Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

:inlove:!

Ga zo bijlezen hoor!

Maarre…Judith…HET IS MAANDAG!!! :mrgreen:

@Debke wrote:

Ga zo bijlezen hoor!

Maarre…Judith…HET IS MAANDAG!!! :mrgreen:

hihi ja… maar nog geen nieuws :shifty:

Zoo, even bijgelezen… Hè bah, Ineke… tornado’s!!! Doodeng lijkt me dat :hand: . En ja, zeker nu mis je je ouders natuurlijk, ookal is het fijn dat ze er straks zijn als je beebje er is… Ik vond het al jammer als m’n moeder het een beetje druk had en ik niet eindeloos tegen d’r kon kletsen over babyspulletjes, zwangerschapskwaaltjes en dat soort dingetjes… Even doorbijten meis, straks kun je heerlijk samen met hen genieten van je geweldige beebje!!!

Miranda, wat ziet Ilse er prachtig uit zeg :inlove: :inlove: Natuurlijk ben je verliefd :lol: :lol: Zo te lezen wel een pittige start geweest, hoe was dat voor jou? En hoe voel je je nu?

Petra, wat groeit Jesse hard!!! Hij ziet er steeds wijzer uit :inlove: :inlove:

Hier verder weinig nieuws… Matthijs is naar de peuterspeelzaal en Julia slaapt, dus ik heb weer even tijd om het huis weer aan kant te krijgen na het weekend… Is dat bij jullie nou ook zo dat je na het weekend het gevoel krijgt dat je nooit iets doet in huis omdat er werkelijk niets meer op z’n plek staat/ligt???

Nou…da’s lekker dan Judith! :lol:

Hellen, heb even zitten neuzen op de site die je had aangegeven. Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen. Lijkt mij ook een prima plekje om jullie prachtdochter op te laten groeien! Succes met zoeken naar het perfecte huis!

Miranda, je hebt ons dus gewoon een hele tijd voor de gek zitten houden! Je wist gewoon allang dat het een meisje zou worden :naughty: :smiley:

Maar het is dus wel even een fikse start geweest geloof ik he…Fijn dat het nu hartstikke goed gaat hoor! Kun jij het hele gebeuren ook een beetje een plekje geven? En wat kan ik me voorstellen dat je hartstikke verliefd bent! Het is ook een prachtig mooi meisje! Ik zit helemaal mee te genieten met je…

Ineke, ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen…Heb steeds de weerberichten in de gaten gehouden via het internet. Zat me echt zorgen te maken hier…Is het al met al goed afgelopen? Alex goed op zijn werk aangekomen? En ook weer veilig thuis?

Nog eventjes geduld meis…Nog een paar weken en dan zijn je ouders weer bij je hoor. Kan me helemaal voorstellen, dat je ze nu ontzettend mist :hug:

Voorzichtig met die harde buiken he meis! Alex durft wel trouwens…zijn vrouw, vol met hormonsters, als shamama aanspreken…Lefgozer! :smiley:

Petra, Jesse wordt ook al een echte boef he! Geweldige foto’s! :inlove:

René is maar 1 nachtje weggeweest hoor. Hij had zijn afscheidsfeestje van zijn oude werk.

Ja Brenda! Je moet je verjaardag inderdaad nog even doorgeven! Niet vergeten he!

Judith…wat jij beschrijft…na het weekend…Dat heb ik ook! Gisteravond ben ik ook nog weg geweest (vrijgezellenfeestje van een vriendin gehad, was erg leuk!), dus het is nu een beetje veel puinzooi…Maandag is hier ook standaard schoonmaakdag trouwens. Ben altijd weer blij als maandag aan het eind van de dag het huis weer voelt als thuis…

Hier eigenlijk ook geen nieuws…Weinig gedaan van het weekend, dus ook niks zinnigs daarover te melden.

Ga nog even snel een beetje rondneuzen hier en dan weer verder met mijn poetswerk!

Tot straks!

nog steeds geen nieuws… :? Ik ga ook maar weer poetsen :cry:

:-*

Hier ook al aan de poets…Zit het in de lucht ofzo?

Ik ben alweer een heel eind op weg, met wat ik voor vandaag gepland had. De benedenverdieping is in ieder geval weer op orde! Morgen wel nog even de keuken en de wc flink soppen, maar dat staat dus voor morgen op mijn to-do lijst!

Judith, ik ben nog steeds zooooo nieuwsgierig! Maar goed, jij moet zelf ook nog geduld hebben…

Ik hoop dat je snel het nieuws kunt komen vertellen!

Nou, ik ga weer even verder!

