Juni 2006 stoppers...deel 2!

Ja…het “verassings effect”.



Het lijkt me echt leuk om te vertellen tegen mensen die geen idee hebben.

Ik vond het heel spannend om te vertellen toen ik van de eerste zwanger was. We hebben heel wat mensen verbaasd laten kijken! Nu verwachten een heleboel mensen het al! Er wordt nu regelmatig gevraagd of ik zwanger ben…

Hoi,



In principe niks te vertellen. Mijn eisprong komt eraan dit weekend, maar aangezien we eerst een cyclus willen afwachten, zal er bij mij nog geen spannende periode aankomen.

Mijn vriend vertelde me wel dat hij nu anders over de seks denkt, eerst was het gewoon voor de lust/fun, maar nu is het toch voor het eggie om een kindje te maken.



Truusje, ik duim ook voor je.



Sophia, weet je of Crohn erfelijk is? En inderdaad wel handig om naar de huisarts te gaan, misschien moet je wel even andere medicijnen slikken of een lagere dosis.



In de familie hebben we het niemand verteld, ik wil namelijk ook niet elke keer de vraag hebben of het al raak is. Ik ben 11 jaar aan de pil geweest, dus het kan wel even duren volgens mij. Ik heb wel 2 goede vriendinnen vertelt dat ik gestopt ben met de pil, maar 1 daarvan is ook bezig, voor de rest hou ik het gewoon geheim. Zowel mijn ouders als schoonouders worden dan voor het eerst grootouder, dus ik wil het juist een grote verrassing houden.



Groetjes Saskia

Hoi!

Hallo allemaal,



Ik had gister een heel raar gevoel in mijn onderbuik en toen ik naar de wc ging had ik een beetje last van een lichtroze afscheiding :shock: wat zou dit kunnen zijn? Iemand hier ook weleens last van gehad?



Groetjes juulisjuul :**:

@juulisjuul: Innesteling??? Ik wil je niet blij maken met een spreekwoordelijke dooie mus, maar als ik naar je banner kijk zou het zo maar kunnen…



:thumbup: :thumbup: :thumbup: dan maar?

zou je denken debke? ik weet het echt niet, kan toch nooit zo snel, ben pas begin van de maand gestopt met de pil, ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houd, maar ja dan wachten we maar de nod af toch? wel spannend allemaal hoor :shifty:



groetjes juulisjuul :**:

Spannend joh. Ik ben ook vanalles aan het analyseren wat ik allemaal voel en zie enzo. :oops:



Krijg je een rode vloed dan, na innesteling?

@truusje wrote:

Spannend joh. Ik ben ook vanalles aan het analyseren wat ik allemaal voel en zie enzo. :oops:



Krijg je een rode vloed dan, na innesteling?




Dat kan, maar dat hoeft niet. Dat is bij iedere zwangerschap weer anders…



Hier heb ik ook wat raars; er komt een klein beetje melk uit één van mijn borsten… Hmm, dat is toch eigenlijk ook raar. Zou 't kunnen? Ik kan het me haast niet voorstellen, want mijn NOD is pas 9 juli ofzo… En daarbij heb ik nog nooit gehoord dat dat al helemaal in het begin van een zwangerschap gebeurt… Nou ja, we zien wel…

WE HEBBEN EEN JARIGE VANDAAG: LEENTJE22 WORD VANDAAG 30 JAAR!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID !!!



OW JA PLUT, JE WEET MAAR NOOIT TOCH? WE :thumbup: :thumbup: VOOR JE!!!

:mrgreen:

Hoi,



Even een rare vraag, maar wat vinden jullie mannen van condooms? Mijn vriend en ik waren gisteren bezig, maar met het condoom voelde hij niks, dus dat werkte niet. Even mijn vruchtbare dagen afwachten, misschien dat we daarna de condooms gewoon opzij gooien…



Sophia, gelukkig kunnen je medicijnen geen kwaad tijdens de zwangerschap. Lijkt me niks om ermee te moeten stoppen terwijl je ze eigenlijk toch nodig hebt.



