Juni 2006 (deel 9), Boefje van harte meis!!!!!

Nou meiden, nieuw deeltje maar weer!

Marjan, ik hoop voor je dat dit jouw deel gaat worden!

Miranda, Ineke, Franka en Sandra we wachten vol spanning op jullie beebs!

Debke: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mochten jullie dus wat gewijzigd of aangevuld willen hebben, pb me maar!

Even weer tot de orde van de dag nu. Hoe is het met jullie? Hier gaat het wel weer…Nogal een rotdag achter de rug gisteren. Ik zal jullie niet vervelen met het hoe en het waarom, maar laten we het erop houden dat ik mezelf gisteren behoorlijk zielig vond…Maar dankzij de opbeurende woorden van Ineke en een soort van goed gesprek met mijn vriendje kan ik er vandaag weer tegen!

Hellen :shock: :shock: :shock: Gaat Amber al zelf staan??? Stuur haar dan eens deze kant op! Kan Finn nog wat van leren, die luie donder!

Miranda, toch maar een pretecho? Ik heb het met Finn niet gedaan (en met de andere twee ook niet overigens). Had ik misschien wel moeten doen achteraf gezien. Maar ach, ik geniet wel mee met die van jou! Goed? Wel even showen dan he!

Petra, leuk he? Bijvoeden…Finn had de smaak al heeel snel te pakken. Deze week dus worteltjes op het programma? Vinden de meeste kinderen wel erg lekker! Weet je wat ook een goeie is? Witlof met appel.

Bijvoeden, reminds me…Hellen, snapt Amber ondertussen het principe van een boterham al? Zo niet, kan Finn dat haar wel even leren terwijl zij hem leert te gaan staan ofzo? Eerlijke deal toch?

Finn heeft het trouwens een beetje moeilijk op het moment. Slapen ('s nachts dan) ging al een week ofzo niet meer lekker. Hij wilde niet meer alleen in zijn eigen bedje liggen…Daardoor heeft hij al een aantal nachtjes tussen papa en mama in gelegen. Helaas kan mama dan niet zo goed slapen en daar wordt ze zooooo moe van :zzz: :zzz: :zzz:

Ik geloof dat Finn nu pas echt gaat beseffen, dat mama niet continue aan hem zit vastgeplakt. Hij doet een beetje paniekerig als ik uit zijn beeld ben. Niet overdreven hoor, maar je hoort en merkt het aan hem.

Maar sinds gisteren heb ik besloten dat het echt niet kan zo. Hij zal toch echt in zijn eigen bed moeten slapen. Dat heeft dus nogal wat voeten in aarde gehad gisteren (lees: hoop gekrijs :? ). Toch heb ik stug volgehouden. Ik ben wel 20 keer op en neer naar boven gelopen om hem te troosten en hem te laten merken dat ik er nog ben en René heeft ook nog een paar keer gelopen, maar uiteindelijk heeft hij wel de hele nacht in zijn eigen bed gelegen! :dance: :dance: :dance:

Basten heeft ook zo’n periode gehad. Dat hebben we toen op dezelfde manier aangepakt en het hele probleem was binnen een week verholpen. Ik hoop maar dat dat nu met Finn ook het geval is, want het doet wel pijn in je hart hoor…om je moppie zo te horen huilen…

Meiden, ik ga even boterhammetjes smeren!

Kus Deb

Hoi Hoi

Debke: Ohh ik kan me zo voorstellen dta hte moeilijk is om voet bij stuk te houden. En doe het zelf rustig aan he, dikke knuf voor jou :hug:

En fijn dat je de gewone namen op het lijstje erbij gezet hebt, kan ik tenminste terug kijken als ik weer eens vergeetachtig ben

Ineke: Nee, de tissues waren al op ;). Zeker nu met die hormonen heb ik alles bij elkaar gebrult, hihi. En ik ben ook een groot fan van Tom Hanks, dus ik heb mijn hart opgehaald deze week aangezien er iedere dag een film van hem op tv kwam. Hoe gaat het daar, ben je klaar voor kerstmis??

Hellen: Hoe was je ontmoeting met je oude vriendin, lijkt me aan een kant zo vanouds en aan de andere kant weer zo apart om elkaar weer na lange tijd te zien.

