Juni 2006 stoppers...deel 2!

ja truusje daar heb ik ook last !! nu ik geen pil meer heb , heb ik er echt veel meer zin in, en toen ik nog wel aan de pil was, mocht mijn vriend blij zijn als hij 1 keer in de 3 weken een keer mocht!!! hahaha zielig he? nee maar toen had ik er echt helemaal geen zin in, zou dat echt zo een effect kunnen hebben?



groetjes juulisjuul

Ja Juul! Ik herken je verhaal! Ik had ook superweinig zin! Sinds ik geen pil meer gebruik is er niks meer aan de hand! Veeeeeel leuker!



Leuk Annemarie een nieuwe auto, hoewel de reden natuurlijk niet echt leuk is. Ik snap niet dat iemand lol kan beleven aan slopen!!!

Ik was vorige keer in drie maanden zwanger. Haha drie laaaaange maanden voor mn gevoel! Heel erg, maar ik had erg weinig geduld! Nu hoop ik dat het weer zo snel gaat, ook al ben ik er nu minder mee bezig. Nu hebben we Storm al en dat geeft voldoende afleiding :wink:

Hallo hallo!

Ik leef nog hoor meiden!

Maar ik ben heel heel druk aan het afstuderen, dus het forummen schiet er af en toe een beetje bij in…

Sorry sorry sorry!



Ik spring er hier weer in als jullie het goed vinden!

Voor alle nieuwe meiden: heel heel hartelijk welkom! Gezellig!



Ik ben dus heel druk aan de studie. Het gaat nu eindelijk de goede kant op! Hopelijk heb ik heel snel goed nieuws!

We zijn ook hard aan het klussen, dus ik ben zeer zeer benieuwd!

Gaan jullie nog op vakantie? Dan kunnen we ook even een schema maken wie wanneer weg is? Of niet?



In ieder een kus voor jullie allemaal! :-*

Hoi,



Vandaag een vaag gevoel aan de linkerkant van mijn navel, geen pijn maar een zeurende aanwezigheid. Kan het zijn dat dit voortekenen zijn voor een naderende eisprong?

Als mijn cylclus net als tijdens de pil 28 dagen duurt, dan zou mijn eisprong zaterdag moeten zijn. Ik heb eens gelezen dat je dan al een paar dagen vantevoren al wat kan gaan voelen. Hoe is dit bij jullie?



Truusje, sterkte met wachten, ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat, dan hoef je niet meer in spanning te zitten.



Brechtje, ik had mijn vriend al gezegd dat baby’s wel tegen een stoot kunnen. Dat je alleen moet opletten voor hun hoofdje, dat je deze moet ondersteunen. Ik ben zelf jarenlang oppas geweest voor kids van 0 tot 12 jaar, dus ik weet gelukkig wel het een en ander van baby’s :slight_smile:



Mama van Teun, mijn vriend en ik gaan binnenkort ook op meubeljacht, want wij gaan over een half jaar verhuizen.



Stephie, ik ben net 2 weken geleden van vakantie teruggekomen, dus ik ga voorlopig niet meer. Volgend jaar rond deze periode hoop ik toch wel zwanger te zijn en dan denk ik niet dat ik op vakantie wil gaan. Leuk dat je nog aan het studeren bent, waar ben je voor aan het leren?



Groetjes Saskia

@sassie1980 wrote:

Leuk dat je vriend gelijk zo begaan was met de baby, was dit tijdens de zwangerschap ook al zo? Ik hoor namelijk wel eens verhalen dat mannen nog niks met de baby hebben tijdens de zwangerschap.


Ja, hij was best wel begaan met de baby tijdens de zwangerschap, maar wel tot op zekere hoogte. Behalve mijn moodswings :oops: , het groeien van mijn buik, de schopjes en af en toe een echo, was het voor hem toch soms best wel abstract. Hij leefde wel erg naar Matthijs' geboorte toe, maar beleefde het toch op een ander niveau dan ik. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat ook wel logisch; hij had nou eenmaal niet 24 uur per dag een baby in zijn buik zitten :lol: :lol: :lol:

Stephie, spannende tijd zeg! Wanneer weet je of je geslaagd bent??? Ik ga trouwens wrs niet echt op vakantie. We blijven dit jaar gewoon in NL.

Saskia, ik heb geen flauw idee hoe een eisprong voelt, ik heb dat soort dingen nooit in de gaten :roll: :wink:

Nee, wij gaan waarschijnlijk ook niet met vakantie. Al zaten we wel te denken om een paar daagjes er tussenuit te gaan, want wie weet hoe de situatie volgend jaar is. :smiley:



Nou, mijn NOD komt eraan. ( nog 6 nachtjes )



Ik heb sinds gister een zeurende pijn in m’n onderbuik. Dacht eerst dat ik ongesteld zou worden, maar dat zou wel een hele korte cyclus zijn. ( 22 dagen) Maar t voelt toch ook anders…Ik weet niet. Als ik m’n buik strek zeg maar, dan voel ik het ook. Niet echt goed volgens mij.

Jeetje, we zijn allemaal aan het verhuizen en verbouwen! Gezellig! Wij gaan ook over een half jaar, zal een rustige boel worden hier :slight_smile:



Wij gaan deze zomer naar Spanje toe. Ik heb er enorm veel zin in! Lekker de tijd hebben voor elkaar! We hebben het momenteel enorm druk en leven soms een beetje langs elkaar, mooi vooruitzicht om dan lekker even weg te gaan!



Mn eisprong voel ik ook niet. Wel allemaal krampjes, kriebeltjes en dingetjes, maar wat nou is???



