Nou meiden, Miranda is bevallen…Tijd voor een nieuw deeltje! In dit deel gaan we aftellen voor Ineke en verder (zoals altijd :mrgreen: ) elkaar bestoken met bergen geklets!
Veel plezier weer in dit deel!
Hier weer een vers lijstje (plaatjes heb ik aangepast…met het oog op de naderende Pasen vond ik deze wel geinig)
Wijzigingen? Geef ze maar even aan me door!
Helemaal goed Deb :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
Fijn Deb, wat ben je toch een schat!!! :-*
Zo hij is leuk Debbie!
Enne, ik ben 29…
Judith! :shock: :twisted: :mrgreen: Nou ja zeg, dit kun je ons toch niet aan doen??? :lol:
Wijzigingen verwerkt!
Truste voor zometeen! En een heeeeeel fijn weekend!
:-* :-* :-*
Mogguh meiden!
Lekker geslapen?
Hier wel (ondanks het feit dat René er niet was en da’s bijzonder dan…).
Miranda, hoe doet Ilse het? En Thijs? Hoe vindt hij het? Hoe gaat het met jou ondertussen? Al een beetje aan het opknappen van je bevalling?
Judith, al lang genoeg afgewacht? :mrgreen: Ik las in ieder geval dat ik niet het enige nieuwsgierige aagje ben…
Weinig te melden verder ladies. Ik ga eens een bakkie koffie voor mezelf zetten!
Kussss
Slaap jij ook vaak zo slecht als je lief d’r niet is Debbie? Ik ook. In april ben ik weer aan de beurt, dan gaat hij een weekendje weg. Bah, ik zie d’r nou al tegenop!
Sorry meiden, nog geen nieuws… ik ben bang dat jullie tot maandag moeten wachten :silenced:
Het lijstje ziet er weer super uit, Debbie!!! Ik ben alleen per ongeluk mijn wijzigingen vergeten door te geven :roll: Ik stuur je wel een pb, kun je het wijzigen als je een keertje tijd hebt…
Tot MAANDAG!!! :shock:
Nou…da’s ook lekker! :mrgreen:
Ach, ik troost me met de gedachte dat jij waarschijnlijk nog veel harder om datgene waar je op wacht verlegen zit dan ik.
Inderdaad…ik slaap ook altijd beroerd als René er niet is. Zal ik toch aan moeten wennen, want het ziet er naar uit dat dat in de toekomst wel vaker voor gaat komen. Leuk zal het nooit worden vrees ik…Zie er ook altijd zo tegenop…
Je wijzigingen staan op de lijstjes hoor Judith! Echt, als je de bestanden eenmaal hebt, is het een klusje van niks. Echt in 5 minuutjes klaar, dus geeft niks hoor, dat ik het in fases moet doen!
Dus meiden die nog wat gewijzigd/toegevoegd willen hebben…Barst maar los!
Ik ga even een paracetamol opzoeken…Heb hoofdpijn…En heb het nog druk vandaag, dus dat kunnen we niet gebruiken!
Goedemorgen! We moeten dus nog langer wachten Judith…
Ik hoop dat je maandag nieuws hebt, en natuurlijk helemaal voor jezelf!~
Deb, top meis! :thumbup:
Ik heb heerlijk geslapen, ik mocht uitslapen van de baas…
Nu eindelijk eens even aankleden en dan boodschappen doen… :-*
:mrgreen:
klik op de www … :inlove:
even heel kort:
De bevalling was heftig, maandagavond om 22.00 waren we in het ziekenhuis na 1,5 uur rugweeën om de 5 minuten.
Om 22.50 en om 00.15 nog maar 1 cm ontsluiting, dat schoot dus niet op en ik maar rugweeëen opvangen.
Om 01.30 opeens al 7 cm en om 01.50 mocht ik al persen, om 02.18 was ze daar, met haar voetjes eerst, toen lijfje en hoofdje.
Helaas met een slechte start, een apgar van 2,6,6 dus moest ze al snel naar de couveuse afdeling voor o.a. bijademing en ter observatie. Rond 13.00 mocht ze naar mijn kamer en ging het gelukkig weer helemaal goed. We moesten nog wel een nachtje blijven.
Gelukkig gaat alles nu heel goed met onze mooie Ilse.
:mrgreen: .
Ik houd het even kort, want ik zit weer aan de buis gekluisterd om te zien of we de kelder in moeten… Gisteravond ook al tot diep in de nacht paraat gestaan… Ik haat tornado’s…
Maar geen zorgen hoor, het is tot nu toe altijd nog goed afgelopen. Tot later!
Miranda, klinkt erg heftig, de start van Ilse (of is het Ilse Zara??)! Kwam dat door de stuitbevalling? Fijn dat jullie nu weer thuis zijn!
En wat een leuke foto’s op de site! Dus jullie wisten al dat jullie een dochter kregen !!
Judith, zit je ons mooi even nieuwsgierig te maken! Ben wel benieuwd hoor, wat je te vertellen hebt!
Ineke, bah, tornado’s! Hoop dat jullie niet de kelder in hoeven! Hoe is het verder met je??
