Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Petra, normaal werken die lijstjes niet zo goed…Maarrrrr…nu heb ik mezelf van het weekend bestraffend toegesproken (de spreekwoordelijke schop onder mijn kont!) en heb ik besloten dat ze vanaf NU wel werken!

Vooralsnog lukt het…Ik moet nog 2 grote dingen doen vandaag (schuifpui schoonmaken en mijn tafels olieën) en dan heb ik mijn lijstje alweer afgewerkt!

Judith…nog steeds niks?

Bedankt voor de felicitaties voor Thijs.

Nu hij een klein zusje heeft zie ik pas hoe groot hij eigenlijk alweer is (en zwaar :lol: )

Niels heeft gisteren de slingers opgehangen, ik lag al in bed na een badje voor mijn hechtingen. (ik heb nl last van 1 stukje en moet dus elke dag in een badje met biotex)

Hij heeft 3 boekjes van Kikker en mini loco van Muis gekregen van ons. Geen grote kado’s, hij zal namelijk zaterdag wel verwend worden door de opa’s en oma’s en ooms en tantes.

Hij is vandaag dus gewoon naar het kdv, daar word zijn verjaardag ook gevierd dus zal hij nog wel met een kado thuis komen ook. Ik had al muffins gemaakt en versierd dus die zal hij ondertussen wel uitgedeeld hebben.

De mannen zijn dus nog weg tot 6 uur en mijn kleine meid ligt te slapen.

Het huis is vandaag nog een laatste maal door de kraam gedaan dus alles glimt hier (hopelijk kan ik het een beetje bijhouden nu alles zo schoon is: dat betekend dus ook met lijstjes werken hier)

Vandaar weer tijd voor KOK :lol:

Ineke, fijn dat je apk weer goed was, en hopelijk ook een natuurlijke bevalling voor jou (als ik mag kiezen doe ik liever die van Ilse over dan die van Thijs, zeker als ik zie hoe snel ik nu opknap)

Wat leuk die babyshower, al lekker verwend dus.

I love Walmart, ikke is niet jaloers ofzo hoor :liar: :shock:

Jeetje Boefje…Ik mis hier gewoon de BUB’s :wall: :oops: :wall: :oops:

Ik schaam me diep !!! :oops: :oops: :oops:

Maar bij deze Boefje, man en Thijs als nog GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER EN ZUSJE ILSE !!! :inlove: :inlove: Mooie meid hoor, mogen jullie met recht trots op zijn !!!

Heb dus verder nog niet bijgelezen… :shifty: :shifty: :shifty:

Zag wel de mooie (meisjes)buik :inlove: van Tara voorbij komen :wink:

Ik kom morgen ff bijlezen (hoop ik :roll: )

:lol:

Moet steeds zo lachen als ik zie hoe zeker Juul is dat Tara een meisje gaat krijgen :slight_smile:

Boefje, van harte met je grote zoon! En sterkte met je hechtingen, hoop dat het ongemak gauw over is.

Ik ga ook even iets doen in het huis. Maar niet teveel, want als ik lang loop krijg ik zo’n druk in mijn buik dat ik denk dat mijn vliezen gaan knappen… :shock: Moet er echt niet aan denken dat ik te vroeg beval hoor. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik dat bij André ook had op het laatst. Bij hem zijn de vliezen nooit spontaan gebroken, dat heeft de VK tijdens de bevalling zelf gedaan.

Herkenbaar hoor Ineke! Dat van die vliezen…

Maar wees gerust…Die knappen niet zomaar! Ik heb bij Basten en Finn ook regelmatig het gevoel gehad dat ze zouden gaan knappen (alsof je vanalles voelde zakken en je een enorme harde buik had), maar bij Basten zijn ze door de VK gebroken toen ik zomaar opeens 8 cm ontsluiting bleek te hebben.

Bij Finn was er niet eens tijd om ze te breken…Toen zijn ze dus pas gebroken toen Finn er al half was.