Kusssss

Hier word er gepoetst voor mij :lol: :lol:

Morgen laatste dag kraamzorg, daarna kom ik weer wat vaker hier :wink:

ga vanavond nog nieuwe foto’s op de site zetten.

Plut, ben ook wel nieuwsgierig hoor 8)

Sja…some people have it all zeggen ze dan he…

Mazzelkont! Jij hebt dus een “ouderwetse” kraamverzorgster getroffen? Heerlijk hoor!

Nog maar 1 dagje? Jeetje…wat gaat dat snel!

Ilse al helemaal “ingeburgerd” in huize Boefje?

Ik moet zo weg, naar de VK onder andere voor controle, maar ik kom vast even zeggen dat we de storm allemaal overleefd hebben hoor! Tot later.

Pfieuw! Gelukkig!

Succes bij de gyn zo! Ben benieuwd naar de “vorderingen” van frummel!

Hierbij even mijn (enorme) 26 weken buik.

Morgen kom ik even uitgebreid terug met een verslag van de Gyn

Knuf allemaal

Tara, mooi buik!!

succes morgen bij de gyn

Ineke, was de controle goed bij de gyn?

Deb, ja een echte ouderwetse, heerlijk hoor, heb ook nog veel op bed gelegen, starend naar mijn mooie meisje :inlove:

We beginnen al te wennen, maar ja na morgen moeten we het allemaal zelf gaan doen.

Ga zo slingers ophangen want Thijs is morgen jarig, al gaat hij wel de hele dag naar het kdv. We vieren het zaterdag voor hem.

Heb de site ge-update, staan weer mooie foto’s op en nieuwe dagboek verhaaltjes

Twee keer posten is wat overdreven…

Wat een heerlijke dag vandaag! Na alle storm van het weekend vandaag een heerlijk zonnetje. Ik heb zelf gereden naar de VK en alles was weer helemaal goed. Deze keer maar een pond aangekomen in 2 weken tijd, terwijl het de laatste weken steeds met kilo’s tegelijk ging. Ook deze VK zei dat een natuurlijke bevalling er best inzat! :dance: Het hartje klonk weer prachtig en ik moet over twee weken terugkomen. En vanaf dan elke week. Het begint nu echt op te schieten.

Daarna wat winkels afgeweest op zoek naar positie-shorts, maar helaas geen succes. Wel een lekker luchtig topje gekocht. 's Avonds werd ik opgehaald door de buuf en haar moeder en heb ik een soort mini babyshower gehad. We zijn lekker een hapje gaan eten met z’n drietjes en ik heb cadeautjes gekregen: een lief pyjamaatje, een rammelaar, bijtring, borstel & kam, sokjes, verzorgingssetje met babyshampoo etc. en drie pakken luiers. Flink verwend dus!

Na thuiskomst nog even lekker naar de Walmart met man en kind en wat paasspulletjes gekocht voor aanstaand weekend. Ik weet niet of het in Nederland inmiddels ook traditie is (toen ik er nog woonde niet in elk geval), maar hier krijgen de kinderen altijd een paasmandje met Pasen, met daarin wat kleine speelgoed dingetjes en paassnoep. Ik heb voor André een autootje, een badeendje en twee dvd’s gekocht en verder een chocoladehaasje en wat plastic eieren gevuld met M&Ms gekocht.

Daarna zelf teruggereden, voor het eerst in het donker! En het ging heel lekker.

Boefje, ik heb weer even lekker op je site gesnuffeld en wat is Ilse mooi… :inlove: :inlove: Natuurlijk ben je helemaal “in love”! Goed dat ze is geslaagd voor de gehoortest, en zielig hè, dat hielprikje… Gelukkig is het weer voorbij.

Alvast gefeliciteerd met Thijs, ik hoop dat hij een superdag heeft morgen! En voorzichtig aan hoor, met slingers ophangen. Je bent nog maar net bevallen.

Tara, prachtbuik!! Je gaat lekker hard meid, nog even en we gaan voor jou aftellen! Ben benieuwd naar je GYN verslag.

Plut, wat is je nieuws nou-hou… Kun je niet een tipje van de sluier oplichten? En ik ken dat maandag gevoel trouwens helemaal. Alex werkt normaal gesproken op zaterdag altijd en dan heb ik alles lekker aan kant voor als hij vrij is. En dan duurt het echt maar één dag of het lijkt of ik in weken niet heb opgeruimd! Onvoorstelbaar…

Leentje, kom je bij mij ook even schoonmaken? :mrgreen: Lekker hoor, even alles op orde. Sterkte met de buikgriep van je man, geen pretje.

