Juni 2006 (deel 9), Boefje van harte meis!!!!!

Dag meiden!!!

Ik had hier gisteren weer eens uitgebreid willen komen kletsen…maar da’s er niet van gekomen ben ik bang. Ik was namelijk eergisteren in een boek begonnen en dat heb ik gisteren lekker uit zitten lezen :oops:

Basten was namelijk samen met zijn neefje bij oma logeren en Aschwin is nu een weekje bij zijn vader. Het was dus gisteren heeeeerlijk rustig hier in huis (alleen Finn en ik waren er) en daar heb ik even gebruik van gemaakt!

Vandaag is het (in ieder geval vanochtend) nog zo’n dagje. Basten en zijn neefje hebben besloten nog een nachtje bij oma te blijven. René werkt wel thuis vandaag, maar die zit op zolder. Dus het is weer rustig hier.

Vanmiddag komt er een vroegere klasgenoot van mij op bezoek. We hebben elkaar na 13 jaar via Hyves weer teruggevonden. Ik heb altijd ontzettend goed met hem kunnen opschieten op de HAVO en kijk er dus enorm naar uit om hem vanmiddag weer eens te zien en in het echt te spreken! Hij was een van de eersten die toen Aschwin geboren was op kraamvisite kwam…

Maar nu jullie…wat is het rustig hier!

Hellen, voel je je alweer een beetje beter meis? En Amber? Is die alweer een beetje over de vuurwerk-dip heen? Zielig hoor…

Issie, vertel Marjan maar eens dat we het heeeeeeel erg leuk zouden vinden om weer eens wat van haarzelf te horen (niet dat we het niet leuk vinden dat jij ons af en toe eens een update geeft natuurlijk!). En ja, inderdaad we duimen hier nog steeds voor haar. Ik hoop echt dat 2008 helemaal haar jaar gaat worden!

Miranda, heeft je beeb zich gisteren met de echo een beetje beter gedragen? Of nog steeds zo eigenwijs? Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd…

Judith wat fijn dat je zo aan het genieten bent! Ga daar maar lekker mee verder hoor! En druk met 2 kids? Ja, dat klopt natuurlijk! Maar over een poosje gaat dat beter hoor! Dan zit er een beetje ritme in en valt het allemaal wel weer mee! Maarre…als je nog eens tijd hebt…mogen we nog een keer genieten van een Julia-foto???

Franka, fijn dat alles oke was! Ik zal je uitgerekende datum veranderen in het lijstje en ook de datum van je 20-weken echo er even bij zetten.

Saskia, zal ik jou ook weer in het lijstje zetten? Wel zo leuk toch?

Geniet nog maar even van je laatste weekje “vakantie”! Gaat snel he…Maar geloof me, als je eenmaal weer aan het werk bent is het alsof je nooit bent weggeweest.

Ineke meis…waar ben je? Is Alex soms vrij? Of heb je gewoon even geen zin/puf om te komen kletsen? Hoe dan ook…ik mis je!

Meiden, ik ga even de administratie bijwerken en wat huishoudelijk gerommel starten…

Tot morgen weer! (dan werk ik ook het lijstje weer bij…kost even tijd)

Dikke kus Deb

:mrgreen:

Hoi,

Morgen moet ik naar het kdv om te wennen, want ons mannetje gaat straks 2 middagen per week daar naartoe. Ik werkte voorheen 36 uur per week in wisselende diensten en straks ga ik 2 vaste dagdiensten per week werken.

Debke, ik kijk er ook wel een beetje naar uit, om even niet thuis te zijn. Ik geniet ervan om met Pete bezig te zijn, maar het lijkt me ook wel fijn om even wat anders te doen. Het zal alleen even wennen zijn om mijn collega’s te zien, want die heb ik al een half jaar niet gesproken, wat dat betreft ben ik niet meer op de hoogte van alle in en outs op de afdeling.

Leuk dat je vroegere klasgenoot op de koffie komt! Ik heb ook wat klasgenootjes van de basisschool op Hyves staan, leuk om te lezen wat iedereen met zijn leven heeft gedaan.

Leentje, heel veel beterschap!

Kheb je toegevoegd Hellen!

@Debke wrote:

Miranda, heeft je beeb zich gisteren met de echo een beetje beter gedragen? Of nog steeds zo eigenwijs? Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd…

Helaas nog steeds zo eigenwijs

heb maar 1 redelijke foto die ik op onze site heb gezet

(pbtje voor de link)

Drukke werkdag vandaag, morgen ook en dan is het alweer weekend!!

Hoi Allemaal

Debke was je boek mooi, en welke was het??En als je het lijstje aanpast, 7 febr wordt ik ook al weer 31, pffffffffff :wink:

Hellen, jij ook zo verslaafd aan de hyves, nou ik ook hoor!