Miranda: Leuk joh een pretecho, wij zijn nog in twijfel of we dat graag willen doen, dus zoals debke al zei, kom maar gauw showen, dan denk ik dat ik ook zo over de streep ben :wink: En wat betreft de namen, groot gelijk dat je ze nog lekker voor jezelf houdt, en heb je trouwens al beseft dat jij de volgende bent :D:D:D

Petra: En zijn de worteltjes al favoriet??? Als je zin hebt dan kom maar gauw spammen met een foto van het eettafereeltje.

Julia: Hoe istie daar? Ik moet iedere keer zo lachen om jou, zit ik te neuzen in de showforums dikke buiken en babykamers en wie kom ik daar regelmatig tegen, jou haha. Ik moet wel echt even kwijt dat de kamer van Jayden wel heeeeeeeel erg mooi is, zeg!!

Judith: Hoe is het met de kleine julia, doet ze het goed en gaat het een beetje met je? Doe rustig aan en geniet ze he!

Ohhh en nu kijk ik op het lijstje en wil ik jullie: Truusje en Famke en Mama van Teun, Stephie, Brechtje, Sandra en Marjan, ook eens niet vergeten :oops: maar ik weet eigenlijk ook niet heel veel te schrijven, dus bij deze wens ik jullie alvast super gezellige kerstdagen toe, ik hoop dat alles goed is met jullie en alvast het allerbeste voor het nieuwe jaar!

Debke, als ik naar jouw lijstje kijk, loop ik wel heel erg overtijd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

2008 graag 8)

En wat goed dat Finn de hele nacht in zijn eigen bed heeft geslapen.

(ik ben zelf geen voorstander van bij de ouders in bed, met thijs hebben we het nog nooit gedaan, maar ieder voor zich natuurlijk.)

Mijn mannetje is de hele ochtend al hangerig, heeft zelfs al een half uurtje op de bank geslapen. Gelukkig heeft ie net wel een bord brinta naar binnen gewerkt en drinkt hij gelukkig ook wel wat. Hij luistert nu cd van het sprookjeswonderland, dat vind hij meestal erg leuk.

Hoop niet dat ie echt ziek wordt want ik heb vanavond een personeelsuitje waar ik wel zin in heb. Thijs gaat vanmiddag naar opa en oma voor een nachtje, als het niet erger wordt tenminste.

Tara, ja ik weet, ik ben de volgende :slight_smile: , spannend hoor, morgen 28 weken alweer. Nu lekker aftellen naar mijn verlof, nog 7 weken werken van gemiddeld 2 dagen per week, 14 werkdagen dus nog maar.

Tara, jij ook de 13 weken al gepasseerd, super

Ineke al de 20 weken gepasseerd, gaat goed hier.

Hoop dat het met Sandra ook goed gaat.

En ik blijf duimen voor Marjan.

:oops: :oops: :oops:

Sorry Miranda! Heb het meteen aangepast…

En nee…ik ben ook geen voorstander van bij de ouders in bed, maar soms heb ik van die zwakke momenten dat ik er toch aan toe geef. René is daar ook heel makkelijk in (ja, die slaapt toch wel!) en soms maakt dat het voor mij extra moeilijk om standvastig te blijven. Maar goed, ik ga nu weer volhouden! Hij mag best eens tussen ons in komen liggen, maar dan pas vanaf een uurtje of half zeven 's ochtends!

Ik hoop voor je dat Thijs niet ziek wordt…Wat ga je doen vanavond?

:mrgreen:

Ja Hellen…die tijd hebben we met Finn ook gehad. Lekker 's avonds om half 8 op zijn bed en er de volgende ochtend tegen half 8 pas weer uit…Helaas schijnt Finn vergeten te zijn hoe dat moet…

Maar het gaat vast weer goedkomen!

Spannend trouwens, van je nieuwe baan. Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen!

Judith, alles oké daar? Zijn Julia en Matthijs al dikke vriendjes? En jij? Doet je lijf alweer een klein beetje wat jij wil? Geniet maar lekker van die kraamweek. Heeeeerlijk rustig aan doen en lekker verzorgd en vertroeteld worden.

Ik ga Finn weer eens op zijn bed leggen. Dutjestijd!

Was ik weer…Ik ga me bijna schamen dat ik nu alweer achter de pc zit. Komt omdat ik zooooo moe ben (nog steeds) en ik hier toch wel erg lekker zit (ook Finn ligt nog heerlijk te slapen).

Wat ik eigenlijk kwam doen…Herinneren jullie je Sassie1980 nog? Ze heeft aan het begin ook met ons meegeschreven.

