Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Petra wat een verschil :shock: Ik dacht eerst even dat je stiekem een foto van een ander kindje had geplaatst… 't Staat 'm prachtig, maar 't is wel even wennen hoor :wink: :-*

Nou meiden, ik heb het me toch druk met al die schrijverij!!! Hartstikke leuk, maar m’n huishouden heeft er wel een beetje onder te lijden. De column is ingestuurd, ik houd jullie op de hoogte wanneer die geplaatst wordt!!! Het artikel voor het restaurant is denk ik ook af (daar voel ik me nog een beetje onzeker over, dus dat moet Jonathan nog even lezen en daarna laat ik het nog tegenlezen door een collega van hem die een tijd als journalist heeft gewerkt…) En nu nog twee artikelen voor de rijschool van mijn ouders :lol: :lol:

Miranda, wat een heerlijke en herkenbare foto :inlove: Trouwens, Ilse doet het super zo te lezen! Julia wisselt nog steeds per dag, maar 6 voedingen is het minimum hoor. En dan heeft ze meteen de dag daarna een regeldagje :think:

Debbie, wij hebben de pc ook op de slaapkamer staan, maar hier gaat het nog aardig met de rommel eromheen. Ik ben er wel heel streng in en ruim er continue op, want anders staat het hier volgebouwd met glazen, bekers, bordjes etc… (en daar ben ik zelf misschien nog wel het meest schuldig aan :roll: :oops: ) Oh, en beterschap meis… ziek zijn van iets verkeerds te eten schijnt heel vervelend te zijn (het het zelf gelukkig nog nooit gehad…) :hug:

Judith…hier staat de huis-pc niet eens op de slaapkamer…Het is puur en alleen René zijn werkzooi die daar rondslingert…of eigenlijk rondslingerDE :mrgreen:

René zit nu in het spuitgietwerk. Je weet wel, plastic bakjes enzo…En hij neemt echt overal monsters mee vandaan. Ook is hij een verschrikkelijke chaoot met het aanbrengen van enige vorm van structuur in zijn papierwerk, dus er ligt vanalles en dan ook nog flink verspreid. En daar…daar word ik dus gestoord van. Ik kan daar gewoon niet tegen…Nou ben ik echt geen hele erge freak wat opruimen betreft, maar het werd me nu echt te gortig.

Ik ben wel vreselijk benieuwd naar je column trouwens!

Ja, het is echt hetzelfde jongetje! Ik moest er ook heel erg aan wennen, zo raar, het vertrouwde koppie zag er opeens zo anders uit!

Die sprookjescamping is dicht bij ons in de buurt volgens mij. We zoeken eigenlijk een wat kleinere camping, niet zo’n massale. Ik zal eens kijken naar de Beekse Bergen. En we hebben ook nog brochures aangevraagd van een paar campings in Drenthe, dus die zullen deze week ook wel binnen komen.

Heerlijk, zo’n verzamelaar in huis, Deb… hier ook zo één :roll: :lol: :wink:

Oh, Petra, wat leuk dat jullie een vouwwagen hebben gekocht!!! Wij zitten nog te zoeken naar een leuke vakantie, maar vinden alles zo prijzig :shock: met campings in nederland kan ik je niet verder helpen…

Ik zit trouwens al bijna de hele avond met Julia aan de borst… 't is het enige wat ze wil geloof ik… :think:

Petra, ik bedacht me net nog wat…

Je kunt natuurlijk ook komen kamperen op de Kurenpolder (google maar eens). Da’s hier heeeeeeeel dichtbij! Kunnen Judith en ik een bakkie komen doen!

Zo, goeiemorgen verder meiden…

Kom later kletsen hoor, moet nu ff wat anders doen…Gisteren niet zo lekker en René pas om 21.30 uur thuis. Jullie kunnen je vast voorstellen, dat er nu wel even het een en ander opgeruimd moet worden…

Kussss

mijn bevallingsverhaal staat bij kraamtijd.

verder alles goed hier, Ilse heeft vanaf haar laatste voeding van 22.00 tot 04.00 geslapen en toen tot 08.00 uur.

kijk daar kan ik ook wat mee (slapen namelijk :mrgreen:)

vandaag voor het eerst met 2 kids alleen thuis. spannend!!

o, en eindelijk een box gekocht via marktplaats. moet nog opgehaald worden.