Miranda: ik heb je een pb gestuurd, want tuurlijk wil ik graag die kleine uk zien :inlove:

Als jullie mijn hyves willen weten stuur dan even een pbtje want ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik zo’n spoiler hierop zet :oops:

Volgens mij zijn het allemaal nog drukke tijden voor iedereen, dus ik

weet eigenlijk verder ook niet veel meer, dus tot gauw allemaal!

Liefs Franca

Nog meer hyvers dus! Ik ga je straks even toevoegen Hellen! En Franka…ik wil wel een pb’tje van je met jouw hyves hoor! Oh, ik zal je leeftijd nu nog niet aanpassen in het lijsje hoor! Dat doe ik later wel! Weet je wat ik zal doen? Ik zal onder het lijstje een overzichtje maken waarin iedereen die dat wil nog haar verjaardag kan doorgeven. Of andere belangrijke data natuurlijk! Dus als jullie nog wat kwijt willen, zeg het maar!

Miranda, ook van jou wil ik wel een pb’tje want ik wil dat eigenwijze ukkie toch weleens bekijken hoor! Van wie heeft hij/zij dat trouwens? Dat eigenwijze??? Eerlijk zeggen he!

Meiden, er komt nu een lucht voorbij hier dat willen jullie niet weten! Ik ga dus eerst maar eens iemands broek verschonen…Ik kom straks verder kletsen!

Kus Deb

Petra, jij ook op Hyves dus? Vertel, wie ben jij???

Hellen ik heb je toegevoegd!

Voor de geinteresseerden:

www.debbie57.hyves.nl

Ik ben nog niet zo heel erg fanatiek geweest op hyves, maar begin het wel steeds leuker te vinden!

Meiden, check pagina 1 even…Kunnen jullie hier mee leven?

Wijzigingen en/of toevoegingen? Geef maar een gil!

Oh ja…vergeet ik nog bijna te vertellen…Finn kruipt!!! Alleen niet hier thuis…

Wij hebben hier laminaat en daar glijdt hij op weg. Bij mijn schoonmoeder ligt er vloerbedekking en daar kroop hij zomaar zonder pardon snel de hele kamer door! Raar kind! Zag er wel heeeel schattig uit trouwens.

Thuis lukt het hem echt niet…Hij doet zo zijn best…Hier tijgert hij dus nog even verder.

En Franka, het boek wat ik net gelezen heb is Donkere dromen van Faye Kellerman (is er een van een serie). Nu ben ik Gone van Jonathan Kellerman aan het lezen (ik weet niet hoe die in het nederlands heet eigenlijk…). Op zoek naar leuk leesvoer voor tijdens je rustmomenten???

Hoi meiden,

Deel 9 alweer en wat een lieve titel :inlove:

Ik werd er door mijn vriendin Issie op gewezen.

De beste wensen voor 2008 voor jullie allemaal!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik lees binnenkort dit deel even helemaal bij hoor!!!

Hier gaat alles goed. Nieuw huis, leuke buren!!! en weer telefoon en internet. (Bijna) helemaal perfect.

Wij zijn nog steeds bezig, maar niet zo veel meer als eerder. Ik word 29 januari 32 en mijn vriend is nu 30, dus nog tijd zat. Maar de wens is er nog steeds. Ik wil er alleen niet té veel mee bezig zijn, dus vandaar ook het forum op een laag pitje, maar ik ben jullie niet vergeten hoor!

Ik zag net iets over hyves, daar ben ik wel aktiever!

Zoek me maar eens op als je dat wil. Marjan in ****

Lijkt me heel leuk!!!

Ik ga snel verder mer werken en beloof jullie dat ik snel weer kom schrijven!!!

Liefs,

Marjan

JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marjan is er weer!!! Fijn te lezen dat het goed met je gaat meis! Je hebt het gemerkt, wij zijn jou ook niet vergeten hoor!

Ik zou het heeeeel gezellig vinden als je weer eens mee komt kletsen hier! Wij kunnen het ook heel goed over andere dingen hebben dan kids en zwangerschap overigens, da’s echt niet alles waarover hier geklept wordt!

Ik ga NU je hyves opzoeken!

Kus Deb

Marjan, ik heb je gevonden en uitgenodigd!

Petra, Franka en Hellen wij zijn nu hyves vriendjes! Gezellig!

:-* !

Oe! Saskia ook aan het hyven! Leuk hoor!

Maar waar ik eigenlijk voor kwam…

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINEKE!!! Leef je nog??? Ja toch he? Ik ga je NU mailen!

