Juni 2006 (deel 9), Boefje van harte meis!!!!!

Even kort meiden…Franka, ik heb je buikfoto bekeken…ben toch zoooooo benieuwd naar wat daar in zit!

Ineke, ik heb je mail gelezen, maarre…je maakt me wel nieuwsgierig hoor…Kan bijna niet wachten op het vervolg!

Miranda, thanx voor de link! Ik ga morgen even op mijn gemak kijken. Dat soort dingen verdient wat meer aandacht dan “even snel” een blik werpen vind ik!

Judith, hetzelfde geldt voor jouw website. Ook die ga ik morgen eens uitgebreid bekijken!

Heb gisteren trouwens nog naar je gezwaaid vanaf de snelweg :wink:

Ladies, ik ga wat anders doen nu! Fijne zondag nog en tot morgen!

Kus Deb

:hug:

ook ik wilde bijkletsen, maar ben helemaal ondersteboven van het nieuws over Hennie…

We zijn een lief forumvriendinnetje kwijtgeraakt :cry: :cry:

Plut, veel sterkte met dit verlies bij jullie decembermama’s :cry:

Poe, alweer zulk vreselijk nieuws. Echt niet te geloven en niet voor te stellen. Kruip allemaal maar lekker tegen elkaar aan en geniet van wat je hebt.

Plut en alle andere meiden die met Hennie gekletst hebben: heel veel sterkte. :hug:

Niet te bevatten dit…Het kippenvel staat op mijn hele lijf en eerlijk gezegd rollen de tranen over mijn wangen…

Ik vind het zoooo erg! Voor Hennie’s man, voor de kleine Cindy Jane, voor José en voor alle andere mensen die dicht bij Hennie staan…

Judith, voor jou in het bijzonder :hug: :hug: :hug:

Jullie hadden al zoveel te verwerken gehad bij de decembermama’s…

Meiden, dit hakt er even flink in…

Meiden, wat een afschuwelijk nieuws, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, het is zo oneerlijk.

Iedereen en vooral Judith veel sterkte.

Liefs Franca

Wat vreselijk, eindelijk mama en nu dit!

Judith, ik heb ook een bericht bij de dec. mama’s achtergelaten, maar ook vanaf hier heel veel sterkte gewenst!

En verder een dikke :hug: voor jullie allemaal, we zijn er allemaal van geschrokken volgens mij!

liefs Petra

zo, wat stonden we laag…even uppen dus :mrgreen:

hier alles goed, 2 redelijke nachten voor mij doen van 5 - 6 uur slaap dus kan er weer iets beter tegen.

Gisteren weer naar de gym geweest, 1 van de meiden die dus HELLP heeft, ligt nog steeds met beeb in buik in het ziekenhuis. Met ruim 27 weken ging ze erin en morgen is ze 31 weken. Ze houden alles goed in de gaten en met beeb en mama gaat het nog goed, beeb bleef groeien alleen deze week iets minder. Ze hebben wel goede hoop dat het tot de 32 weken kan blijven zitten, dan zijn de longetjes klaar dus daarna is elke week meegenomen

Lieve meiden, bedankt voor jullie steun… Ik vind het nog een beetje moeilijk om tot de orde van de dag over te gaan, maar kletsen jullie maar lekker door als jullie dat willen. Ik spring er later wel weer in :-*

Judith meis… :hug: :hug: :hug:

Het voelt raar om tot de orde van de dag over te gaan…Zoveel ellende nu op dit forum en aan de andere kant voor zoveel mensen verschrikkelijk veel geluk.

Ik besef nu heel goed dat ik een van die gelukkigen ben. Drie gezonde jongens, een lieve vriend en een leuk leven. Maar op dit moment voel ik me er vooral schuldig door. Ik weet het, da’s bullshit! Zo zou ik me niet moeten (mogen) voelen, maar ik voel het toch, kan er niks aan doen.

Ik vind het zooo erg voor iedereen die dichtbij Hennie staat…En nu weer twee vlinderkindjes erbij…Er lijkt geen einde aan te komen.

Opeens is het niet meer de “ver van je bed show”. Opeens komt al dat verdriet toch wel een beetje dichtbij (en dan ken je de betrokken mensen eigenlijk niet eens…).

Maar ja…ik kan hier nog veel woorden aan vuil maken, maar dat helpt niemand. In ieder geval worden alle :vlinder: en :**: hier niet vergeten en dat is alles wat we kunnen doen helaas.

Lieve meiden, voor diegenen van jullie die het heel hard nodig hebben nu een dikke :hug:

Denk aan jezelf! Geniet van wat je hebt en vooral van het geluk wat nog in je toekomst ligt…

En nu dan toch weer een “gewoon” berichtje…

Miranda, fijn dat je nachtrust weer een beetje een “normaal” niveau heeft gekregen. Nog even en dan begint je verlof. Met een beetje geluk kun je dan je nachtrust een beetje uitbreiden door er overdag eens een dutje tegenaan te gooien! Je moet natuurlijk wel een beetje uitgerust aan die bevalling beginnen he! Anders ben je straks zo moe na afloop dat het sturen van een BUB-sms je niet meer lukt :mrgreen:

Wat fijn dat je mede-gymmer haar beeb nog lekker bij zich heeft! Ik hoop dat dat nog een flinke poos zo blijft! Iedere week, iedere dag is meegenomen!