Spannend Miranda, voor het eerst alleen met de 2 kids!

Judith, ik ben benieuwd naar je column! Wij vonden een huisje voor een week in de zomervakantie ook zoooooo prijzig, dat we voor een vouwwagen zijn gegaan. Kamperen is een stuk goedkoper!

Debke, die camping ziet er erg leuk uit, die onthouden we! Maar we zijn in februari in Overloon geweest en hebben 1,5 jaar geleden gekampeerd in Alphen, dus dit keer wordt het geen Brabant. Ik denk over een paar jaar weer. Nederland heeft zoveel leuke plekjes, dus we zitten te denken aan Drenthe, de veluwe of aan de kust.

Wel lief dat je meedenkt!

Fijne dag allemaal vandaag!

Hoi Allemaal

Sophia: Lekker hoor, een vakantie uitzoeken. Ik vind die voorpret altijd al zo lekker! Ben benieuwd waar je heen gaat, maar zoals je al zei, nederland heeft vele mooie plekjes. En wat een wijs mannetje is Jesse, zeker na zijn knipbeurt!! Wat vond hij er eigenlijk van?

Debke: Ik weet wel dta je uit het gezellige brabantse land komt, maar waar kom je eigenlijk vandaan? Ik woon in Best, bij Eindhoven.

Lekker trouwens he, opruimen thuis. Ook ik ben slachtoffer van een man die niets kan weggooien :wink: , dus ik weet hoe heerlijk het kan zijn als alles dan weer wat georganiseerder staat.

Ineke: Ohhh wat gaat dat nu hard met jou he! Nog maar 29 dagen!!! Binnenkort komen de bib meldingen alweer. Goh, wat gaat de tijd hard zeg!

Plut: wat leuk dat jij collums gaat schrijven voor KOK. Ik ben benieuwd naar je eerste en beloof bij deze plechtig dat ik ze allemaal ga lezen!

Boefje: Wat fijn dat je zo aan het genieten van Ilse bent. En die foto van jou op de bank, ohh echt heerlijk, ik wil ook :inlove:

En nog maar 1 voeding in de nacht, dat zal je zeker goed doen. Geniet lekker verder van die roze wolk!! En succes vandaag met je twee kinderen alleen!

Julia: Hoe is het met jou en Jayden???

Leentje: Hoe gata het mer monsteren :smiley:

Nou meiden, bijna iedereen is hier weer uitgezwangerd, dus wie komt er met mij mee zwangeren :wink: . Anders ben ik wel erg alleen strakjes hoor, grinnnnn

Hier gaat alles hetzelfde, ik heb nu een brede band gekregen die me meer ondersteund en dat is wel erg lekker. Verder heb ik een hele ouderwetse wieg gekocht via marktplaats en die zijn we druk aan het schilderen.(foto volgt) En ohja, 18 april komt de babykamer. Kortom, ook al heb ik pijn, ik geniet ook zeker hoor, en nu ik langzaam aan kan aftellen en allemaal van die leuke dingen in het vooruitzicht heb, geeft me dat weer flink wat energie.

Groetjes Franca

Franca, ik woon in Made. Da’s in de buurt van Breda. Ik gok ongeveer een uurtje bij jou vandaan!

meiden, ik heb bijgelezen, maar moet nu nodig naar de psz om Matthijs te halen! Ik kom later nog even langs :-*

Zo. daar ben ik weer! :mrgreen: :mrgreen:

Matthijs en ik hebben net genoten van heerlijke wentelteefjes, zo leuk, daar wordt Matthijs helemaal blij van als ik dat voor hem maak :mrgreen: :mrgreen:

Hier was het vanmorgen ook chaotisch in huis. Ik was gisteravond eventjes bij m’n nichtje in het ziekenhuis geweest (ze heeft nierbekkenontsteking) en zodra ik thuiskwam, moest Jonathan weer weg. Julia wilde de hele avond de borst, dus de afwas stond nog op het aanrecht enzo… :roll: Maar nu is het allemaal wel weer aardig glad!