Ja, ik leef nog :slight_smile: Nog net. Nou, zo erg is het nou ook weer niet. Ik heb een beetje teveel gedaan de laatste twee weken en ben sinds Nieuwjaarsdag niet erg lekker. Af en aan misselijk, hoofdpijn, grieperig en ook erg veel last van bekkenpijn met lopen en opstaan etc. Het gaat langzaam wel wat beter, maar ik zal echt een beetje rust moeten nemen, want ik heb nog wel even te gaan natuurlijk.

Dus concentreer ik me vooral op de verzorging van André en verder zoveel mogelijk zitten en af en toe even liggen. Het huishouden lijdt er wel onder natuurlijk, maar dat moet dan maar even.

Verder gaat het goed, het kindje schopt me de hele dag door. Ik ben er inmiddels helemaal van overtuigd dat het een jongetje is. :inlove: Zoveel gelijkenissen met de zwangerschap van André en ik droom nu ook vaak dat het een jongetje is. (had ik bij André ook). Ach, ik kan het natuurlijk mis hebben, en dat zou ik helemaal niet erg vinden, een meisje is ook geweldig, maar voor nu houd ik het even op een baby boy!

Leuk dat jullie ook allemaal hyven, ik zie dat sommige van jullie mij ook gevonden hebben. Ik ben niet zo actief daar, ik ben voornamelijk lid geworden omdat ik op zoek was naar een oud klasgenootje (en gevonden! we mailen nu al weer een tijdje), maar ik zal proberen af en toe eens bij jullie te komen kijken.

Leuk Marjan, je bent er weer! We hebben je wel gemist hoor. Als je alle topics terug gaat lezen (veel plezier, haha) dan zal je zien dat er nog regelmatig aan je gedacht werd. Het is vast wel een beetje dubbel voor je om te zien dat de rest nu allemaal zwanger of bevallen is, maar ik hoop dat het je juist geluk zal brengen. Wat fijn dat je nieuwe omgeving zo goed bevalt. Dat is vast een hele opluchting na al dat gedoe van vorig jaar. Ik blijf voor je duimen en hoop dat je gauw met goed nieuws komt.

Yay, Finn kruipt! Gefeli Deb, nu kun je straks overal achter hem aan… Hij heeft dat laminaat vast ook gauw door nu.

Miranda, wat een eigenwijsje inderdaad, weer zo koppig. Gelukkig heb je in elk geval één foto nu. Ik moet even op zoek naar je website, je hebt me de link al meerdere malen gestuurd maar ik zie zo even niet waar ik hem opgeslagen heb (het wachtwoord weet ik nog wel, hahaha).

Leentje, beterschap meid. Wat een narigheid als je je zo rot voelt. Juul, ben jij al weer opgeknapt?

Alle andere dames (kan niet verder terugscrollen…): veel liefs voor jullie!

O ja, ik las wel dat Tara’s 20 weken echo gepland staat. Wow, wat gaat het toch snel allemaal!

Hallo meiden!

Eindelijk eventjes tijd om wat uitgebreider te reageren (hoop ik :wink: )…

Franka, ik kan me best voorstellen dat je soms erg baalt van je rug. Ookal gaat het met je kindje goed, 't is toch vervelend als je zoveel rust moet nemen hè? Dikke knuf voor jou!

Ineke, fijn dat je nog leeft, haha!!! Maar serieus… wel voorzichtig aan doen hè? Een paar maanden terug zeiden jullie dat tegen mij, maar nu zeg ik het tegen jou… Jij en je beebje zijn nu het belangrijkste :-* Ik ben benieuwd of je gelijk hebt of het een jongetje is… Julia voelde heel anders aan in m’n buik dan Matthijs, dus wie weet heb je gelijk!

Miranda, ik hoop ook op een pb :-* Wat een eigenwijsje is je beeb nu al zeg, dat belooft nog wat :wink: :lol: :lol:

Marjan!!! Super dat je weer eventjes langskomt! Fijn dat het weer wat rustiger is geworden én dat je nu leuke buren hebt… dat woont toch een stuk prettiger :hug: Geeft niet als je niet ál teveel ermee bezig wilt zijn, is ook erg logisch. als je af en toe maar wat van je laat horen (mag ook altijd via issie), zoals je ziet zijn we nog steeds benieuwd naar je en gunnen we je allemaal dat ook jij gauw zwanger mag zijn :-

Debbie, super dat Finn kan kruipen!!! Hier was het met Matthijs precies hetzelfde, die kroop bij ons op de gladde vloer ook pas later… Maar als ze het eenmaal door hebben, komt dat vaak ook snel zat :thumbup:

Saskia, hoe was de wendag op het kdv??? Wanneer ga je weer aan de slag?

