Juni 2006 (deel 8)! Marjan, we duimen nog steeds voor je!!

foto’s:

plut, mooie buik, ik wil ook!! (nog even en het is zo ver :wink: )



juul, wat een leuke foto’s van je dagje uit.



Truusje, leuk weer wat van je te horen, spannend hoor, het is al bijna zover. Fijn dat bij je ouders wel alles klaar is, jammer dat het in jullie huis niet zo lekker loopt.



Hier ook weer BV, bij de eerste ook 6 maanden gedaan, toen was ik het wel zat hoor maar wel voldaan dat ik 6 maanden heb volgehouden.



Deb, fijn te horen dat het met Aschwin goed gaat, hopelijk kan hij snel weer naar huis.



Tara, hoe is de presentatie geweest? Ging het een beetje?

Jammer van de duivels :hug: :hug:



Hier alles goed

Eindelijk weer een goede nacht achter de rug, dat scheelt een hoop.

Verder heerlijk aan het lezen, heb net De Weduwnaar van Kluun gelezen en ben nu met De Reunie van Simone van der Vugt bezig

Denk dat ik nu al twee keer de kleine heb gevoeld, geen trapjes maar het buikgevoel. Als ik in bed met mijn hand op mijn buik lig, lijkt het net of ik tegendruk voel.

Maandag weer naar de vk, hartje luisteren. Daar kijk ik wel weer naar uit.

Hoi Meiden



De presentatie ging erg goed, al was ik flink zenuwachtig en ging ik de eerste minuut wat te snel, ik zat er daarna lekker in en kreeg applaus toe!

Ben er stiekem best trots op, aangezien ik last heb van faalangst, maar zo zie je maar weer, dat kun je overwinnen door het te doen!



Wat betreft de duivels, ja, tis niet anders. Ik moet zeggen dat het tegenwoordig niet meer zo’n teleurstelling is als in het begin. Dan heb je nog zoveel hoop en fantaseer je er veel meer over dan dat ik nu doe.

Dus het klinkt misschien raar, maar voor mij is het wat dat betreft makkelijker dan in het begin. Al maak ik me natuurlijk meer zorgen of het uberhaupt nog eens gaat lukken.



Nou, ook weer een ego-berichtje van mij, want ik ga onze schouw schilderen dus ben er weer weg van!



Liefs Tara

Tara, goed gedaan meis!!! Je mag trots op jezelf zijn… Ik begrijp trouwens wel wat je zegt dat je het minder een teleurstelling vindt dan in het begin. Nu stel je je er wrs op in dat het ‘wel weer’ niet gelukt zal zijn. Ik vind dat je er goed mee omgaat, ik hoop zo voor je dat jouw beebje ondanks alles toch niet lang meer op zich laat wachten :-



Boefje, jaaaa, die buik komt vanzelf hoor :mrgreen: :mrgreen: Geniet maar lekker van die momenten dat je je beebje al voelt :inlove:



Zo, ik ga ff boodschapjes doen, tot later! :-

Go Taar!!! :clap: :clap: :clap:



Goed hoor, dat je die presentatie zo lekker gedaan hebt! Ben trots op je :smiley:



Nou…als het goed is mag Aschwin vanmiddag mee naar huis. Zo rond een uurtje of 4 krijgt hij zijn laatste ab. Normaal moet hij dan nog 24 uur blijven, maar omdat het zo goed gaat met hem mogen we hem al lekker meenemen!



Zat trouwens net in de huiskamer hier op kok te lezen…onder andere over het medekokker’s tegenkomen enzo op straat. Zou grappig zijn toch? Stel nou dat we elkaar op straat al ongemerkt voorbij gelopen zijn? Neem nou laatst…Plut, jij vertelde dat je naar Piratenland geweest bent. Da’s (als ik tenmninste de goeie voor heb) niet eens zo ver bij mij vandaan. Ik kom er ook weleens met de kids! We hadden elkaar daar dus zomaar tegen kunnen komen en dan hadden we het niet eens van elkaar geweten. Is toch een raar idee he?



IIIIIIIIINEKE!!! Waar ben je meis??? Gaat het allemaal goed met je???