Spannend hoor, Truusje! Geef de moed niet op! We gaan allemaal lekker duimen voor je!



Steph sterkte maar weer meid! Wanneer hoop je op goed nieuws???

:mrgreen:

Jeetje truusje wat spannend zeg!!! Ik hoop voor je dat de :twisted: :twisted: :twisted: wegblijven, en die van mij dan ook he? :wink: , echt spannend zeg !!! we :thumbup: :thumbup: voor je!! O ja wij gaan ook niet op vakantie dit jaar, zijn pas verhuist naar een oud krot dat flink opgeknapt moest worden dus dat zit er nu echt niet aan, maar misschien wel een paar dagen er tussenuit !!



Groetjes Juulisjuul

Heej meiden!



Poehee…ben ik ff blij dat ik morgen weer lekker vrij ben…Ik heb het echt veeeeeeeeel te druk op mijn werk. Het wordt hoog tijd dat ze gaan inzien dat er echt iemand aangenomen moet worden om het een en ander over te nemen. Maar goed, met dat gezeur zal ik jullie niet lastig vallen!



Truusje, de duimen draaien hier voor je hoor!



Ik las trouwens in de vorige berichtjes wat voor effect het niet (meer) slikken van de pil op jullie “zin” heeft. Weet je, ik heb altijd gedacht dat ik een van de weinigen was die daar last van had! Toch prettig om te lezen dat het toch echt niet aan mij maar aan die stomme pil heeft gelegen! Ook hier is het er wat dat betreft na het stoppen met de pil in ieder geval een stuk gezelliger op geworden!



En die vakantie…Wij vertrekken op 8 juli en we zijn op 29 of 30 juli weer terug. Lekker naar Zuid-Frankrijk! Ik ben echt aan het aftellen hoor…En de zwangerschapstest zal mee moeten op vakantie want mijn volgende NOD valt dus in mijn vakantie…Tuurlijk zal ik proberen jullie tussentijds te informeren of het deze maand “raak” is, maar ik beloof niet dat dat gaat lukken hoor!



En hoe een eisprong voelt? Echt, geen flauw idee…Ook ik voel dat soort dingen echt niet.



Stephie, wanneer denk je afgestudeerd te zijn? In ieder geval voor nu nog even heeeeel veel succes!



Annemarie, wat een rotstreek van je auto zeg! Hoe krijgen ze het verzonnen! Wat voor auto heb je nu gekocht?



Ik heb verder eigenlijk vrij weinig te melden. Ben zo druk met mijn werk bezig geweest dat de rest van de wereld compleet aan me voorbij is gegaan geloof ik. Morgen ben ik vast weer mijn praatgrage zelf en zal ik jullie weer voorzien van wat onzinnig geklets van deze kant!



Fijne avond in ieder geval!



Kusje!

Ik hoop binnen nu en anderhalve week te weten waar ik aan toe ben…

Spannend dus!



Ik ben zo terug! :-*

Stephie, da’s inderdaad nog even spannend dan…

Heb je er zelf een beetje een goed gevoel over?

hoi

Bij ons weet ook niemand het. Bij de eerste ook niet gedaan en dat beviel erg goed. Eerst maar eens rustig afwachten wat er gaat gebeuren!



Ik ga lekker bankhangen. Ben een beetje gaar…

Zo gaar als een tosti… Dat ben ik nu!

Ik ga dus ook effe lekker chillen!

Verbouwen, werken, een dreumes en studeren gaat niet samen! :-*

:mrgreen:

wij klussen ook stiekum sophia, omdat me dat ook heel erg irritant lijkt dat iedereen elke keer vraagt of het al raak is, en net wat leentje zegt als het niet wil lukken lijken me die vragen juist erg frustrerend!!! :x Maar ik vind het ook moeilijk om het niet tegen mijn moeder te zeggen, heb op het punt gestaan, maar toch niet gedaan, ze hoort het wel als het zover is, leuk voor haar na 22 jaar weer oma te worden !!! :stuck_out_tongue:



groetjes juulisjuul :**:

Hier is het net zo. Lekker stiekem. Alleen mijn beste vriendin weet het, en verder niemand. Ik heb zelfs mijn pillenstrip nog liggen, mocht mijn moeder op mijn badkamer komen ( wat vaak gebeurt), dan krijgt ze geen argwaan. En de foliumzuur ergens op een verstop plekje gelegd.



Het "vreemde"gevoel zit er nog steeds in mijn buik…Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat t in 1x zou lukken na 14 jaar pilgebruik. Ik wou dat t vast volgende week was…dan weet ik meer. ( * zucht* )

Ook hier hebben we het nog niemand verteld.



De vorige keer ben ik er wel over gaan praten, omdat het allemaal erg onzeker was en ik echt behoefte had dat met anderen te delen. Ach ja, we zien wel hoe het deze keer gaat…

Ook hier hartstikke stiekum! Ik denk ook dat het voor heel veel mensen een complete verrassing zal zijn als ik zwanger zou zijn van de derde…Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die dat verwachten. Alleen mijn schoonzusje is niet verbaasd dan denk ik. Die wist in ieder geval dat er hier druk “nagedacht” werd over de vraag “wel of niet een derde kindje?”.

En mijn zusje…die riep laatst toen ik een week niet naar de sportschool was geweest (griepje) of ik soms zwanger was…Zomaar uit het niks…Dus die zal ook niet al te verbaasd zijn denk ik.



Maar voorlopig dus nog ff lekker stiekum! Heeft ook wel iets vind ik hoor!