Juni 2006 (deel 8)! Marjan, we duimen nog steeds voor je!!

Nou meiden, we kunnen weer met een nieuw deeltje aan de slag!!!

Nou meiden, daar ben ik eindelijk weer wat uitgebreider…



We hebben vakantie, maar zijn druk aan het klussen (en trouwens ook relaxen tussendoor hoor). Gelukkig is nu echt het einde bijna in zicht! Nog een klein beetje schilderwerk, en wat ophangwerk voor manlief (maar dat duurt altijd het langste hier…) en dan vindi k het voorlopig wel weer eventjes welletjes!



Sophia, wat een mooie foto’s van Jesse!! Prachtig koppie zeg :inlove: :inlove: Oeh, als ik dat hele kleine zie, kan ik zelf haast niet meer wachten!!!



Debke, wat een feest hebben jullie ervan gemaakt zeg!!! Wauwie, da’s echt helemaal super georganiseerd, dat moet Basten geweldig gevonden hebben!!!



boefje, wat jammer dat je boefje nu de waterpokken heeft. Hopelijk heeft ie er niet al teveel last van. Wel super dat je inmiddels 13 weken bent, toch een veilig gevoel hè!!!



Wij zijn vandaag naar piratenland geweest (zo’n indoor-speeltuin), Matthijs vond het helemaal super!! Hij blééf maar klauteren, springen en glijden, was echt een goede tijdsbesteding voor de kleine man…



Nou meiden, ik ga ff naar beneden, Jonathan is aan het koken en Matthijs zit in z’n uppie een dvd te kijken :lol: :lol:

Leuk, weer een nieuw deeltje.

Dat dit deel maar heel veel geluk mag hebben voor Tara, Marjan en Sandra. Meiden voor jullie nog wat hormoontjes:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



Mijn boefje zit dus helemaal onder maar aan hemzelf kan je niets merken. Is nog steeds vrolijk en speelt lekker rond. Dat valt gelukkig wel mee dus. Volgens mijn moeder heb ik zelf vroeger ook waterpokken gehad dus geen zorgen voor mijn zwangerschap.



Deb, de foto’s van het feestje, geweldig.

Goedemorgen meiden!



Ik heb me pas net gedouched en ben nog niet zo lang wakker, pff, wat lekker zeg, uitslapen!! Matthijs heeft al die tijd een dvd’tje zitten kijken, ik ben echt enorm trots op hem dat hij het zo lang heeft uitgehouden…



Toen ik gisteren dit nieuwe deeltje aanmaakte, moest ik denken aan de meiden die we al zo lang niet hebben gesproken; Marjan, Sandra en Truusje… Meiden, mochten jullie af en toe meelezen, geef dan 'ns een teken van leven :wink: Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!!



Verder weinig te vertellen, haha, dat kan ook niet als je zo lang ligt te slapen natuurlijk…



Boefje, fijn dat je boefje nog niet veel last heeft van de waterpokken én dat jij ze al gehad hebt!!!

He, een nieuw deeltje!



Debke, wat een leuke foto’s! Volgens mij hebben Basten en zijn vriendjes en vriendinnetje het super naar hun zin gehad!

Hoe is het met Aschwin? (schrijf ik het wel goed?)



Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties op Jesse! Ik glim aan alle kanten van trots! Dat ik de moeder ben van dat mooie ventje, dat is zo super mooi!



Hij ligt nu lekker te slapen in de kinderwagen. We hebben net even boodschapjes gedaan en nog een eindje rond gewandeld.

Nou ja, “even” boodschappen doen is het eigenlijk niet meer tegenwoordig. Er is altijd wel iemand die even in de kinderwagen wil kijken en een praatje wil maken. Wel leuk hoor, maar bij de 3e keer stoppen in 10 minuten begint het te irriteren, :? :roll: !



Ik ga even verder kokken, tot de volgende keer,



Liefs Sophia

Hoi Allemaal



Hier ook weer een berichtje van mij.

