Juni 2006 (deel 8)! Marjan, we duimen nog steeds voor je!!

Oooh Debke, meis, dat is schrikken!!! Sterkte ermee :hug:



Leentje, dan slaapt Amber echt al een lange tijd door!! Nou, met Matthijs duurde dat een stuk langer hoor. En dan was doorslapen: om 23.00 uur de laatste voeding en om 06.00 weer klaarwakker! Ach ja, ieder kind is weer anders denk ik dan maar :wink:



Juul, 't gaat idd over hoor, er komt een dag dat je 's ochtends wakker wordt en naar Jayden’s kamertje rent om te kijken of het wel goedgaat omdat je hem de hele nacht niet hebt gehoord, echt waar!!



Boefje, fijn dat je boef niet al teveel last heeft! Hopelijk is ie er gauw weer helemaal bovenop



Hier gaat alles goed, de babykamer is nu echt klaar (tenminste
 moet nog wel even gordijnen strijken, ramen zemen en dat soort klusjes, maar het echte kluswerk zit er nu echt op), binnekort zal ik eens foto’s maken!



Jammer genoeg kreeg ik gisteren weer een telefoontje van m’n leidinggevende of ik tóch een andere ochtend wilde komen werken dan de in overleg met de Arbo vastgestelde ochtenden (en dát terwijl ik nog niet eens begonnen ben :roll: ). Toen ik aangaf dat dit nu echt even niet ging lukken, probeerde hij het probleem bij mij neer te leggen, maar daar ben ik natuurlijk niet ingetrapt. Bah, ik vind het wel vervelend, had zo gehoopt dat de druk er wel vanaf zou zijn nu ik bij de Arbo was geweest
 M’n directe collega’s zullen er wel hetzelfde over denken (dat het door mij komt dat zij nu een probleem hebben), dus jullie zullen wel begrijpen dat ik niet al teveel zin heb om weer aan de slag te gaan
 Wat wel heel lief is, is dat ik een kaartje heb gekregen van collegaatjes van een andere afdeling, dat doet me dan wel weer goed
 Nou ja, nog een paar weekjes doorzetten en dan weer minstens een jaartje lekker thuisblijven :dance: :dance:



Ineke, ben je lekker aan het genieten??

Debke: Wat verschrikkelijk van Aschwin, veel sterkte en beterschap gewenst !!! :hug: :-*



Leentje: Ja ik ga in west is op woensdag en vrijdagochtend van 9.30 uur tot 10.00 uur dit is met les erbij en daarna mag je nog in het andere bad ( Jip’s spartelclub)als je wil om vrij te zwemmen (met kinderliedjes en heel veel speelgoed in het water :mrgreen:



Jayden heeft gister zomaar 6 uur achterelkaar geslapen van 20.00 uur tot 02.00 uur, ach het komt vanzelf dat geloof ik ook wel en ik denk dat plut dan gelijk heeft :mrgreen: dan ren ik gelijk naar zijn kamer !!



We zijn vandaag in Volendam geweest, erg leuk en heb ook een foto laten maken :mrgreen: al morgen ff plaatsen, ben nu erg moe ga ff bankhangen!!!

Ik kom alleen eventjes gauw de foto’s van de babykamer showen:

:mrgreen:

@Leentje22 wrote:

Juul: Lijkt me erg leuk dat babyzwemmen, ik zit er aan te denken om dat ook te gaan doen met Amber, maar ik zeg nog maar even niks voordat het net zo uitpakt als met het zwangerschapszwemmen :oops: :lol: :oops:




Haahahahaha Komt helemaal goed meid!!!, ooit zullen we elkaar ontmoeten,daar ben ik van overtuigd, misschien hebben we elkaar al eens gezien zonder dat we het wisten,hihihihi :mrgreen:



Maar het is echt zooooooo leuk dat zwemmen :inlove: :inlove:



Plut: Wat een gave lieve ,meidenkamer !!! :inlove: :inlove: Ben zo benieuwd naar je meisje :inlove:

Leentje, dat kapstokje heb ik bij Loods5 gekocht. Lief hù




Dat babyzwemmen is idd harstikke leuk om te doen, ik ben met Matthijs niet zo vaak geweest omdat dat al om 08.30 's ochtends begint hier bij het zwembad, dat vond ik zooo vroeg :roll: :roll:



Nu jullie het erover hebben, ik ga vanmorgen misschien wel eventjes met Matthjs zwemmen. Vanmorgen is het peuterzwemmen nl!!

Plut, wat een mooi kamertje.



Babyzwemmen heb ik ook heel vaak gedaan. Wil deze week weer met peuterzwemmen beginnen zodat hij alvast de beren en kikker diploma’s kan halen, dan kan je nl sneller doorstromen naar het a-diploma

We hebben dan ook wel een klein waterratje die het heerlijk vind om te zwemmen.

Wilde vorige week beginnen maar met de pokken leek me dat geen slim idee.

De pokken zijn heel langzaam aan het verdwijnen dus deze week kan wel



Hier 3 slechte nachten gehad, vannacht gelukkig al iets beter en werd pas om 8 uur wakker van de boef, een meevaller dus.



Plut, neem je ouderschaps verlof? Las dat je een jaartje thuis bent als de beeb er is.

Ik ben aan overwegen om ouderschapsverlof te nemen meteen na de zwangerschapsverlof. Ik hou ook nog 5 weken vakantiedagen over dus die kan ik ook nog inzetten.

Debke: Ook van mij, heel veel sterkte, ik hoop dat het gauw wat beter zal gaan!



Plut: wat een prachtig kamertje!!



Ik houd het kort, druk druk druk, sorry!



Liefs Tara

Tara, ik duim nog steeds dat de duivels wegblijven.

:pray: :pray: :pray:

dikke knuffel voor Aschwin en debke!

Wat zullen jullie geschrokken zijn!



Hoe gaat het nu met hem? Hoe zijn jullie er trouwens achter gekomen? Bij de huisartsenpost geweest?



Hopelijk voelt hij zich steeds beter en gaan die 5 dagen heel vlug voorbij, zodat je hem lekker thuis kunt verzorgen en verwennen!



Verder een :-* voor Tara! Ik duim voor je!



Liefs Sophia

Ik ben vanmorgen idd wezen peuterzwemmen, maar Matthijs wilde niets
 Hij wilde alleen maar van de glijbaan :? :mrgreen:



Hopelijk kan het het wat vaker gaan doen met 'm, dan krijgt ie er misschien wel weer lol in :roll:



boefje, ik kan geen ouderschapsverlof opnemen omdat ik dan nog net geen jaar in dienst ben als ik terug kom. Ik neem gewoon lekker ontslag :mrgreen: En daarna zie ik wel weer verder
 Ik vind het wel spannend, want Jonathan’s salaris is maar nét toereikend om mee rond te komen. We zullen dus flink moeten bezuinigen op eigenlijk alles, maar we hebben het er wel voor over! Ik vind die combi werken-zorg voor je kids echt behoorlijk zwaar, raak er ook enorm gestresst door iedere keer.



Tara, ik duim voor je meis, hoop zo dat die stomme :evil: :evil: nu eens wegblijven!!! :-*



edit: nog even een buikfoto toegevoegd!

Wow Plut! Wat een prachtbuikkie! Ik zou er haast zelf ook wel weer een willen




Even een update’je over Aschwin girls! Het gaat eigenlijk heel goed met hem. Weinig pijn gelukkig. Wel heeft hij verschrikkelijk last van zijn infuus (hebben ze ook echt op een vervelende plek geprikt moet ik zeggen). Verder gaat het iedere dag weer wat beter met hem.



Ben nu even thuis om een hapje te eten en straks komt mijn schoonmama op de kids passen en dan gaan René en ik weer een avondje naar Aschwin. Gisteravond hebben we lekker met zijn vieren (zijn echte vader was er ook) een dvd’tje zitten kijken (Jochem Meijer
was voor Aschwin ivm lachen niet altijd even leuk, maar hij wilde hem zelf graag kijken, dus eigen schuld :smiley: ).



Maar goed, jullie zijn weer op de hoogte! Ik ben er weer vandoor!



Oh trouwens, Plut, bij ons is het net zo hoor, René zijn salaris is ook net toereikend voor alles wat we nu normaal moeten betalen en hier moet dus ook flink bezuinigt worden op onze levensstijl zoals die eerst was, maar ik kan alleen maar zeggen: Het is het dubbel en dwars waard!!!

En stiekum is het ook best grappig om er een sport van te maken alles zo goedkoop mogelijk te houden moet ik eerlijk toegeven
Is dat sick of niet?!?



Nou ben ik echt weg!



Kus Deb

Hoi Lieverds



Bedankt voor het duimen, maar zelfs heel veel afleiding heeft niet mogen helpen. De duivels zijn er weer


Toch maar gauw volgende week weer de onderzoeken in, het is niet anders




Plut: WOW wat heb jij een mooi buik!!! Echt heeeeel mooi :inlove:



Meiden, ik ben er van tussen, ga sporten en dan morgen die enge presentatie geven, Debke, ik vind het ook kei eng hoor, maar we zullen zien!



Liefs Tara

Debke: Gelukkig dat het beter gaat met Aschwin :thumbup:



Ik heb net ff de foto’s van ons uitstapje van gister geplaatst in het showforum:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1920189#1920189



Tara: Hoe is het nu met je??? En Sandra/Marjan lezen die nog wel mee hier???



We hebben ook niks meer van Truusje gehoord, ze is nou al bijna 37 weken volgens mij :think: echt jammer vind ik dat,ben namelijk zooooo benieuwd !!!

Bah Tara, lieverd
 :cry: :hug: Ik ben er zelf helemaal teleurgesteld van :evil: Dikke :hug: En succes met je presentatie meid, go girl!!!



Debke, meen je nou echt dat je haast zelf ook weer zou willen??? Hahaha, dat hoorde je mij niet zeggen na een paar maandjes hoor :silenced:

Fijn dat het goed gaat met Aschwin, succes hoor met al het geheen-en-weer-rijden tussen ziekenhuis en thuis


En over dat geld: ja, dat wordt voor mij straks ook weer de sport: waar zijn de luiers 't goedkoopst in de aanbieding, waar zal ik m’n vlees halen etc. Ach, met Matthijs heb ik het ook gedaan en dat ging best aardig (alleen die onverwachte rékeningen, pfffff). En ja, ik vind het het ook dubbel en dwars waard. 't Voelt voor mij het beste en die tijd krijg je nooit meer terug!



Juul, ik ga zo je foto’s eens bekijken!!



Inderdaad jammer dat we niets meer van Truusje hebben gehoord
 wie weet komt ze nog een keertje spieken??? @Truusje: meid, we zijn zó nieuwsgierig, gaat het allemaal goed met je???

Ja Plut
dat meen ik echt
Stom he?!? :oops:

Die “kriebel” verdwijnt niet
Maar dit keer zal het verstand een veeeeeeel grotere rol spelen dan het gevoel. We denken er voorlopig alleen nog maar even over na dus. Wie weet wat de toekomst nog eens gaat brengen?



Meiden, het gaat goed met Aschwin. Ik ben nu thuis, maar zit wel tussendoor met hem te msn’en (ze hebben echt alles in zo’n ziekenhuis!).

Finn had heeeeeeeel dringend behoefte aan rust en zijn bedje. Vandaar dat ik nu thuis ben. Finn is ondertussen weer een beetje uitgerust, dus we gaan zo Basten even uit school halen. Vanavond na het eten gaan we weer naar Aschwin. Hij is nu ook niet alleen, dus hij hoeft zich niet te vervelen.



Juul
wat een GEWELDIGE foto’s weer! Vooral die in klederdracht is lachuh!



Boefje? Long time no speak
, nou ja
niet uitgebreid bedoel ik dan. Alles ok???



Taar, ik ga voor je duimen morgen! Heel veel succes!



Ineke meid, ik mis je geklets! Vertel vertel vertel




Nu ga ik Basten halen!



Kus Deb

Hallo dames.



Ja, ik leef ook nog. :oops:

Hoe gaat het hierzo. Ik zag dat er weer wat zwangere bij waren. SÃÂșper hoor, gefeliciteerd. Hoop dat t laatste beetje snel zal volgen.



Hier gaat alles goed. Nog iets meer dan 2 weken, en dan zit ik op mn datum. Het begint dus spannend te worden. Sinds deze week gestopt met werken ( eindelijk!), en daar was ik ook wel n beetje aan toe moet k zeggen. Alles verloopt vlotjes en goed, beebje is al lekker ingedaald, en laat me al fijn kennis maken met proefweeën. Maar goed, hoort erbij hÚ.



Kinderkamer is he-le-maal nog niet klaar, en dara baal k wel n beetje van
maar das n lang verhaal wat met huiseigenaren en bouwbedrijven te maken heeft. Ik ga bij mn ouders bevallen, en daar is alles wel klaar, gelukkig.



Beetje ego berichtje
maar nu ik tijd over heb, zal ik eerdaags weer bij komen lezen, en posten.

Jaaaaaaa Truusje is er nog! Fijn dat alles goed gaat met jou en beebje!

Wordt wel een beetje nieuwsgierig naar hoe het je de afgelopen tijd vergaan is, maar vertel dat maar als je lekker de tijd hebt hoor!



Fijn wat van je te horen in ieder geval! Geniet van je rust nu!



Kus Deb

Jippie Truusje, Welkom terug meis, we hebben je gemist !!! Maar ik kan me voorstellen dat je het druk hebt vooral met een eigen zaak,toch?



In ieder geval vind ik het hartstikke leuk dat je nu lekker mee komt kletsen :dance: :dance:



Enne als je tijd heb, graag een buikfoto, we zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor !!!



:liar: :liar: :liar: :liar:



Ga je trouwens borstvoeding of flesvoeding geven?? En jullie Boefje, Ineke en Plut?



Ik ga Jayden zo ff in bad en daarna in bed doen !!



Tot strax !!!

Heeeey Truusje, da’s lang geleden meis!!! leuk dat je weer wat van je laat horen :-* Wat balen dat het kamertje nog niet klaar is zeg, kan me voorstellen dat dat niet leuk is :cry: Nou, wij tellen in ieder geval lekker met je af tot de komst van je kleine, ik ben benieuwd!!!



Nou ja, stom
 Debke, ach, dat ook weer niet, maar
 :silenced: haha, nee hoor, geintje :-* Ik vind het altijd zo grappig dat ieder dat weer anders ervaart, ik was er zo kort na de bevalling van Matthijs echt nog niet aan toe en wilde er ook niet eens over nadenken :hand: Maar wie weet (en stiekem hoop ik dat natuurlijk ook), gaat het deze keer wel heel anders. Wat een heerlijke uitvinding, dat msn, kun je zelfs met je zoon in het ziekenhuis communiceren!! Super dat het goed blijft gaan. Weet je al of die ab goed aanslaat?



Juul, ik ga borstvoeding geven. Heb ik bij Matthijs ook gedaan, dus ik ga er helemaal vanuit dat dat goed gaat komen. Ik zie er ook echt enorm naar uit :dance: :thumbup: