Juni 2006 (deel 9), Boefje van harte meis!!!!!

Dakkapel ging bijna niet door :shock:

ze hadden geen rekening gehouden met onze vliering en het wandje op zolder waardoor de wasmachine en de droger uit zicht stonden ook niet op de bouwtekening.

Dus konden ze geen steunbalk plaatsen.

Met veel overleg gaan ze een steunmuur maken waar anders toch wel een muur kwam voor het kamertje…

2 uur vertraging maar ze zijn nu dus druk bezig.

Jeetje…maar goed dat ze het toch op kunnen lossen…

Heb trouwens mijn tv moment van het jaar gepost hoor! Stom dat ik daar nog over na moest denken…

Hoi allemaal

Zo, daar ben ik dan.

Debke: Ik vond die uitspraken juist erg mooi, lieverd, en ik kan niet wachten totdat ik ze zelf kan vertellen!

Boefje: Veel sterkte met de verbouwing. Wij gaan over 2 weken hier ook flink verbouwen, we hebben nu 1 grote ruimte waar we 4 slaapkamers van gaan maken, ik hoop dat het nu allemaal voorspoedig zal gaan bij jullie!

Plut: Doe lekker rustig aan, en als je er weer aan toe bent, dan zie ik je weer graag! Sterkte :hug:

Leentje: Houdt je het nog een beetje uit met je zieke mannetje, ik weet hoe het is, haha! Maar ik hoop, ook voor hem, dat hij alweer wat opgeknapt is!

Hier is het op het moment vrij saai. Mijn man is de hele week al op cursus en komt morgen gelukkig weer thuis, ik kan niet wachten hihi.

Dus ik surf lekker wat aan mijn ouders komen regelmatig wat helpen en vanavond komt er gezellig een vriendin eten.

Meiden, tot later!

Franka, dat zijn ze ook meis, dat soort uitspraken! Echt, ik hoop dat jij er een heleboel tegemoet kan zien de komende jaren! En dat je ze dan lekker hier komt vertellen natuurlijk :lol:

En ook al verbouwen? Pfoe…ik ben blij dat wij dat nu achter de rug hebben (al komen al die afwerkdingetjes nooit meer af geloof ik…)

Wat vervelend trouwens dat je man al de hele week weg is! Ik vind dat altijd vreselijk…maar nog maar een nachtje slapen en dan is hij er weer!

René moet over een paar weekjes ook weer een paar dagen weg. Baal er nu al van. Is ook nog eens midden in de schoolvakantie. Maar goed, wat moet, dat moet!

Ik ga even van de rest van mijn lunch genieten nu!

update verbouwing:

linker raam (worden er ook 2) komt de kamer van thijs en rechts van het tussenschot is de rest van onze zolderruimte ( voor fitnesstoestel etc.)

wat een zee van licht hebben we straks, we hadden maar een klein kiepraam.

Wauw, dat ziet er al goed uit zeg!!!

Boefje succes verder he!

Ik krijg zojuist het bericht dat ze dinsdag hier willen beginnen, maar wij hebben de snookertafel nog niet verhuisd, helppppppppppppp

Hierbij even een foto hoe het er bij ons uit ziet nu, en waar dus 4 kamers komen:

Nou Franka…maar goed dat je man morgen weer thuis komt! Die heeft nog wel wat te doen dan! :mrgreen:

Ik zou maar eens wat vrienden/familieleden op gaan trommelen die even willen komen helpen! Woon je in de buurt? Kom ik helpen hoor!

En dan kan jij mooi de koffie met wat lekkers voor iedereen verzorgen!

Miranda, dat vlot al lekker! Ik vond het ook zo’n aparte ervaring om te zien hoeveel licht je meer krijgt door zo’n dakkapel. Wij hadden ook niet meer dan zo’n dakraam en bij ons leek de ruimte toen opeens zoveel groter!

Oh vergeet ik weer wat!

Basten kwam net uit school met een kadootje in zijn handen…Had hij de balonnenwedstrijd waar ze met de hele school aan hadden meegedaan (van de bibliotheek uit) gewonnen.

Zijn ballon was helemaal in Frankrijk terecht gekomen. Dat ding had gewoon 456,9 km afgelegd…

Trots dat 'ie was! :inlove:

Hallo meiden!

