Hoi,
Even een kort berichtje, mijn man is de kleine een flesje geven, dus kan ik even achter de pc
Op 2e Kerst heb ik weer een test gedaan, deze was negatief! En 's middags kreeg ik een beetje rode druppels, maar wilde het nog niet echt doorzetten. 's Avonds werd het wat heviger, dus de rode duivels zijn doorgebroken.
Na de bevalling duurde het 40 dagen voor ik ongesteld werd. En nu heeft mijn cyclus 37 dagen geduurd. Hopelijk is het de volgende keer weer wat korter en krijg ik wat meer regelmaat, want vanaf februari willen we eigenlijk voor een tweede gaan. Nu even nog een maand condooms gebruiken.
Groetjes Saskia
up :thumbup:
Sassie, jammer van de duivels en veel succes vanaf ferbuari dan maar
Hier alles goed, nog 6 weken werken en dan verlof, joepie.
Nieuwe buikfoto in het sf, maart 2008
Mooi, Boefje! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Wat gaat het snel hĆĀØ?
Jammer dat de 3D echo niet helemaal zoals gepland ging, maar wel leuk om het hartje weer even te horen en te weten hoe hij/zij ligt! Ik hoop dat het de volgende keer wel lukken wil.
Sas, jullie gaan er dus al snel weer voor, super! Ik wens jullie heel veel succes en houd ons op de hoogte.
Ik houd het even kort, want mijn manneke is een beetje ziekjes vandaag. Verder alles goed hier. Tot later!
:mrgreen:
Hoi Allemaal
Wat een leuke kerstfotoās hebben jullie allemaal gestuurd zeg :inlove:
Debke: Wat zielig he, zo met Finn, ik hoop dat het ondertussen iets beter gaat⦠:hug:
Sassie: Jullie gaan in Febr. weer voor het echie, spannend hoor, kunnen we ook weer met zn allen duimen voor je nod.
Ineke: Voelt Andre zich al wat beter⦠en hoe is het met de kleine ukkepuk, gaat alles goed?
Boefje: Wat jammer dat je de kleine niet goed kon zien op 3d. Wanneer heb je nu de herkansing? En die buik van jou: :inlove: :inlove: :inlove:
Leentje: Alvast gefeliciteerd met je man en een hele gezellige dag morgen.
Hier zit de kerst er ook weer op, het was heel gezellig maar omdat ik iedere 2 uur plat moet en dat dan bij mijn (schoon)/ouders moest doen, werd het eigenlijk iets te zwaar, maar ja, ik heb wel genoten hoor.
Ik begin me wel meer zorgen te maken over mijn rug aangezien ik nu al 3 weken thuis ben en ik nog steeds maar 2uur aaneengesloten op mag zijn. Maar goed, zo heeft iedereen wel wat, dus genoeg geklaag van deze kant.
Leukere dingen: ik wens jullie alvast een:
GEZELLIGE OUDEJAARSAVOND EN EEN GOED, GEZOND EN VOORAL GELUKKIG 2008!!!
Liefs Franca
Meidenā¦we zakken af! Kan me voorstellen dat er nu niemand veel tijd heeft om te komen kleppen hier. Ik ook nietā¦Gisteren was mijn papa jarig en zijn we de stad in geweest om in de uitverkoop een paar nieuwe pakken voor RenĆĀ© te scoren (gelukt overigens). Leuk hoor, zoān baan als accountmanager, maar die kledingā¦grrrr duur!
Vandaag gaan we nog wat vuurwerk kopen (voor mij hoeft het niet, maar vertel dat de rest van mijn gezin maar eensā¦), een oudejaarslot, champagne natuurlijk en verder gaan we vanavond gourmetten dus dat vergt ook nog wat voorbereiding.
Kortom: ik heb ook geen tijd!
Heb nog maar half bijgelezen, dus ik ga nu ook nog niet op jullie reageren. Ik kom morgen of overmorgen weer uitgebreid kleppen!
Heeeeeeeeele fijne jaarwisseling allemaal!
Dikke kus Deb
:-*
De quiche staat in de oven, zo nog snel de vloer soppen en dan zijn we er klaar voor.
Straks komen vrienden met kind om hier nieuwjaar te vieren. Verder houden we het rustig.
Iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2008.
deb, je sms is ontvangen, dus dat gaat helemaal goed komen in maart
Ook vanuit hier een snel bericht. Bij ons is het pas zes uur later zover, maar ook wij moeten nog boodschappen doen voor vanavond. Geen vuurwerk (meeste is hier toch illegaal, en ik vind het eng), ook geen champagne helaas (volgend jaar weer!) maar we gaan wel fonduen en dat is ook lekker
Allemaal een hele fijne, gezellige avond toegwenst en alvast een heel gelukkig nieuw jaar!
Leentje, want jammer dat je nou grieperig bent. :hug: Gelukkig is je schoonmoeder er om je een beetje te helpen. Word maar gauw weer beter!
Ik kom in het nieuwe jaar wat uitgebreider terug!
Liefs, Ineke
Hellen, beterschap!
Fijne avond allemaal! Voorzichtig met het vuurwerk!
En voor jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2008!!!
groetjes Petra
Hallo allemaal,
Ook hier nog niet bijgelezen en ook nog eens de griep gehad, nu ligt mijn moeder met griep op bed :? en ze zouden hier oud en nieuw vieren :?
iig iedereen een fijnejaarwisseling alvast en een mooi 2008 toegewenst met nieuwe mooie beebs erbij :dance: :dance:
Marjan: Dat het ook voor jou een mooi jaar mag worden, mĆĀØt een positieve test, ik wil je bij deze ook laten weten dat ook ik in 2008 voor je blijven duimen :thumbup: en hopen :-* :-*
Lieve meidenā¦EEN HEEEEEEEEEEL GELUKKIG NIEUWJAAR voor jullie allemaal! Dat 2008 voor ons met zijn allen maar een topjaar mag worden!
