Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Gefeliciteerd met André!!!

Vier jaar alweer, mag hij vanaf volgende week naar de kleuterschool?

Weer een nieuwe fase aangebroken.

Nog een paar weekjes en dan komt de kleine, ik ben erg benieuwd.

Denk dat het een kleine meid wordt :inlove:

Hier alles goed. Ik ben morgen jarig, dus vandaag druk dagje gehad met poetsen en boodschappen halen.

André heeft lief geslapen overdag dus kon ik even fijn wat doen.

Hij zegt de hele dag “mem” :inlove: zooooooooooooo lief :inlove:

Mooi dat alles weer goed was op het cb Debke. Altijd fijn daar hè…

André moet op 18 april weer en ook prikjes. Finn is toch keurig met z’n lengte en gewicht?? Hebben ze idd niks te zeuren!

Prachtige wieg Tara!! Heel mooi.

Mijn vriendin heeft op 18 maart haar vierde gekregen. Daar ga ik volgende week woensdag naartoe op kraambezoek. Heerlijk om weer zo’n kleintje vast te houden :inlove: Dan is ons André alweer een klein beertje. De oudste is ook een zoon, dan een dochter en dan weer 2 zoons, haar oudste wordt vandaag 6 jaar, dus lekker druk met haar gezinnetje.

Fijn dat alles goed gaat Boefje. Prachtige naam trouwens Ilse.

Geweldig Plut dat je een column mag schrijven! Ik kijk ernaar uit.

Wat goed van Julia dat ze haar hoofdje al op kan heffen. Prachtige foto’s zijn dat altijd.

Succes met vakantie uitzoeken Sophia. Mooi werk altijd en dan heb je wat om naar uit te kijken.

Wij blijven dit jaar thuis. We hadden graag naar Terschelling gewild, maar waren wat te laat (januari) met boeken dus waren alle huisjes/appartementen al bezet met kinderspulletjes. Misschien dat we in het najaar nog eventjes gaan. Hubbie heeft bouwvak (ik dus ook) en dan is alles zo duuuuuuur. Ik vind het op zich niet heel erg, gaan we gewoon een dagje Schiermonnikoog of Appelscha.

Alvast fijn weekend allemaal en tot de volgende keer

Lief van je Debbie, ik zal het onthouden :-* Erg hè, als je zo weinig energie hebt… dan komt er helemaal niets uit je handen. Blijkbaar heb je het even nodig om bij te tanken, de rest komt wel weer :-*

Miranda, klinkt goed! Matthijs zat hier vanmiddag ook al te kleien (zou 't 'm dan toch in de naam zitten?) :lol: :lol: :lol: Hier had ik al een tijdje problemen met Matthijs, hij was niet te handhaven en ik werd er langzaamaan doodmoe van. Ik vond m’n eigen kind helemaal niet zo leuk meer :cry: :cry: (en daar voelde ik me dan schuldig om…) Nu gaf een vriendin me de tip om steeds vóór het voeden speciaal iets met Matthijs te gaan doen en dat ook zo te benoemen. Zo van: “Nu doet mama iets samen met jou en straks, als Julia moet eten heeft mama eventjes tijd voor Julia.” Ik ben er meteen mee begonnen en het werkt super!!

Zo… inmiddels alweer twee uur verder, m’n schoonzusje kwam langs toen ik midden in m’n verhaal zat. Hoop niet dat ik iemand gemist heb in de tussentijd…

Oooh wat erg, hier ook een vergeetachtige :oops: :oops:

André, gefeliciteerd knul!!! (en mama en papa natuurlijk ook!!!)

Zo, op de rest reageer ik later weer, moet zo echt even gaan koken!!!

Ben ik weer! Allemaal bedankt voor de felicitaties, en Deb… dat geeft helemaal niks hoor. We doen er vandaag ook niet uitgebreid iets aan, want Alex moet gewoon werken. Ik heb wel gisteravond wat slingers opgehangen en hij heeft een cd gekregen. Straks krijgt hij een Thomas the Train dvd (zodra hij begint te jengelen, hij vermaakt zich nu nog prima) en de rest moet tot zondag wachten, want dan komt ook de visite (schoonouders, buren en vrienden met hun zoontje). Best rustig dus allemaal en dat vind ik prima. Heb steeds minder puf de laatste tijd. Het lopen begint nu echt een opgave te worden, alles trekt en voelt zwaar. Dan heb ik ook nog mijn arme kleine teentje gebroken maandag, dus nu loop ik ook nog mank, haha. Tsja, met die dikke buik zie ik dus niet meer zo goed waar ik mijn voeten neerzet, dus ik ben ergens tegenaan gelopen. Van zitten krijg ik rugpijn, dus ik probeer toch een beetje in beweging te blijven. Ik heb wel besloten om deze week voor het laatst bij de buuf te wassen, want ik merk dat ik nu toch wel wat meer tijd voor mezelf en Alex en André wil hebben. Gewoon lekker de laatste weken uitzitten zonder al te veel te moeten.