De vakantie zit er weer op dus ik ben weer druk aan het werk.

Volgende week ga ik voor het eerst in mijn leven een presentatie geven aan mijn mede-filiaalmanagers…

Erg eng, dus ik ben druk doende met de voorbereiding en dat is eigenlijk wel even lekker, want dat houdt je minder bezig met zwanger willen worden.



Volgende week zullen de duivels ook weer komen, en de week erop begint het ziekenhuisgebeuren weer.

Ik houd jullie op de hoogte en ik lees nog steeds mee, heb alleen iets minder de tijd om te reageren, dan dat dat in het begin was.



Allemaal een dikke knuf voor jullie zelf, en de kleine of de mooie buiken!

Liefs Tara

Dag lieverds!



Wat een rust hier zeg! Normaal zou ik daar wel even verandering in komen brengen maar ik heb geen topdag gehad vandaag…Finn is zo’n beetje de hele dag aan het huilen geweest. Echt, ik heb geen flauw idee wat er met hem aan de hand was! Hij heeft echt voldoende te eten gehad, vieze broeken gewoon netjes verschoond, gebadderd, gespeeld, geknuffeld en gekroeld en nog was het niet goed…En natuurlijk kiest Finn nou net die dag uit dat René er ook echt de hele dag en avond en nacht niet is (die heeft namelijk een feestje van zijn werk nu en is pas morgenmiddag weer thuis :cry: )

Maar om een lang verhaal kort te maken…Deb is moe, sjacherijnig en toe aan bankhangen met een boek, een kop thee en wat lekkers. Dus ik ga zo eerst Basten naar zijn bed verplaatsen en dan is het banktijd!



Helaas moet ik jullie vanavond dus in de steek laten.



Oh ja, Sophia, ik zag je reactie dat Basten en zijn vriendjes en vriendINNETJE het leuk gehad hadden…Moest enorm lachen! Die met dat lange haar…da’s geen meisje! Nee, echt niet!!! Het is een heel schattig jongetje genaamd Hessel! (hihi…moest het even kwijt!)

En met Aschwin (ja, je schreef het helemaal goed!) gaat het op het moment even niet zo lekker…Hij is ziek. Niks wat niet weer over gaat geloof ik, maar het gaat hem echt niet lekker. En nu is hij nog naar zijn vader ook voor het weekend, dus ik kan er ook nog eens niks mee nu…Ik hoop maar dat hij zich zondag als hij weer thuiskomt een stuk beter voelt.



Plut, ik ben het helemaal met je eens…Ik zou ook wel eens willen weten hoe het met Truusje, Marjan en Sandra gaat…Ben laatst nog eens op zoek geweest naar berichten van Truusje bij de oktobermama’s maar sinds ergens in juni heeft ze niks meer gepost. Van Marjan en Sandra weet ik het niet precies. Maar meiden, ook van mij: als jullie dit lezen, laat eventjes wat weten! Zou ik leuk vinden!



Boefje, hoe is het met je boef? Valt het nog altijd mee met die waterpokken? Ik hoop het maar!



Meiden, ik ga er nog even een naar bed brengen en dan bankhangen!



Fijn weekend allemaal!



Kus Deb



Tara, een presentatie geven? Ik krijg al de bibbers bij het idee…Stoer van je hoor, dat je dat zomaar durft! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Sjeeees…heb ik toch nog een behoorlijk verhaal op zitten hangen zie ik net :mrgreen: Ik kan het ook niet laten he… :oops:

Pffff…plannen gewijzigd! Nu papa niet thuis is heeft Basten besloten dat hij dan wel papa’s plek in kan nemen vannacht…en die wil dus wel dat ik NU bij hem in bed kom liggen.



Ach, dat doe ik dan maar! Neem gewoon mijn boek en een thermoskan thee mee!



Dus meiden: TRUSTEN!!!

Vroeg je bed induiken is ook best lekker, toch???