Ik zat net een beetje rond te neuzen hier en toen zag ik dat ze ingelogd was. Nieuwsgierig als ik ben heb ik haar net een pb’tje gestuurd. Ben namelijk wel benieuwd hoe het met haar is nu. Ze is ons later nog eens komen vertellen dat ze zwanger was, maar helaas hebben we nooit wat gehoord over haar beeb. Met een beetje geluk nu dus wel!

Sassie, als je dit leest: het is oprechte interesse hoor! Ik hoop zo dat alles helemaal goed gaat met je!

Hoi :smiley:

Ik ben al maanden niet meer op KoK geweest, maar ik was hier aan het snuffelen om bij de decemberstoppers te lezen hoe mijn cyclus was voor mijn zwangerschap.

Erg leuk om een pb te krijgen Debke. Ik moet zeggen dat ik wel eens stiekem bij jullie gelezen heb, ik vond het leuk om te lezen dat Ineke ook eindelijke zwanger is!

Met mij gaat alles goed, ik ben 9 oktober 2007 bevallen van een zoontje, we hebben hem Pete genoemd. De bevalling is goed gegaan, ik ben thuis bevallen en heb er geen scheur of knip aan overgehouden. Met Pete gaat het ook goed, hij is een lief en tevreden mannetje! Toen hij een maand oud was sliep hij al door en hij huilt alleen als hij wat nodig heeft. Ik vind het echt helemaal geweldig om mama te zijn.

Nu moet ik even de fles gaan geven, ik hoor iemand brullen door de babyfoon, haha.

Groetjes Saskia

Owja, op 14 juli 2007 zijn we getrouwd :inlove:

Da’s snel! Nog gefeliciteerd hoor, met Pete! En heerlijk dat het allemaal zo goed is gegaan (en nog gaat!).

En getrouwd? Nog eens gefeliciteerd dan! Er is nogal wat verandert in jouw leven he, de afgelopen jaren…Top hoor!

En wat een pracht van een ventje is Pete zeg.

Maarre…je cyclus is van slag ofzo? Of gewoon nog niet op gang na de bevalling? Hier is het ook een hele tijd een zootje geweest (nu sinds een maand heb ik het idee dat mijn lijf weer een beetje normaal doet).

Voortaan niet meer stiekum lezen he! Gewoon even “hoi” zeggen hoor! Lekker genieten van je ventje en je man!

Kus Deb

:inlove: !

Sassie, leuk dat je even komt buurten. Lekker ventje heb je

Leentje, spannend met die nieuwe baan.

Hier is mijn mannetje met opa meegegaan. Toen opa er al was ging hij nog even lekker over zijn nek, alle limonade eruit. Heb hem maar een zetpil gegeven, voor geval dat. Hij was wel weer helemaal te spreken toen ze de deur uitgingen dus ik denk dat het ergste geweest is.

Wij gaan straks lekker uiteten bij de beste chinees hier in de buurt en daarna door naar AZ. Ben benieuwd naar het nieuwe stadion. Aangezien mijn werkgever de hoofdsponsor is, is het voor onze afdeling wel leuk om het zo mee te maken, het is meestal moeilijk om aan kaartjes te komen.

Tis alleen voor personeel maar ja, vriendje en ik werken op dezelfde vloer!! dus wij zijn het enige stel tussen de collega’s.

Dus mocht iemand vanavond kijken, ik ben diegene met die muts, sjaal, dikke jas, handschoenen, dikke sokken en mijn wandelschoenen :wink:

Ja grapjas! Zien we straks wel heel veel Miranda’s ben ik bang…Want meiden wat is het koud he!

Maar veel plezier meid bij het voetballen! En lekker chinezen…heerlijk!

Misschien was er bij Thijs gewoon even iets niet helemaal lekker gevallen? Fijn dat hij nu weer gezellig is. Hopelijk blijft dat zo.

Ik ga nu lekker lasagne maken (ook lekker toch?)

Er is inderdaad heel wat veranderd in mijn leven, maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Soms is het nog wel raar, mijn man en ik kennen elkaar nu 16 maanden en we hebben een zoontje van 2 maanden, haha.

Of mijn cyclus van slag is weet ik niet. Ik ben 6 weken na de bevalling ongesteld geworden, dat was 18 november. Toen ik met jullie meekletste had ik een cyclus van 31 en 27 dagen, maar toen ben ik weer even aan de pil gegaan. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 29 dagen, daarna zijn we aan ronde 1 begonnen en was ik gelijk zwanger. Nu dacht ik 1 december (dag 14) mijn eisprong gevoeld te hebben, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. We gebruiken geen anticonceptie, maar hebben tot dag 20 gewoon condooms gebruikt. En nu zitten we alweer op dag 33 :think:

Alle mama’s nog gefeliciteerd met jullie kroost!

Alle zwangeren nog veel succes met de zwangerschap en bevalling!

Groetjes Saskia

Saskia…doe als Hellen! Ga testen! Zul je zien dat je dezelfde dag nog ongi wordt (he Hellen? :smiley: ).

Maar nee, even serieus…kan me voorstellen dat je dan even terug gaat zoeken ja. Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is.

Wat heerlijk dat je zo gelukkig bent! Geniet ze!

Kus Deb

Hé, wat een mooi deeltje! Heb je mooi gemaakt Deb, super! :thumbup:

Ja, het is altijd een rotfase als ze niet willen slapen. Je vraagt je af of het OOIT weer overgaat en waarom je er niet meer van hebt genoten toen het nog wel goed ging. André gaat nu ook weer door zo’n fase. Het ging de eerste twee nachten prima in zijn nieuwe kamer en nu is het hopeloos. Hij gaat netjes om 8 uur naar bed, verhaaltje, liedje, knuffeltje, alles normaal. Maar dan ga ik weer naar bendeden en dan gaat hij op de trap zitten. En dan leg ik hem weer terug en dan gaat hij weer op de trap zitten. Net zolang tot ik zijn deur op slot draai zodat hij zijn kamer niet meer uitkan en dan begint het brullen. En het is niet gewoon huilen, het is echt een angsthuil. Hij is ergens bang voor, maar ik weet niet wat. Als hij nou zou praten kon hij het me vertellen, maar daar zit nog steeds geen verbetering in. Dus ik laat hem maar even uitrazen dan en na een half uur ga ik kijken. Dan staat hij in zijn kast, met alle lichten aan, te schreeuwen. Zodra hij me ziet kruipt hij weer in bed en moet ik naast hem zitten. En dan valt hij binnen tien minuten in slaap. En zo gaat dat al een week… Zodra hij 's nachts wakker wordt komt hij meteen naar beneden en gaat naast ons bed slapen. En dan zie ik 's ochtends pas dat hij er weer uit is gekomen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat hij de geluiden van het huis eng vindt, het kraken van het dak en de muren en zo, dat klinkt natuurlijk anders in een andere kamer. Een nachtlampje heeft hij al, maar dat maakt geen verschil, ik ga vanavond maar eens kijken of het helpt om een muziekje aan te zetten als hij gaat slapen. Ondertussen ben ik zelf behoorlijk moe, want door al dat gedoe lig ik soms pas tegen enen in bed en dat is veel te laat voor mij.

Dus… Deb, ik leef met je mee!

Saskia, wat leuk je weer te zien! Ik heb vaak naar je gezocht de laatste maanden, omdat ik wist dat je al bevallen zou moeten zijn, maar kon je niet vinden. Ik was zelfs een beetje bang dat er misschien iets mis was gegaan… Maar gelukkig gaat het prima met je! Getrouwd, een zoon rijker, van harte gefeliciteerd! En het is echt een schatje. :inlove: Bij mij duurde het destijds ook wel een tijdje voor mijn cyclus weer op orde was, ik werd de eerste vier maanden elke 14 dagen ongesteld, en dan 10 dagen lang. Ik was dus vaker ongesteld dan niet… Toen ik stopte met de borstvoeding ging het langzaam weer beter.

Miranda, je bent vast al aan de chinees, maar ik wens je veel plezier vanavond! En ik hoop inderdaad dat Thijs niet echt ziek wordt.

Leentje, wat goed dat Amber al staat! Ja ja, er gaat nu een hele nieuwe wereld voor haar open, daar zal ze best even druk mee zijn. Het ziet er schattig uit. :inlove:

Lekker, vakantie naar Italië, geniet maar fijn van de voorpret.

Tot later!

Debke, ik heb vanmiddag alvast een test gehaald, maar ik wil kijken of ik nog een paar dagen geduld kan hebben :lol: Ik zou eigenlijk niet zwanger kunnen zijn (kleine kans) maar ik had afgelopen weekend al ongesteld moeten worden volgens mij.

Ineke, ik geef geen borstvoeding, dus daar wordt het niet door onderdrukt. Ik ben inderdaad een aantal maanden afwezig geweest, ik zat voornamelijk op een ander forum.