Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

deb, voor je lijstje :wink: :mrgreen:

75 kilo, moet 5 kilo af voor nu, daarna zien we weer verder

Franca, wat een mooie foto’s!!! Em leuk om jou eens te zien :lol:

Oh, ja, ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest. Die vond het wel weer gezellig dat ik er alweer was, haha!! We hebben eigenlijk een beetje zitten keuvelen, want tja, ze had me natuurlijk niet zoveel meer te vragen :mrgreen:

Aanstaande dinsdag heb ik een echo-afspraak, dan weet ik wanneer ik uitgerekend ben. Voor nu heeft de vk de datum op 16 december gezet :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: Leuk Judith!

Ik hou het op de 17e hoor! Ben wel benieuwd naar de echo en wat daar uit gaat komen. Gelukkig hoeven we daar niet zo lang meer op te wachten!

Hoi dames,

FF Jayden update: Hier is Jayden gister om 19.30 naar bed gegaan, rond 22.00 zijn pyamapapje gegeven, daar heeft ie 150 ml van op, en vannacht een paar keer wakker, toen was de temp 37,8 dus heb ik hem niks gegeven, heb hem een beetje siroop gegeven en hij had echt dorst…later was ie nog een keer wakker en weer had ie dorst, hij is het denk ik in aan het halen :mrgreen: maar het was ook zo benauwd boven met die rot onweer, dan trekt de hitte helemaal naar binnen he :eh: :roll: .

Plut: Leuk hoor dus wel weer in December, word een drukke maand voor jullie, maar dan kun je wel alle verjaardagen in 1 keer doen :wink: :lol: :smiley: :lol:

Tara: Mooie foto’s :thumbup: geniet nog ff lekker een paar weekjes van je buikkie, je zult hem missen dadelijk…ik tenminste wel :roll: :roll: :roll:

Oh Juul, het lijkt dus beter te gaan met Jayden! Hopelijk zet hij dit nu voort zo!

Hier geen onweer gehad trouwens. Wel gisteren tot eind van de middag bewolkt, toen een zonnetje en later weer bewolkt. Vannacht heeeeeel in de verte een paar keer gerommel gehoord, maar nu schijnt het zonnetje nog! Als ik buienradar moet geloven alleen niet lang meer…

Mooie foto’s Tara!!

Heerlijk hoor die dikke buik, ik heb er ook alweer helemaal zin in.

Fijn dat je de echo al volgende week hebt Judith!! Je bent dan nu ongeveer 10 weken?

Ik heb volgende week donderdag een afspraak met de huisarts (die doet ook de bevalling). Dan ook snel het ziekenhuis bellen!

Fijn dat het weer wat beter gaat met Jayden Juul!

Mooi lijstje Deb, hier 95kg :oops: en streefgewicht is 80/85.

We gaan ons best doen, niet extreem lijnen natuurlijk, maar wel goed opletten de komende maanden.

:-* Mirjam

Thijs is net op de bank in slaap gevallen :shock: (dacht al wat is het stil voor )

Hij was dan ook wel heel vervelend tussen 11 uur en 12 uur en heb hem zelfs naar zijn kamer gestuurd (waar hij dus nog vervelender werd :roll: )

Hij heeft zichzelf blijkbaar uitgeput :slight_smile:

Ilse ligt nog te slapen :shock: , heeft vandaag alleen om 08.00 een voeding gehad…denk dat ik haar zo maar wakker maak want tussen 22.00 en 13.15 maar 1 voeding vind ik wel weinig.

Maar…wat een rust, twee kinderen op tuk!!

Lekker hoor boefje, beide kinderen aan het slapen. Knap van Ilse dat ze zo lang tussen de voedingen houdt!

Juul, hopelijk knapt Jayden snel weer op, hij is al op de goede weg zo te lezen!

Mirjam, spannend hoor, die afspraak bij de ha en de echo! Leuk trouwens dat jullie straks maar ongeveer 1,5 jaar tussen de kids hebben!

Judith, leuk dat je hebt zitten keuvelen met de vk! Wat vond ze er van dat je al weer zwanger bent?

Spannend hoor, de echo.