Hier gaat het wel weer aardig. 't Scheelt dat de dec. mama’s de draad ook weer oppakken (alhoewel ik daar nog niet heb gereageerd, dat ga ik later doen). ‘t Is heel raar om iemand te moeten missen die je alleen via internet kent en dat degenen die die persoon ook kenden alleen maar via internet bereikbaar zijn… Dat maakt het heel ongrijpbaar voor mijn gevoel. Ik had me van tevoren ook nooit gerealiseerd dat je zo’n band opbouwt met mensen die je alleen via internet kent, maar toch gebeurt dat wel!

Miranda, wat gaan ze hard met die dakkapel!! Wauw, dat scheelt inderdaad in het licht straks, super hoor! Weten jullie al wat jullie gaan doen met Thijs’ kamertje?

Franka, een snookertafel in huis??? Wat voor kast van een huis hebben jullie wel niet??? :wink: (Nee hoor, geintje, geen antwoord op geven…) Maar die ene ruimte wordt dus omgetoverd tot vier kamers, begrijp ik dat goed? Heb ik iets gemist soms, ik dacht dat je gewoon een éénling verwachtte??? :wink: :lol: :lol: Saai hè, als manlief weg is. Je doet dan hetzelfde als ik: afleiding zoeken. Fijn dat je ouders je helpen, dat kan je vast goed gebruiken… Hoe is het met je rug??? Ik kan me voorstellen dat het best vervelend is om niet zoveel te kunnen doen en continu thuis te zitten.

Debbie, niet Ineke alleen maar voor jezelf houden hè??? Dat mag niet hoor, ze moet ook nog wat tijd voor ons overhouden :naughty: :naughty: :wink: :-* Grappig trouwens dat je laatst naar me gezwaaid hebt, haha gek idee hoor, dat jij af en toe langs kunt komen rijden :lol:

Hier gaat het nog steeds hartstikke goed. Julia is zo’n rustig meisje, ze kan heel goed slapen, maar ook als ze wakker is, is ze meestal erg gezellig! Ze vermaakt zich ook prima een tijdje alleen, nou dat lukte Matthijs absoluut niet (dat kwam ook omdat hij heel erg veel last had van darmkrampjes, het arme knulletje, dat was zó sneu, hij kon er nauwelijks van slapen en wilde alleen maar bij ons zijn). 's Avonds houdt ze ons wel flink bezig, dan is het tijd om te kroelen, maar ook om getroost te worden, omdat ze dan vaak wel last heeft van haar darmen. Én ze drinkt ook veel meer 's avonds, dus ik zit vaak de hele avond met mijn borsten bloot :roll: :lol: :lol:

Ook voor de anderen een dikke :-*

Nou, zojuist wat vrienden gebelt en die komen zondag de boel mee leeghalen en halverwege volgende week kan de snookertafel verhuisd worden… pffff

Nu nog hopen dat het bod dat uitgebracht werd op onze tafel ook serieus is, want anders is de tafel niet eens verkocht…

Gelukkig hebben we nog een opslagruimte dus dan moet hij evt daarheen verplaatst worden.

En Plut, inderdaad we krijgen maar 1 kindje, haha, maar we hebben deze ruimte eerst zonder kinderen erg luxe zo gebruikt, maar nu wordt het tijd om er een normaler huis van te maken.

Meiden ik houd jullie op de hoogte!

Oh en Deb, gefeliciteerd met Basten, gaaf he, hoe ver een ballon kan komen!

:mrgreen:

:-*

Miranda, hoe is het met de voorraad spekkies? Slinkt die al? Wel knap van je boef hoor! Het zou wel mooi zijn als hij het voor elkaar kreeg nu nog even gauw zindelijk te worden. Scheelt toch weer straks!

Saskia, hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn? Ik ga trouwens de rest van je gegevens nog in het lijstje zetten hoor, maar dat doe ik volgende week ofzo even, goed?

Ineke ben je al wakker??? Ja? Mooi! Bij deze dan:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VIJFJARIG HUWELIJK!!!

(als ik goed gerekend hebt vanaf het tijdstip van je bericht is het toch vandaag?)

