dagen weer ongi. Nu maar hopen dat dat deze maand ook weer ongeveer zo is. Of nee…eigenlijk moet ik maar niet meer ongi worden deze maand. Dat zou nog leuker zijn!



Gelukkig ben ik nu in de periode van de maand dat het niet alleen maar afwachten is. Hier moet gewerkt worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!! Maar dan…daarna die periode van afwachten…VERSCHRIKKELIJK!!! Daar ben ik gewoon te ongeduldig voor! Eigenlijk zouden ze een test moeten ontwikkelen die al heel snel aan kan geven of je zwanger bent of niet. Ik vind het nu in principe ook prima om te weten dat ik niet zwanger ben, maar ik vind het een ramp om eerst een paar weken in onzekerheid te zitten. Echt, als ze daar nou eens iets op zouden vinden…

Saskia:



Ik heb wel het idee dat ik 2 weken geleden een eisprong heb gehad, maar weet t niet zeker natuurlijk.



Beetje rare vraag misschien Saskia, gebruiken jullie nu dan condooms, want je bent wel gestopt met de pil, maar gaat er in augustus pas voor? Je hebt dus best kans dat je anders eerder zwanger wordt.

Iemand al iets gehoord van Luka?