Het is wat met die hormonsters van jou. Niet in een hoekje gaan zitten hoor, schrijf maar lekker van je af hier, gezellig!

Franca, wat een mooie foto’s!!! Prachtige buik ook!

Verder eigenlijk geen nieuws, alles z’n gangetje en Jesse vraagt nu weer om wat aandacht.

Goedemorgen meiden…

Net weer eventjes heel relaxed twee broodjes smeerkaas zitten eten en nu ben ik voorzichtig aan weer op gang aan het komen :mrgreen: :mrgreen: 't Is me toch wat, zwanger zijn :inlove: :inlove:

De verloskundige vond het wel leuk dat ik alweer zwanger was. Ze zei: “Gezellig dat jullie er weer zijn!” Haha, zij is ook de leukste van de hele praktijk, ik vond het heel leuk om haar weer te zien…

Mirjam, als we uitgaan van mij laatste menstruatie ben ik 10 weken, maar het zou net zo goed 6 kunnen zijn hoor… Die cyclus van mij is zó onregelmatig dat er echt geen zinnig woord over te zeggen is zolang er geen echo is gemaakt. Ik vind het wel weer spannend en heb (voor de derde keer) nu alweer een beetje het gevoel dat ik dinsdag te horen krijg dat ik helemáál niet zwanger blijk… Op de één of andere manier vind ik het toch altijd een beetje onwerkelijk om er na zo’n simpele test vanuit te gaan dat ik zwanger ben, herken je dat? Hoe voel jij je nu?

Miranda, Julia slaapt soms ook weleens zo lang. Ik ga me dan echt afvragen of het nog wel goed gaat… Moest je Ilse nog wakker maken of kwam ze uiteindelijk zelf? Wel lekker dat je even hebt kunnen genieten van de rust!!

Fijn dat het de goede kant opgaat met Jayden Juul, hopelijk zet het nu goed door :hug:

Nou meiden, ik moet even Matthijs onder de douche vandaan halen (ik zie hem vanaf hier hoor…), dus tot later maar weer!

Ik lees nog altijd mee met jullie :smiley:

Ik zag dat ik nog steeds in jullie lijstje sta, dat vind ik erg lief!

Ik heb deze ronde ovulatietesten gebruikt, omdat ik vorige maand mijn eisprong dacht op te merken en ik achteraf pas 3 dagen later mijn eisprong heb gehad, waardoor we dus in de verkeerde periode geklust hebben…

Nu had ik gisteren een positieve ovulatietest, dus als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn eisprong. Mijn NOD zou dan ergens rond 31 mei zijn.

En Plut en Famke, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Groetjes Saskia

Ik volg je ook nog steeds bij de maart/april stoppers hoor Saskia!

Erg prettig dat jullie gefuseerd zijn trouwens, want een mede april 07 mama schrijft daar ook mee (hoewel ze ondertussen zwanger is)

Hopelijk is het dus raak deze maand bij jullie! Zou mooi zijn he!

En ondertussen weer een beetje op gang Judith? Weet je…het lijkt me echt heerlijk om een zwangerschap mee te maken die je gewoon volledig thuis bent…Tot nu toe ben ik alleen maar zwanger geweest terwijl ik aan het werk was. Dat was af en toe best zwaar. Het lijkt me daarom ook heel bijzonder om het eens anders mee te maken!

Merk jij verschil wat dat betreft of (nog) niet?

Lekker Miranda, twee rustige kids! Was het stilte voor de storm of valt het mee? :mrgreen:

Ik heb nog geen bal uitgevoerd vandaag zeg! Over een half uurtje Basten alweer ophalen. Denk dat ik vanmiddag de kids maar eens meesleep naar de supermarkt ofzo…gezellig…

Kussie!

Wat zijn jullie allemaal stil vandaag?!

Hier weer boodschapjes gedaan en opgeruimd. Zo aan het eten beginnen (tilapiafilet met kerrie/kokossaus, gewokte chinese kool en paprika en pandanrijst :drool: )

Fijn weekend vast!