Deb, ik heb ook veel aan jou gedacht dit weekend! Ik had zo’n raar gevoel dat je ergens mee zat, maar ik weet nog steeds niet waarom. En vannacht droomde ik van je, dat ik onverwacht bij je op bezoek ging en dat je het helemaal niet leuk vond om mij te zien :think: Vreemd toch? Heb je trouwens mijn laatste pb-tje gehad? Mijn schoonmoeder had laatst mijn emailtje niet ontvangen namelijk, geen idee hoe dat kwam.

Niet te hard poetsen hoor, daar gaan je meubels van slijten… :smiley:

Och ja, die tornado’s… daar is het nu echt het seizoen voor bij ons, altijd zo van maart tot mei. In het begin vond ik het doodeng, nu ben ik het wel gewend. Het is gewoon lastig, je moet het nieuws in de gaten houden en goed luisteren of de sirenes afgaan. In de vijf jaar dat ik hier nu woon heb ik nog nooit echt de kelder ingehoeven, wel een paar keer paraat gestaan. Afgelopen weekend was wel de ergste tot nu toe, er zijn ook een paar doden gevallen en de schade in downtown Atlanta is de ergste in de geschiedenis. Gaat een hoop geld kosten.

Verder geen nieuws hier, behalve dat me vandaag voor het eerst gevraagd werd of ik soms een tweeling verwacht… Dus ik zo van: Nee hoor, ik ben helemaal niet zwanger… Werd ik toch raar aangekeken. Amerikanen snappen mijn gevoel voor humor niet :think:

Miranda, gefeliciteerd met Thijs!!!

Heb net nog even jullie Ilse zitten bewonderen…Wat een mooie meid :inlove:

Jij ziet er trouwens ook alweer goed uit, zo kort na de bevalling!

Heerlijk hoor, zo’n ouderwetse kraamverzorgster! Ik heb de laatste keer een aantal verschillende gehad (4!) en 1 daarvan was ook zo’n lekkere poetser. Daar heb ik ook wel even van genoten…

Franca, wat een mooie buik heb je al! Gaat goed he? Vordert het kamertje al? En heeft je hub al instructies gehad voor jouw bekken? Wat vond hij ervan? Durft hij ook echt?

Ineke, toch weer fijn om te horen dan he, dat een natuurlijke bevalling er best in zal zitten! Fijn hoor! En wat een verwennerij, zo’n babyshower!

Overigens heb ik je laatste pb gehad hoor! Ik zal daar snel weer op reageren…Enne…om je gevoel gerust te stellen…Ik zou het juist wel hartstikke leuk vinden als je onverwacht bij me op de stoep zou staan! Maar dat weet je stiekum ook wel he…

En je bent helemaal niet zwanger lees ik??? Die zullen ff raar gekeken hebben! :lol:

Zo, even verder nog…Moest er eerst eentje verschonen en op bed leggen…

Judith, het is dinsdag ondertussen…Ik hoop voor je dat jijzelf in ieder geval uitsluitsel hebt…Ben nog steeds hartstikke benieuwd overigens…

De wijzigingen voor het lijstje doe ik in de loop van de week nog even trouwens. Heb het nu eigenlijk te druk…Zou nu ook hele andere dingen moeten doen, want mijn to-do list voor vandaag is lang…

Ik ga daarom maar even aan de slag!

Later meer!

Kus Deb

sorry meiden nog geen nieuws… oooh, ik heb toch niet voor m’n beurt gepraat hè??? :naughty: :wall: Hopelijk vandaag!

Miranda gefeliciteerd met Thijs!!! Doe je wel rustig aan? Je bent net bevallen hoor!!! :-

Later weer wat uitgebreider :-

Judith, je houdt de spanning er mooi in op deze manier :lol: :wink: !!

Miranda, gefeliciteerd met Thijs!! Heeft hij wat leuks gekregen van jullie?

Hoe vindt hij Ilse??

Debke, werkt dat bij jou een beetje, die to-do-lijstjes? Bij mij loopt het altijd weer anders dan ik gepland had.

Franca, wat een prachtige buik heb je!!! Hoe is het verder met je?

Ineke, fijn dat alles goed was bij de gyn. Ik zal voor je duimen dat het een natuurlijke bevalling zal worden! Knap van je dat je in het donker bent terug gereden! Ik heb een enorme hekel aan in het donker rijden.

Lekker hoor, dat zonnetje nu na die tornado’s.

Hier gaat alles z’n gangetje. Jesse zit sinds zaterdag op 3 flessen. De groente en het toetje gaan prima, dus we hebben er maar een fles afgehaald. Verder speelt hij erg lekker en kan hij zichzelf steeds beter vermaken in de box of op het speelkleed.

Bedankt trouwens voor alle complimenten over hem! Het is idd een heerlijk mannetje en hij groeit goed! We genieten volop van hem!