Ineke lieverd, pas je een beetje goed op jezelf? Laat de buuf maar lekker even zelf een wasje (of zeg maar Mount Everest aan wasgoed) draaien hoor! Ik kan me herinneren dat jij er voor haar was tijdens haar zwangerschap en het lijkt me niet meer dan normaal dat ze nu rekening houdt met jou!

Miranda, ik heb je uk ondertussen bekeken op je site trouwens! Lief hoor! Enne…ondanks dat beeb zo eigenwijs is toch nog een goed geslaagde foto hoor!

Judith, ook de foto’s van Julia en je gezin heb ik uitgebreid bekeken op je weblog! Wat een geluk straalt er van jullie af! Prachtig om te zien! Ik hoop dat je daar alle kracht die je nu nodig hebt uit kunt halen! :-*

Meisjes, er komt hier een gifwolk deze kant op…Tijd voor een schone luier!

Tot later!

Kus Deb

Gevalletje kleuterwijsheid…

Ga ik daarstraks Basten uit school halen, lopen we vanaf het schoolplein terug naar de auto (ja ik weet het…luiluilui). Basten gooit steeds zijn fruitbak omhoog in de hoop hem in de val weer op te kunnen vangen. Dat lukt zowaar een keer al lopende weg en ik zeg “Joh, daar had je wel geluk bij!”

Reactie Basten: “Ja mama, het leven ís geluk!”

Tsja…wat moet je dan…Ik kreeg er een beetje een brok van in mijn keel.

God wat hou ik toch van mijn kids!

een uitspraak van onze boef gisteren bij het kdv: ik ben ook klein geweest :inlove: :inlove:

vanmorgen even shoppen, boef moest nieuwe schoenen en daar zijn we gelukkig voor geslaagd, tevens bij de hema wat ondergoed gehaald.

Meneer heeft vandaag nl al 3 keer op de pot geplast!!! (en dus 3 spekjes verdient want ja, jemoet ze een duwtje in de rug geven soms)

Tevens 2 shirtjes gescoord voor de zomer met 50% korting, mooi meegenomen. Even gesnuffeld op de beebafdeling, wat een leuk klein spul hebben ze toch, nog even en dan heerlijk shoppen… :inlove:

Wat zijn deze verhalen toch mooi, en ook al lijken ze klein, dit is waar het om gaat, ik ben blij dat we daarvan mogen genieten.

Ik kom van de week wat uitgebreider terug, vandaag iets teveel gedaan met mn rug dus ga echt plat nu.

Dikke knuf allemaal :hug:

:slight_smile: :slight_smile: Wat een lieve uitspraken, Miranda en Debbie!!! Wat is het toch heerlijk hè als je ze dat soort dingen hoort zeggen… ik kan daar ook enorm van genieten en probeer nu ook juist dubbel te genieten :-*

Ik heb dat ook Debbie, dat ik me er soms schuldig over voel dat het bij ons allemaal wél goed gaat en wij mogen genieten van onze twee geweldige kinderen. 't is inderdaad onzin, maar daar trekt je gevoel soms maar bar weinig van aan… :roll:

:lol:

morgen komt dan eindelijk de dakkapel en kunnen we aan de kamer van onze boef beginnen. Kan dus zijn dat ik hier minder ben de komende weken

:-*

He…fijn dat jullie er weer zijn!

Zeg Franca…wordt het niet eens tijd voor een laptop? Kun je Kokken terwijl je plat ligt! :smiley: Enne…dergelijke uitspraken krijg jij over een paar jaartjes ook meis!

Miranda, eindelijk de dakkapel! Heerlijk hoor! En dan flink aan de slag met het kamertje voor je boef? Leuk hoor, ben wel benieuwd naar wat resultaat foto’s straks…

Hellen, en of ik weet hoe zielig mannen zijn als ze ziek zijn! Hier in huis heb ik 4 van dat soort exemplaren…Succes en vooral: sterkte!

Judith, fijn dat er toch nog een virtuele lach af kan bij je! Probeer inderdaad maar dubbel te genieten ondanks alles! Ik denk dat de decembermama’s er goed aan hebben gedaan een nieuw deeltje te openen waarin jullie weer gewoon “zoals het hoort” over jullie beebs kunnen kletsen! Ik vind jullie allemaal toppers hoor…

Meiden, ik ga er weer vandoor! Finn kan wel een douche gebruiken!

Kus Deb

Meiden we zakken af! Even uppen dus!

Miranda, zag je topic over tv-moment van het jaar. Ben ik over aan het nadenken…Ik vond Guus en de Lama’s ook ge-wel-dig overigens! Heb echt gelachen tot ik er buikpijn van had toen…

Ineke, ik heb je mail gelezen meid…En je ook maar meteen een leuk stukkie leesvoer teruggestuurd. Dus meiden, als Ineke vandaag niks van zich laat horen, is ze nog steeds bezig mijn mail te lezen… :mrgreen:

En nu ga ik een bak thee zetten!

Oh nog even…hebben jullie het showforum van de decembermama’s al gezien…Ik heb er van moeten huilen…