Juul, shame on you! Je moet echt vaker bij komen kletsen en lezen hoor! :lol:

Miranda, iedere keer als ik jouw verhaaltjes lees, glim ik met je mee! Ik vind het zo geweldig om te lezen hoe jij (op mij heb je altijd de onverwoestbare indruk van een nuchtere meid gemaakt) waanzinnig van je complete gezin aan het genieten bent. Echt…zo fantastisch!

Wel balen dat je last hebt van een hechting…Mag hij er al bijna uit? Dan is het vast weer heel snel een stuk prettiger!

Hoor net van René (die even 12 hele minuten thuis was om zijn schoolspullen te pakken en zijn eten naar binnen te proppen) dat hij zo’n beetje 1/3 deel van april niet thuis is…De ene beurs na de andere. Soms 2 dagen en eentje zelfs een hele week (met een weekend ertussen). Vind ik niks aan…

Gelukkig is hij met Finn’s verjaardag wel thuis (voor zover ik weet nu dan…)

Nou, ik ga Basten eens vertellen dat het langzaamaan bedtijd wordt…

Goedemorgen meiden!

Weer eventjes wat uitgebreider van mijn kant…

nog steeds geen nieuws jammer genoeg, ik begin me nu ook een beetje zorgen te maken :shifty: Nee, 't zal wel goedkomen, ik ben denk ik gewoon een beetje te snel geweest (en heb jullie nou ook nieuwgierig gemaakt :roll: )

Franka, wat een prachtbuik!!! Oooh, wat groeit dat hard zeg, hoe voel je je verder?

Oeh Debbie, ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet dat René zoveel weg is volgende maand. Gewoon veel leuke dingen plannen en mijn ervaring is dat het altijd een stuk minder pittig is dan ik van tevoren denk…

Miranda, meis, nog gefeliciteerd met Thijs :dance: :dance: Gek hè, hoe groot je peuter ineens lijkt naast zo’n iniminie baby’tje… 't Heeft bij mij ook echt even geduurd voor ik Matthijs zijn afmetingen weer normaal vond, hihi! Heb je zelf muffins gemaakt? Tjonge, je bent nog maar net bevallen :think: En hoe vond Thijs het op het kdv? Zeker helemaal geweldig???

Petra, heerlijk dat jullie zo genieten van Jesse!!!

Ineke, heerlijk, goed nieuws van de vk dus!!! En je hebt nu dubbel bewijs dat na een ks er best een natuurlijke bevalling in zit, bij mij én bij Miranda!!! Je zult zien, het gaat jou óók lukken :-*

Eergisteren had ik echt even een emo-moment met Matthijs… Hij moet nog steeds een beetje wennen op de psz, ookal vindt ie het erg leuk. Hij vergelijkt ook nog steeds met zijn ‘oude school’ en heeft het nog steeds over kindjes die hij mist… Toen ik hem maandag ophaalde, merkte ik al aan hem dat hij toch een beetje onzeker was en eenmaal thuis kroop hij bij me op schoot en klampte hij zich helemaal aan me vast. 't Jonkie zocht echt bevestiging. Ik heb 'm dus maar stevig geknuffeld en verteld hoeveel ik van 'm houd, maar diep van binnen kon ik wel huilen. 't Hoort er natuurlijk bij, maar ik moet zeggen dat ik daar wel moeite mee heb hoor, als hij zich zo onzeker voelt. Daar zou ik 'm het liefste helemaal tegen willen beschermen (ookal weet ik wel dat dat natuurlijk niet gaat…)

Nou meiden… eindelijk kan ik het dan vertellen!

Binnenkort verschijnt mijn eerste column op de Kindje op Komst-site en vanaf dan maandelijks weer een nieuwe!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ik ben er superblij mee :lol: :lol: :lol:

En het nieuws wordt nog mooier! Vandaag werd ik gebeld door iemand van een restaurant of ik een artikel voor ze wil schrijven om het restaurant te promoten. Ze had via via gehoord dat ik dat kan en leuk vind om te doen. Ik ben er helemaal hyper van!!! Ik weet natuurlijk niet hoe het verder gaat, maar wie weet begint dan toch hier mijn droom om te kunnen schrijven voor m’n brood!!!