Verder niet veel tijd nu (lang leve de 1 januari bezoekjesā¦), maarreā¦Miranda, dat gaat inderdaad helemaal goedkomen in maart! Meiden die het nog niet begrepen hebbenā¦Ik heb de eer straks Mirandaās BUB te komen plaatsen op KOK! Kijk er nu al naar uit!
Nou lieverds, ik ga snel douchen enzoā¦Moet weer weg!
Dikke kus Deb
Gelukkig nieuwjaar!!!
Debke, leuk dat je de Bub mag plaatsen, spannend hoor!
Fijne dag verder allemaal, met alle verplichte bezoekjes !
:mrgreen:
breekt in he ik zal marjan weer eens laten kijken hierā¦!!! :mrgreen: *** ze heeft eindelijk (en niet dankzij onze oranje provider ) weer internetā¦ze vraagt steeds wel naar jullie en las net dat jullie nog duimen voor haarā¦ik ga haar gelijk zo even bellenā¦
(want ik duim ook net zo hard mee voor mijn lieve vriendinnetje)
breekt weer uit :oops:
Issie, zeg maar tegen haar dat we haar heel graag terug zien hier. Dan kunnen we haar wat virtuele hormoontjes sturen.
Hier een redelijk rustige dag gehad, naar mijn oma geweest, verder een beetje relaxt. Morgen weer voor de echo, hopelijk laat ons kindje zich nu wel even zien. Vandaag is de beeb wel erg aanwezig geweest dus wie weet ligt het er nu wel goed voor.
De kids zijn vannacht door het geknal heen geslapen en de vrienden gingen pas rond half 2 weg dus ik duik op tijd mijn bedje in straks. Vannacht maar 4 uurtjes geslapen dus ben best wel moe, kan alleen zo slecht een lekkere slaaphouding vindenā¦
Leentje, beterschap :hug:
Hellen en Julia, beterschap meiden!!!
Miranda, veel plezier bij de echo! Ik hoop dat jullie beebje zich lekker laat bekijken! Willen jullie ook weten wat het wordt?
Marjan, ook hier wordt er nog steeds voor je geduimd hoor! Het is je gegund om ook mama te worden!
Judith, hoe is het met je kleine meid? Helemaal je draai weer kunnen vinden?
Hallo lieverds!!
Ik heb nog niet bijgelezen, maar zag in de gauwigheid dat jullie ook niet zoveel geschreven hebben de laatste tijdā¦
wil jullie graag een heel goed nieuw jaar wensen met jullie beebjes of beebjes op komst. En Marjan⦠voor jou hoop ik dat dit je jaar mag zijn
Hier gaat alles goed, Julia is zoān heerlijk meisje!!! 't Is wel druk met twee kinderen (en nu is Jonathan zelfs nog thuis), maar ik geniet er volop van⦠En nu duik ik even mān bed in, van slapen komt ook eventjes niet zoveel als ik zou willen :-*
Allemaal een heeeeeeel gelukkig en goed 2008!!!
Vandaag weer bij de gyn geweest, alles prima en volgens het boekje, muv mijn rug, dus helemaal blij. Heb ook het hartje gehoord, erg leuk en 12 febr krijgen we de 20 weken echo
Boefje: Hoe was jouw echo, is het gelukt deze keer??
Meiden, ik moet echt ff plat, kom gauw weer meer typen!
Liefs Franca
Oja, en ik ben de 23ste uitgeteld ipv de 24ste, ze waren schrikkeljaar vergeten
Hoi,
Iedereen veel geluk, liefde en gezondheid voor 2008!
Alle mamaās, geniet van jullie kleine!
Alle zwangeren, succes met de laatste loodjes!
Marjan, hopelijk een vruchtbaar jaar voor jou!
De feestdagen waren erg gezellig.
Op 1e Kerst hebben we bij mijn schoonouders een bakje koffie gedronken. Op 2e Kerst naar mijn ouders en zijn we gaan bowlen en steengrillen. De kleine is erg lief geweest, tussen het bowlen en steengrillen even de fles gegeven, verder gespeeld in de reiswieg en af en toe even wat slapen. Met Oud en Nieuw zijn onze ouders en broers naar ons gekomen, dat was erg gezellig. Om half 12 heb ik Pete wakker gemaakt voor de fles, zodat hij met de jaarwisseling ook wakker was.
Nog een weekje en dan moet ik gaan werken. Ik heb sinds mei in de ziektewet gezeten en aanvullend zwangerschapsverlof, dus het zal wel weer even wennen zijn.
Leentje, ik had na de bevalling eerst een cyclus van 40 dagen en nu dan 37 dagen, dus dat is wel langer als ik gewend ben. Voor mijn zwangerschap ongeveer 28 a 30 dagen.
Tara, balen dat je zoveel last heb van je rug! Ik kreeg bekkenklachten en ook last van mijn rug, ik ben vanaf ongeveer 22 weken in de ziektewet gezeten tot aan mijn bevalling. In het begin vond ik het erg vervelend om niks te kunnen, maar na een tijdje wen je er wel aan. Hopelijk word het wel wat minder door voldoende te rusten.
Groetjes Saskia