Debke, mooi lijstje weer hoor! Hoe is het met je hoofdpijn?
In kan ook nooit lekker slapen als Erik er niet is. Is Rene lang weg?
Stephie, lekker hoor, uitslapen! Jesse is tegenwoordig om 6u wakker en om 7u moet hij dan echt de fles hebben ! Zal blij zijn als de klok straks weer verzet wordt!
Nog even een paar foto’s van ons mannetje;
Nou, het ergste is hier weer voorbij gelukkig. Alleen gaat de storm nu richting het werk van mijn hubbie, en die is net vertrokken. Dus zal blij zijn als hij veilig aangekomen is.
Wat een prachtige dochter hebben jullie, Boefje! En wat een ontroerende eerste foto’s, ben zo blij voor jullie! Was wel even spannend zo te lezen, maar gelukkig mochten jullie toch nog snel naar huis. En nu lekker genieten, ik hoop dat je een heerlijke kraamtijd zal hebben.
En je doet je naam eer aan, jullie wisten het dus al Ergens had ik al zo’n vermoeden, omdat je nooit zei dat je zo nieuwsgierig was naar wat het zou worden, ik begin zelf namelijk echt ongeduldig te worden om het te weten
Waaaa, wat wordt Jesse groot ineens! Heerlijk jochie is het :inlove:
Mooi nieuw deeltje hoor Deb, goed gedaan! Mijn uitgerekende datum is nu 24 april en André is jarig op 27 maart (en wordt dan 4). En mijn leeftijd heb je al aangepast, zie ik
André is trouwens nog niet zo van de spelletjes (behalve het hengelspelletje met de magneetvisjes). Hij is wel gek op puzzels.
Is je hoofdpijn al over?
Plut, je bent toch niet nu al weer zwanger hè? Hahaha, ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Ik ben wel reuze benieuwd naar je goede nieuws hoor. We wachten “geduldig” af…
Leentje, ik ga zo even naar jullie toekomstige woonplaats kijken. Volgens mij moest mijn vader daar voor zijn werk vroeger regelmatig heen. Zal het hem eens vragen.
Over mijn ouders gesproken, ik mis ze nu heel erg Normaal gesproken zouden ze over een week ongeveer hier zijn. Nu komen ze dus een maand later, voor de geboorte van ons beebje. En dan blijven ze meteen heel lang, dus dat is heerlijk. Maar het begint nu gewoon te kriebelen, kan merken dat de zes maanden om zijn! Tel daar nog even de hormonen bij op en je begrijpt dat ik lekker zit te snotteren als André de homevideo’s zit te bekijken en ik zie mijn ouders lekker met André spelen en knuffelen. Nog even geduld maar!
Verder gaat het hier best lekker. Rug zeurt 's avonds nog wel, maar ik begin er nu ook een beetje gewend aan te raken. Wel veel harde buiken en trekkend gevoel als ik teveel loop. Maar ook dat is niet zo erg. Waar ik eigenlijk het meeste last van heb is opgezwollen voeten. Het is echt heel erg, ze zijn letterlijk twee keer zo groot 's avonds en het voelt dan alsof de huid gaat knappen. Ik kan ook slecht de trap op dan, omdat mijn enkels zo dik zijn dat ik mijn voet niet normaal kan buigen. Alex lacht mij uit, die noemt mij tegenwoordig Shamama (als variant op Shamu, de bekende grote orca uit Seaworld in Florida). Van je man moet je het maar hebben…
Heb even je foto´s bekeken op je site hoor, Boefje. Mooi hoor. :inlove: Maar wat een gedoe zeg, de couveuse in. Gelukkig toch een happy ending. Hoe voe je je trouwens?
Nou, Debke, ziet er weer netjes uit hoor. Leuk ook dat verjaardagen lijstje. Zie dat ik mijn verjaardag ooknog door moet geven.
Hè, ineke… dat lijkt me nou best eng zeg, die tornado’s. Heb je dat nou vaak, dat je paraat moet staan/of de kelder in moet? Wij hadden laatst ook een weerwaarschuwing. Storm. Nou ja…het waaide best wel, maar een waarschuwing denk ik dan? ( ok, misschien was aan andere kant van t land wel erger)
Nou, daar heb ik nou geen last van hoor. Als m’n man weg is, dat ik niet lekker slaap. Heerlijk zo’n bed alleen. Alleen smorgens mis ik hem wel hoor, even tegen iemand aankruipen is er niet bij dan natuurlijk.
Leentje, ik ga zo eens kijken meis. Ik ben erg benieuwd!
Boef, ik ga zo ook even de site van jullie prinses bekijken! Leuk!
Gaat alles goed meis? :-*
Ineke, wow wat spannend allemaal! Gelukkig is het nu weer een beetje rustiger…
Wat een lekker mannetje is Jesse! :inlove:
Mijn mutsie is lekker aan het tutten in de gefabriceerde box, en mijn jongen mag even een spelletje doen op de PC. En ik ben nog steeds aan het bijkomen hahaha.
Ooooo meiden, ik ben zo verliefd… :inlove: :inlove: :inlove:
:-*
!