Kus Deb

Enne Ineke…alvast voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: omdat je het na morgen weer eventjes zonder je paps en mams moet doen…

Heb grotendeels van de dag voor de buis gezeten, seizoen 2 van 24 ook gezien nu :wink:

Hier spullen ingepakt voor een weekendje weg :dance: :dance: :dance:

Spreek jullie maandag of dinsdag wel weer !!

Ineke: Veel sterkte als je ouders weer weggaan :hug: :hug: :-* …ik weet hoe het is helaas :cry:

Kennen jullie me nog? :oops:

Schandalig ben ik… :oops:

En ik had me nog zo voorgenomen om trouw te komen…

Maarrrrrr ik wilde toch nog even van me laten horen!

Ik heb een hoop gemist…

Spuit 11: Ineke, lieve meid, alsnog van harte gefeliciteerd met je prachtige manneke Aidan! :inlove:

Spuit 11: Judith, wat een nieuws joh! :shock: :thumbup: Wel super leuk, van harte gefeliciteerd! :thumbup: :inlove:

Hier gaat alles goed. Druk druk op school, stress meht het verkopen van ons huis en gewoon gezellig druk met de 2 monsters.

Evy is een heerlijke griet, die lekker rondstapt en al een echte dame begint te worden! :thumbup: :inlove:

Even snel een plaatje van mijn moppies… :thumbup: :inlove:

:-*

Ik spring er vanaf hier weer in! Lief dat jullie allemaal met me meeleven, vooral jij Deb :-* Het was inderdaad niet gemakkelijk om mijn ouders weer te laten gaan, zo’n goede kraamhulp zal ik nooit meer krijgen!

Maar nu zal alles langzaam weer een routine gaan krijgen en ik heb er ook wel vertrouwen in dat ik het alleen kan. Ik heb zoveel kunnen rusten en bijkomen dat ik me echt zo goed als helemaal hersteld voel van de operatie.

Met Aidan gaat het heerlijk: hij is zo’n tevreden en gemakkelijk mannetje. Hij komt 's nachts soms maar twee keer, echt lekker. De borstvoeding gaat nog steeds goed, hoewel ik wel erg veel melk produceer. Daardoor verslikt hij zich soms, vooral toen hij de laatste twee dagen een beetje een verstopt neusje had. Dan duurt de voeding iets langer, maar vandaag gaat het weer prima. Ik lek wel heel erg…

André is nog steeds dol op zijn broertje. Hij mist zijn opa en oma nu wel, maar echt uit zijn doen is hij gelukkig niet. Ik kan nu ook merken dat ik weer meer energie heb, dus ik ben gisteren lekker met hem naar buiten geweest, heerlijk om dat weer te kunnen doen na maanden.

Ik heb jullie allemaal in de gaten gehouden, maar het is wel erg veel om op te reageren, haha. Ik hoop dat de zwangeren zich goed voelen!

Juul, veel plezier met je weekendje weg, hopelijk is Jayden weer helemaal opgeknapt als jullie terugkomen. Vervelend hoor, als zoiets maar door blijft sukkelen.

Boefje, ik kreeg eergisteren je geboortekaartje, wat een schattig kaartje! Ik heb hem gelijk in mijn plakboek geplakt en je krijgt er gauw eentje terug. Jouw meisje kan ook lekker slapen zie ik, mooi zo!

Stephie, geniet maar lekker van je kids, ze zijn prachtig! :inlove:

Leentje, sterkte met waar je mee zit. :hug: Bijlezen komt wel een keer.

Ik klets vanaf nu weer zoveel mogelijk mee :slight_smile: Knuffels voor jullie allemaal.

Good morning!

Wat een scheetjes komen er hier weer voorbij! Steph, het zijn inderdaad alletwee moppies!

En Ineke, ik blijf het prachtig vinden hoor…Echt broers he?!

Mijn moeder zag je geboortekaartje trouwens hier staan en die keek echt van :shock: :shock: :shock:

Moest er wel om lachen!

Ik kwam voor nu eigenlijk alleen maar even “hoi” zeggen. Ik ga eerst even aan mijn huishouden namelijk. Kom straks nog wel even verder kleppen hoor!

Leentje, voor jou… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Zo te lezen kun je het wel gebruiken…

Kus Deb