Franca, fijn dat je kunt genieten ondanks de pijn. Heerlijk hè, fantaseren over je kleintje :inlove: :inlove: Als het goed is kom ik je niet vergezellen met zwangeren hoor, ben d’r net vanaf ('t is wel mijn tijd van het jaar (als ik nu zwanger blijk zou ik weer in december uitgerekend zijn en daar heb ik wel een beetje patent op geloof ik :roll: ), dus het is oppassen geblazen, hihi!!

Petra, op zich is kamperen wel goedkoper, maar zo’n vouwwagen lijkt me ook niet goedkoop? Hmmm, als het de moeite waard is, is het misschien ook wel wat voor ons…

Miranda, lekker hoor, dat je een beetje hebt geslapen, dan voel je je meteen alweer een stuk beter hè! Hoe gaat het zo alleen met de twee kids??

Nou, het is prima gegaan gisteren zo met z’n drietjes. Het is nog wel even zoeken savonds met voeden en Thijs naar bed brengen maar het is gelukt.

Vandaag weer met z’n drietjes en morgen weer lekker alleen met Ilse.

Ilse kwam vannacht weer maar 1 keer, dus dat gaat echt de goede kant op.

Hopelijk kunnen mijn ouders vanavond de box ophalen, want ze hadden nog een bod gehad en die mensen komen vandaag…tis dus nog maar de vraag of de box er vanavond is. Anders weer verder zoeken.

Plut, alles nog schoon gekregen?

Ben benieuwd naar de je column

Tara, wat leuk dat je zo bezig bent voor de beeb, dan komt het allemaal wel dichtbij he. Voor je het weet mag je ook bibben.

Nou, ik ga mijn lijstje afwerken dan ben ik weer klaar met schoonmaken voor vandaag.

Miranda, dat is hier ook nog steeds lastig als ik 's avonds alleen ben; voeden en Matthijs naar bed brengen… Jonathan gaat half april een weekend weg, nou ik zie er nu al tegenop om drie avonden achter elkaar te moeten uitvogelen hoe ik dat nou weer moet doen. 't Is best goed te doen hè, twee kleintjes? Ik had zoveel verhalen gehoord, dat ik dacht dat het superheftig zou zijn, maar het valt en viel mij enorm mee :thumbup:

Balen van die box trouwens, toch gek, als je bod geaccepteerd is horen de verkopers eigenlijk niet meer in zee te gaan met een ander… had je met Thijs geen box of had je die al weggedaan?

Hier gaat het goed, heb gisteren een hoop gedaan in huis en toch een relaxte dag gehad. 't Gaat ook heel goed met Julia, die was weer helemaal happy! Zo leuk, gisteren legde ik haar op haar buik en hup, dat koppie ging meteen helemaal de lucht in! Dat was voor het eerst dat ze 'm zo hoog kon houden. Ziet er altijd zo grappig uit vind ik, net een klein schildpadje… Later probeerde ze ook een speeltje te pakken in de box en draaide zich daarvoor in allerlei kronkels. 't Lijkt erop dat ze dan ook wel snel zal gaan rollen, ben benieuwd!

De column staat er nog niet op trouwens… zodra die er is, zal ik het laten weten! :lol:

Ineke, hoe is het bij jou? Volgens mij heb je alweer een paar dagen niets geschreven als ik het goed heb :think:

Hoi Meiden

Ik had beloofd nog even een foto van de wieg die ik op marktplaats heb gekocht, te showen. Hij was eerst knalrood, maar aangezien onze slaapkamer een bordeauxrode muur heeft hebben we hem geschilderd.

Tot gauw weer!

Franca, wat een prachtige wieg!!! :inlove: :inlove:

Tara, wat een lief wiegje :inlove:

Nog even geduld en dan een lief kindje erin.