Nou, ik moet weer verder, want ik ga zo naar een kledingbeurs, maar mijn dag kan niet meer stuk :clap: :clap: :clap:

Wow Judith!!! :shock: :shock: :shock:

Super! Echt heel leuk!

Wist niet dat het je droom was om van schrijven je werk te maken…Hebben we wat gemeen! Ben ook zo’n schrijfster…

Ik heb verder nog nooit ook maar iets van stappen ondernomen om er echt wat mee te gaan doen, maar voor de toekomst sluit ik dat toch ook niet uit.

Ik ga in ieder geval met heel veel plezier je columns lezen, dat weet ik zeker!

Wat gaaf Judith, top!

Helemaal leuk!

Ik heb nog een nieuwtje…

Evy loopt! :inlove: :dance:

Ik ben trotssssssss! :thumbup:

wauw! Wat knap van Evy :inlove: :inlove: :inlove:

Wat superleuk Judith!!!

Kunnen we nog meer genieten van je verhalen over Matthijs en Julia!!

Hopelijk is dit idd het begin van een droom die uit komt!

Evy, wat knap van je!!

Mooi optijd of niet Stephie, wat zul je trots zijn!!

Hé gefeliciteerd Plut! Wat een leuk nieuws. En wat zal je trots zijn :slight_smile: Ik kijk ernaar uit hoor, je eerste column. En je hebt helemaal een goed nieuws dagje, straks word je nog een beroemde schrijfster! Kan ik lekker zeggen dat ik je nog ken uit je onbekende periode. 8)

Veel plezier op de kledingbeurs.

O ja, en ik kan me zoveel voorstellen bij je mama-Matthijs moment… Soms wil je ze het liefste in je armen nemen en nooit meer loslaten, beschermen tegen alle moeilijke en nare dingen in het leven. Dat gaat natuurlijk niet, maar troost je maar met de gedachte dat hij tenminste even lekker bij je komt zitten, zijn emoties met je deelt. Dat is toch beter dan dat hij het allemaal in zijn eentje zou gaan zitten verwerken. Blijkbaar voelt hij zich bij mama helemaal begrepen. :inlove: En het went vanzelf, zal je zien.

Deb, ik voel me al weer wat geruster over je vliezen-verhaal. Ik heb de laatste twee dagen echt een beetje de kriebels, wat als ik nou beval voordat mijn ouders er zijn… Maar nu heb ik besloten me er niet meer druk om te maken.

Ongezellig dat René zoveel weg is straks. Kom maar lekker vaak langs hier. Ik zal de boel lekker spannend maken door af en toe net te doen of het al gaat beginnen hier, goed? :twisted: :lol:

Woohooo, go Evy! Mijlpaal!!! Ze is er lekker vlot bij, knap hoor. En nu mag je haar lekker achterna gaan rennen, Stephie!

Mijn boefje trekt hier de hele koelkast leeg, dus ik ga weer even opvoeden!

Wat een rust hier!!! Ik heb het ook druk, ben bezig met m’n column :lol: :lol: Later reageer ik weer wat uitgebreider! :-*

Hier druk met eieren verven…Basten kan er geen genoeg van krijgen :? :slight_smile: :lol:

Morgen vast weer meer tijd!

Plut, wat een leuk nieuws, ik kijk uit naar je eerste column.

Evy al lopen, die is ook lekker snel.

Wat een rotweer vandaag zeg, ik wil al 2 dagen met Ilse naar buiten maar het weer laat het niet toe. Hopelijk is het morgen wat beter weer.

Verder gaat alles goed hier. Ilse gaat steeds meer richting de 4 uur tussen twee voedingen dus dat is mooi. Vannacht kwam ze om 02.00 en 06.00, Thijs pas om 08.00 dus ik heb nog wat kunnen slapen.

Gisternacht kwam ze zelfs om 03.00 en 07.00!!

