Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Petra, je kunt je daar altijd aanmelden! Gezellig! Is geen besloten groepje ofzo hoor, iedereen is welkom! Ik ben daar om dezelfde reden als jij nu omschrijft mee gaan schrijven en ik moet zeggen, dat het ons wel helpt. Je word je een stuk bewuster van je uitgavenpatroon.

Zie ik je daar?

En Hellen…het monsteren is zeker weer begonnen? :mrgreen:

Echt…maar goed dat ik geen meid heb wat dat betreft. Ik zou me scheel kopen geloof ik!

Zag net een foto van Amber voorbij komen in een wel heel leuk jurkje (zat “stiekum” te spieken in het shoptopic…).

Hey meiden

Ik wilde jullie even laten weten dat alles goed was bij de Gyn!

Ons kleintje doet het goed en bij mij waren de urine en bloeddruk ook weer helemaal keurig.

15 April weer terug en dan krijgen we weer een echo.

Maar eerst aftellen naar 3 april want dan hebben we een 4d echo, dus ben erg benieuwd.

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat, ik lees braaf mee, maar ik heb vandaag weer een heftige behandeling achter de rug dus ik doe het even voor jullie allemaal samen:

HELE FIJNE PAASDAGEN EN GENIET ZE ALLEMAAL!!!

Liefs Franca

Oh fijn Franca! Ik tel mee af naar 3 april! Wel een foto’tje showen dan he!!!

En doe het lekker rustig aan nu.

:mrgreen:

Leuk Debke, ik zal me daar binnenkort eens melden!

Monsteren???

Tara, fijn dat alles goed was bij de gyn! Je schiet al op zag ik op je banner! Gaat het voor jouw gevoel ook snel?

Lekker rustig aan doen hoor!

Hebben jullie het gelezen van Tommy? Verschrikelijk hoor, om je kindje levenloos aan te treffen in zijn bedje! :cry: :cry: !

Ja, heb het ook gelezen…ook even een kaarsje achtergelaten. Ik moet er niet aan denken hoor…verschrikkelijk!

De beeb van de dochter van een vrouw hier in de buurt is ook kort geleden overleden aan “wiegendood”. Ben er zelf ook altijd verschrikkelijk huiverig voor geweest. Zowel met Aschwin als met Basten ben ik ontzettend blij geweest, dat ze de leeftijjd van 2 jaar bereikt hadden (dat zou de leeftijd moeten zijn waarop het fenomeen wiegendood niet meer voor kan komen).

Ook met Finn zal ik daar weer blij om zijn…Dat zijn geen dingen die je mee wilt maken…

:mrgreen:

Meiden, ik heb het druk… en verwaarloos jullie en m’n huishouden even vreselijk… Ben nog steeds druk aan het schrijven. Column is zo goed als af en het artikel vorder ik aardig mee. Dan nog een brief en 2 artikelen voor de rijschool van m’n ouders, dus 't is even hectisch!!!

Ik lees iets over een kindje en wiegendood??? Hè bah, ik zal zo eens even spieken. Zo vreselijk, ben er ook altijd een beetje bang voor…

Allemaal fijne paasdagen!!!

Nou, Ilse heeft een regeldag vandaag, ik blijf haar aanleggen

Gisteren gewoon de hele dag om de 4 uur komen en nu een paar keer om de 2 uur. En dan gewoon een kwatier drinken. Gelukkig ligt ze nu sinds half 8 te slapen want dat heeft ze ook bijna niet gedaan vandaag.

Vanmiddag de verjaardag van haar grote broer gevierd en meneer is weer verwend door de familie.

Morgen maar weer wat speelgoed op zolder zetten voor na de zomer.

fijne paasdagen

zo kan ik uren blijven zitten… :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat kan ik me voorstellen Boefje! :inlove: :inlove: :inlove: Wat een heerlijk lief klein meisje… Raar idee toch, dat je dat al die tijd bij je hebt gedragen? Zou Ilse gemerkt hebben gisteren, dat er visite was en zo? André had dat ook de eerste weken, zodra er mensen kwamen was hij gelijk een beetje van slag met zijn eet/slaapritme.

Had jij trouwens erg last van je keizersnede litteken tijdens deze bevalling? Ik heb er tot nu toe nog helemaal niets van gemerkt tijdens de zwangerschap, terwijl ik daar best bang voor was. Tot een jaar/anderhalf jaar geleden had ik toch nog best een trekkend gevoel daar namelijk.

Plut, richt jij je maar lekker op je schrijfcarrière hoor :slight_smile: Je moet er wel wat voor doen om beroemd te worden natuurlijk. :mrgreen:

Tara, fijn dat alles goed was bij de GYN, nu aftellen voor de pretecho!

Geen nieuws hier verder, dus ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige Paasdagen.

Ik heb helemaal geen last gehad van het litteken tijdens de zwangerschap of bevalling. Mijn placenta kwam ook al 2 minuten na de bevalling en ik heb een minimale bloeding gehad dus ook daar geen probleem mee gehad qua inwendig litteken.

Daar zat ik meer mee, dat mijn placenta precies op de plek van de ks zat.

Mijn meissie deed het gisteravond weer helemaal zoals het moet: 19.00-23.00-03.00-07.00-11.00.

Vanmiddag wel weer iets aan het rommelen maar dat mag ze. Als ze snachts maar niet gaat spoken.

Nou, spoken deed ze dus wel, tot 01.15 aan toe. Toen was het over en kwam ze pas om 05.30 weer.