Plut, Niels gaat in mei een nachtje weg, dan moet ik het dus ook maar aanzien. Het liefst was hij een weekend (pinkpop) weg geweest maar dat vond ik toch te lang met 2 kids.

Eerst maar eens een nachtje bekijken.

Op zich is het best goed te doen met 2 kids, Thijs begint ook steeds beter te wennen dat hij soms op zijn beurt moet wachten.

Thijs zit nu aan tafel te kleien en Ilse ligt naast me. Alles onder controle dus. :wink:

De box die we voor Thijs hadden, was van vrienden, geleend dus. Ga nu geen nieuwe meer kopen voor dat jaartje.

Wat leuk dat Julia al haar hoofdje opheft. Draaien is dan meestal het volgende he.

Haai!

Nou, hier net terug van Finn zijn APK-keuring. Hij is weer goedgekeurd hoor! 11,115 kg en 76,5 cm. Verder deed hij braaf wat hij moest doen enzo dus ze waren weer tevreden. Jaaaa…hij mocht natuurlijk nog wel een beetje minder mollig, maar hij zat nu nog maar een klein beetje boven het gemiddelde, dus ze vond zelf dat ze eigenlijk niet mocht zeuren :mrgreen:

Ook heeft hij weer “fijn” 2 prikjes gehad. Deze keer heeft Finn even moeten nadenken of hij nou wel of niet zou gaan huilen. Uiteindelijk heeft hij voor de optie wel huilen gekozen. Dikke tranen. Maar heel snel weer getroost en nu ligt hij (krap 20 minuutjes later) heerlijk te tukken en is alles weer vergeten!

Franca, wat een prachtig mooi wiegje! :inlove: Kan ook niet anders he…Een prachtig mooi wiegje, voor een prachtig mooi beebje! :inlove: :inlove:

Miran, fijn dat het je zo goed afgaat met 2 kids! Voelt goed he? En ook wel erg prettig dat het met Thijs zo goed gaat.

En Judith…als jij nou straks erg opziet tegen die avonden alleen…kun je altijd deze hulptroep inschakelen hoor!

Verder gaat het hier wel aardig. Ben al de hele week druk met niks…Echt, ik kan me nergens toe zetten. Het lijkt me aan alle kanten aan energie te ontbreken :?

Van het weekend maar even samen met René hier wat in huis doen, want het is langzamerhand wel echt nodig. Kom nu niet verder dan de benedenboel een beetje opgeruimd houden en aan het eind van de dag een stofzuiger erdoorheen…Maar goed, er zijn nog wel wat andere dingen die moeten gebeuren.

En IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINEKE!!! Alles ok? Doe even een zwaai als je wilt…Weet ik weer dat het goed gaat met je! :-*

Nou girls…ik ga weer even verder met niksen :oops:

Kus Deb

Zwaai!

Ik zit hier te mijmeren over precies vier jaar geleden, toen ik volop in de weeën zat… Met andere woorden: onze boef is vandaag alweer vier jaar en we gaan zo wafels met hem eten. Ik kom vanmiddag (mijn tijd) terug om even wat uitgebreider te kletsen hoor!

Ineke, van harte gefeliciteerd met Andre

4 jaar alweer.

:oops: :oops: :oops: ben ik dat gewoon vergeten… Ik schaam me dood! :oops: :oops: :oops:

André, gefeliciteerd met je verjaardag vent!

• schraapt keel

Er is er een jarig hoera, hoera!

Dat kun je wel zien dat is hij!

Dat vinden wij allen zo prettig ja ja,

en daarom zingen wij blij…

Hij leve lang, hoera hoera

Hij leve lang, hoera hoera

Hij leve lang, hoera hoera!!!

Komt gewoon omdat de eerste april 07 baby vandaag ook jarig is, Finn naar het CB moest en mama gewoon een kop als een zeef heeft…

Geniet van je jarige ventje meis! En lekker doormijmeren over toen…en stiekum al een beetje vooruitblikken naar hoe het over een paar weekjes zal zijn…

:-
    :-* :-*