Verder is het een zoet meisje, veel slapen en af en toe een huiltje, zoals nu dus moet even troosten :inlove:

O, ze is alweer stil, met haar oogjes dicht…slaap kindje slaap…

Nee, toch weer wakker

(ze ligt naast me in de wandelwagen :wink: )

:-*

Zo, ik maak tussen het discussieren door (er is een topic over tienermoeders in het discussieforum en ik kan het niet laten om me daar als “ervaringsdeskundige” mee te bemoeien :roll: ) even tijd om hier te reageren!

Ineke, nog even voor jou…Jij gaat ons hier echt niet op stang zitten jagen he…Straks die laatste paar weken! Echt niet! Dan slaap ik al beroerd omdat René er niet is en dan ga jij dat nog even een graadje erger maken! :naughty: 8) :smiley:

En dat René er veel niet is, geeft niet hoor. Nu is hij er ook al nooit (of zelden), alleen slaapt hij dan nog wel naast me.

Over een tijdje verbetert dat wel weer (alhoewel ik er nu ook best weleens stevig van baal hoor). Het is nu nog zo’n enorme chaos op zijn werk. Er is werkelijk helemaal niks geregeld enzo…

Miranda, het weer is hier vandaag niet bepaald beter te noemen…Bij jullie dan? Ik kan me voorstellen dat je even lekker met Ilse naar buiten wil…

En wat doet ze het al goed 's nachts! Top hoor!

Hoe is het met jou? Nog veel last van je hechtingen? En verder?

Ik kom straks nog wel even terug…Vlieg weer even terug naar het discussiehoekje…

Deb, dat van Rene herken ik.

Ik grap wel eens dat papa de man is die zondags het vlees snijdt :lol:

Niels heeft een tijdelijke promotie gemaakt maar dit houdt in dat hij nu het werk van 3 man moet doen :shock:

Lekkere timing zo net na de bevalling.

Het is voor een week of 10 dus ik ben tijdelijk dus een alleenstaande mama met 2 kinderen. Voordeel is dat hij 2 minuten fietsen van mij vandaan zit dus wel eventueel Thijs naar bed kan brengen en dan weer terug naar zijn werk.

Met mij gaat het prima, wil weer veels te veel doen dus moet mezelf af en toe terug roepen.

Met mijn “onderkantje” gaat het, ik blijf wel spoelen na elke wc bezoek en ga elke avond in een biotexbadje, on het ontstekingsvrij te houden. Het lijkt wel wat minder te worden. De hechtingen zijn er al uit, tis alleen nog erg gevoelig. En het stukje van de knip moet nog dichtgroeien, staat een beetje uit elkaar, als een open wond dus. Vandaag de badjes.

O, de deurbel, visite, tot later

Ja precies Miranda! Van die reclame…Wie is toch die man die iedere zondag het vlees komt snijden? :lol:

“Die man” heeft me gisteren nog beloofd dat er echt wel verbetering in gaat komen als hij “straks” meer op de weg gaat zitten en er wat dingen beter gestructureerd zijn. Ik ben dan op mijn beurt vooral benieuwd wanneer “straks” is…

Maar goed, ik red me verder prima, maar vind het af en toe gewoon buitengewoon ongezellig. Gisteren hebben we bijvoorbeeld per e-mail meer contact met elkaar gehad dan in het echie…We zijn nu ook maar hyves-vriendjes geworden…Is toch te gek voor woorden eigenlijk!

Jij dus ook al zo’n stuk ongeduld als het aankomt op het rustig aan doen…Hier ook hoor! Kan ik niet…Moet bezig zijn. Goed dat je jezelf af en toe even terugroept. Je hebt vast al die boeken nog niet uit, dus ik zou zeggen dat je weet wat je te doen staat! :mrgreen:

He Debke, ik heb de discussie eens globaal doorgelezen en ik zag dat je bij de budget-babes mee schrijft. Zou ik me daar nog aan kunnen melden of is dat een besloten groepje?

Sinds Jesse er is werk ik niet meer, dus me moeten we van minder rond komen terwijl we meer kosten hebben. Best moeilijk soms, dus ik kan wel wat tips gebruiken!

Ik krijg trouwens vanaf half april een oppaskindje bij mij in huis, voor 10-15 uur per week!