Juulisjuul, ik heb ook eens gelezen dat je innestelingsbloeding kan krijgen, ergens tussen je eisprong en je verwachte NOD, dus het zou kunnen. Meestal is dit lichtroze van kleur en duurt het maar een halve of hele dag.

Het zou inderdaad wel snel zijn, maar er zijn meerdere die al de eerste maand zwanger raken. Spannend hoor!



Leentje22, gefeliciteerd. Ik hoop dat je zaterdag een leuke dag hebt!



Groetjes Saskia

hoi saskia,



mijn vriend vind condooms ook niks, hij heeft precies hetzelfde probleem dat ie niks voelt, gewoon weggooien die dingen en lekker gaan klussen :wink: , ik ben nadat ik gestopt ben met de pil ook gelijk begonnen met klussen, en het bevalt me goed, hahahah :smiley:

Jeetje meiden wat schrijven jullie veel zeg! Ik kan het bijna niet bijhouden!



Leentje gefeliciteerd meis!



Even by the way, mijn NOD is of op 30 juni of de week er na…

Ligt even aan de cyclus! :-*

Hey meiden!



Leentje, van harte meis! Lekker feesten zaterdag zou ik zeggen!!!



Saskia, condooms he…Nou, ook mijn vriend vindt die dingen maar niks! Doen wij dus ook niet aan! We zien het wel!



Juulisjuul, ik heb ook bij mijn vorige zwangerschap een innestelingsbloeding gehad. Ik dacht toen (ook net gestopt met de pil) dat ik ongi was, maar dat duurde wel heel kort…(maar ik dacht dat dat met het ontpillen te maken had). Toen bleek ik dus ook al zwanger meteen na het stoppen met de pil! Het kan dus echt!!!



Plut, wat jij hebt is inderdaad apart…Maar ook hierover heb ik eeder gelezen…Wie weet? Gewoon afwachten (nou ja, gewoon…beetje ongeduldig mag je best zijn toch :mrgreen: )



Ik heb nu in ieder geval lekker weekend! En een extra lang ook dit keer (maandag lekker een vrije dag opgenomen omdat ik geen oppas heb dan…). Ik heb er helemaal zin in!



Ook komen mijn “klusdagen” weer in zicht vanaf komend weekend zo’n beetje. Daar gaan we dus even gebruik van maken :lol: :lol: :lol:



Meiden, morgen meer!

Condooms zijn bij ons ook niet favoriet hoor! We hebben er nog een paar liggen voor als 't echt niet anders kan, maar liever niet…



Debke, lekker hoor, lang weekend! Had ik laatst ook, was echt heerlijk… Lekker genieten…



Leentje, van harte!!!

Condooms bah…

Maar soms kan het niet anders!



Plut, wat vreemd joh, melk uit je borsten! Wie weet meis!



Debke, jij gaat een lekker weekend tegemoed! :lol: Have fun! :lol:



Ik ga tukkie doen. Ik ben echt kapot. Nog 2 weken en dan heerlijk 7 weken vrij… :-*

Leentje…gefeliciteerd met je verjaardag. ( nu ben ik tenmiste niet meer de enige 30-er 8) )



Sassie: Mijn man vind condooms ook niks. Hij doet t zelfs liever helemaal niet, dan met condoom. :roll:



Wij zouden eerst even ont-pillen, en daarna ervoor gaan. Maar sinds ik m’n laatste pil heb ingenomen, zijn we daarna erg ongeduldig geworden ( ja, nu al…haha), en zijn we gewoon gaan proberen. Wie weet hoe lang het anders gaat duren. ( ben ook niet meer de jongste)

hey truusje word nu wel spannend voor je he? nog 3 dagen hihihi en denk eraan we willen geen :twisted: :evil: :twisted: zien hier!!!

Jaa juul. Ik wordt een beetje gek van dat wachten. Ik wordt er ook zo onzeker van. Dan denk ik dat er wel wa is, dan weer niet. Zal je straks zien, heb ik een cyclus van 32 dagen ofzo…Moet ik nog langer wachten. :wink:



Maar jij zit maar een weekje achter me aan toch?