En nee hoor Judith, ik zal Ineke niet alleen voor mezelf houden, beloofd! Maar ik had afgelopen week wat stoms gedaan en ik was haar nog een uitgebreid verhaal schuldig…En uitgebreid is het geworden hoor.

Nu vragen jullie je vast af wat voor iets stoms ik dan nu toch weer gedaan had he? Ik zal hier even de verkorte versie geven…Ooit in een ver verleden was ik verliefd op een heeeeeeele leuke jongen. Maar Aschwin was toen al geboren en hij had ook een vriendin en da’s dus nooit “officieel” wat geworden. Maar laatst zag ik zijn naam voorbij komen op schoolbank en toen heb ik een berichtje naar hem gestuurd. Niks bijzonders hoor, gewoon “ik ben benieuwd hoe het met je gaat”, maar ik had het al gedaan voordat ik het zelf besefte eigenlijk…Achteraf gezien vond ik dat geen hele slimme actie van mezelf (gezien de rest van het verhaal wat ik dus Ineke heb geprobeerd uit te leggen, maar ik te privé vind om hier even op het forum neer te pennen…

Meiden, jullie hebben het vast al wel gemerkt, maar Deb heeft een off-day! Ik doe wel heeeeeel weinig vandaag!

Hey Franka…ga je die vier kamers ook allemaal vullen uiteindelijk? En dan bedoel ik met kinders he! 8)

Of heb je er andere plannen mee? Ik ben verder niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten!

Judith, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik las ergens een opmerking van Wawa geloof ik. Zij schreef “Voor de buitenwereld is dit een forum, voor mij een stukje van mijn leven”. Dat vond ik wel heel mooi omschreven en erg waar! Zo voelt het voor mij ook in ieder geval.

Hellen, pc’s die vastslaan zijn niet leuk! Ik hoop dat ik nou niet net jouw post zit te onderbreken…

Amber is een bikkel-meisje! Geen griepje overnemen van papa en dan ook nog net doen alsof er niks aan de hand is als ze haar eerste tandje krijgt!

Nou, ik ga er zo maar weer eens eentje uit school halen!

Misschien tot straks nog en anders tot morgen he!

Kusss

Dat bedoel ik dus…Mis ik weer de helft van jouw verhaal!

Gefeli met je bijna nieuwe baan! En verhuisplannen? Spannend hoor! Laat je inderdaad maar eens even goed voorlichten! Wil je gewoon de stad uit en het dorp in of heb je een andere reden om te willen verhuizen?

Ben benieuwd naar je huizenjacht!

Debke: We willen hopelijk nog 1 kamer ooit vullen en dan hebben we 1 studeerkamer en 1 logeerkamer over. Zo, ben jij ook weer op de hoogte,haha!

Leentje: Mijn zus woont in Beuningen, leuke plaats vind ik, idee??? En een nieuwe baan, proficiat hoor!

Ineke: Gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk, maak er een leuke dag van!

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen:

:lol:

Hello ladies…

Jaja, eindelijk uitgelezen, die mail van Deb. Dacht dat ik lange mails kon schrijven, maar jij kan er ook wat van zeg! Wat goed van Basten en zijn ballon trouwens! Mijn broertje heeft ooit ook eens zo’n wedstrijd gewonnen, zijn ballon werd in Duitsland gevonden. Zat er nog een prijsje aan vast, of ging het alleen om de eer? En hij heeft toch maar weer gelijk hè, het leven is inderdaad geluk hebben…

Allemaal bedankt voor de felicitaties, Alex en ik zijn vandaag inderdaad alweer 5 jaar getrouwd! Helaas moet hij vandaag werken, maar ik kreeg vannacht wel een hele lieve kaart en een doos chocolaatjes. We zullen het dit weekend vast wel even vieren en ergens wat gaan eten of zo.

Wordt mooi die dakkapel, Boefje! Ik hoop dat jullie er straks veel plezier van zullen hebben. Hoe vindt Thijs het?