Ik ben ook niet veel online op het moment, want Jonathan heeft deze week vakantie gehad. We zijn dus druk bezig geweest met klussen (en alles wat echt móest gebeuren is nu ook klaar :dance: :dance: ) en ik natuurlijk voornamelijk met uitrusten trouwens :? . En áls er niet geklust en uitgerust werd, hadden we lekker tijd met z’n drietjes of tweetjes als Matthijs in bed lag… Dus tja, dan schiet Kok er een beetje bij in, haha!



Zou Finn een regeldagje kunnen hebben trouwens?? Klinkt echt typisch zo namelijk… Wat kun je daar uitgeput en idd chagerijnig van raken hè… Zeker als je er net even helemaal alleen voor staat. Ik kan me herinneren dat ik Jonathan een keer heb gebeld terwijl hij een vergadering had dat hij écht naar huis moest komen… Matthijs was nog maar een paar weekjes oud en was al dágen achter elkaar aan het huilen, terwijl Jonathan al een paar avonden achter elkaar weg moest naar allerlei afspraken. Ik trok het gewoon echt niet meer :oops: Gelukkig wist Jonathan na drie woorden genoeg en is hij gauw naar huis gekomen :inlove: Hopelijk kom je wel aan je nachtrust toe :-*



Tara, zo te horen gaat het goed op je werk of niet??? Fijn dat je wat afleiding hebt, alhoewel ik hoop dat het helemaal niet nodig is :hug:



Haha, Sophia, zo herkenbaar dat je steeds ‘moet’ stoppen om je kleine te showen… Eén van de eerste keren dat we met Matthijs bij mijn ouders op bezoek gingen, werd ik amper begroet en dook iedereen meteen op Matthijs :inlove: :inlove: Daar sta je dan, net bevallen en helemaal aan de kant geschoven :roll: :lol: :lol: Haha, nee hoor, ik was natuurlijk supertrots, maar kon het niet laten daar nog een grapje over te maken 8)



Nou meiden, 't is al véél te laat voor mij, ik ga lekker m’n bedje in! :zzz:

Goeiemorgen meiden!



Nou…ik heb heeeeeeeerlijk geslapen hoor! Finn is wel een paar keer wakker geworden, maar hij is ook vanzelf weer in slaap gevallen zonder ook maar 1 huiltje. Ik heb hem af en toe met zijn knuffel horen spelen en kletsen :inlove: :inlove: :inlove:



Basten heeft de hele nacht lekker naast mij gelegen. Ook heerlijk hoor, af en toe zo’n arm van je kleuter over je heen :inlove: :inlove: :inlove:



Maar goed, nieuwe dag vandaag! Hopelijk gaat Finn het nu wat gezelliger doen…



Plut, heerlijk hoor, wat tijd voor jullie zelf. Tuurlijk schiet Kok er dan bij in! Het zou wat zijn als dat niet zo was… :?

Ik hoop inderdaad dat Finn zo’n regeldagje had, al hebben kinderen die FV krijgen daar veel minder “last” van dan met BV heb ik altijd begrepen. Ach, hij ligt nu weer heerlijk in zijn box te spelen met een knisperspeeltje en kijkt daar errug gelukkig mee, dus wat loop ik toch te zeuren!



Meiden, ik ga even lekker met Basten puzzelen!



Kus Deb

Haha, Debke, sorry voor de jongen-meisje verwarring! Dacht echt dat het een meisje was :oops: ! Fijn dat je samen met je jongens zo goed geslapen hebt.



Tara, alvast veel succes met je presentatie! Ik zou er niet aan moeten denken…



groetjes Sophia

:mrgreen:

:mrgreen:

Met de boef van boefje gaat het wel, :wink:

nog wel onder de pukkeltjes maar zijn al gesprongen en het lijkt erop dat het ergste voorbij is.



Leentje, leuk he die ontwikkeling, het wordt echt steeds leuker.