Meiden, ik voel me niet top…Ben verkouden, heb een zere strot, ben moe van het op en neer gerace naar het ziekenhuis en het contiunue gestress wat je dan hebt met nog twee andere kids waarvan er eentje toch echt naar school moet en ook de :evil: zijn er weer eens (en hoe!) dus het voelt een beetje alsof ik langs mezelf heen aan het leven ben (bekend???).

Gaat vast wel weer over…



Finn wordt net wakker trouwens. Hij ligt hele verhalen tegen zijn knuffel te vertellen nu :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ga even stiekum om het hoekje kijken!



Kus Deb

Joh, Debke, meen je dat nou, dat je ook weleens bij Piratenland komt met de kids?? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is er maar één van, ik zal meteen eens ff googlen…



Ja, ik kan er idd maar één vinden. Ik dacht altijd: Brabant, die woont vast een eindje weg (ik woon nl in Zuid-Holland), maar ja, Brabant begint natuurlijk al over de rivier :mrgreen: :mrgreen: Haha, grappig zeg… Ik woon er zelf ook niet zover vandaan, behoorlijk dichtbij zelfs :wink:



Ja, ik denk soms ook weleens als ik iemand zie met kinderen: “Goh, zou die ook op Kok komen???”. Zou natuurlijk zomaar kunnen. Gek idee hè??



Wat super dat Aschwin vandaag wrs naar huis mag!! Heerlijk om 'm weer lekker thuis te hebben. En dan maar weer proberen een beetje aan jezelf te denken hoor :-* Is natuurlijk niet gek dat je dat nu niet gelukt is, met twee kids thuis en 1 ih ziekenhuis, maar nu wel weer proberen hoor :hug:



Nou, ik heb er weer een ochtendje werken op zitten. Tjonge, wat valt me dat tegen zeg!! 't Gaat wel, maar niet geweldig. M’n energie is echt zó op. En daarbij werd me nu alweer voor de 2e keer sinds ik bij de Arbo ben geweest gevraagd of ik op een andere dag kon komen dan de afgesproken dagen :roll: Ze leren het ook nooit!! Ik merk wel dat ik het nu makkelijker vind om nee te zeggen, nu ik weet dat de Arbo het met me eens is, maar leuk is anders :evil:



Matthijs is nu nog bij m’n moeder, dus ik kan lekker m’n bedje induiken, dat ga ik zo ook maar eventjes doen…

Plut, ja, dat meen ik! Ik kom er ook weleens! We zijn er voor het eerst geweest toen het net bestond. Met een kinderfeestje van Aschwin toen. En met Basten zijn we er ook al een aantal keer geweest. Hij vindt dat geweldig! En zeg nou zelf, wat wil je nog meer als kind toch? Overigens komen wij ook zeer regelmatig in het zo goed als tegenoverliggende zwembad…

Ik woon overigens in Made. Da’s vlakbij Raamsdonksveer (daar kom je vanzelf voorbij als je de snelweg lang genoeg blijft volgen). Wij zijn in ongeveer 20 minuutjes bij Piratenland.



Goed dat je je nu niet meer laat overhalen om toch anders te gaan werken dan afgesproken! Ga maar lekker even slapen! Dat hebben jij en je meisje wel verdiend na een ochtend werken! Truste!



Ik ga zo naar het ziekenhuis!!! Aschwin halen, eindelijk!



Kus Deb

Oke…nu ben ik boos :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Aschwin belde net…Zegt 'ie: mijn antibiotica zit er nu in en John (zijn vader) is hier nu. Ik ga over een kwartiertje met hem mee naar huis…



Probleem?

  1. Ik kan niet binnen een kwartier bij het ziekenhuis zijn
  2. Ik wil graag even van zijn arts horen hoe of wat
  3. Ik wil dat hij naar dit huis komt, in plaats van naar dat van zijn vader
  4. Ik vind het een rotstreek van zijn vader, gewoon omdat…nou gewoon!



    Bleegh… :cry: :cry: :cry:

Debke, wat belachelijk zeg, dat zijn vader dat niet even met jou over legd! En het is inderdaad wel even handig om nog even met de arts te praten over hoe en wat verder.



Kun je Aschwin niet bellen en dan even met zijn vader overleggen?



:hug: , meid!

deb, :hug:

nog wat gehoord ondertussen??



wij hebben sinds gisteren een nieuwe spelcomputer, de wii

maar goed dat we visite kregen want ander had ik nu spierpijn gehad denk ik :slight_smile:

wel een super ding.

Hè bah, Deb, da’s zeker niet leuk :evil: Natuurlijk wil jij je knul nu ook gewoon graag bij je hebben na een paar dagen ziekenhuis :hug: Zucht, mannen…



haha, wel grappig dat jij dus regelmatig bij Piratenland komt én ook bij dat zwembad… Voor mij is het dus 5 minuutjes rijden… op de fiets!!! :lol: :lol: :lol: Ik weet wel waar Made ligt ja, ben er nog nooit geweest, maar we komen er idd af en toe voorbij.



Dat even slapen is trouwens de héle middag geworden… en ik ben nog helemaal kapot eigenlijk :? Jonathan komt zo thuis met Matthijs en frietjes, ik ben bang dat het daarna ook niet veel soeps meer wordt met me…



boefje, de wii lijkt me superleuk!! dus vanavond wordt zeker wii-avond dan??? :lol: :lol:

yep, manneke ligt te bed, andere man is te darten dus ik ga lekker bowlen op de wii :slight_smile:

en, was het leuk??

Hoi hoi, daar ben ik weer!



Deb, wat een schrik met Aschwin zeg! En wat vervelend dat ik er nou net een week niet was, ik heb je helemaal niet kunnen steunen… Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Wel erg rot dat het ontslag van Aschwin uit het ziekenhuis zo rommelig moest gaan. Dat hadden de heren best even iets beter met je kunnen overleggen. Is dat nog goed gekomen?



Plut, wat een prachtige buik!



Truusje, leuk dat je er weer even was en veel succes met de laatste loodjes.



Boefje, veel plezier met je nieuwe speelgoed :slight_smile:



Tara, wat jammer dat de duivels er weer waren, niet eerlijk. Ik hoop echt dat het gauw gaat lukken, je wacht nu al zo lang.



Juul, hier inderdaad een grote wens om weer borstvoeding te geven. Vond het heerlijk toen met André. Ik heb het vier maanden gedaan en mis het nu soms nog steeds. Ik hoop dan ook dat ik het dit keer iets langer volhoud.



Nou, hier een leuke week achter de rug. Het weerzien met mijn ouders was echt fantastisch en ze vonden het heel leuk dat ik eindelijk zwanger ben! Ze hebben ook al toegezegd om tijdens de bevalling en erna hier te komen, en daar ben ik heel erg blij mee. Ze zullen dan een paar weken blijven en dan hoef ik me alvast geen zorgen te maken om André als ik in het ziekenhuis lig. En het lijkt me ook heerlijk om mijn eigen lieve mama als kraamverzorgster te hebben. :inlove:



Ik ben de laatste week wel regelmatig misselijk en moe geweest, maar het gaat nu iets beter. Alleen 's ochtends en 's avonds nog een beetje, maar ik houd wel alles binnen (hoewel ik weinig eet, nergens trek in). Mijn buik is nu al groter dan 'ie was met 19 weken zwangerschap vorige keer (heb even de foto’s opgezocht) dus ik moet maar even aan Alex vragen of hij er een foto van wil maken, dan kunnen jullie het ook zien :slight_smile:



Verder heb ik een afspraak gemaakt voor aanstaande maandag voor mijn eerste check-up. Dat is bij een andere gynaecoloog, degene waar mijn buuf zo hoog over opgeeft, dus ik ben erg benieuwd. Geen idee hoe de procedure daar is, maar ik hoop eigenlijk dat ik binnenkort een echo krijg. Lijkt me zo leuk om alvast wat te zien daarbinnen.



Verder niet zoveel nieuws, dus ik ga weer lekker op de bank zitten met een dvd-tje. André heeft zijn hobbelpaard naar beneden gehaald en vermaakt zich prima de hele dag :slight_smile:

Hallo meiden!



Succes bij de gyn maandag Ineke, spannend hoor! Ben erg benieuwd naar je buik! Wat heerlijk dat jouw mama bij jullie komt kramen!



Geweldig, wat een mooie buik Plut!! Hopelijk heb je over een tijdje weer wat meer energie meis!



Wat voor soort spelletjes zitten er allemaal op zo’n ding Boefje?? Misschien heel dom van mij, maar ben er helemaal niet mee op de hoogte… het lijkt me wel errug leuk. Ik was “vroeger” helemaal gek op SuperMario!



bah Debke, wat een vervelende situatie… hoe is het afgelopen. Hopelijk heb je je mannetje gewoon bij je thuis! Dikke :hug:



Super Tara dat de presentatie zo goed ging :dance:

Hier wat :: :: :: :: :: :: speciaal voor jouw!!



Ben ook benieuwd naar je buikje Truusje, nog eventjes en hij is weg! En dan heb je een prachtige beeb in de wieg!



Hoe gaat het met Jesse Sophia?



Hier gaat eindelijk alles super. André heeft 10wk volledig bv gehad en 4wk 's ochtends en 's avonds en tussendoor flessen. Toen moest ik weer gaan werken en zijn we (helaas toch wel, want ik vond het prachtig :inlove: ) gestopt met bv om er wat meer regelmaat in te krijgen. Dat hadden we achteraf gelijk moeten hebben, de 3 Ren, oh wat een heerlijkheid die regelmaat op een dag. Vandaag weer naar het cb geweest, André weegt nu 7700 gram! Lekker ventje!! Het is zo’n lief, grappig kereltje :inlove: Het werken is ook wel weer fijn, eerst begonnen met 2 dagen deze maand en vanaf oktober moet ik 3 dagen, daar zie ik wel wat tegenop… hopelijk mag ik vanaf januari 2,5 dag werken dat lijkt me beter! Anders mis ik mijn mannetje teveel!



Fijn weekend allemaal!!!



dikke :-* Mirjam

famke, wat een leuke foto’s

de Wii is van nintendo en we kunnen onze mario-spellen er ook op spelen :dance: Verder wat Harry Potter enzo.

Ik vind het erg leuk

Deb, heb jij zelf ook al gespeeld, jullie hebben toch ook de Wii?



Ineke, fijn dat je het leuk hebt gehad met je ouder en helemaal super dat ze de kraamzorg willen doen. Toch fijn om je mams bij je te hebben.

Succes bij de gyn maandag. Hopelijk snel een echo.



Ik mag maandag ook weer naar de vk. :dance:

Heb zomaar het gevoel dat mijn buik nu behoorlijk begint te groeien, moet echt op zoek naar positiekleding. Vandaag bij de Prijzencircus van VD 2 leuke truitjes die meegroeien gescoord.

Volgende week ga ik met mijn mams shoppen in Alkmaar, naar de hennes enzo. Hopelijk 2 leuke broeken scoren. Heb er nu nog 2 liggen van de eerste zwangerschap maar die zijn nog wat te groot.



Plut, alweer wat bijgekomen?



Debke, hoe gaat het thuis?



Truusje, al aan het aftellen? Komt nu wel erg dichtbij he.

Hallo,



Boefje, spannend maandag !!! Enne als die buik komt FOTOOOOOO, ik ben nieuwsgierig !!! :mrgreen: En al pijn in je arm van het WII-en??



Debke: Hoe is het afgelopen met Aschwin en zijn niet-overleg-plegende-vader??



Famke: Heerlijk mannetje die Andre, jammer dat ik hem niet live heb kunnen zien afgelopen woensdag !!!



Ineke: Wat heerlijk dus je ouders komen je lekker helpen ?? :dance: :dance: ben je van dat probleem ook af want daar zag je een beetje tegenop toch dat je schoonmoeder alleen met de baby kwam tutten en jij alsnog alles in huis kon gaan doen?? Wanneer ga je het hun vertellen??



Truusje: Alvast succes met de laatste loodjes, geniet er nog maar ff van,dadelijk mis je het zwanger zijn (tenminste ik wel) (O ja en Debke ook !!! :mrgreen: )



Tara: Wat goed dat je presentatie goed is gegaan !! :clap: :clap: Wanneer moeten jullie weer naar de gyn???



Afgelopen woensdag hebben we een meeting van de mei-mama’s gehad,het was zooooo leuk alle beebs live te zien,alleen jammer dat niet iedereen er was :?

We hebben ook een topic-geopend waar de foto’s te zien zijn, voor degene die het leuk lijkt:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45112



Ga weer ff wat doen voordat flipke wakker word :lol: :smiley: :lol: :smiley:

Zooo Juul, dat zijn veel foto’s!!! Heb er een paar bekeken, ziet er heel gezellig uit :thumbup:. Ik heb één keer een meeting gedaan met de dec. 04 mama’s, was heel leuk om iedereen te zien, maar op de 1 of andere manier zou ik het nu toch niet zo makkelijk meer doen… Heb me toen ook alles in m’n hoofd gehaald toen ik er onderweg naartoe was, stel je nou voor dat :roll: :lol: :lol: :lol:



Ineke, welkom terug meis!!! Super dat het zo gezellig was met je ouders en dat ze straks ook overkomen als je uitgerekend bent. Lijkt me een heerlijk gevoel… En maandag al je eerste afspraak bij de gyn!!! leuk meis :inlove: Wel misselijk en weinig eetlust lees ik, pff, had ik ook zo erg :roll: Irritant is dat. Maar… 't is voor een goed doel!!! (hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen, maar ik vind 't zo leuk om te zeggen :roll: :lol: :lol: )



Famke, wat een superfoto’s, wat is André toch een schatje :inlove: Fijn dat het werken ook goed gaat, kan me voorstellen dat je wel een beetje tegen een dagje meer opziet, maar je zult zien dat dat op zich ook best wel weer prima zal lopen… Ben je al in onderhandeling om er in jan 2,5 dag van te maken??



Hier gaat het wel aardig, net weer een heerlijke hormonenbui gehad met tranen en al. Gut, dan voel ik mezelf zooo zielig :roll: Gelukkig weet ik waar het aan ligt en kan ik door de tranen heen ook wel een beetje relativeren, dat maakt de boel alweer wat luchtiger :lol: :lol: Gisteren had ik echt een topdag trouwens, heel veel werk in huis verzet (lekker poetsen :? :lol: :lol:), heerlijk het hele huis weer fris en schoon… Vandaag lekker kastanjes gezocht met Jonathan en Matthijs, maar nu is het kaarsje wel weer eventjes opgebrand. Rustig aan doen dus maar weer. Ach ja, 't is voor een goed doel :inlove: (haha, daar komt die zin alwéér voorbij :silenced: )



Boefje, ik vind de h&m helemaal super vwb positiekleding, je zult er vast wel wat leuks kunnen vinden. heb er echt een leuke en hippe spijkerbroek vandaan, ik zou willen dat ik 'm straks ná de zw.schap nog steeds zou kunnen dragen, haha!

mijn buikfoto’s :inlove: :

Boefje: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een schattige buik !!!

Hoi!



Even snel, want ben al weer moe…



Met Jesse gaat het prima! We zijn overgestapt op voeding voor hongerige baby’s en gelukkig is mijn ventje nu wat vrolijker en tevredener. En hij houdt wat meer tijd tussen de voedingen. Helaas heeft hij door het overstappen wel weer last van darmkrampjes, maar ja, even doorzetten.



Debke, hoe is het nu met jou en Aschwin?



Ineke, fijn dat je ouders er zullen zijn rondom de bevalling!



Boefje, mooi buikje! Wat zul je trots zijn! Succes maandag bij de vk!



Plut, lekker huilen af en toe hoor! Het hoort erbij en het lucht op!



Mirjam, mooi ventje heb je toch en wat een schattige pyjama!



Juul, Flipke :inlove: ! Lieve bijnaam voor je mannetje!



Tot de volgende keer, ik duik mijn bedje in, want morgen moeten we er vroeg uit, omdat Jesse gedoopt wordt!



Liefs Sophia