Maar na 2 regeldagen denk ik dat het nu weer goed gaat want vandaag heeft ons meisje bijna alleen maar geslapen en tot nu toe nog maar 5 voedingen gehad. (gister zat ik nog op 9 totaal). Alleen moest ik dus kolven anders waren mijn (.)(.) gesprongen. :shock:

Meteen maar ingevroren, mijn eerste voorraadje heb ik dus ook al.

met de knip gaat het al iets beter, gelukkig maar want was al bang voor een ontsteking.

morgen weer een dagje alleen met mijn meissie, lekker rustig genieten hoop ik. :inlove:

Ik had trouwens niet verwacht dat ik nu zo’n roze-freak zou zijn…

Geweldig, Ilse word bedolven met roze kleertjes van de visite. Tja, heb natuurlijk alleen maar jongenskleren dus makkelijk scoren voor de visite.

Ben ik ook weer…Is niet veel van gekomen met de paasdagen enzo. Eerst hebben we boven onze slaapkamer eens even flink onder handen genomen. René zijn werkplek is daar ook en aangezien René heeeeeel goed is in het verzamelen van veel papier, plastic bakjes en andere dingen die hij zegt “dringend” nodig te hebben en “absoluut niet” kan missen, werd het daar langzaamaan geen slaapkamer/werkplek meer, maar opslagplaats waar toevallig ook nog een bed staat.

Daar kan ik dus echt niet tegen he…Dus wij hebben de IKEA leeggekocht (maar dat had ik al verteld geloof ik) en hebben we de hele zaterdag eraan gespendeert om de boel daar weer eens te organiseren. Ik moet zeggen, dat het resultaat er mag wezen! René zijn werkplek is nu netjes “weggewerkt” achter een boekenkast met daarin kastjes, lades en opberdozen. Verder staat er een kastje waar hij zijn printer enzo op kwijt kan en is de boel een beetje opgeleukt met wat plantjes, kaarsjes en andere prullaria. Deb is weer tevreden! :mrgreen:

Door al dat gedoe en een nogal heftig MSN gesprek zaterdagavond met een oude schoolvriend, wilde het slapen me niet zo lukken, dus zondag was een redelijk brakke dag voor mij. Zondagavond zijn we met 2 van de 3 kids lekker uit eten geweest en gisteren hebben we heel de dag een beetje achter de laptop van René gezeten (die heeft Hyves ontdekt…is er bijna niet meer weg te slaan…), wat rondgefrummeld hier in huis, op Funda zitten neuzen en aan het eind van de middag zijn we naar mijn schoonmoeder gegaan om daar te gaan gourmetten.

Volgens mij heb ik bij het gourmetten iets gegeten wat niet helemaal sjofel was, want (details zal ik jullie besparen) ik voel me vandaag niet helemaal happy…

Maar goed, dat was dus mijn paasweekend.

Als jullie het goedvinden laat ik het hier weer even bij. Het wordt tijd voor mijn volgende bezoek aan de wc geloof ik…

:-*

Debke, sterkte met naar de wc gaan vandaag :wink: :hug: !

Wel fijn dat je nu weer je bed kan vinden tussen al die rommel. Daar zou ik ook niet tegen kunnen, een slaapkamer moet wel een slaapkamer blijven.

Zijn jullie op zoek naar een ander huis??

Miranda, wat een mooie foto! Heerlijk zo’n klein meisje zo dicht tegen je aan :inlove: ! Fijn dat het beter gaat met de knip. Een ontsteking is niet echt een pretje lijkt me. Hoe is het vandaag gegaan met de voedingen van Ilse?

Wij hebben ook leuke paasdagen gehad, voornamelijk familiebezoekjes en zelf visite gehad. En we hebben een vouwwagen gekocht! Heerlijk, weer kamperen dit jaar. We hebben meteen een week geboekt, de week van Koninginnedag.

Weet iemand nog een leuke betaalbare camping hier in Nederland?? We zoeken nog wat voor de zomervakantie.

Jesse is zaterdag naar de kapper geweest. Het is een heel ander jochie geworden, helemaal blond!

Even ter vergelijking, dit was een dag eerder, net een koekje gegeten;

:shock: Is dat zeker te weten hetzelfde kind??? Hebben ze je niet de verkeerde mee terug naar huis gegeven bij de kapper?

Jeetje…Maar wat een lekker ventje!

Overigens zijn wij niet dringend op zoek naar een ander huis ofzo, maar de laatste tijd lopen we er wel aan te denken of verhuizen geen goed plan is…Vandaar ons gesnuffel op Funda. Als je nooit zoekt, zul je zeker niet vinden toch?

Een vouwwagen! Lekker hoor! Er zijn in Nederland heel veel hele leuke campings. Zal eens even gaan speuren voor je. Er is er eentje in een sprookjesthema…Duinrell is ook leuk kamperen en Beekse Bergen schijnt ook goed te zijn (daar heb ik geen ervaring mee, omdat dat voor ons goed aan te rijden is).

Ik ga even voor je speuren! Heb toch geen energie/zin in mijn huishouden nu!

Miranda…ik bedenk me net dat ik gewoon, heel asociaal, niet gereageerd heb op jouw foto… :oops:

Please forgive me! Ik hoop dat je daardoor niet denkt dat ik Ilse (en jou natuurlijk :mrgreen: ) niet leuk vind…want dat is zeker niet zo!

Kan me trouwens je roze-tic nu wel voorstellen…Lijkt mij ook geweldig!