Morgen gaan we André opgeven voor de Pre-K (het jaar voor de kleuterschool). Officieel hoeft hij pas met 5 jaar naar school, maar het is wel verstandig om hem vast een jaartje te laten wennen aan een schoolomgeving, anders is de overgang wel erg groot. Ik zie het nog helemaal niet zitten, maar voor hem lijkt het me erg goed en ook leuk. En het went vast heel snel. Als ik hem geplaatst krijg (het zit nogal snel vol) dan kan hij in augustus voor het eerst. Dat is gelukkig nog een paar maanden weg.

Mooie foto van jou en Ilse, Boefje! Ik heb ook je bevallingsverhaal gelezen, best heftig hoor. Maar ik vind het zo’n knappe prestatie, goed dat je hebt doorgezet. En ze slaapt ook al lekker 's nachts hè? Dat is voor jullie ook wel zo prettig. Ik hoop dat het gaat lukken met de box.

Plut, wat een goede oplossing voor Matthijs! Tsja, het is voor hem ook even wennen natuurlijk, maar zodra hij doorheeft dat mama nog zat tijd voor hem heeft, alleen niet altijd op de momenten dat hij dat wil, dan komt het helemaal in orde.

Julia gaat ook lekker zie ik, ondernemend dametje hoor! Hou de camera maar in de aanslag, want voor je het weet rolt ze ineens om.

Tara, wat een prachtige wieg! Echt heel mooi.

Deb, fijn dat Finn weer even van zijn prikjes af is. En hij moet lekker mollig blijven hoor, het is zo’n heerlijk jochie zo. :inlove: Mijn huishouden is ook niet wat het wezen moet hoor. Af en toe heb ik zo’n opleving (zoals gisteravond) en dan doe ik eigenlijk weer te veel. Zal nlij zijn als mams er is en me een beetje kan helpen de boel op orde te houden. Voorlopig ben ik al blij als de was en afwas gebeurt en alles opgeruimd is voor ik naar bed ga.

Famke, jammer dat het niet gelukt is met Terschelling. Misschien dat je in het najaar toch nog wel tegen wat leuks aanloopt. En een dagje weg is ook heel gezellig! Wat lief dat André mem tegen je zegt… daar smelt je hart van toch? :inlove:

Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag morgen! Krijg je veel visite?

Verder niet zoveel te vertellen. Maandag moet ik weer naar de VK en vanaf dan elke week. Ben benieuwd wanneer ik weer een echo ga krijgen, want ze willen graag weten hoe groot dit kindje ongeveer zal zijn. Als ik zo naar mijn buik kijk… GROOT! hahaha

Ineke: Gefeliciteerd met Andre!!! En wat heb je toch een mooie buik, wauw!!! Sterkte met de laatste loodjes, zeker nu je ook nog last van je teen erbij hebt, getsie.

En natuurlijk as zondag veel plezier!

Liefs Franca

Ineke, gefeliciteerd met Andre!!! Staat je banner van hem dan wel goed??

Wat een prachtige buik heb je! ik ben benieuwd hoe groot je kindje zal zijn bij de geboorte! Sterkte met je kleine teen, auwie!

Judith, we hebben een 2e hands vouwwagen gekocht, dat is nog te doen.

Fijn dat het beter gaat met de nieuwe aanpak van Matthijs! Hoe reageert hij verder op Julia?

Tara, wat een super mooi en lief wiegje!!!

Famke, mem, wat lief! Knap dat hij dat al kan zeggen. Leuke foto trouwens! Dat truitje heeft Jesse ook, vind hem super!

Heerlijk hoor, op kraamvisite en dan zo’n kleintje in je armen :inlove: .

Debke, mooi gezongen!

Volgens mij is Finn qua lengte-gewicht prima in verhouding, toch? Zielig hoor, die prikjes.

Druk met niks, ik ken het. Af en toe heb ik ook zo’n periode. Ach ja, zo lang dat wordt afgewisselt met druk met heel veel, dan is het toch niet zo erg?

Miranda, fijn dat het goed gaat met 2 kleintjes!

Is het nog gelukt met de box?

Hier gaat ook alles z’n gangetje. Jesse is volop in ontwikkeling, hij draait alle kanten op om maar een speelgoedje te pakken te krijgen, hij heeft 2 tandjes en hij eet en drinkt goed. Behalve brood, dat vindt hij nog steeds niks.

Over 1,5 week weer naar het cb, dus dan zal ik er eens over beginnen.

Vanaf half april komt er een oppaskindje bij ons thuis, voor 10-15 uur per week (of had ik dat al verteld??).

En we hebben een camping geboekt voor de zomer. We gaan 2 weken naar Zeewolde, naar een camping van RCN.

Fijne avond!