Hellen, hoe voel je je?

Hier gaat alles goed! Julia is een echte clusteraar 's avonds, dus dan kom ik helemaal nergens meer aan toe, Jonathan heeft wat leuke films gehuurd, heb ik in ieder geval wat afleiding tijdens het voeden, want de hele avond met een baby aan je borst gaat toch een beetje vervelen, hoe leuk ze ook is :lol: :lol: Maar goed, ik mag niet klagen (en dat doe ik ook niet echt, 't is meer een beetje mopperen :wink: ), want 's nachts komt ze 1 keertje voor een voeding en dan gaat ze keurig weer slapen en ook overdag slaapt ze veel. Dat was met Matthijs wel anders; die huilde 's nachts heel veel (Jonathan ging soms 's nachts met hem rijden in de auto omdat we helemaal ten einde raad waren) en ook overdag sliep hij alleen als ik met hem liep, zodra ik hem dan weer weglegde, begon het weer van voren af aan…

Matthijs is hartstikke trots op z’n zusje, maar af en toe moeten we haar echt tegen hem beschermen, hij snapt nog niet helemaal dat ze het niet zo leuk vindt als hij zijn vinger achter in haar keeltje steekt of in haar oogje prikt :roll: :lol: :lol: Hij doet zo z’n best :inlove: :inlove:

Ik heb nog geen tijd gehad om foto’s te verkleinen, maar als je naar de site gaat, kun je een aantal foto’s van de eerste week wel bekijken!

Nou meiden, ik ga d’r weer vandoor, tot later! :-

Hoi,

Gisteren is Pete naar het kdv geweest om te wennen. Ik heb hem om 09.30 gebracht en om 12.30 weer opgehaald. Alles is goed gegaan, hij heeft eerst gespeeld in de box en daarna geslapen tot ik hem weer kwam ophalen.

Dekbe, leuk dat ik in het lijstje sta! Ik ben trouwens 27 jaar en 14 februari ben ik jarig.

Ineke, mijn schoonmoeder heeft 3 jongens gekregen. De eerste zwangerschappen waren hetzelfde, dus toen ze derde keer anders zwanger was, dacht ze dat het een meisje werd, maar mijn man is toch een jongen geworden :lol:

Hebben julle daar trouwens ook een echo met 20 weken of gaat daar alles wat anders?

Plut, ik moet woensdag weer gaan werken. Ik heb even op je site gekeken, wat een mooi meisje! En donker haar zeg, had Matthijs ook donker haar als baby?

Groetjes Saskia

Hoi Meiden

Ik houd het even kort, ik heb mijn eerste buikfoto geplaatst in het showforum, dus bij deze!

Ben nu gauw weg, kom gauw bij buurten!

Liefs Franca

Ik heb even gespiekt op je website Plut en een berichtje achtergelaten. Lief is ze zeker! En fijn dat ze jullie 's nachts lekker laat slapen, één keertje eruit is nog wel te doen, hè?

Kom je nog eens vertellen van je bevalling? Heb ik goed begrepen dat het dit keer geen keizersnede is geworden? Aangezien ik bij André van een spoedkeizersnede ben bevallen en het dit keer heel graag op de natuurlijke manier zou willen, ben ik daar erg geïnteresseerd in.

Boefje, bedankt voor je pb-tje. Volgens mij had ik een andere site in mijn hoofd :slight_smile: Maar wat een mooie foto zeg! Heb je weer goed gedaan, zo vanaf dvd. Dat wordt een heel mooi kindje, dat is duidelijk!

Sas, fijn dat het goed ging op het kdv, dat geeft toch een gerust gevoel. Was zeker wel even raar, zo zonder Pete.

Mijn moeder heeft trouwens twee jongens en een hele leuke meid (haha) gekregen en die had bij alledrie geen enkel idee, en dat waren ook drie hele verschillende zwangerschappen. Dus het blijft altijd weer raden. Maar ik vind raden erg leuk :smiley:

Tara, ik heb je buikfoto bewonderd hoor, prachtig! En ook wel ontroerend, ik vind het zo fijn dat na al het wachten je nu lekker kunt showen. Het is je zo gegund.

Nu nog maar één dametje en dan is het kringetje rond! Hup Marjan, dit wordt vast jouw jaar!

Ik voel mij vandaag weer een stuk beter, gelukkig. Deb, ik zou je gisteravond mailen, maar ik kreeg toch weer veel last van maagzuur :sick: dus heb ik het even uitgesteld naar vandaag. Alex is vrij, dus er moeten eerst boodschappen worden gedaan, maar uiterlijk morgenochtend ligt er een mail voor je in de bus hoor! :-*

Tot later dames, fijn weekend!