Leentje, leuk hè, zo’n zieke man? Ze kunnen inderdaad heeeel erg zielig doen dan. Ook wel aandoenlijk natuurlijk, maar ik denk wel vaak dat het niet voor niks is dat wij vrouwen de kinderen moeten dragen en baren… Anders zou de mensheid vast gauw ophouden met bestaan…

Spannend, verhuisplannen en een andere baan! Deze baan ligt waarschijnlijk toch wat meer in je straatje, ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

Tara, ook spannend, zo’n grote ruimte verbouwen. Ben benieuwd hoe het gaat worden. En fijn dat je mannetje morgen weer thuis komt. Lijkt me helemaal niks, zo’n week alleen.

Plut, wat fijn dat je toch lekker van Julia kunt genieten. Ze is ook zo’n dotje. :inlove:

Het is nu wel heel stil in mijn slaapkamer waar André aan het spelen is… Gisteren dacht ik ook: “Goh, wat is hij lief aan het spelen terwijl ik even zit te tikken” maar toen had hij een hele tube tandpasta over mijn bed uitgeknepen (en ik had natuurlijk net de lakens verschoond, grrrr…) Ik durf dus nu bijna niet te kijken…

Steekt hoofd om de hoek van de deur

Nou, dat valt alweer reuze mee, hij is lekker onder de dekens gekropen en ligt met zijn teddybeer naar een Thomas the Train dvd te kijken. Die twee zijn echt onafscheidelijk…

Ik maak weer even een klein sprongetje van drie dagen. Ze hebben namelijk toch mijn uitgerekende datum veranderd in mijn status, n.a.v. de eerste echo. Dat zouden ze eerst niet doen vanwege het kleine verschil, maar hebben ze toch gedaan, zag ik maandag. Had ik al verteld dat ik weer op controle ben geweest? Alles was helemaal goed, hartje klopte prachtig en ik lig nu 1 cm voor qua grootte van de baarmoeder (and so it begins…) Ben benieuwd waar we op uitkomen, André was een behoorlijke baby met ruim 8 pond. :inlove:

Zo, ik ga eerst een bakkie chips halen en dan uitgebreid antwoorden :lol: :lol:

Nou, ik ben voorzien hoor!! Eigenlijk moeten er nog wat zwangerschapskilootjes af, maar ik heb niet zoveel zin om daar moeite voor te doen eigenlijk… Ik ging vandaag even naar de winkel om avondeten te halen en ik kwam terug met twee repen chocolade (van die reuzerepen…), twee zakken chips, een rolletje stophoest (maar die had ik onderweg al op :oops: ) en euh snijboontjes…

Erg hè, ik had trek toen ik naar de winkel ging, da’s nooit verstandig, haha! Jonathan was er niet blij mee, die wil juist graag afvallen, dat was ik vanmiddag eventjes vergeten :naughty: Nou ja, moet hij er meteen maar een praktijkoefening zelfbeheersing van maken hoor…

Ik had vandaag echt zo’n enorm geluks-gevoel toen we naar de winkels toe liepen. Matthijs banjerde heerlijk voor me uit met een stok (= hengel), het was heerlijk weer en Julia lag lekker te slapen in de kinderwagen. En ik dacht: “Wauw, is dit echt mijn leven??”

Ondertussen is Juul wakker geworden en ligt ze te drinken… dat tikt dus even wat langzamer…

Debbie, wat superleuk voor Basten dat hij had gewonnen met zijn ballon!!

Ik hoopte ook altijd dat mijn ballon het verste zou komen, maar dat is nooit gebeurd. 't Leek me helemaal geweldig om te weten waar dat ding helemaal heen was gevlogen en wie 'm had gevonden, maar helaas… Nu ik erover nadenk: 't Zou ook best leuk zijn om zo’n ballon te vinden en het kaartje te retourneren naar ergens heel ver weg :think:

Ineke… gefeliciteerd meis!!! en wat is André toch een heerlijk knulletje :inlove: :inlove: én wat is je buik alweer gegroeid :roll: :roll: En weer een mooie controle achter de rug, super :thumbup: :-*

Hellen, wat super dat Ambers eerste tandje er is zónder dat je er veel van gemerkt hebt!!! En gefeliciteerd met je nieuwe baan, klinkt erg leuk, wanneer ga je beginnen??

Franka, fijn dat je het hebt kunnen regelen met de snookertafel. Hopelijk heb je het ding ook echt verkocht!