Ja, mijn banner klopt op zich wel. Het is alleen een beetje raar vanwege het tijdsverschil. Volgens Nederlandse begrippen is André namelijk op 28 maart jarig. Hij werd geboren op 27 maart om 22.41 uur en dat is omgerekend 28 maart 04.41 uur in Nederland. Dus dan springt die banner “goed” zeg maar.

Leuk, Zeewolde! Ik ben zelf in Harderwijk geboren en opgegroeid, dus ik ben daar best vaak geweest. Nooit op een camping trouwens.

Wat spannend dat jullie een oppaskindje krijgen, ook leuk voor Jesse. Kan je vast even kijken hoe het is met twee kindjes… 8)

oke, vandaar!

Zeewolde lijkt ons idd erg leuk en het is op fietsafstand van Hardewijk, dus daar zullen we zeker nog wel komen.

Het oppaskindje lijkt me idd ook erg leuk voor Jesse. En wennen aan 2 kindjes…we zullen zien hoe snel er hier een 2e komt!

Mirjam, gefeliciteerd!!! (Fijne dag!)

Ineke, prachtbuik :inlove: :inlove:

Later meer! :-*

Happy Birthday Mirjam!!!

Geniet ervan vandaag!

Later meer meiden, maar wilde wel alvast even zeggen… :shock: :shock: :shock: Ineke…waar groeit die buik heen joh? Geweldig! Kan me voorstellen, dat die je ondertussen wel een klein beetje in de weg begint te zitten…

Mirjam, gefeliciteerd en een fijne dag vandaag.

Ineke, nog even en je mag bibben…mooie buik hoor.

Sophia, leuk dat je al een camping hebt gevonden, beetje in de vakantiestemming komen zo. Spannend, een oppas kindje.

De box is niet gelukt maar ben alweer aan het bieden op marktplaats, straks weer even snuffelen.

Net wel heerlijk stukje kunnen wandelen, naar de winkel toe. Daarna Ilse in de tub, de borst en nu ligt ze weer lekker te slapen. Ga zo een lekker maisbroodje met oude kaas eten. :drool: :drool:

Mirjam:

Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben JIJJJJJJJJJJJJ!!!

Gefeliciteerd en nog vele vele jaartjes erbij!

Meiden, allemaal fijn weekend!

Liefs Franca

Mirjam, gefeliciteerd meid!!! Fijne dag!!

bleh, ik heb vandaag echt een baaldag!

Vannacht sinds half vier nauwelijks meer geslapen; eerst was Matthijs wakker, die had pijn in z’n knie (groeipijn denk ik) en daarna kwam Julia voor een voeding en die wilde alleen nog maar bij mama slapen :zzz: Daarna stond om 08.00 uur mijn broer voor de deur (ik was er nog maar net uit…), die kwam m’n neefje brengen. Was ik dus vergeten dat ik vandaag zou oppassen :wall: Gelukkig gaat het heel goed, maar heb echt helemaal nergens zin in verder vandaag :roll:

sorry meiden, later weer wat uitgebreider, ik kwam eigenlijk alleen maar klagen :wink:

Wat een baal-nacht/dag Plut :hug:

Is het uiteindelijk toch wel gezellig geworden met je neefje?

Famke, leuke verjaardag gehad?

Boefje, jammer van de box. Misschien vind je nu wel een NOG leukere.

Ik heb niet zoveel nieuws, maar wilde wel even “showen” dat ik nu toch wel hoogzwanger genoemd mag worden (vind ik zelf).

O ja, en om Deb alvast een beetje te plagen… ik had gisteravond een paar heuse (voor) weeën… Volgens mij kwam het omdat ik drie ijsjes achter elkaar had gegeten. :shock: :oops:

Ik vond het wel grappig, kon ik vast even oefenen met puffen. Ik ben in bad gegaan en daarna niets meer gevoeld.

:shock: :shock: :shock: :lol: !!!

Wow, wat een buik, Ineke, mooi hoor!!!

Spannend, voorweeen. Wie weet binnenkort echt weeen!

Dank je wel Sophia :slight_smile:

En ik heb het liefst dat de beeb in ieder geval blijft zitten tot mijn ouders hier zijn hoor (19 april), want anders moeten we André meenemen naar het ziekenhuis, niet zo handig. Dus laat die weeën nog maar even wegblijven…

Ineke, spreek die beeb van je even bestraffend toe wil je…Dat kan echt nog niet hoor!!! :naughty: :naughty: :naughty:

Net lekker naar de film geweest. Morgen een dagje suffen thuis denk ik…

Truste meiden!

Ineke: Wat een mooie buik :inlove: :inlove: :inlove:

Nog een paar dagen en dan heb je meldplicht he Ineke!

Meiden, ik kom jullie hopelijk straks nog even vervelen met mijn gezwets, maar ik MOET nu echt aan de bak hier! Het is een hele grote puinzooi…

Kussie!