Wist je dat Amber onze meisjesnaam voor de boef was. Vind het daarom extra leuk om jouw banner te zien. Zo’n supernaam :inlove:



Tara, succes met de presentatie en ik hoop zo dat die duivels weg blijven.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Deb, fijn dat jij goed geslapen hebt vannacht, ik ben van 2 tot 7 wakker geweest, net toen ik rond 6 uur weer weg begon te zakken, werd de boef wakker :roll:

Hoop dus op een betere nacht vannacht :zzz:



Plut, wat lekker dat het klussen geklaard is. Nu genieten van het uitrusten :zzz:

"Leentje22 wrote:
Oja pikant detail :oops: ... ik las van de week in mijn zwangerschapsdagboek dat ik vorig jaar op deze dag een posi ovulatietest had... Amber is dus vandaag een soort van jarig :mrgreen: :oops: :mrgreen:!

Ik las vanmiddag in de Huiskamer dat het vandaag Nationale Bevruchtingsdag was :mrgreen: , die gaat voor jullie wel op dan hahahaha

Verder alles goed met de zwangeren onder ons???........zucht af en toe mis ik mijn buik zooooooo erg he? Maar ik ben ook heel erg blij met ons superlieve kereltje :inlove: :inlove:

Ik ben gister voor het eerst gaan babyzwemmen met Jayden,hij was helemaal onder de indruk :inlove: , ik heb er helaas nog geen foto's van, mijn hubbie was meegegaan en heeft het allemaal gefilmd, op 5 oktober issie ook weer vrij en dan gaat hij het water in met Jayden en dan doe ik hun filmen, zo lief !!!!!!!! :inlove: :inlove:

Verder niet veel bijgelezen eigenlijk :oops: sorry,maar soms ben ik zooooo moe :zzz: ayden komt echt nog vaak s'nachts zeker 2 keer per nacht, dat begint me nu een beetje op te breken,maar ja het zal wel een keer over gaan he? :wink:

Fijn weekend allemaal :-*

@Leentje22 wrote:

Oja pikant detail :oops: … ik las van de week in mijn zwangerschapsdagboek dat ik vorig jaar op deze dag een posi ovulatietest had… Amber is dus vandaag een soort van jarig :mrgreen: :oops: :mrgreen:!




Ik las vanmiddag in de Huiskamer dat het vandaag Nationale Bevruchtingsdag was :mrgreen: , die gaat voor jullie wel op dan hahahaha



Verder alles goed met de zwangeren onder ons???..zucht af en toe mis ik mijn buik zooooooo erg he? Maar ik ben ook heel erg blij met ons superlieve kereltje :inlove: :inlove:



Ik ben gister voor het eerst gaan babyzwemmen met Jayden,hij was helemaal onder de indruk :inlove: , ik heb er helaas nog geen foto’s van, mijn hubbie was meegegaan en heeft het allemaal gefilmd, op 5 oktober issie ook weer vrij en dan gaat hij het water in met Jayden en dan doe ik hun filmen, zo lief !!! :inlove: :inlove:



Verder niet veel bijgelezen eigenlijk :oops: sorry,maar soms ben ik zooooo moe :zzz: ayden komt echt nog vaak s’nachts zeker 2 keer per nacht, dat begint me nu een beetje op te breken,maar ja het zal wel een keer over gaan he? :wink:



Fijn weekend allemaal :-*

Hi meiden!



Ik kom even doorgeven, dat ik de komende 5 dagen weinig tot niet hier te vinden zal zijn. Aschwin ligt in het ziekenhuis…Hij is gisteren geopereerd aan een geperforeerde blindedarm.

Vanochtend zag hij er al weer prima uit overigens, dus geen zorgen, maar hij krijgt vijf dagen lang antibiotica door een infuus om verdere infecties in zijn buik te voorkomen.



Dit hadden we echt niet aan zien komen… :cry: :cry: :cry:



Maar goed, zijn jullie ook even op de hoogte.

Tot hopelijk snel weer!



Kus Deb

:mrgreen:

Deb, dat is schrikken zeg. Beterschap voor jullie :hug: